Duidelijk taal.quote:Stop met vaccineren tegen baarmoederhalskanker
De vaccinatie tegen baarmoederhalskanker voldoet niet aan de criteria voor het Rijksvaccinatieprogramma en kan daarom beter afgeschaft worden. Bovendien zou dat veel kosten schelen, schrijven dr. A. S. Groenewoud en dr. R. Seldenrijk.
Bijna 40 procent van de meisjes komt niet opdagen bij de vaccinatie tegen het humaan papillomavirus (HPV), een virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Dat bleek vorige week toen, net voor de start van de nieuwe vaccinatieronde, de definitieve opkomstcijfers voor 2010 bekend werden.
Het RIVM, verantwoordelijk voor het Rijksvaccinatieprogramma (RVP), beraadt zich over de oorzaken en de campagne. Terecht, want de campagne was onvolledig en eenzijdig. Weinig tot geen aandacht werd besteed aan de beste manier om de kanker te voorkomen: het vermijden van wisselende seksuele contacten en het regelmatig laten maken van een uitstrijkje.
De HPV-vaccinatie had zelfs helemaal nooit in het RVP ingevoerd mogen worden. De Gezondheidsraad heeft heldere criteria opgesteld voor opname van vaccinaties in het RVP en de HPV-vaccinatie voldoet daar niet aan.
Ten eerste moet het gaan om een ernstige ziekte die (potentieel) een grote groep mensen bedreigt. Jaarlijks overlijden 200 vrouwen aan baarmoederhalskanker, van wie 100 doordat ze niet aan het uitstrijkje meedoen. Bijna 75 procent van de patiënten overleeft echter; bij vroegtijdige behandeling zelfs 100 procent. Bovendien is de bijdrage van deze kanker aan de totale kankersterfte laag: 1 procent. Er kan dus niet worden gesproken van een omvangrijke, ernstige ziektelast.
Ten tweede moet het vaccin effectief en veilig zijn. De effectiviteit en veiligheid is onderzocht bij vrouwen tussen de 16 en de 26 jaar. Maar in Nederland vaccineren we vanaf 12 jaar. Door internationale experts wordt dit beschouwd als een groot publiek gezondheidsexperiment.
Ten derde moet de vaccinatie acceptabel zijn. Deze acceptatie is in Nederland (maar ook daarbuiten) niet maatschappijbreed aanwezig. Het gehele programma heeft tot veel onrust en onduidelijkheid geleid, met als gevolg een lage opkomst in zowel 2009 als 2010.
Ten vierde moet de vaccinatie efficiënt zijn: er moet een positieve balans zijn tussen kosten en opbrengsten. Onderzoek van het Erasmus MC heeft in 2009 al laten zien dat HPV-vaccinatie in Nederland niet kosteneffectief is. Zelfs onder de allergunstigste condities is iedere dosis ruim 65 procent te duur: 118 euro in plaats van de maximumprijs van 40 euro.
Ten vijfde moet een vaccinatie prioriteit verdienen ten opzichte van andere kandidaat-vaccinaties. Gelet op de lage incidentie- en sterftecijfers in vergelijking met andere ernstige aandoeningen ligt het meer voor de hand te investeren in bijvoorbeeld preventiecampagnes tegen roken.
Kortom: het belang van de HPV-vaccinatie wordt schromelijk overschat en andere preventieve maatregelen worden onvoldoende gewaardeerd. De HPV-vaccinatie kan beter afgeschaft worden Daarmee zou ook nog eens ruim 35 miljoen euro aan vaccinkosten bespaard worden.
bron
Dus alleen als veel mensen dood gaan aan iets moet je het proberen te voorkomen? Alleen doodgaan is erg, maar (ernstig) ziek worden niet en hoeft dan ook niet te voorkomen worden. Want 'ze' overleven het toch wel.quote:Ten eerste moet het gaan om een ernstige ziekte die (potentieel) een grote groep mensen bedreigt. Jaarlijks overlijden 200 vrouwen aan baarmoederhalskanker, van wie 100 doordat ze niet aan het uitstrijkje meedoen. Bijna 75 procent van de patiënten overleeft echter; bij vroegtijdige behandeling zelfs 100 procent. Bovendien is de bijdrage van deze kanker aan de totale kankersterfte laag: 1 procent. Er kan dus niet worden gesproken van een omvangrijke, ernstige ziektelast.
[..]
RIVM kap nu eens met deze vergiftigingsexperiment voor iets wat volstrekt onbelangrijke vorm van kanker is.
[..]
Veroorzaakt door mensen zoals Lambiekje die bij voorbaat al hysterisch gaan gillen als de term 'vaccinatie' gebruikt wordt.quote:Ten derde moet de vaccinatie acceptabel zijn. Deze acceptatie is in Nederland (maar ook daarbuiten) niet maatschappijbreed aanwezig. Het gehele programma heeft tot veel onrust en onduidelijkheid geleid, met als gevolg een lage opkomst in zowel 2009 als 2010.
Keek ik ook al naar. Ben niet zo op de hoogte van de verschillende religies, maar vallen deze jongens niet onder het type: 'niet inenten, want als je ziek wordt is dat God's wil'? Als ik me hierin vergis, excuses.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef MASD het volgende:
Ik, en hopelijk anderen met mij, beschouw het Reformatorisch Dagblad niet als een goede bron.
Ja, blijkbaar vinden ze alleen doodgaan erg en dan ook nog eens alleen als het er veel zijn. Dat naast die 200 doden per jaar ook nog eens één op de 200 vrouwen vroeg of laat baarmoederhalskanker krijgt is blijkbaar geen enkel probleem voor onze christenvrienden en Lambiekje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tevens wordt gesteld dat er maar 200 vrouwen per jaar aan dood gaan. Da's de moeite niet (staat er bijna letterlijk). Werkelijk om te kotsen
quote:
Ga je eens even diep schamen om deze opmerking! en dan niet om de beroerde grammaticaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duidelijk taal.
RIVM kap nu eens met deze vergiftigingsexperiment voor iets wat volstrekt onbelangrijke vorm van kanker is.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef MASD het volgende:
Ik, en hopelijk anderen met mij, beschouw het Reformatorisch Dagblad niet als een goede bron.
Klasse man!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef tntkiller het volgende:
en wat krijg ik vervolgens te zien als advertentie door google
*
Laden...
*
Vaccineren tegen HPV
Uitgebreide informatie over HPV en het nut van vaccineren.
www.humacare.nl
heb 2 dochter waarvan 1 al de oproep heeft gehad...nou ze komt echt niet....
Aan de ene kant is het zielig voor die kinderen al ze het toch krijgen, aan de andere kant zullen die kinderen waarschijnlijk net als de ouders worden en heb ik er geen moeite mee als ze overlijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Klasse man!F*ck society, I'm livin' my life on the edge..!
Sluit het een het andere uit?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef meth1745 het volgende:
Elke vijf jaar een uitstrijkje laten maken voor een kanker waar slechts 200 vrouwen per jaar aan sterven?
Gelet op de lage incidentie- en sterftecijfers in vergelijking met andere ernstige aandoeningen ligt het meer voor de hand te investeren in bijvoorbeeld preventiecampagnes tegen roken.
Beetje enge manier van redeneren. What's next? Robert M heeft "maar" 85 kinderen verkracht en ze zijn er niet eens dood aan gegaan, dus waar maken we ons druk om?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus alleen als veel mensen dood gaan aan iets moet je het proberen te voorkomen? Alleen doodgaan is erg, maar (ernstig) ziek worden niet en hoeft dan ook niet te voorkomen worden. Want 'ze' overleven het toch wel.![]()
AdSense werkt heus welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef tntkiller het volgende:
en wat krijg ik vervolgens te zien als advertentie door google
Verrassend, met al die paniekverhalen zoals door TS in de wereld gebracht.quote:Bijna 40 procent van de meisjes komt niet opdagen bij de vaccinatie tegen het humaan papillomavirus (HPV), een virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Dat bleek vorige week toen, net voor de start van de nieuwe vaccinatieronde, de definitieve opkomstcijfers voor 2010 bekend werden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe langer ik hier rondhang, hoe meer ik geloof dat mensen als Lambiekje en Salvador zijn ingezet door de illuminati om ons bang te maken voor vaccinaties, door ons bang te maken voor alles wat gezond is, bang te maken voor medicijnen die ons genezen zodat we ziek worden, wijs te maken dat we vergiftigd worden door de overheid, etc. Slimme tactiek, de schuld geven aan de groep die die paniek veroorzaakt. Zo heeft niemand door dat jullie illuminati zijn!
Alles om de wereldbevolking kleiner te krijgen!
Als ik hun topics lees zie ik er een patroon in... Het is altijd hetzelfde...
Bron? Zie hun post-historie!
Open je ogen! Zien jullie het niet? Dit is al jaren gaande hier en op het schaduwnet!
Tof joh, jij gunt je dochters kanker.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef tntkiller het volgende:
heb 2 dochter waarvan 1 al de oproep heeft gehad...nou ze komt echt niet....
Het in twijfel trekken van vaccinaties schijnt helemaal in te zijn.quote:
Die RIVM gasten horen achter tralies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ga je eens even diep schamen om deze opmerking! en dan niet om de beroerde grammatica
[..]
Wat hij zegt.
Het is onderdeel van het verkleinen van de wereldbevolking.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Het in twijfel trekken van vaccinaties schijnt helemaal in te zijn.
En jij in een dwangbuis, maar helaas leven we niet in een ideale wereld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die RIVM gasten horen achter tralies.
Een scherpe analyse met goede argumenten...oh wacht....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik sta ervan te kijken hoe je toch telkens weer de vinger op de zere plek weet te krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:15 schreef Lambiekje het volgende:
Als men meer meisjes willen misleiden moeten ze iPads aanbieden.
Ja, iedere keer ook weer die gigantische sterke argumenten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik sta ervan te kijken hoe je toch telkens weer de vinger op de zere plek weet te krijgen.
Lambiekje zou niet weten wat een argument is, al zou zijn leven ervan afhangen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, iedere keer ook weer die gigantische sterke argumenten.
Als je vrouw thuiskomt met de mededeling dat zij baarmoederhalskanker heeft dan zeg je ook * ach, totáál onbelangrijk, niet aanstellen*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
Ja samen met die REFO gasten die jij quote in de OP.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dan wel quoten uit het Reformatorisch Dagblad.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee geloof is per defenitie verkeerd, zonder enig pardon. Maar gelukkig is geloven ook aangemerkt als een psyschische afwijking.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Reintji op 20-03-2011 10:54:00 ]
Kom dacht ik, het in zo'n mooie zondagochtend... misschien deze keer danquote:Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk niet de illusie dat je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren, niet?
Alsof je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef Re het volgende:
een klein punt heeft lambiekje wel, relatief gezien is baarmoederhalskanker geen groot medisch probleem en kan ook zonder vaccinaties goed aangepakt worden. Als je lambiekje wil aanpakken moet je niet met ad hominems komen natuurlijk
dat niet nee, maar dat maakt de discussie zelf niet minder interssantquote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren.
Daarom vroeg ik hem gisteren ook om wat meer/andere bronnen dan RefDag. In potentie een interessant topic, maar hij is alleen geďnteresseerd in het droppen van oneliners, daarmee zijn eigen topic de nek omdraaiend. Maar zo kun je in BNW wel weer lekker klagen over hoe de NWS schapen niet uit hun slaap willen komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef Re het volgende:
een klein punt heeft lambiekje wel, relatief gezien is baarmoederhalskanker geen groot medisch probleem en kan ook zonder vaccinaties goed aangepakt worden. Als je lambiekje wil aanpakken moet je niet met ad hominems komen natuurlijk
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:38 schreef Reintji het volgende:
Dat heren tevens een verhoogd risico lopen op keelkanker door HPV boeit u niet Lambiekje?jaja door beffen krijg je keelkankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus moeten de jongens ook aan de baarmoederkanker-prik. De heren artsen zijn dood en doodziek in het hoofd. Misdadigers zijn het.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dus als jij en je eventuele kinderen ziek worden dan ga je niet naar een arts?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
De heren artsen zijn dood en doodziek in het hoofd. Misdadigers zijn het.
niet naar een reguliere arts, jaquote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus als jij en je eventuele kinderen ziek worden dan ga je niet naar een arts?
Ach gut, weer een site die autisme en vaccinaties aan elkaar koppelt. Hoe origineel. Jammer dat er nooit bewijs voor geleverd wordt.quote:Op maandag 21 maart 2011 03:16 schreef truepositive het volgende:
http://vaccineresistancemovement.org/
Niet door de fascistische commerciële geneeskunde. Daar heeft net als met de bijensterfte niets te maken met pesticide. Nee natuurlijk niet. Ze zullen hun eigen middeltjes in twijfel trekken wat miljarden oplevert op jaarbasis.?? Dat geloof je toch zelf niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:31 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ach gut, weer een site die autisme en vaccinaties aan elkaar koppelt. Hoe origineel. Jammer dat er nooit bewijs voor geleverd wordt.
Ook niet door de door jouw versie van 'geneeskunde'.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet door de fascistische reguliere geneeskunde.
Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ook niet door de door jouw versie van 'geneeskunde'.
Jaja, en wat heeft dit te maken met het onderwerp van dit topic of mijn voorgaande opmerking?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.
Knap voedsel voorkomt woekering in je lichaam. Kanker is een laatste signaal en redmiddel van je lichaam om oneigenlijke processen te isoleren. Als je het zover hebt laten komen heb je tientallen andere signalen compleet genegeerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:07 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jaja, en wat heeft dit te maken met het onderwerp van dit topic of mijn voorgaande opmerking?
80% van een vrouw is een drager. Een koortslip wordt toch ook niet spastisch gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Lyrebird het volgende:
Maar ik doe het toch, omdat het over een serieus probleem gaat, en dit probleem zwaar onderschat wordt in de OP.
In Bloomington IN, waar ik 4 jaar lang gewoond heb, was 50% van de dames HPV drager. Van dichtbij heb ik kunnen zien wat voor een invloed dit heeft - dames die iedere keer met angst en beven naar de dokter gaan, om daar weer verlost te worden van cellen die in een pre-kanker stadium zitten.
Nou kun je wel zeggen - dat valt allemaal wel mee, er gaat bijna niemand aan dood aan die ziekte, maar het heeft wel degelijk invloed op de quality of life. Overigens moet iedereen dat vaccin natuurlijk gewoon zelf betalen, daar is geen overheidsgeld voor nodig, maar dat spreekt vanzelf.
Heb je ook onderbouwing voor deze onzin?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Knap voedsel voorkomt woekering in je lichaam. Kanker is een laatste signaal en redmiddel van je lichaam om oneigenlijke processen te isoleren. Als je het zover hebt laten komen heb je tientallen andere signalen compleet genegeerd.
Medicatie heb je voor 99,999% niet nodig.
Dus i.p.v. "ik-kies-bewust" biologische kippenvlees is het veel beter om gewone kippenvlees te kopen wat vol zit met antibiotica waardoor je immuun wordt voor antibioticaquote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.
1 op de 200 vrouwen krijgt daadwerkelijk baarmoederhalskanker. Maar ja, als ze er niet dood aan gaan is het natuurlijk niet erg.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
80% van een vrouw is een drager. Een koortslip wordt toch ook niet spastisch gedaan.
Wat pas ECHT je quality of life aantast is medicatie.
De term biologisch wordt misbruikt. Zoals bij het programma kvw is wel aangetoond dat AH's puur & eerlijk toch niet zo eerlijk is. Als er al gesjoemeld wordt met pleepapier.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:24 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus i.p.v. "ik-kies-bewust" biologische kippenvlees is het veel beter om gewone kippenvlees te kopen wat vol zit met antibiotica waardoor je immuun wordt voor antibiotica
Je gaat voorbij aan het feit dat vrouwen eens in de tijd een uitstrijkje dienen te maken. Dat is velen malen effectiever dan pillenrommel.quote:[..]
1 op de 200 vrouwen krijgt daadwerkelijk baarmoederhalskanker. Maar ja, als ze er niet dood aan gaan is het natuurlijk niet erg.
Dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood, BigAgri en BigPharma wil nog niet zeggen dat die producten per definitie slecht zijn en het feit dat er met toiletpapier wordt gesjoemeld wil ook niet zeggen dat er ook met kippenvlees wordt gesjoemeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De term biologisch wordt misbruikt. Zoals bij het programma kvw is wel aangetoond dat AH's puur & eerlijk toch niet zo eerlijk is. Als er al gesjoemeld wordt met pleepapier.
Waar ik overigens op doel met ik-kies-bewust is dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood,BigAgri en BigFarma.
[..]
Ja, maar die uitstrijkjes worden toch ook gemaakt door dezelfde fascistische gezondheidszorg als die je pillen door je strot proberen te drukken? Wat is het verschil?quote:Je gaat voorbij aan het feit dat vrouwen eens in de tijd een uitstrijkje dienen te maken. Dat is velen malen effectiever dan pillenrommel.
Bewijzen?quote:Als een meisje een prik neemt dan is zij in de veronderstelling dat ze vervolgens niets meer hoeft te ondernemen. Bovendien is het zo dat na een jaar of 5 opnieuw de hele riedel opnieuw gedaan moet worden. Ik denk dat er juist door de deze priksessie over een jaar of 10 méér vrouwen getroffen zijn door deze vorm van kanker. Zo als men nu ondertussen wel mag weten is dat kanker bigtime $$$ is voor de industrie. Deze vorm van kanker is nog een ondergeschoven kindje en op een dergelijke manier weten ze er meer geld aan te verdienen. Je dochter is niets anders dan een proefkonijn met de potentiele mogelijkheid tot onvruchtbaarheid.
Het is op zoveel fronten volstrekt overbodig om BigFarma rommel te injecteren. De bijwerkingen wegen niet op tegen de voorgelogen preventie.
Nee met kip word niet gesjoemeld!? =quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood, BigAgri en BigPharma wil nog niet zeggen dat die producten per definitie slecht zijn en het feit dat er met toiletpapier wordt gesjoemeld wil ook niet zeggen dat er ook met kippenvlees wordt gesjoemeld.
Dat ze daar vanaf willen. Vaccinatie levert x-voud meer op. Meer klanten op de lange termijn.quote:[..]
Ja, maar die uitstrijkjes worden toch ook gemaakt door dezelfde fascistische gezondheidszorg als die je pillen door je strot proberen te drukken? Wat is het verschil?
= ze in korte tijd weer en dergelijke priksessie moeten ondergaan. Het is al op voorhand duidelijk ineffectiefquote:[..]
Bewijzen?
Ik vraag enkel om bewijzen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee met kip word niet gesjoemeld!?
Je zegt niet dat ze ervan af willen, je zegt dat uitstrijkjes vele malen effectiever zijn dan vaccinaties. Terwijl de uitstrijkjes gemaakt worden door dezelfde fascistische gezondheidszorg als de vaccinaties. Dus wat is het verschil?quote:[..]
Dat ze daar vanaf willen. Vaccinatie levert x-voud meer op. Meer klanten op de lange termijn.
Nee hoor, volgens mij is er duidelijk aangegeven dat de vaccinaties maar voor een beperkte tijd actief zouden zijn. Net als het gros van de vaccinaties die gebruikt worden.quote:[..]
= had je geweten dat ze in korte tijd weer en dergelijke priksessie moeten ondergaan. Het is al op voorhand duidelijk ineffectief
Nee hoor, ik wil bewijzen zien dat vaccinaties ongezond zijn.quote:Wil je bewijzen hebben dat squaleen, kwik en gemalen weet-ik-veel (apennieren of eenden bekken) gezond voor je zijn.
Nee het gaat niet om het pleepapier. Het gaat er om wat "Puur & Eerlijk" probeert uit te stralen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Met mijn hoofd is niets aan de hand, je kan beter aan je eigen hoofd voelen. Ik vraag enkel om bewijzen.
En de gevolgtrekking dat als er met toiletpapier gesjoemeld wordt, er dus ook met kippenvlees wordt gesjoemeld is nogal opmerkelijk. Beetje jammer dat je dat zelf niet ziet.
zei ik net, inkomsten. Welzijn is het laatste wat ze willen.quote:[..]
Je zegt niet dat ze ervan af willen, je zegt dat uitstrijkjes vele malen effectiever zijn dan vaccinaties. Terwijl de uitstrijkjes gemaakt worden door dezelfde fascistische gezondheidszorg als de vaccinaties. Dus wat is het verschil?
Vaccins in zijn algemeenheid is een misdaad.quote:[..]
Nee hoor, volgens mij is er duidelijk aangegeven dat de vaccinaties maar voor een beperkte tijd actief zouden zijn. Net als het gros van de vaccinaties die gebruikt worden.
[..]
=edit=quote:Nee hoor, ik wil bewijzen zien dat vaccinaties ongezond zijn.
En waarop baseer je deze conclusie?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om het pleepapier. Het gaat er om wat "Puur & Eerlijk" probeert uit te stralen.
Dat is misleiding.
[..]
Maar waarom zou het uitstrijkje beter werken als deze uitgevoerd wordt door dezelfde fascistische gezondheidszorg? Iets werkt niet beter of slechter doordat het meer of minder oplevert.quote:zei ik net, inkomsten. Welzijn is het laatste wat ze willen.
[..]
Leuke one-liner, die hebben we al vaker gehoord.quote:Vaccins in zijn algemeenheid is een misdaad.
[..]
Niet zo naief als jij. Je baseert je alleen op media die roepen wat je wil horen en accepteert geen enkel weerwoord. Ik heb al een aantal keer om bewijs gevraagd waaruit zou blijken dat vaccins schadelijk zijn en jij komt met de opmerking dat kwik echt wel giftig is.quote:Hoe naďef ben je?
Het gaat om het geld. De schoften geven niets om je gezondheid. Dat komt niet voor in hun vocabulaire. Het maakt dus niets uit of iets beter of minder goed werkt. Het gaat er om dat ze zoveel mogelijk onwerkzame rommel willen verkopen met zo hoog mogelijk bijwerkingen. Objectiviteit wordt langzamerhand uitgefaseerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En waarop baseer je deze conclusie?
[..]
Maar waarom zou het uitstrijkje beter werken als deze uitgevoerd wordt door dezelfde fascistische gezondheidszorg? Iets werkt niet beter of slechter doordat het meer of minder oplevert.
Dat zal gerust. Het is het dan ook snoeihard de waarheid.quote:[..]
Leuke one-liner, die hebben we al vaker gehoord.
haha je weet niet half hoe stupide dat is. Het is 180% anders. Jij berust je op media gelul, ghost writings en andere gefraudeerde bullshit peer reviews.quote:[..]
Niet zo naief als jij. Je baseert je alleen op media die roepen wat je wil horen en accepteert geen enkel weerwoord.
Dat bewijs zul je ook niet vinden in de bronnen die jij raadpleegt.quote:Ik heb al een aantal keer om bewijs gevraagd waaruit zou blijken dat vaccins schadelijk zijn en jij komt met de opmerking dat kwik echt wel giftig is.
Helaas is AID$ geen SOA.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef speknek het volgende:
HPV is een soa net zoals aids. Het is goed dat er een vaccin is, maar het blijft wel de verantwoordelijkheid van de persoon zelf, of ze nou een condoom gebruiken of een vaccin nemen.
En de e van e-nummers staat dan voor etherische hypervlakte? Ofwel de astrale energievelden van lucifer waar de BigPharma, BigInc en BigFoot hun additieven oogsten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef speknek het volgende:
Uiteraard, alle ziektes zijn slechts negatieve energie die we kanaliseren uit de etherische hypervlakte.
Dus ómdat jij dit... en ómdat je familie dat... was het vaccin en de Mexicaanse griep een hoax?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:16 schreef Denettemeneer het volgende:
Eens , dat vorige vaccin tegen die gehypte mexicaanse griep was ook een dikke hoax, en later bleek ook nog ongezond. Ik en mijn gezin kregen een uitnodiging voor vaccinatie, ik heb geweigerd en na lange discussie mn vrouw ook, nou heb ik geweten jongen, hele familie over me heen, alsof ik een ketter was... zij hebben hem dus wel gehad, nu willen ze het er niet meer over hebben, de lutsers
Heb je daar een serieuze bron voor met een publicatie van een goed en gedegen onderzoek? Dus niet 'onderzoekssites' ŕ la 'verontruste moeders'.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef truepositive het volgende:
Hij presenteert het niet zo super, maar er is gewoon serieus onderzoek gedaan dat tot dergelijke conclusies heeft geleid.
Dat is meer een soort interview, ik zie daar geen onderzoek, maar goed, een citaat uit het artikel:quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef truepositive het volgende:
http://www.abc.net.au/news/stories/2011/03/04/3155750.htm
Dat is toch helemaal niet zo 'surprising'? De mensen die ingeënt worden tegen de griep zijn de risicogroepen. Dus ze worden ingeënt tegen een bepaald soort griep, maar zijn tevens nog steeds extra vatbaar voor andere soorten griep. De niet-risicogroepen krijgen sowieso al geen oproep tot vaccinatie.quote:"What was a bit surprising when we looked at some of the data from Canada and Hong Kong in the last year is that people who have been vaccinated in 2008 with the seasonal or ordinary vaccine seemed to have twice the risk of getting swine flu compared to the people who hadn't received that vaccine," he said.
Thanksquote:
Als het zo'n groot probleem is, moet het geen enkel probleem zijn met een fatsoenlijke bron te komen. Als je dubieuze bronnen wil gebruiken is BNW de plek, niet NWS.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dizorn het volgende:
Jeuj, laten we met z'n allen gaan haten op TS omdat hij een probleem aankaart met een onbetrouwbare bron![]()
Je bent blijkbaar goed onderlegd en dus moet het geen enkel probleem zijn dit met bronnen te onderbouwen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dizorn het volgende:
Allereerst: Er is op algemeen gezondsheidsniveau weinig te behalen met deze vaccinatie. Dat heeft te maken met "te hoge" kosten voor een "te klein"resultaat. Oftewel, teveel geld om te weinig mensen te redden; Er zijn andere preventieve maatregelen die meer kosteneffectief zijn. Ja, dit klinkt lame, maar de overheid houdt zich bezig met zoveel mogelijk mensen voor zo min mogelijk geld "gezonder" te maken. Door deze - niet moreel maar financieel/economisch/whatever - berekening zou dit géén goede optie zijn.
Klinkt geloofwaardig, maar ik kan het niet checken, want geen bronnen. Ergo: brandhout.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dizorn het volgende:
Voor zover ik weet (heb geen directe bronnen) is deze HPV vaccinatie ook maar voor bepaalde soorten van het virus. Oftewel, je bent niet voor álle HPV's beschermd. Zelfde gezeik als toen met Meningokokken die ook "gespecialiseerd" was.
Bron met risico's en staatje met gevallen waar het misging s.v.p.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dizorn het volgende:
Plus er zitten risico's aan het toedienen van een dergelijk vaccin. Het vaccin is dus niet zo goed werkzaam als de alom bekende vaccinaties die in ons RVP zitten.
Kritisch zijn is alleen maar goed. Zomaar alles naar binnen gooien waarvan wordt gezegd dat het goed voor je is, is inderdaad onzinnig. En dat zeg ik als voormalig Vioxx gebruiker.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dizorn het volgende:
Hierom zijn mensen erg kritisch over deze vaccinatie en ben je alleen dom als je zomaar uitgaat van één van de extremen; Dus zowel roepen dat je dit nóóit mag krijgen, of roepen dat iedereen dit zou móeten krijgen, is dom (Omdat: vele haken en ogen blabla).
Overigens is het leuk om te weten dat tussen de mensen die vaccinaties weigeren, een groot deel medisch onderlegd is. Artsen zitten in de laagste-opkomst-groep (samen met Bible Belt mensen etc). Dat moet toch íets zeggen ook
De informatie op zich is het probleem. Ik wil best geloven dat er iets mis is met de diverse vaccinaties. Kom dan met goede info en bronnen, in plaats van dat je de medici voor fascisten uitmaakt en arrogant loopt te doen tegen users die meer info vragen. Je wint zo geen sympathie.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef truepositive het volgende:
Dont shoot the messenger etc
Je hebt zeker een punt maar dat mag geen afbreuk doen aan de informatie op zich.
Dat Lambiekje niet zo eloquent is in discussies weten we toch al langer
Weer een leuk stukje proza, maar weer zonder bewijs.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het gaat om het geld. De schoften geven niets om je gezondheid. Dat komt niet voor in hun vocabulaire. Het maakt dus niets uit of iets beter of minder goed werkt. Het gaat er om dat ze zoveel mogelijk onwerkzame rommel willen verkopen met zo hoog mogelijk bijwerkingen. Objectiviteit wordt langzamerhand uitgefaseerd.
[..]
Nee, het is jouw waarheid. Je zou de echte objectieve waarheid niet herkennen al zou je leven ervan afhangen.quote:Dat zal gerust. Het is het dan ook snoeihard de waarheid.
[..]
Natuurlijk..quote:haha je weet niet half hoe stupide dat is. Het is 180% anders. Jij berust je op media gelul, ghost writings en andere gefraudeerde bullshit peer reviews.
[..]
Ik vind het bewijs ook niet terug in jouw posts.quote:Dat bewijs zul je ook niet vinden in de bronnen die jij raadpleegt.
Is algemene RIVM kennis dat het maar voor 4 van de 100 types 'beschermt'quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Als het zo'n groot probleem is, moet het geen enkel probleem zijn met een fatsoenlijke bron te komen. Als je dubieuze bronnen wil gebruiken is BNW de plek, niet NWS.
[..]
Je bent blijkbaar goed onderlegd en dus moet het geen enkel probleem zijn dit met bronnen te onderbouwen?
[..]
Klinkt geloofwaardig, maar ik kan het niet checken, want geen bronnen. Ergo: brandhout.
Ze mogen het wel beter weten maar wees dan wel up to date. En daar schort nog al aan.quote:[..]
Bron met risico's en staatje met gevallen waar het misging s.v.p.
[..]
Overigens zijn artsen en verpleegkundigen altijd irritante patiënten. Weten alles beter. Enig idee hoeveel artsen en verpleegkundigen nog steeds roken?
Mijn kritiek gaat niet zozeer om de brief (of ingezonden stuk) maar meer op de manier waarop Lambiekje hetgeen wat in de brief staat zo een draai te geven zodat dit aansluit bij zijn verwrongen wereldbeeld. (Korte versie: de gezondheidszorg bestaat uit fascisten die niets geven om de gezondheid geven van patienten maar alleen geld willen verdienen en het liefst een percentage van de bevolking om zeep helpen. Oh, en iedereen die ziek is heeft het aan zichzelf te danken aangezien ze zelf allerlei ongezond voedsel gegeten hebben..)quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle kritiek op TS en het Reformatorisch Dagblad (overigens betreft het een ingezonden brief van de directeur van het Lindeboom Instituut en de Nederlandse Patienten Vereniging) ten spijt geeft het artikel best heldere argumenten waarom de vaccinatie niet het Rijksvaccinatieprogramma thuis hoort, namelijk dat het niet zou voldoen aan door de Gezonheidsraad opgestelde criteria om een vaccinatie in het programma op te nemen, dat het niet kosteneffectief is en dat het de vaccinatie het in prioriteit (bijvoorbeeld gemeten aan de hand van het aantal mensen dat aan de ziekte overlijdt) af legt tegen andere kandidaten voor opname in het Rijksvaccinatieprogramma.
Beter zou men in dit topic eens fatsoenlijk leren lezen (het betreft een opinie van derden en is geen artikel van het Reformatorisch Dagblad) en niet weer met blinde haat tegen Christenen aan komen of TS belachelijk maken.
het is met wat voor intenties je rooktquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Dus ómdat jij dit... en ómdat je familie dat... was het vaccin en de Mexicaanse griep een hoax?
Dat is net zoiets als zeggen: "Mijn ene opa rookte en is 100 geworden en mijn andere opa die niet rookte is 50 geworden en dus is roken niet slecht."
Het is niet mijn verwrongen wereldbeeld. Zo werkt de medische zorg. Wie verwrongen beelden hebben zijn diegene die onze zorg goed en effectief vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Mijn kritiek gaat niet zozeer om de brief (of ingezonden stuk) maar meer op de manier waarop Lambiekje hetgeen wat in de brief staat zo een draai te geven zodat dit aansluit bij zijn verwrongen wereldbeeld. (Korte versie: de gezondheidszorg bestaat uit fascisten die niets geven om de gezondheid geven van patienten maar alleen geld willen verdienen en het liefst een percentage van de bevolking om zeep helpen. Oh, en iedereen die ziek is heeft het aan zichzelf te danken aangezien ze zelf allerlei ongezond voedsel gegeten hebben..)
Een bioresonant, wil je met alle plezier helpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb die prik gehad, wie wil me aanraken?
Ik heb het even voor je verbeterd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een bioresonant, wil je met alle plezier van je geld afhelpen.
Je bent goed bezig om je dochter op pad te sturen.quote:HPV-vaccin-oproep? Doe mee als proefkonijn!
Hoe is het mogelijk dat je als ouder je dochter van 12 jaar overlevert aan de ‘medische wetenschap’, door haar te laten injecteren met een experimenteel vaccin; het HPV-vaccin. Ondanks de meeste afgrijselijke bewijzen die we van over de hele wereld te zien krijgen, blijft het RIVM van Coutinho doorgaan met dit krankzinnige programma.
Het ter beschikking stellen (van je lichaam) aan de medische wetenschap, gebeurt door mensen die dat in hun testament bepalen. Na hun dood mag de medische wetenschap dan experimenten met hun lichaam uitvoeren. Maar stel je (als ouder) een lichaam (van je dochter) ook tijdens leven ter beschikking voor experimentele vaccinaties..?!
1,2,3, daar gaan we dan weer! Gezondheidszorg of big business!? Gemanipuleerd door de angst van haar ouders, of haar favoriete tijdschrift 'CosmoGirl'? Zeg het maar?! Meedoen aan een experiment? Dat is zéker!
Ondanks dat Frankrijk heeft besloten dat ‘Gardasil’, het vaccin tegen baarmoederhalskanker, op een zwarte lijst staat (zie no. 22 op deze lijst), met mogelijk-potentieel-gevaarlijke medicijnen, besluit Nederland gewoon dóór te gaan met dit ‘vrijwillige’ vaccinatieprogramma..
Kennelijk is voor het RIVM de vrijwillige vaccinatiebereidheid de betreffende meiden (of hun ouders!) een vrijbrief om volop dóór te experimenteren, sámen met Big Pharma..!? Onder het motto ‘Ze doen toch vrijwillig mee?’, ben je kennelijk ook vrijwilliger geworden..!
De HPV-campagne van het RIVM, vallend onder het RijksVaccinatieProgramma (RVP), blijkt feitelijk één groot experiment te zijn. Zo simpel liggen de feiten. En ondanks alle waarschuwingen van wetenschappelijke medici, dienen deze vaccinaties jaarlijks doorgang te blijven vinden, aldus het RIVM in haar onmetelijke wijsheid.
Ondanks het feit dat ook de opkomstcijfers van vorige jaren duidelijk laten zien dat er een groot wantrouwen is bij de Nederlandse bevolking, meent het RIVM dat haar eigen doelstellingen kennelijk feilloos zijn. Het past in het straatje van de o.i. uiterst pedante heer Roel Coutinho, de directeur van dit overheidsbureau, dat de gezondheid van alle Nederlanders hoger zou dienen hebben zitten, dan het belang van hun partners, de Nederlandse farmaceutische industrie.
nee nee. Dat doe je al naar de reguliere arts en apotheek. Dat zijn graaiende geldwolven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:22 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je verbeterd.
Het vervelende is dat je niet kan bewijzen dat je gezondheid geruineerd is na een bezoekje aan de reguliere arts en de apotheek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee nee. Dat doe je al naar de reguliere arts en apotheek. Dat zijn graaiende geldwolven.
Betalen om je gezondheid weer terug te krijgen zou een betere besteding moeten zijn dan én gruwelijk veel geld afdragen én dat je gezondheid geruďneerd is.
obesitas, suikerziekte, ADHD, ADD, stress, alzheimer, kanker, allergieën, voedselinteleranties en tientallen andere vervelende lichamelijke kwaaltjes zijn direct of indirect de gevolgen van antivries, squaleen, kwik en apennieren ook wel bekend als vaccins, wat op zijn beurt weer koe betekent.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:35 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je niet kan bewijzen dat je gezondheid geruineerd is na een bezoekje aan de reguliere arts en de apotheek.
Een leuk stukje proza wat nergens op slaat. Kun je bewijzen dat er antivries en kwik in vaccins zit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
obesitas, suikerziekte, ADHD, ADD, stress, alzheimer, kanker, allergieën, voedselinteleranties en tientallen andere vervelende lichamelijke kwaaltjes zijn direct of indirect de gevolgen van antivries, squaleen, kwik en apennieren ook wel bekend als vaccins, wat op zijn beurt weer koe betekent.
Je haalt nu een stuk aan uit India waar 4 kinderen tragisch zijn doodgegaan na een vaccinatie tegen mazelen. Er staat in het stuk geen bewijs dat dit komt door de vaccinatie, ik zie overigens ook nergens terug dat de dood intrad enkele minuten na de vaccinatie en de regering van India heeft de juiste maatregelen genomen door de hele partij te laten testen en de lichamen van de kinderen te onderzoeken om te kijken waardoor ze gestorven zijn.quote:En ja ze hebben het zo goed voor met onze gezondheid. ahhhmm.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
obesitas, suikerziekte, ADHD, ADD, stress, alzheimer, kanker, allergieën, voedselinteleranties en tientallen andere vervelende lichamelijke kwaaltjes zijn direct of indirect de gevolgen van antivries, squaleen, kwik en apennieren ook wel bekend als vaccins, wat op zijn beurt weer koe betekent.
En ja ze hebben het zo goed voor met onze gezondheid. ahhhmm.
quote:De historie van allergie in vogelvlucht:
De eerste melding die we over allergie in de geschiedenis vinden, dateert van zo'n 3.000 jaar voor Christus. De eerste echt duidelijke beschrijving zag veel later het daglicht: pas rond het jaar 1800 werd hooikoorts door een Engelse arts als 'zomerverkoudheid' omschreven. Nog eens bijna een eeuw later werd pas het verband gelegd tussen hooikoorts en andere allergieën.
quote:Een ziekte met historie. In Oud-Egyptische papyrusrollen zijn diagnostische proeven beschreven om suikerziekte te herkennen.
quote:In this day and age, you would think that ADHD has been around forever. The disorder itself has been around for quite some time, but it was only recently that it was given the name Attention Deficit Disorder. Before that, the disorder had various names that changed over the years.
quote:Progressive mental deterioration in old age has been recognized and described throughout history. However, it was not until 1906 that a German physician, Dr. Alois Alzheimer, specifically identified a collection of brain cell abnormalities as a disease.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |