Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag het, schat, ik ga nu voor een merge!
Dat zou wel heel cool zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtMaar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef PeterNB het volgende:
"SERVIO.......JOUW DANSPARTNER STAAT IN HET LABYRINTH"
[ afbeelding ]
wow wat een mooie op Ruudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtMaar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
ik voel fun op komst..... eerst een flesje alcohol ketsen om in de stemming tekomen ?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef snetje het volgende:
straks een uur verkleden en dan weer dansen... zijn ze alle passen weer vergeten ... ik voel frustratie op komst
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind Mo niet echt heel lief tegen Alex..
hahaha achter zij sluit zij....ze zingt de woorden bijna hahahahaha ik kom niet bij hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef bladerdeegroller het volgende:
Dat muziekje onder die instructievideo
* bladerdeegroller zit al lachend te kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha achter zij sluit zij....ze zingt de woorden bijna hahahahaha ik kom niet bij hier
ja zo lekker elegant ook hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik moet lachen om sjerren, megastappen
Tja die loopt echt als een boerinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
ze zitten e te neppenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee hoor. zit je te pesten. eens wat een kreng zeg.
darom heeft ze de tsunami overleefdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
dat maakt sherrie !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |