Het is wachten op een Libisch opvolger nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is een classic man
http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/
Het grappige in Libië is dat die woordvoerders verstandiger zijn dan Kadhafi zelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wachten op een Libisch opvolger nu.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dat is de beste minister van informatie die ooit heeft bestaan
Alleen de commandant bij Nieuwsuur weet er nog niet van.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
"Aljazeera: 'Dutch planes landed on Italy military base.'"
via Twitter
Of die dat zou melden..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Alleen de commandant bij Nieuwsuur weet er nog niet van.
Het enige verstandige van Khadaffi waren die Oekraiense verpleegdamesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het grappige in Libië is dat die woordvoerders verstandiger zijn dan Kadhafi zelf.
quote:
Net op NL2 nieuwsuur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik nog niet gezien
Als reserveonderdelen voor de VS zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
via Twitter
Zonde hè, nou is zometeen je popcorn koud en zijn er nog niet eens bloederige sensatiebeelden geweest!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef jamesstewart het volgende:
En wanneer slaat Gaddafi terug?
Is echt saai als het van een kant blijft.. ik wil dat er weer eens echt gevochten word. Zo saai dit..
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef jamesstewart het volgende:
Is echt saai als het van een kant blijft.. ik wil dat er weer eens echt gevochten word. Zo saai dit..
Stank door dank eigenlijk. Krijgt Nederland die drie soldaten ongeschonden terug (waarbij Libië het volste recht had om ze vast te houden), gaat ze lekker meedoen met de bombardementen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
via Twitter
Waartegen? Ze hebben geen schepenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Neemt niet weg dat ik inderdaad ook wel gedacht had dat libië iets meer van zich af zou bijten tegen deze aanval..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |