Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat geloof ik gerust.
Maar niet iedereen is hetzelfde. Wij en zeker ook de mensen in het huis kunnen zien en horendat Mo een beetje of beetje veel labiel is.
Dus als je dan verhaal gaat halen en je maakt de keuze om zo iemand zo te bewerken dan is dat een duidelijke keuze.
Dus ben je een laag bij de grondse RAT![]()
![]()
Komt die weer die pizza eruitquote:
Ik houd zelf zowel Flipje als Joanna verantwoordelijk voor die aanval op Mo....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?
Jo is de baas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo gaat tegen Baas Geer in, ze moet en zal bij de telefoon in de buurt zijn.
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Gamey het volgende:
Jo:Geer ik doe de hele dag al wat jij wil, nu wil ik telefoon dus we gaan voor de telefoon liggen
nou daarom denk ik dat we een feesie krijgen ,doordat ze toen ook pizza kregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Komt die weer die pizza eruit
Jah was met Love party ook zo!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou daarom denk ik dat we een feesie krijgen ,doordat ze toen ook pizza kregen
zit af en blijf!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..
Inderdaad heb je gelijk in, ff verbeteren inplaats van RAT --> RATTENquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?
sponsering!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik dacht leuke opdracht: Pizza maken. Is het een diepvriespizza. Pfffff.
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..
nou he? aafke met haar adhd en maik als een slak erachteraan,die slungelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef bollokus het volgende:
godsamme je zou maar met die maik aan de boeien zitten,
wat een langzame draak zeg!!
avond trouwens
hahahaha die is juist stoer !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |