omdat geer niet op al dat gezeik ingaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef danilel het volgende:
En toch...
Jo is beter te verdragen nu naast Gerard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laten we die pisnicht gewoon bij zijn naam noemen, anders zijn we onbeschofte hetero's... Hij heet Stervio.....
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef danilel het volgende:
En toch...
Jo is beter te verdragen nu naast Gerard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.
Thanx.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Mooie TT
Zal zo toch wel gaan gebeuren lijkt me.
nee mij mijn ook niet ,ze heeft geen keuze nu ,maar ik verwacht toch een dosis klaagzang als ze los is!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.
dat dus ! hij weet hoe hij met dit soort om moet gaan, en zij ziet in dat ze toch haar zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat geer niet op al dat gezeik ingaat
Same here en ik verwacht een hoop bezoekjes aan de KvdW.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef b_engeltje het volgende:
nee mij mijn ook niet ,ze heeft geen keuze nu ,maar ik verwacht toch een dosis klaagzang als ze los is!!!
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx.Kan nooit lang duren.
Ik ben er even weg van, tot later.
Het valt mij op dat ze die nu niet plat loopt met gerard naast zich ...... lekker opvallendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here en ik verwacht een hoop bezoekjes aan de KvdW.![]()
Toedels.
nee, stervio mag nu bij stemmetje op schoot...hij is al een keer of tien geweest vandaag geloof ik .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ze die nu niet plat loopt met gerard naast zich ...... lekker opvallend
Ja hoor met zijn allen verzamelen dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef danilel het volgende:
Sl lock incoming
Rode bank in beeld.....
wel mooi dat ze ons alvast waarschuwen dat er SL aankomt, kunnen we mooi ff wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef danilel het volgende:
Sl lock incoming
Rode bank in beeld.....
krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen johquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef Stability het volgende:
waarom nou streamlock! het geheim word toch niet geraden !
echt veel streamlocks ja.. en wij zijn zo stom om te blijven kijken hahaha dat is het ergste van allesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen joh
ik kan me geen rls herinneren waar zoveel sl waren
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Ben jij een Flipfan? Dat is de grootste bekstekker in het huis.
Ja, Filip is de beste tot nu toe !! En een lekker ding om te zien !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
sluit ik me ook geheel bij aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat toch om die relatie die hij heeft gehad, het is echt flip zelf geweest die die relatie heeft gehad het gaat dus wel om hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!
Ach het is zaterdag, ik doe hem nog een keer:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfs als het duidelijk een foute druk is een streamlock, oftewel een dikke vinger in de reet voor de zo zeer gewaardeerde streamers!
Jo en Flip zijn neukkandidaten.... en die zijn Heilig in BB-land nog steeds!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.
En wat Bommie zegt, Jo en Flip zijn kindjes van God en volgens mij Stervio ook.
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB-land?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jo en Flip zijn neukkandidaten.... en die zijn Heilig in BB-land nog steeds!
Het is een geheim wat hij te danken heeft aan de prestaties van een ander.. Of heeft Philip ooit goud gewonnen en weten we hier niets van?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het gaat toch om die relatie die hij heeft gehad, het is echt flip zelf geweest die die relatie heeft gehad het gaat dus wel om hem.
Verder wie zegt dat flip met dit geheim het huis in wou ??? .... misschien had hij wel iets heel anders en is dit 'n besluit van de programmamakers.
true!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dus, echt heel erg en heel laag gedrag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.En wat Bommie zegt, Jo en Flip zijn kindjes van God en volgens mij Stervio ook.
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.
Je zult wel RLS-land bedoelen. Dit is geen BB, maar Secret Story, iets moeilijker voor je spellen.quote:
Oké hij heeft die prestatie niet zelf geleverd, maar dat wordt ook niet geopperd met zijn geheim. Het gaat duidelijk om de relatie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is een geheim wat hij te danken heeft aan de prestaties van een ander.. Of heeft Philip ooit goud gewonnen en weten we hier niets van?
En verder heeft zo'n nietszeggende luie klotepeuter echt geen geheim
Echt niet. Jo wordt al panisch als hij haar iets teveel knuffelt. Haar Dennis kijkt 24/7 streams.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
U mag nú wakker worden... "knip"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zult wel RLS-land bedoelen. Dit is geen BB, maar Secret Story, iets moeilijker voor je spellen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U mag nú wakker worden... "knip"
Je kan verhaal gaan halen maar het is de manier waarop. Wat hij niet kan scheiden is dat er nu eenmaal genomineerd moet worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef TimeJumper het volgende:
Dat dus, echt heel erg en heel laag gedrag.
en wat je ook van Servio kan zeggen, ik kan me niet voorstellen of tenminste zo laag gedrag heb ik nog niet gezien van hem.
Ik vind Flip gewoon een walgelijke laag knulletje, en dat stasiverhoor tesamen met Joanneom te kotsen zeg.
Ik hoop voor hun dat ik ze nooit tegenkom want dan ventileer ik mijn mening toch eens effe
Geen woord aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!
Het was gewoon geestelijke mishandeling!
LOL ..... als ik iets toezeg en ik verander van gedachten mag je bij mij best verhaal komen halen hoor, ik sta mijn mannetje welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!
Het was gewoon geestelijke mishandeling!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL ..... als ik iets toezeg en ik verander van gedachten mag je bij mij best verhaal komen halen hoor, ik sta mijn mannetje wel![]()
Ik ga iig niet gelijk huilen, want je moet het wel met me eens zijn dat bij mo de traantjes wel heeeeeel snel komen.
Ik hou ermee op, als je dit normaal vond, is verdere discussie niet mogelijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL ..... als ik iets toezeg en ik verander van gedachten mag je bij mij best verhaal komen halen hoor, ik sta mijn mannetje wel![]()
Ik ga iig niet gelijk huilen, want je moet het wel met me eens zijn dat bij mo de traantjes wel heeeeeel snel komen.
Vorige week was er een schreeuw..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef meneertje1972 het volgende:
NOGMAALS (Weet iemand dit?):
Is er alleen nog maar ' I am survivor ' clue geweest of meer (geluids) clues nu ze snappen dat het begin van de tune niet hoort bij de clue? Waar wachten ze nu op (lijkt er op of er een missie is of uitslag komt)
net als laura en karim...passen echt goed samen zoals ze nu zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Niki.P het volgende:
Joanne en Gerard zijn echt heel lollig samen..
Na een uur inhakken op haar samen met Jo vind ik het netjes dat het nog zo lang duurde.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat geloof ik gerust.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Geer vraagt of ze Buddha, dat lilleke mormel, nog even uit moeten laten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Niki.P het volgende:
Joanne en Gerard zijn echt heel lollig samen..
Als je goed gelezen hebt, zei ik dat ik me ook irriteerde aan hem maar meer omdat ze met zijn tweeën in de aanval gingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hou ermee op, als je dit normaal vond, is verdere discussie niet mogelijk!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb nog geen Clue zien werken. behalve averechts...
Origineel.quote:
Lekker hoor....... Pizza met groene saus......quote:
en daarna party party?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lekker hoor....... Pizza met groene saus......
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat geloof ik gerust.
Maar niet iedereen is hetzelfde. Wij en zeker ook de mensen in het huis kunnen zien en horendat Mo een beetje of beetje veel labiel is.
Dus als je dan verhaal gaat halen en je maakt de keuze om zo iemand zo te bewerken dan is dat een duidelijke keuze.
Dus ben je een laag bij de grondse RAT![]()
![]()
Komt die weer die pizza eruitquote:
Ik houd zelf zowel Flipje als Joanna verantwoordelijk voor die aanval op Mo....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?
Jo is de baas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo gaat tegen Baas Geer in, ze moet en zal bij de telefoon in de buurt zijn.
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Gamey het volgende:
Jo:Geer ik doe de hele dag al wat jij wil, nu wil ik telefoon dus we gaan voor de telefoon liggen
nou daarom denk ik dat we een feesie krijgen ,doordat ze toen ook pizza kregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Komt die weer die pizza eruit
Jah was met Love party ook zo!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou daarom denk ik dat we een feesie krijgen ,doordat ze toen ook pizza kregen
zit af en blijf!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..
Inderdaad heb je gelijk in, ff verbeteren inplaats van RAT --> RATTENquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?
sponsering!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik dacht leuke opdracht: Pizza maken. Is het een diepvriespizza. Pfffff.
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..
nou he? aafke met haar adhd en maik als een slak erachteraan,die slungelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef bollokus het volgende:
godsamme je zou maar met die maik aan de boeien zitten,
wat een langzame draak zeg!!
avond trouwens
hahahaha die is juist stoer !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.
[ afbeelding ]
Damn en meestal komt er altijd veel kwijl uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.
[ afbeelding ]
Tsja, is het niet Jo dan is het wel Stervio. Raar volk daar in het hokje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef Stability het volgende:
weeeer stervio naar de kvdw
stemmetje heeft er goed zin in vandaag zeg!
hahaha ja vreemde gast, die stemmetje hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, is het niet Jo dan is het wel Stervio. Raar volk daar in het hokje.
die slakken zijn nog sneller, en laten ook een kwijlspoor achter dat welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef Stability het volgende:
[..]
nou he? aafke met haar adhd en maik als een slak erachteraan,die slungel
Ze zuigen alletwee, dus weinig verschil voor de stem.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, is het niet Jo dan is het wel Stervio. Raar volk daar in het hokje.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Gamey het volgende:
Moet je die oven niet eerst voorverwarmen?
Precies er kan niks fout gaan met een diepvriespizza alleen eerst wel goed voorverwarmen. Jammer ik dacht dat ze echt een eigen pizza moesten maken voor iedereen. Dat zou nog een leuke opdracht zijn. Ik dacht al: huh een leuke opdracht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Gamey het volgende:
Moet je die oven niet eerst voorverwarmen?
kan me herinneren dat ze inderdaad heel erg aan t janken was en daardoor degene die op Maik gestemd hadden een schuldig gevoel wilde geven. Philip deed op op zijn manier maar Mo doet het net zo goed ook niet eerlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad heb je gelijk in, ff verbeteren inplaats van RAT --> RATTEN![]()
Je kan natuurlijk verhaal gaan halen, maar ik vind het erg de manier waarop. Heeft Mo dat ook gedaan toen maik werd weggestemd?
Kan me niet voorstellen dat ze dat op zo'n manier heeft gedaan. Ja kwam vast janken bij te kijken maar daar bleef het toch wel bij.
Erg dooie bende. Het vastketen heeft niet de resultaat die men had verwacht. Alleen Geer en Jo en Lau en Karim zijn het leukst te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Zo weer ff tijd om alle roddels en achterklap weer mee te lezen.
Dooie bende vandaag geloof ik, als ik de COS snel doorneem ?
doet maik toch ook, smorgens na de feestjes bij monique in bed? aaaaaaghhhhhhhquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
die slakken zijn nog sneller, en laten ook een kwijlspoor achter dat wel
Klopt al is Laura nog steeds een stuk populaire hier dan voor ze met Karim was gekoppeldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Er kan niets mis gaan met een diepvries pizza, maar bevroren in een koude oven lijkt me niet de bedoeling (ook op een dichte plaat lijkt me niet lekker dat gaat zweten)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Precies er kan niks fout gaan met een diepvriespizza alleen eerst wel goed voorverwarmen. Jammer ik dacht dat ze echt een eigen pizza moesten maken voor iedereen. Dat zou nog een leuke opdracht zijn. Ik dacht al: huh een leuke opdracht.
Heerlijk om te horenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt al is Laura nog steeds een stuk populaire hier dan voor ze met Karim was gekoppeld
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad heb je gelijk in, ff verbeteren inplaats van RAT --> RATTEN![]()
Je kan natuurlijk verhaal gaan halen, maar ik vind het erg de manier waarop. Heeft Mo dat ook gedaan toen maik werd weggestemd?
Kan me niet voorstellen dat ze dat op zo'n manier heeft gedaan. Ja kwam vast janken bij te kijken maar daar bleef het toch wel bij.
geheim ---> goed --> geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Laura is en blijft een miskwal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heerlijk om te horen
Als ze dan alleen maar zo door gaat als ze straks weer los is.
Zou er wel stiekem een briefje naar binnen willen gooien
Misschien een op afstand bestuurbaar vliegtuigje een optie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze zuigen alletwee, dus weinig verschil voor de stem.....
Huh, geheim goed geraden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
geheim ---> goed --> geraden
vanavond feest ---> karaoke (is niet zeker is een gokje)
Gelukkig zijn de meningen verdeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Laura is en blijft een miskwal.
huh? heb ik wat gemist dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:
Geheim is helemaal niet goed geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
LOL we zijn het 'n keer eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef angeljacky het volgende:
[..]
kan me herinneren dat ze inderdaad heel erg aan t janken was en daardoor degene die op Maik gestemd hadden een schuldig gevoel wilde geven. Philip deed op op zijn manier maar Mo doet het net zo goed ook niet eerlijk.
Een rebus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
huh? heb ik wat gemist dan?
geheim --> goed ---> geraden
als er een geheim goed is is ie geraden bedoel ik.
Heeft laura zijn boek al gehad ??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Ze proosten allemaal op Guidson. Dat hebben ze imo nog nooit voor iemand gedaan.
Ik heb haar van af het begin al leuk gevonden, en ze wordt alleen maar leuker!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Laura is en blijft een miskwal.
haha ja beetje ingewikkeld allemaal hoorquote:
Volgens mij op Sofia ook. Ze verdiende het.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Ze proosten allemaal op Guidson. Dat hebben ze imo nog nooit voor iemand gedaan.
Ben benieuwd hoe ze straks is als ze weer los is van karim.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:48 schreef suzi1 het volgende:
en laura heeft anderen nodig om ook maar iets te betekenen
ik ben er ook bang voor, maar ok...we gunnen haar een tweede kansquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze straks is als ze weer los is van karim.
Ben bang dat ze dan weer verzand in nietszeggendheid
Pffff, dat nepgedrag van der.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja beetje ingewikkeld allemaal hoor
Er is niks geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere is er wat geraden? Kut!Dan moeten ze volgende week wéér een Hattrick verzinnen....
Ik loop tegenwoordig bij mijn scherm weg als ze weer kriebelt met Alex.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze richting Karim blijft trekken als ze los is ..... ze is leuker samen met hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Palmaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Alleen GERARD is leuk, dan een hele tijd niets en dan komt Palma
Ja hij moet wat doen en hij doet nooit wat (ja voelen aan poezeligding van Mo)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef MargrietV het volgende:
Door Maik gaat missie beslist mislukken.
Dit is de SST COS, DGK gezwijmel graag in het "ik leef nog in 2008" topic!!quote:
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Sorry.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Little_Lunatic het volgende:
Heeft laura zijn boek al gehad ??
Oh, waarom? Janken en zeuren en op het eind wat sexverhalen waar niemand op zat te wachten.quote:[b] Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef DownToEarth het volgende:[/b
Volgens mij op Sofia ook. Ze verdiende het.
Moet er al een lijstje gemaakt worden wie waar het eerst kotst?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef Coos het volgende:
Ahh...er gaan weer pizza's in straks.![]()
Nu nog een sloot drank wat dat is ons vorige week ook zo ontzettend goed bevallen.
volgens mij staat die oven op 200 en Philip zei nog hij moet op 220quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef rico80 het volgende:
Jezus hoe moeilijk is t om een pizza erin te knallen :s
ja die missie is geslaagd, hij heeft 2000 uit de kluis van aafke gewonnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Er is ook nog niet bekend over de missie van Karim ?
Met de peuken van Aafke ?
Missie is geslaagd en hij heeft 2000 euro uit Aafke haar kluisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
I know, I know, maarre.. was jij het net niet met dat hele Huubpraatje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit is de SST COS, DGK gezwijmel graag in het "ik leef nog in 2008" topic!!
Die is geluktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die missie is geslaagd, hij heeft 2000 uit de kluis van aafke gewonnen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Missie is geslaagd en hij heeft 2000 euro uit Aafke haar kluis
Ze was puur, sociaal, humoristisch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Sorry.
[..]
Oh, waarom? Janken en zeuren en op het eind wat sexverhalen waar niemand op zat te wachten.
Karim heeft 2000 gewonnen uit kluis van Aafke en het daarna verlorenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Jah gelijk donderdag avond alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heeft laura zijn boek al gehad ??
Als Bommie koffie wil roept hij wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
was jij het net niet met dat hele Huubpraatje?
Hoe blij was Aafke daarmee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Missie is geslaagd en hij heeft 2000 euro uit Aafke haar kluis
Yeps, maar dat ging over mensen die uit een rls op FOK komen.. fokrelated.. mij zal het jeuken waar Jurien, die koffielaaf of wie dan ook vandaan komt.. dat fokuserinnetje werd schofterig aangevallen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
I know, I know, maarre.. was jij het net niet met dat hele Huubpraatje?
ja fakking irriantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef suzi1 het volgende:
die stem van aafke, aan t eind van een zin gaat ze de hoogte in met de toon
dan ga ik dat maKUN
dat doe ik altijd met broodJUS
Want ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Karim heeft 2000 gewonnen uit kluis van Aafke en het daarna verloren
PSIES!quote:
ja idd heeeeeeeeeeeel irritantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef suzi1 het volgende:
die stem van aafke, aan t eind van een zin gaat ze de hoogte in met de toon
dan ga ik dat maKUN
dat doe ik altijd met broodJUS
Pizzaquote:
frieslandquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja fakking irriant![]()
Waar kwam ze nou ook weer vandaan.
Net zoiets al Limburgers die zetten elke zin die ze zeggen in een vraag, zelfs als het geen vraag is
Herhaling van vorige week.quote:
Nou das niet zo slim danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft verkeerd gegokt op Nazi Flip
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:58 schreef TimeJumper het volgende:
Hej Laura heeft haar tafelkleedje weer aan
Ik moet nu nog effe ontcijferen of hij er dichtbij zat.quote:
ja logisch..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:58 schreef Gamey het volgende:
Servio wil gaan drukken op het geheim van AAF
Ze heeft vaste gezeten voor een geweldadige overval
Jij bent echt Laura-fan he..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Alleen als ze het over der kop trekt.
He zuurpruimquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Alleen als ze het over der kop trekt.
ik hoop dat ie ervoor gaat drukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
Servio denkt dat Aaf heeft vastgezeten voor inbreking.
Geen vette hap.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
haha geer zegt tegen stervio: haha dat ik hier zo met jou zit....vorige week kon ik je hersens nog inslaan.....en dan zit ie dus ook nog met jo ! hahahaha
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Gamey het volgende:
lol 2x al pizza, aff heeft dus een pizza courier overvallen
jawel en die koerier krijgt dan ook exact dezelfde missie als de week ervoorquote:
FYI, het is inbraak.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Laura ineens gewoon leuk op de streams.. nu ze vast zit aan Karim.. Tis net of ze een ziel heeft nu!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Laura ineens gewoon leuk op de streams.. nu ze vast zit aan Karim.. Tis net of ze een ziel heeft nu!
Nu hoeft alleen DownToEart het nog te zien..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik zie het niet, echt niet. Ze moet verplicht praten nu en lacht uit pure nervositeit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
dat moeten mensen haar daar ook eens gaan vertellen anders zitten we weer met kriebel-lau en knuffel-lex zodra ze los zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
PD?quote:
Ja ik hoop eerlijk dat dat klaar is nu hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat moeten mensen haar ook eens gaan vertellen anders zitten we weer met kriebel-lau en knuffel-lex zodra ze los zijn daar
Ik zie het niet met je meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het niet, echt niet. Ze moet verplicht praten nu en lacht uit pure nervositeit.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef versabommie het volgende:
Gerard is gewoon Serpentio en Joanna aan het fucken nu
Geen Alex bij het paasontbijt he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja ik hoop eerlijk dat dat klaar is nu hoor.Zou het er wel willen toeschreeuwen
Als Laura ontspannen is kan ze uren kleppen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het niet, echt niet. Ze moet verplicht praten nu en lacht uit pure nervositeit.
Nee, moet zeggen dat ik Karim steeds leuker ga vinden. Begint er ook steeds frisser uit te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen Alex bij het paasontbijt he?
Tsja ik vind het wel vreemd en blijf het vreemd vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze is toch zichzelf in het huis? Saaie Laura is zo saai dat ik nu ook in slaap val van haar verhalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Als Laura ontspannen is kan ze uren kleppen hoor
Daarom vind ik het zo jammer dat ik merk dat ze soms gespannen is.
Hahaha, ik hou hoopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja ik vind het wel vreemd en blijf het vreemd vinden.
Weken zit ze al in het huis, missis saaiheid herself. Doet haar mond niet open tijdens ontbijt en avondeten, en dan kan je niet steeds op een ochtendhumeur steken.
Ze begint nooit zelf een gesprek.
Tijdens haar missie was iedereen verbaasd dat ze uit zichzelf een gesprek begon, bij de paar mensen waar dat dan bij lukte.
Dus nu mot ze wel, ik denk dat zodra ze los is, weer wegzakt in haar lethargie en zielloze inhoudsloze karakter.
Maarrrrrrrrrr pas bewezen als het zover is dan
true !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
ik denk dat geer dit expres doet om stervio te misleiden. hij kan zelf niet drukken
en ik denk echt niet dat hij het als hij het echt wist, met hun zou delen.
quote:
Soms???? Volgens mij is het een heel onzeker persoontje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Als Laura ontspannen is kan ze uren kleppen hoor
Daarom vind ik het zo jammer dat ik merk dat ze soms gespannen is.
Kan je iig goed slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze is toch zichzelf in het huis? Saaie Laura is zo saai dat ik nu ook in slaap val van haar verhalen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, moet zeggen dat ik Karim steeds leuker ga vinden. Begint er ook steeds frisser uit te zien.
Leuke droge humor.
Die mag ze tzt wel eens meenemen hahaha
onzeker zal ze niet zijn, want dan geef je je niet op voor een miss-verkiezingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Soms???? Volgens mij is het een heel onzeker persoontje.
Damn de eerste weken zei ze haast niks.
En dat kan je niet steken op het geheim wat ze met Guido had, want damn dat was toch makkelijk uit te voeren.
En als ze vonden dat ze het niet uit konden voeren kan dat nooit je gedrag in het huis zo beinvloeden
Geer niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef Niki.P het volgende:
Zou leuk zijn als Alex nu Gerards geheim raad...
dat zou heel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef Niki.P het volgende:
Zou leuk zijn als Alex nu Gerards geheim raad...
Nee, dat zei Mo.quote:
psiesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef Gamey het volgende:
lach me rot als alex het geheim van geer goed heeft straks
dan kan niemand meer op geer drukken, en word het lastig
Ik dacht dat ze zeiden op hetzelfde spoor te zitten. En Gerard zei idd dat het met een 'c' begonquote:
Lijkt bijna op piercer.. hij is warmquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt bijna op piercer.. hij is warmAls de regie dyslectisch is heeft die raak!
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt bijna op piercer.. hij is warmAls de regie dyslectisch is heeft die raak!
![]()
Als die dat zegt kun je mij wegdragen hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |