quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef PeterNB het volgende:
"SERVIO.......JOUW DANSPARTNER STAAT IN HET LABYRINTH"
[ afbeelding ]
ruud zijn draadje aan ut zoekenquote:
Dan is het goedquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
wat zou het lachen zijn, als wij allemaal in een zaaltje met groot screen konden zitten...reken maar dat het keten is dan !!!
Volgens mij is ze ook de enige die dansles heeft gehad, ze weet ook van die dingen die niet in het filmpje waren (dat haar benen tussen die van Karim moeten en hoe ze hun hoofd moeten houden..)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef ieniemieniee het volgende:
laura is de enige die er appetijtelijk bijdanst
[ afbeelding ]
We zoude alleen niks meer kunnen verstaan wat ze op de streams zeggen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
wat zou het lachen zijn, als wij allemaal in een zaaltje met groot screen konden zitten...reken maar dat het keten is dan !!!
laura heeft dan ook een goede opvoeding gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook de enige die dansles heeft gehad,
maakt niet uit toch....we hebben hier al lol, laat staan als je iedereen zn gezicht er nog eens bijziet, is veel leukerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zoude alleen niks meer kunnen verstaan wat ze op de streams zeggen..
zit jij hier niet bij de rest van ons dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
nee door al het gelul van ons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zoude alleen niks meer kunnen verstaan wat ze op de streams zeggen..
Dat is wel waar..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
maakt niet uit toch....we hebben hier al lol, laat staan als je iedereen zn gezicht er nog eens bijziet, is veel leuker
astie nou ook es deed wat ie moest doen.. nl mensen helpen de dans te leren..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
De wiebel van Servio is goed de rest mwah
Je bent me net voor.quote:
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Karim elke keer met die pretface door het beeld
ja ik zit rechts achterin, zwaai nu , zie je me?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Gamey het volgende:
[..]
zit jij hier niet bij de rest van ons dan?
heerlijk tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
Greys, Ruud had al een COS klaarstaan, met ouderwetse OPMaar silly Pietje heeft hem dichtgegooid, kunnen we misschien mergen?
wat is dat nou voor vraag? hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Hoe laat begint de oorlog eigenlijk op cnn?
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag het, schat, ik ga nu voor een merge!
Dat zou wel heel cool zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtMaar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
wow wat een mooie op Ruudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtMaar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
ik voel fun op komst..... eerst een flesje alcohol ketsen om in de stemming tekomen ?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef snetje het volgende:
straks een uur verkleden en dan weer dansen... zijn ze alle passen weer vergeten ... ik voel frustratie op komst
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind Mo niet echt heel lief tegen Alex..
hahaha achter zij sluit zij....ze zingt de woorden bijna hahahahaha ik kom niet bij hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef bladerdeegroller het volgende:
Dat muziekje onder die instructievideo
* bladerdeegroller zit al lachend te kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha achter zij sluit zij....ze zingt de woorden bijna hahahahaha ik kom niet bij hier
ja zo lekker elegant ook hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik moet lachen om sjerren, megastappen
Tja die loopt echt als een boerinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
ze zitten e te neppenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee hoor. zit je te pesten. eens wat een kreng zeg.
darom heeft ze de tsunami overleefdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
dat maakt sherrie !quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef danilel het volgende:
maik en aaf gaan nog het beste op het ritme!
Dit dus, ze probeert hem echt te helpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
Ik vind Mo nog best geduldig ten opzichte van Alex. Moet je die hark nu zien staan
hij heeft zn denkbeeldige harnas ook nog aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Alex heeft vast ook een hele slechte adelijke opvoeding gehad, hij kan gewoon niet dansen.
hij zat alleen maar op het paard.......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Alex heeft vast ook een hele slechte adelijke opvoeding gehad, hij kan gewoon niet dansen.
Alex kan echt alleen maar kriebelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Zou leuk zijn als Mo en Maik samen hadden moeten dansen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
Ik vind Mo nog best geduldig ten opzichte van Alex. Moet je die hark nu zien staan
Dat je ridder bent wil nog niet zeggen dat je kunt zij-sluit-zijen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
ja dit is echt niks voor alex, maarja, wat eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
misschien is het er dan alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef Coos het volgende:
Volgende TT moet maar Bring on the booze heten.![]()
stille wenk voor de meelezende redactie
je zou toch verwachten van een adelijke ridder dat hij kan ballroomdansen of denk ik in sprookjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zat alleen maar op het paard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je ridder bent wil nog niet zeggen dat je kunt zij-sluit-zijen.
en zelfs dat irriteerde!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex kan echt alleen maar kriebelen.
dat idee heb ik ook , maar waarom geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie Gerard er best voor aan dat hij Jo nu gewoon loopt te zieken en wel kan dansen.
Dat hij dat straks, als het nodig is, pas laat zien. Zou ik wel lachen vinden, zo'n streek
en Gerard en Jo kijken te veel naar hun voeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mYsca het volgende:
Mootje gebruikt haar heupen veel te veel, netalsof ze de salsa staat te dansen
fietsen ....dooooor fietsen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Nobodies het volgende:
Toch vervelend dat de stroom uitgevallen is hier, maar bedankt voor alle posts in dit topic om me up to date te houden!
Daar zie ik hem ook voor aan maar ik denk niet dat het erin zit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie Gerard er best voor aan dat hij Jo nu gewoon loopt te zieken en wel kan dansen.
Dat hij dat straks, als het nodig is, pas laat zien. Zou ik wel lachen vinden, zo'n streek
gewoon, omdat het bij hem past zo'n streek te leverenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook , maar waarom geen idee
Geer kan echt wel dansen, maar ballroom weet ik niet. Geer is iig EINDBAAS.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
Nee. Dan had ze hem ook alleen maar uitgefoeterd nog meer dan ze nu doet en Maik pikt dat ook nog volgens mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Mo en Maik samen hadden moeten dansen..
Moet dat? Op een iPhone is die op al zwaar irritant, weet je hoeveel je nu al moet afrollen voor je de 1e post ziet. Ben altijd blij als we op pagina 2 zijnquote:Maar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
Misschien was hij tijdens debutanten-bal in het buitenland.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je ridder bent wil nog niet zeggen dat je kunt zij-sluit-zijen.
Jah ik bedoelde ook dat ze hem nog meer zou aanvallen dan ze nu Alex doet..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee. Dan had ze hem ook alleen maar uitgefoeterd nog meer dan ze nu doet en Maik pikt dat ook nog volgens mij.
In dit geval moest dat echt even.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Moet dat? Op een iPhone is die op al zwaar irritant, weet je hoeveel je nu al moet afrollen voor je de 1e post ziet. Ben altijd blij als we op pagina 2 zijn
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Moet dat? Op een iPhone is die op al zwaar irritant, weet je hoeveel je nu al moet afrollen voor je de 1e post ziet. Ben altijd blij als we op pagina 2 zijn
wat een vrolijke hoofjesquote:
Zo te zien is Alex wel gewend om zo behandeld te worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah ik bedoelde ook dat ze hem nog meer zou aanvallen dan ze nu Alex doet..
die kans is groot ze komt uit limburggggquote:
Bij mij op 5 staat sharon ... de rest ben ik met je eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Het is tijd voor de top 5!!!
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
5. Laura (omdat Benny dat wilt)
1 Gerardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
Philip op 2 omdat CA dat wil?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
Ook de top 5 van Benny die naast me staat!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
Moest op dansles wel eens rouleren kreeg ik iemand die consequent naast de maat zat pfffDat wordt sleuren hij wist niet wat er gebeurde want zijn partner was dat helemaal gewend.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
Als je geen gevoel hebt voor dansen kun je daar ook niet zo gek veel aan doen natuurlijk. Ik heb er ook een die geen maat kan houden, beestachtig moeilijk om dan zelf in de maat te blijven.
Dan moet je ook een Aaifoon nemen, dat gaat beter.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
Als je geen gevoel hebt voor dansen kun je daar ook niet zo gek veel aan doen natuurlijk. Ik heb er ook een die geen maat kan houden, beestachtig moeilijk om dan zelf in de maat te blijven.
1. Gerardquote:
En terecht!quote:
Gerard is de uiteindelijke winnaar van af het begin gezegt mijn gevoel zegt dat gewoonquote:
Top Geer!quote:
En Servio haalt tot nu toe nergens een topquote:
quote:
wat is er op cnn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef MargrietV het volgende:
voor diegene die net naar CNN vroeg, nu kijken,
1 Guidoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:08 schreef pullup het volgende:
Mijn top 5 van dit moment
1. Gerard
2. Karim
3. Mo
4. Sharon
5. Aafke
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef danilel het volgende:
1. Gerard
2. Karim
3. Monique (en daar schaam ik me niet voor)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef Gamey het volgende:
[..]
1 Guido
2 Sofie
3 Jurien
4 Cyntia
5 ???
Omdat die al opgerot zijn
nou het wisselt bij mij om het uur, ik weet niet ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
Misschien wel leuk om een top5 topic te maken, en dan om de 3 dagen ofzo top5-jes te posten?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef Gamey het volgende:
[..]
1 Guido
2 Sofie
3 Jurien
4 Cyntia
5 ???
Omdat die al opgerot zijn
OT U.S. Breaking-News: U.S. launches missiles as French jets patrol Libyaquote:
staat al op, wij kijken naar mensen die heel veel geld kunnen winnen en daar ach doffe ellendequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef MargrietV het volgende:
voor diegene die net naar CNN vroeg, nu kijken,
ik ga je niet tegenhouden!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
Misschien wel leuk om een top5 topic te maken, en dan om de 3 dagen ofzo top5-jes te posten?
Goed idee!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
Aart??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef suzi1 het volgende:
mijn top 5
1- gerard
2- geer
3- aart
4- geeeeeraaard
5- gerrit
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OT U.S. Breaking-News: U.S. launches missiles as French jets patrol Libya
+1quote:
Was ook een beetje een verkapt /maak die lijstjes ergens andersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou het wisselt bij mij om het uur, ik weet niet ?
gerard zou zo in sesamstraat kunnen, erni vervangen ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Aart??
Aart Staartjes zit toch in Sesamstraat....
Haal je ze door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |