Denk jij er ook aan dat vaccins nimmer gewerkt hebben. En dat afname van bepaalde kinderziektes gewoon door betere hygiëne vanzelf is opgelost. Juist door introductie van die kutvaccins zijn kinderziektes weer wat lichtjes gestegen. Plus dat je eigen inmuunsysteem compleet fucked up is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:40 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Mijn redenatie maakt het glashelder dat vaccineren meer doden op gaat leveren? U kunt niet lezen?
[..]
Als jij alle vaccinaties wil laten staan, be my guest. Maar denk er even aan voor hoeveel doden je verantwoordelijk bent met je pseudo-wetenschap.
Heb je ook bewijs voor deze beweringen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk jij er ook aan dat vaccins nimmer gewerkt hebben. En dat afname van bepaalde kinderziektes gewoon door betere hygiëne vanzelf is opgelost. Juist door introductie van die kutvaccins zijn kinderziektes weer wat lichtjes gestegen. Plus dat je eigen inmuunsysteem compleet fucked up is.
Denk je dan maar aan wiegendoden, lichamelijke gehandicapten, autisten, downsyndromers
Dit vind ik overigens ook een treffende opmerking, jammer dat dat niet onderkend wordt. (plus het feit dat het geen artikel is in het reformatorisch dagblad maar een ingezonden brief...)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:57 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat de bron uitmaakt? Het verschil tussen een NWS topic en een BNW topic, dat maakt het uit.
Allemaal de schuld van vaccinaties!?! Kom_op_Lambiekje... Dat geloof je toch zeker zelf niet? Zeggen dat down syndroom van vaccins komt... Verzin eens wat beters, echt! Het is eigenlijk gewoon schofterig om dat soort dingen te roepen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Lambiekje het volgende:
Denk je dan maar aan wiegendoden, lichamelijke gehandicapten, autisten, downsyndromers
Zo raar vind ik die conclusie niet hoor... 'Ik ben toch gevaccineerd, waarom zou ik met mijn benen wijd gaan liggen bij de huisarts'. Als ik zie hoe laks dat vrouwen van mijn leeftijd nu al met de oproep voor uitstrijkje omgaan, dan denk ik dat het alleen maar erger wordt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:40 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Mijn redenatie maakt het glashelder dat vaccineren meer doden op gaat leveren? U kunt niet lezen?
[..]
Als jij alle vaccinaties wil laten staan, be my guest. Maar denk er even aan voor hoeveel doden je verantwoordelijk bent met je pseudo-wetenschap.
Top. Dat is mijns inziens de beste houding. Niet zomaar alles aannemen, maar je uitgebreid (laten) informeren. En dan niet via dubieuze bronnen, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben blij dat mijn dochter pas zes is, ik heb nog een aantal jaar de tijd om me te bedenken of ze die vaccinatie zal krijgen. Want alhoewel ik het nut van vaccineren (meestal) kan inzien, doe ik het niet klakkeloos.
zoals de RIVMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Top. Dat is mijns inziens de beste houding. Niet zomaar alles aannemen, maar je uitgebreid (laten) informeren. En dan niet via dubieuze bronnen, uiteraard.
Waar heeft het RIVM verteld dat Vaccineren gevaarlijk is?quote:
nee het is alcohol drugs misbruik tijdens zwangerschap.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van vaccinaties!?! Kom_op_Lambiekje... Dat geloof je toch zeker zelf niet? Zeggen dat down syndroom van vaccins komt... Verzin eens wat beters, echt! Het is eigenlijk gewoon schofterig om dat soort dingen te roepen.
En die worden ook gewoon aan baby's en jonge kinderen gegeven. En nee daar geloof ik helemaal niets van. Diegene die dat beweert liegt dat ie barst.quote:Wist je trouwens dat thimerosal nooit een ingrediënt is geweest in Nederlandse vaccins voor kinderen? Het zit alleen in (sommige) griep- en tetanusprikken.
RIVM en dubieus daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar heeft het RIVM verteld dat Vaccineren gevaarlijk is?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
RIVM en dubieus daar doelde ik op.
En dat zou allemaal Down kunnen veroorzaken? Rightquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het is alcohol drugs misbruik tijdens zwangerschap.
medicijn gebruik zwangerschap.
vaccinaties binnen eerste 2 jaar
GM-voedsel
Aspartaam/Light-producten
[..]
En die worden ook gewoon aan baby's en jonge kinderen gegeven. En nee daar geloof ik helemaal niets van. Diegene die dat beweert liegt dat ie barst.
Wist jij trouwens dat een baby van een maand dezelfde dosis krijgt als een 10/12 jarige.
Alcohol en drugs tijdens de zwangerschap is nooit goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
nee het is alcohol drugs misbruik tijdens zwangerschap.
medicijn gebruik zwangerschap.
vaccinaties binnen eerste 2 jaar
GM-voedsel
Aspartaam/Light-producten
De tetanus prik voor kinderen is anders dan die voor volwassenen en zijn vrij van thimerosal.quote:En die worden ook gewoon aan baby's en jonge kinderen gegeven. En nee daar geloof ik helemaal niets van. Diegene die dat beweert liegt dat ie barst.
Nee dat wist ik niet, maar ik kan me voorstellen dat beide de minimale dosering krijgen om het vaccin te laten werken. Hier mag je van mij ook best kritisch op zijn als er blijkt dat het niet nodig is om een baby dezelfde dosering te geven.quote:Wist jij trouwens dat een baby van een maand dezelfde dosis krijgt als een 10/12 jarige.
Wacht even, misschien had ik het iets anders moeten verwoorden, maar een uitstrijkje voorkomt geen kanker, je kan het alleen in een vroegtijdig stadium constateren. Het vaccin (mits het goed werkt) voorkomt dit wel. Als je het vaccin gebruikt, wil dat niet zeggen dat je het uitstrijkje niet hoeft te maken. (ik had dat overigens niet al te best verwoord, mijn excuus...)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo raar vind ik die conclusie niet hoor... 'Ik ben toch gevaccineerd, waarom zou ik met mijn benen wijd gaan liggen bij de huisarts'. Als ik zie hoe laks dat vrouwen van mijn leeftijd nu al met de oproep voor uitstrijkje omgaan, dan denk ik dat het alleen maar erger wordt...
Ik ben blij dat mijn dochter pas zes is, ik heb nog een aantal jaar de tijd om me te bedenken of ze die vaccinatie zal krijgen. Want alhoewel ik het nut van vaccineren (meestal) kan inzien, doe ik het niet klakkeloos. Ik heb ook zelf DKaTP vaccin uit Duitsland gehaald, toen Nederland nog de oude voorraden aan het opmaken was hier...
Jep, en met de juiste bron laten ze het hier nog in NWS staan ook, maar ja, blijkbaar is alles geoorloofd om pseudo-wetenschap als waarheid aangenomen te krijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Lambiekje heeft het maar makkelijk, hij roept maar wat en er is altijd wel een complotwebsite die het ondersteund.
Ach, dan verzint Biek een andere smoes waarom het de persoon zijn eigen schuld is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef IntensiveGary het volgende:
Biek, kun je je niet weer ff met chemtrails of zo bezig gaan houden? Weet je, dat je zelf daar woont waar de bus niet stopt, is niet erg. Sommige van je topics zijn best vermakelijk. Maar als je - God verhoede - wel iemand zo gek krijgt om op dit soort serieuze vlakken naar je te luisteren en die dus z'n aids-remmers laat staan, z'n kanker gaat bestrijden met besjes of z'n kinderen niet laat inenten, ben jij medeschuldig aan alles dat hen overkomt.
Dus zolang Biek nog post, heeft hij ongelijk. En als hij niet meer post, heeft hij gelijk en hebben wij rust.quote:Ergens hoop ik dat de overheid zo slecht is als jij beweert. Dan zouden ze nl wel raad weten met subversieve elementen als jij. Totdan kunnen we alleen maar hopen...
QFTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef IntensiveGary het volgende:
Biek, kun je je niet weer ff met chemtrails of zo bezig gaan houden? Weet je, dat je zelf daar woont waar de bus niet stopt, is niet erg. Sommige van je topics zijn best vermakelijk. Maar als je - God verhoede - wel iemand zo gek krijgt om op dit soort serieuze vlakken naar je te luisteren en die dus z'n aids-remmers laat staan, z'n kanker gaat bestrijden met besjes of z'n kinderen niet laat inenten, ben jij medeschuldig aan alles dat hen overkomt.
Ergens hoop ik dat de overheid zo slecht is als jij beweert. Dan zouden ze nl wel raad weten met subversieve elementen als jij. Totdan kunnen we alleen maar hopen...
Ten dele wel ja, aangezien zelfs een overheid geen onbeperkte middelen heeft en dus keuzes moet maken.quote:
In Nederland heeft de minister uiteindelijk gekozen voor aankoop van Cervarix en dus niet voor Gardasil.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ondanks dat Frankrijk heeft besloten dat ‘Gardasil’, het vaccin tegen baarmoederhalskanker, op een zwarte lijst staat (zie no. 22 op deze lijst), met mogelijk-potentieel-gevaarlijke medicijnen, besluit Nederland gewoon dóór te gaan met dit ‘vrijwillige’ vaccinatieprogramma..
Amenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef IntensiveGary het volgende:
Ergens hoop ik dat de overheid zo slecht is als jij beweert. Dan zouden ze nl wel raad weten met subversieve elementen als jij. Totdan kunnen we alleen maar hopen...
Be careful what you wish for.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef IntensiveGary het volgende:
oh sorry ik was onderwijs vergetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat zou allemaal Down kunnen veroorzaken? Right
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |