Bij mij op 5 staat sharon ... de rest ben ik met je eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Het is tijd voor de top 5!!!
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
5. Laura (omdat Benny dat wilt)
1 Gerardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
Philip op 2 omdat CA dat wil?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
Ook de top 5 van Benny die naast me staat!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
1. Aafke
2. Philip
3. Gerard
4. Karim
Moest op dansles wel eens rouleren kreeg ik iemand die consequent naast de maat zat pfffDat wordt sleuren hij wist niet wat er gebeurde want zijn partner was dat helemaal gewend.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
Als je geen gevoel hebt voor dansen kun je daar ook niet zo gek veel aan doen natuurlijk. Ik heb er ook een die geen maat kan houden, beestachtig moeilijk om dan zelf in de maat te blijven.
Dan moet je ook een Aaifoon nemen, dat gaat beter.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Moet dat? Op een iPhone is die op al zwaar irritant, weet je hoeveel je nu al moet afrollen voor je de 1e post ziet. Ben altijd blij als we op pagina 2 zijn
Herkenbaar. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
Als je geen gevoel hebt voor dansen kun je daar ook niet zo gek veel aan doen natuurlijk. Ik heb er ook een die geen maat kan houden, beestachtig moeilijk om dan zelf in de maat te blijven.
1. Gerardquote:
En terecht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |