Al een officiele bron?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef hondjes het volgende:
BREAKING!!! French warplanes has entered #Benghazi air space.
Libyan No-Fly Zone: The Gamequote:
quote:Jos Heymans
4 uur extra nieuwsuitzending RTL-4.
7 minutes ago from Twitter for BlackBerry®
Begrijp mij niet verkeerd maar er hoeft maar 1 soldaat te zijn uit de hele operatie die een demostrant dood schiet en de media pikt het op dan worden alle soldaten over één kam geschoren (waarbsn milititaire bestuur niks van weet) door de media én de rebellen of vrijheidstrijders (hoe je ze wil noemen). Dus wordt verhaal zo opgeblazen dat andere landen ook lucht van krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jij zou geen wapens pakken als je doodgeschoten wordt bij jouw vreedzame demonstratie?
Zou me niets verbazen. Maar hoort de eerste stap niet het uitschakelen van de luchtafweer te zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef aerdt het volgende:
BBC:1417: BFM, a French TV station, is reporting French fighter jets are over Benghazi enforcing the no-fly zone.
Klinkt logischer ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Maar hoort de eerste stap niet het uitschakelen van de luchtafweer te zijn?
ja, eerst AA, dank Tanks, en logistieke en tactische puntenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Maar hoort de eerste stap niet het uitschakelen van de luchtafweer te zijn?
Ik neem aan dat boven Benghazi luchtafweer in handen is van de anti's. Mss doen ze het om eerst de aanval op de stad te stoppen (mocht het idd zo zijn)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Welcome to the info-war.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd maar er hoeft maar 1 soldaat te zijn uit de hele operatie die een demostrant dood schiet en de media pikt het op dan worden alle soldaten over één kam geschoren (waarbsn milititaire bestuur niks van weet) door de media én de rebellen of vrijheidstrijders (hoe je ze wil noemen). Dus fan wordt verhaal zo opgeblazen dat andere landen ook lucht van krijgen.
Nou, have fun.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kut man ik moet zo tot 21:00 op verjaardag bij mensen waar het over voetbal of secret story gaat
Het gaat hier echt wel om meer dan 1 soldaat die een demonstrant doodschiet. Dit neemt gruwelijke vormen aan, zoals vandaag ook weer blijkt uit de dood van Mo Nabbous.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd maar er hoeft maar 1 soldaat te zijn uit de hele operatie die een demostrant dood schiet en de media pikt het op dan worden alle soldaten over één kam geschoren (waarbsn milititaire bestuur niks van weet) door de media én de rebellen of vrijheidstrijders (hoe je ze wil noemen). Dus fan wordt verhaal zo opgeblazen dat andere landen ook lucht van krijgen.
Oh, de hele middag dus alquote:Update 15:26 Het zijn verscheiden Rafales, die verkenningsvluchten uitvoeren. Ze zijn vanmorgen vroeg vertrokken vanuit Saint-Dizier in Oost-Frankrijk. Ze zouden de hele middag boven Libische grondgebied hebben gevlogen en geen problemen hebben ondervonden. (AFP)
Als laatste waarschuwing aan Ghaddafi. "We hangen boven je mercenary's, je leugens werken niet. "quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat boven Benghazi luchtafweer in handen is van de anti's. Mss doen ze het om eerst de aanval op de stad te stoppen (mocht het idd zo zijn)
Gewoon laptop meenemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kut man ik moet zo tot 21:00 op verjaardag bij mensen waar het over voetbal of secret story gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |