Mind you, er is nog geen drank in het spel geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het idee dat er ruzie zou onstaan tussen de geboeide onderling is niet echt uitgekomen. Iedereen berust in z'n lot en is behulpzaam waar nodig.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
er is maar 1 boeiende miss en das Laura
Faal van de productie. Ik ziou zeggen: tijd voor een goede mindfuck!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
De boel zit letterlijk en figuurlijk "op slot", m.a.w. het zal steeds saaier worden nu er mensen weggaan donderdag en de groep zit nu rotsvast in elkaar.
Zolang ze geen "Nowlive" zegt vind ik alles best.quote:
Nah, nadat ze niet meer geboeid zijn verwacht ik nog wel wat vuurwerk. Dit in combi met alcohol.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
De boel zit letterlijk en figuurlijk "op slot", m.a.w. het zal steeds saaier worden nu er mensen weggaan donderdag en de groep zit nu rotsvast in elkaar.
Valt nog mee. In de vorige RLS werd vrouwenmishandeling gestimuleerd..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
Wel grappig hoe de nederlandsche maatschappij nu ook sterk in beeld komt bij SS.
Voorbeeld:
- Inbrekers in nederland komen goed weg, schop je ze je huis uit was je tot voor kort grandioos de lul en was je straf hoger dan die van de dader.
-Stom boerderijspelletje op hyves ( je zou het maar hebben, dokter!) waar kinderen geleerd wordt bij hun buren te stelen om er beter van te worden
en nu in SS: Doorzoek andermans privéspullen en steel sigaretten en je krijgt er een retehoge bonus voor. Het slachtoffer straffen we met een retehoge boete!
resumé: in dit asociale kudtland ( mijn liefje wil echt niet mee naar Deutschland) is het niet eens meer een feit dat je met crimineel gedrag niet alleen beter wegkomt maar ook beloningen tegemoet kan zien. Dit leren we nu ook gewoon netjes via de media!
dit is commentaar op de streams, maar ik denk ik gooi er even een on topic brute waarheid in
doe mij maar alcohol MET handboeien.. gaat wat eyeopeners brengenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, nadat ze niet meer geboeid zijn verwacht ik nog wel wat vuurwerk. Dit in combi met alcohol.
Alleen dan jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, nadat ze niet meer geboeid zijn verwacht ik nog wel wat vuurwerk. Dit in combi met alcohol.
Dus datquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
Wel grappig hoe de nederlandsche maatschappij nu ook sterk in beeld komt bij SS.
Voorbeeld:
- Inbrekers in nederland komen goed weg, schop je ze je huis uit was je tot voor kort grandioos de lul en was je straf hoger dan die van de dader.
-Stom boerderijspelletje op hyves ( je zou het maar hebben, dokter!) waar kinderen geleerd wordt bij hun buren te stelen om er beter van te worden
en nu in SS: Doorzoek andermans privéspullen en steel sigaretten en je krijgt er een retehoge bonus voor. Het slachtoffer straffen we met een retehoge boete!
resumé: in dit asociale kudtland ( mijn liefje wil echt niet mee naar Deutschland) is het niet eens meer een feit dat je met crimineel gedrag niet alleen beter wegkomt maar ook beloningen tegemoet kan zien. Dit leren we nu ook gewoon netjes via de media!
dit is commentaar op de streams, maar ik denk ik gooi er even een on topic brute waarheid in
Ik weets.. maar dat kwam nu niet voorbij.. dit is de COS!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt nog mee. In de vorige RLS werd vrouwenmishandeling gestimuleerd..
De meeste mislukte missies kosten toch geld?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:12 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat ze zeggen dat niemand achter een missie mag komen, maar als dat toch gebeurt dat eigenlijk geen gevolgen hebt (voorbeeld: dans-missie van Karim)
Juist niet.. de echte irritaties komen nog ! over 3 dagen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen dan ja
Maar die boeien mogen wel unlocked worden, heeft zijn effect allang gehad
Dat dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe mij maar alcohol MET handboeien.. gaat wat eyeopeners brengen
En er wordt gezegd je missie is gefaald dus als ze goed op letten krijgen ze een clue + link naar de persoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De meeste mislukte missies kosten toch geld?
Dat dan weer wel....maar denk niet dat de productie het aandurft om de bewoners nog een week in de boeien te laten blijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist niet.. de echte irritaties komen nog ! over 3 dagen!
Voor slap geouwehoer: [RLS] SC#1164 Scrutseflutsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weets.. maar dat kwam nu niet voorbij.. dit is de COS!
Of gewoon hier: (SC24) Weekend dus ontstressen hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor slap geouwehoer: [RLS] SC#1164 Scrutsefluts
Denk het ook, ze zijn hun ergernissen nu aan het sparen, houden zich in, kunnen er met niemand anders over roddelen, dus reken maar dat er wat los komt als die boeien af gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
nee hier: (SC24) Weekend dus ontstressen hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor slap geouwehoer: [RLS] SC#1164 Scrutsefluts
Nee .. 2 dagen is echt niet genoeg voor flinke ophopingen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook, ze zijn hun ergernissen nu aan het sparen, houden zich in, kunnen er met niemand anders over roddelen, dus reken maar dat er wat los komt als die boeien af gaan
Jij draait er je hand niet voor om om ze allebei vol te baggerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee hier: (SC24) Weekend dus ontstressen hier
Een half uurtje vast zitten aan Servio zou me al een flinke ophoping gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee .. 2 dagen is echt niet genoeg voor flinke ophopingen!
Doe Gerard aan Servio... en aan de andere hand van Servio Alexquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een half uurtje vast zitten aan Servio zou me al een flinke ophoping geven
Daarnaast zie je Joanna en Philip wat van elkaar vervreemden.. ik wil dat erger zien worden!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een half uurtje vast zitten aan Servio zou me al een flinke ophoping geven
Je zou zeggen dat het andersom zou gaan gebeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Sharon baalt echt van bekstekking Flip. Hij sleept haar overal mee naartoe en niet al te zachtzinnig.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarnaast zie je Joanna en Philip wat van elkaar vervreemden.. ik wil dat erger zien worden!
Lach me rot als Jo straks definitief in Kamp Gerard verder gaat.:)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarnaast zie je Joanna en Philip wat van elkaar vervreemden.. ik wil dat erger zien worden!
Dan blijft iedereen maar gewoon in de handboeien totdat dat wel gaat gebeuren, al moeten ze nog 40 weken blijven!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Uit het stukje dat donderdagmiddag bekend werd, blijkt dat Flipje meteen naar Joanna toe gaat trekken......
O ja klopt, het script was al uitgelektquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Uit het stukje dat donderdagmiddag bekend werd, blijkt dat Flipje meteen naar Joanna toe gaat trekken......
Servio/Alex, ja, dat zou een interessante combi zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Doe Gerard aan Servio... en aan de andere hand van Servio Alex
Hebben ze daar genoeg scripts voor geschreven dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan blijft iedereen maar gewoon in de handboeien totdat dat wel gaat gebeuren, al moeten ze nog 40 weken blijven!
Splitsing van de 3 musketiers dan ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lach me rot als Jo straks definitief in Kamp Gerard verder gaat.:)
Zodra ze unlocked zijn , worden ze weer even klef. Mark my words.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
Het is echt een boer. Staat op en sleept haar achter zich aan. Ze heeft al tig keer au geroepen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef mYsca het volgende:
Je zou zeggen dat het andersom zou gaan gebeuren
Daar is ze gewoon iets te dom voor..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lach me rot als Jo straks definitief in Kamp Gerard verder gaat.:)
Na die aanval op Mo verbaast me dat niets van Flipje....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef MargrietV het volgende:
Flip kan het niet uitstaan dat hij het geheim van Shannon niet geraden heeft en nu.... treitert hij haar. Misselijk gedrag van die minkukkel.
Echt hè?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef MargrietV het volgende:
Flip kan het niet uitstaan dat hij het geheim van Shannon niet geraden heeft en nu.... treitert hij haar. Misselijk gedrag van die minkukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |