Ik ga zo maar eens een terrasje pakken.quote:
whahahahahbahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent nog veul kanslozer.. je hebt je voor die mensen aan het kruis laten nagelen, dipshit!
have funquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens een terrasje pakken.
Jurien heb ik ook redelijk enthousiast begroet.. maar dat kansloze verhaal waar hij mee uit de duim kwam om het huis weer in te komen was echt te sneu om geen commentaar te gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef itsme het volgende:
[..]
volgens mij zei Beequeen het tegendeel. maar goed. Heb de Bunker niet gekeken.
Vind alleen dat sommigen wel heel ver gaan in het bekende fokkertje pesten. But that's me.
Daarom heb ik respect voor mensen zoals Huub die dan toch blijven.
Kijk we hebben zat bekende hier. Gertjan, Bart BB1, Eric DGK . Ligt ook aan de persoon. Fok moet je liggen. Je moet een bepaalde humor hebben.![]()
Je hond doet een dansje?quote:
Dat heb ik helaas compleet gemistquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jurien heb ik ook redelijk enthousiast begroet.. maar dat kansloze verhaal waar hij mee uit de duim kwam om het huis weer in te komen was echt te sneu om geen commentaar te geven
Of zeggen dat alles leuk uit de dikke duim komtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jurien heb ik ook redelijk enthousiast begroet.. maar dat kansloze verhaal waar hij mee uit de duim kwam om het huis weer in te komen was echt te sneu om geen commentaar te geven
op de reuniequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef Stability het volgende:
wanneer gaan ze nou een bingo avond doen? en dat stervio als vrouw de getallen moet opnoemen
Ja Laura zei net toen ze Karim even kwijt was "Oh wat lekker even los" komt Servio "Nou volgens de regels moet je aan de keukentafel gaan zitten"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef versabommie het volgende:
Handboei missie is nu wel een dikke fail vind ik en zo streng moet het ook: Sherrun zit met haar reet op het aanrecht en niet aan de eettafel zoals de regels van de handboeimissie zeggen!
vannavond en dan nog hebben ze het geheim van servio niet doorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef Stability het volgende:
wanneer gaan ze nou een bingo avond doen? en dat stervio als vrouw de getallen moet opnoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |