hij wil op aafke gaan drukken heb ik al begrepen, weet alleen niet welk geheimquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ja heb ik ook niet meegekregen......
Dan zal hij het niet goed raden verwacht ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij wil op aafke gaan drukken heb ik al begrepen, weet alleen niet welk geheim
ga hem halen............quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef waxmask het volgende:
Heeft die lafaard van een Gaydo zich nog steeds niet gemeld op FOK!?
Denk ook niet dat ie hier komt, heb Jurien ook niet meer gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef waxmask het volgende:
Heeft die lafaard van een Gaydo zich nog steeds niet gemeld op FOK!?
nee zoveel was mij ook al duidelijk inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zal hij het niet goed raden verwacht ik
misschien als kloonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ie hier komt, heb Jurien ook niet meer gezien.
Jurien wel paar keer geweest toch, zelfs een heel topic met Q&A , best netjes... Een computer nerd als Guido zou je hier toch zeker wel verwachten...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies. gatverderrie. Wanneer mag die valse nicht zijn geheim geraden worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
Achja, schijten op de grote hoop, doe nog maar een clue voor sherrun
Ja hij wás hier idd, maar de laatste week (weken?) niet meer zien postenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jurien wel paar keer geweest toch, zelfs een heel topic met Q&A , best netjes... Een computer nerd als Guido zou je hier toch zeker wel verwachten...
als hij nou eerst eens nadenkt en dan pas drukt..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:37 schreef Zixon het volgende:
Nu gaat tie weer voor Philip in het leger
Nee, Te veel kritiek (soms ook wat overdreven vind ik) . Dan gaan ze liever op twitter, krijgen ze allemaal complimenten. Daarom heb ik dus wel respect voor Huub. Die poste hier wel en als er iemand narigheid over zich heeft gehad hier is hij het wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook iets bij voorstellen, het is een keihard forum hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, Te veel kritiek (soms ook wat overdreven vind ik) . Dan gaan ze liever op twitter, krijgen ze allemaal complimenten. Daarom heb ik dus wel respect voor Huub. Die poste hier wel en als er iemand narigheid over zich heeft gehad hier is hij het wel.
Je hebt van die fokkers die dan niets liever doen dan bekend fokkertje pesten snap je.
Mwah dat laatste mag wat mij betreft best wat genuanceerd. Tijdens de bunker werd 1 van de "bewoners" bekritiseerd. Huub kwam toen de hoogmoedige ridder uithangen en dacht god te zijn en een useresje compleet te mogen afbranden. Dat is mijn enige motivatie geweest om die gast compleet de vernieling in te posten... helaas is dat niet helemaal gelukt maar hij weet zich nu iig wel te gedragen als hij komt posten!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, Te veel kritiek (soms ook wat overdreven vind ik) . Dan gaan ze liever op twitter, krijgen ze allemaal complimenten. Daarom heb ik dus wel respect voor Huub. Die poste hier wel en als er iemand narigheid over zich heeft gehad hier is hij het wel.
Je hebt van die fokkers die dan niets liever doen dan bekend fokkertje pesten snap je.
Kunt toch ook wel zelf begrijpen dat je alles met een dikke lading zout moet nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook iets bij voorstellen, het is een keihard forum hier.
Zeker als je FOK! nog niet goed kent of bekend mee bent kan ik begrijpen dat de drempel erg hoog ligt om hier te gaan posten onder je "echte" naam, zeker als er veel kritiek gegeven wordt op jou als persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |