quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef danilel het volgende:
maik en aaf gaan nog het beste op het ritme!
Dit dus, ze probeert hem echt te helpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
Ik vind Mo nog best geduldig ten opzichte van Alex. Moet je die hark nu zien staan
hij heeft zn denkbeeldige harnas ook nog aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Alex heeft vast ook een hele slechte adelijke opvoeding gehad, hij kan gewoon niet dansen.
hij zat alleen maar op het paard.......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Alex heeft vast ook een hele slechte adelijke opvoeding gehad, hij kan gewoon niet dansen.
Alex kan echt alleen maar kriebelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Zou leuk zijn als Mo en Maik samen hadden moeten dansen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
Ik vind Mo nog best geduldig ten opzichte van Alex. Moet je die hark nu zien staan
Dat je ridder bent wil nog niet zeggen dat je kunt zij-sluit-zijen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
ja dit is echt niks voor alex, maarja, wat eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
misschien is het er dan alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef Coos het volgende:
Volgende TT moet maar Bring on the booze heten.![]()
stille wenk voor de meelezende redactie
je zou toch verwachten van een adelijke ridder dat hij kan ballroomdansen of denk ik in sprookjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zat alleen maar op het paard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je ridder bent wil nog niet zeggen dat je kunt zij-sluit-zijen.
en zelfs dat irriteerde!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex kan echt alleen maar kriebelen.
dat idee heb ik ook , maar waarom geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie Gerard er best voor aan dat hij Jo nu gewoon loopt te zieken en wel kan dansen.
Dat hij dat straks, als het nodig is, pas laat zien. Zou ik wel lachen vinden, zo'n streek
en Gerard en Jo kijken te veel naar hun voeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mYsca het volgende:
Mootje gebruikt haar heupen veel te veel, netalsof ze de salsa staat te dansen
fietsen ....dooooor fietsen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Nobodies het volgende:
Toch vervelend dat de stroom uitgevallen is hier, maar bedankt voor alle posts in dit topic om me up to date te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |