quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef PeterNB het volgende:
"SERVIO.......JOUW DANSPARTNER STAAT IN HET LABYRINTH"
[ afbeelding ]
ruud zijn draadje aan ut zoekenquote:
Dan is het goedquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
wat zou het lachen zijn, als wij allemaal in een zaaltje met groot screen konden zitten...reken maar dat het keten is dan !!!
Volgens mij is ze ook de enige die dansles heeft gehad, ze weet ook van die dingen die niet in het filmpje waren (dat haar benen tussen die van Karim moeten en hoe ze hun hoofd moeten houden..)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef ieniemieniee het volgende:
laura is de enige die er appetijtelijk bijdanst
[ afbeelding ]
We zoude alleen niks meer kunnen verstaan wat ze op de streams zeggen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
wat zou het lachen zijn, als wij allemaal in een zaaltje met groot screen konden zitten...reken maar dat het keten is dan !!!
laura heeft dan ook een goede opvoeding gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook de enige die dansles heeft gehad,
maakt niet uit toch....we hebben hier al lol, laat staan als je iedereen zn gezicht er nog eens bijziet, is veel leukerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zoude alleen niks meer kunnen verstaan wat ze op de streams zeggen..
zit jij hier niet bij de rest van ons dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
nee door al het gelul van ons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zoude alleen niks meer kunnen verstaan wat ze op de streams zeggen..
Dat is wel waar..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
maakt niet uit toch....we hebben hier al lol, laat staan als je iedereen zn gezicht er nog eens bijziet, is veel leuker
astie nou ook es deed wat ie moest doen.. nl mensen helpen de dans te leren..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
De wiebel van Servio is goed de rest mwah
Je bent me net voor.quote:
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Karim elke keer met die pretface door het beeld
ja ik zit rechts achterin, zwaai nu , zie je me?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Gamey het volgende:
[..]
zit jij hier niet bij de rest van ons dan?
heerlijk tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
Greys, Ruud had al een COS klaarstaan, met ouderwetse OPMaar silly Pietje heeft hem dichtgegooid, kunnen we misschien mergen?
wat is dat nou voor vraag? hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Hoe laat begint de oorlog eigenlijk op cnn?
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag het, schat, ik ga nu voor een merge!
Dat zou wel heel cool zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtMaar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
wow wat een mooie op Ruudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtMaar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
ik voel fun op komst..... eerst een flesje alcohol ketsen om in de stemming tekomen ?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef snetje het volgende:
straks een uur verkleden en dan weer dansen... zijn ze alle passen weer vergeten ... ik voel frustratie op komst
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind Mo niet echt heel lief tegen Alex..
hahaha achter zij sluit zij....ze zingt de woorden bijna hahahahaha ik kom niet bij hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef bladerdeegroller het volgende:
Dat muziekje onder die instructievideo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |