ja idd heeeeeeeeeeeel irritantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef suzi1 het volgende:
die stem van aafke, aan t eind van een zin gaat ze de hoogte in met de toon
dan ga ik dat maKUN
dat doe ik altijd met broodJUS
Pizzaquote:
frieslandquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja fakking irriant![]()
Waar kwam ze nou ook weer vandaan.
Net zoiets al Limburgers die zetten elke zin die ze zeggen in een vraag, zelfs als het geen vraag is
Herhaling van vorige week.quote:
Nou das niet zo slim danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft verkeerd gegokt op Nazi Flip
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:58 schreef TimeJumper het volgende:
Hej Laura heeft haar tafelkleedje weer aan
Ik moet nu nog effe ontcijferen of hij er dichtbij zat.quote:
ja logisch..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:58 schreef Gamey het volgende:
Servio wil gaan drukken op het geheim van AAF
Ze heeft vaste gezeten voor een geweldadige overval
Jij bent echt Laura-fan he..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Alleen als ze het over der kop trekt.
He zuurpruimquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Alleen als ze het over der kop trekt.
ik hoop dat ie ervoor gaat drukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
Servio denkt dat Aaf heeft vastgezeten voor inbreking.
Geen vette hap.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
haha geer zegt tegen stervio: haha dat ik hier zo met jou zit....vorige week kon ik je hersens nog inslaan.....en dan zit ie dus ook nog met jo ! hahahaha
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Gamey het volgende:
lol 2x al pizza, aff heeft dus een pizza courier overvallen
jawel en die koerier krijgt dan ook exact dezelfde missie als de week ervoorquote:
FYI, het is inbraak.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Laura ineens gewoon leuk op de streams.. nu ze vast zit aan Karim.. Tis net of ze een ziel heeft nu!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Laura ineens gewoon leuk op de streams.. nu ze vast zit aan Karim.. Tis net of ze een ziel heeft nu!
Nu hoeft alleen DownToEart het nog te zien..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik zie het niet, echt niet. Ze moet verplicht praten nu en lacht uit pure nervositeit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
dat moeten mensen haar daar ook eens gaan vertellen anders zitten we weer met kriebel-lau en knuffel-lex zodra ze los zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
PD?quote:
Ja ik hoop eerlijk dat dat klaar is nu hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat moeten mensen haar ook eens gaan vertellen anders zitten we weer met kriebel-lau en knuffel-lex zodra ze los zijn daar
Ik zie het niet met je meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het niet, echt niet. Ze moet verplicht praten nu en lacht uit pure nervositeit.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef versabommie het volgende:
Gerard is gewoon Serpentio en Joanna aan het fucken nu
Geen Alex bij het paasontbijt he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja ik hoop eerlijk dat dat klaar is nu hoor.Zou het er wel willen toeschreeuwen
Als Laura ontspannen is kan ze uren kleppen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het niet, echt niet. Ze moet verplicht praten nu en lacht uit pure nervositeit.
Nee, moet zeggen dat ik Karim steeds leuker ga vinden. Begint er ook steeds frisser uit te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen Alex bij het paasontbijt he?
Tsja ik vind het wel vreemd en blijf het vreemd vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze is toch zichzelf in het huis? Saaie Laura is zo saai dat ik nu ook in slaap val van haar verhalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Als Laura ontspannen is kan ze uren kleppen hoor
Daarom vind ik het zo jammer dat ik merk dat ze soms gespannen is.
Hahaha, ik hou hoopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja ik vind het wel vreemd en blijf het vreemd vinden.
Weken zit ze al in het huis, missis saaiheid herself. Doet haar mond niet open tijdens ontbijt en avondeten, en dan kan je niet steeds op een ochtendhumeur steken.
Ze begint nooit zelf een gesprek.
Tijdens haar missie was iedereen verbaasd dat ze uit zichzelf een gesprek begon, bij de paar mensen waar dat dan bij lukte.
Dus nu mot ze wel, ik denk dat zodra ze los is, weer wegzakt in haar lethargie en zielloze inhoudsloze karakter.
Maarrrrrrrrrr pas bewezen als het zover is dan
true !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
ik denk dat geer dit expres doet om stervio te misleiden. hij kan zelf niet drukken
en ik denk echt niet dat hij het als hij het echt wist, met hun zou delen.
quote:
Soms???? Volgens mij is het een heel onzeker persoontje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Als Laura ontspannen is kan ze uren kleppen hoor
Daarom vind ik het zo jammer dat ik merk dat ze soms gespannen is.
Kan je iig goed slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze is toch zichzelf in het huis? Saaie Laura is zo saai dat ik nu ook in slaap val van haar verhalen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, moet zeggen dat ik Karim steeds leuker ga vinden. Begint er ook steeds frisser uit te zien.
Leuke droge humor.
Die mag ze tzt wel eens meenemen hahaha
onzeker zal ze niet zijn, want dan geef je je niet op voor een miss-verkiezingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Soms???? Volgens mij is het een heel onzeker persoontje.
Damn de eerste weken zei ze haast niks.
En dat kan je niet steken op het geheim wat ze met Guido had, want damn dat was toch makkelijk uit te voeren.
En als ze vonden dat ze het niet uit konden voeren kan dat nooit je gedrag in het huis zo beinvloeden
Geer niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef Niki.P het volgende:
Zou leuk zijn als Alex nu Gerards geheim raad...
dat zou heel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef Niki.P het volgende:
Zou leuk zijn als Alex nu Gerards geheim raad...
Nee, dat zei Mo.quote:
psiesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef Gamey het volgende:
lach me rot als alex het geheim van geer goed heeft straks
dan kan niemand meer op geer drukken, en word het lastig
Ik dacht dat ze zeiden op hetzelfde spoor te zitten. En Gerard zei idd dat het met een 'c' begonquote:
Lijkt bijna op piercer.. hij is warmquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt bijna op piercer.. hij is warmAls de regie dyslectisch is heeft die raak!
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt bijna op piercer.. hij is warmAls de regie dyslectisch is heeft die raak!
![]()
Als die dat zegt kun je mij wegdragen hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |