quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nah, lijkt er niet op.
Maar vriendin die hier vanavond langskwam en ik gaan in vol ornaat.
Milfen gaan los.
![]()
MissJ had lapoquote:
Echt waar ! Nee niet aan de prednison beginnen krijg je nierproblemen van en dan moet je aan de dyalise. Met je gezicht is nog niks misquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Echt waar?Damn dan heb ik prednison nodig, zie je het erg, toch niet in mijn gezicht he.....
je ziet er beeldschoon uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Echt waar?Damn dan heb ik prednison nodig, zie je het erg, toch niet in mijn gezicht he.....
Vaag, maar ze doen het weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik heb al 20 keer gefreshed, nieuwe pagina gemaakt etc etc. Lijkt wel alsof ik iets raars geinstalleerd heb.
En nu is het opgelost, bedankt Bol!
Ja reakties ook beter,alleen zijn we Ceetje verloren ergens........quote:
k heb al een linkje in mijn topic gezet, die vind de weg zo welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja reakties ook beter,alleen zijn we Ceetje verloren ergens........
Ceetje we zitten hierrrrrrrrrrr.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen misschien?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zie hier een boer zoekt vrouw momentjequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik heb al 20 keer gefreshed, nieuwe pagina gemaakt etc etc. Lijkt wel alsof ik iets raars geinstalleerd heb.
En nu is het opgelost, bedankt Bol!
ja, had het al gezien, zat tussen die van Jesje en jou door ook nog effe bij de burenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen misschien?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, had het al gezien, zat tussen die van Jesje en jou door ook nog effe bij de buren
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen misschien?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah fout gedacht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een boer zoekt vrouw momentje
ik word gewoon duizelig van die dingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |