abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2011 @ 12:53:25 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_94330346
quote:
Stop met vaccineren tegen baarmoederhalskanker

De vaccinatie tegen baarmoederhalskanker voldoet niet aan de criteria voor het Rijksvaccinatieprogramma en kan daarom beter afgeschaft worden. Bovendien zou dat veel kosten schelen, schrijven dr. A. S. Groenewoud en dr. R. Seldenrijk.

Bijna 40 procent van de meisjes komt niet opdagen bij de vaccinatie tegen het humaan papillomavirus (HPV), een virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Dat bleek vorige week toen, net voor de start van de nieuwe vaccinatieronde, de definitieve opkomstcijfers voor 2010 bekend werden.

Het RIVM, verantwoordelijk voor het Rijksvaccinatieprogramma (RVP), beraadt zich over de oorzaken en de campagne. Terecht, want de campagne was onvolledig en eenzijdig. Weinig tot geen aandacht werd besteed aan de beste manier om de kanker te voorkomen: het vermijden van wisselende seksuele contacten en het regelmatig laten maken van een uitstrijkje.

De HPV-vaccinatie had zelfs helemaal nooit in het RVP ingevoerd mogen worden. De Gezondheidsraad heeft heldere criteria opgesteld voor opname van vaccinaties in het RVP en de HPV-vaccinatie voldoet daar niet aan.

Ten eerste moet het gaan om een ernstige ziekte die (potentieel) een grote groep mensen bedreigt. Jaarlijks overlijden 200 vrouwen aan baarmoederhalskanker, van wie 100 doordat ze niet aan het uitstrijkje meedoen. Bijna 75 procent van de patiënten overleeft echter; bij vroegtijdige behandeling zelfs 100 procent. Bovendien is de bijdrage van deze kanker aan de totale kankersterfte laag: 1 procent. Er kan dus niet worden gesproken van een omvangrijke, ernstige ziektelast.

Ten tweede moet het vaccin effectief en veilig zijn. De effectiviteit en veiligheid is onderzocht bij vrouwen tussen de 16 en de 26 jaar. Maar in Nederland vaccineren we vanaf 12 jaar. Door internationale experts wordt dit beschouwd als een groot publiek gezondheidsexperiment.

Ten derde moet de vaccinatie acceptabel zijn. Deze acceptatie is in Nederland (maar ook daarbuiten) niet maatschappijbreed aanwezig. Het gehele programma heeft tot veel onrust en onduidelijkheid geleid, met als gevolg een lage opkomst in zowel 2009 als 2010.

Ten vierde moet de vaccinatie efficiënt zijn: er moet een positieve balans zijn tussen kosten en opbrengsten. Onderzoek van het Erasmus MC heeft in 2009 al laten zien dat HPV-vaccinatie in Nederland niet kosteneffectief is. Zelfs onder de allergunstigste condities is iedere dosis ruim 65 procent te duur: 118 euro in plaats van de maximumprijs van 40 euro.

Ten vijfde moet een vaccinatie prioriteit verdienen ten opzichte van andere kandidaat-vaccinaties. Gelet op de lage incidentie- en sterftecijfers in vergelijking met andere ernstige aandoeningen ligt het meer voor de hand te investeren in bijvoorbeeld preventiecampagnes tegen roken.

Kortom: het belang van de HPV-vaccinatie wordt schromelijk overschat en andere preventieve maatregelen worden onvoldoende gewaardeerd. De HPV-vaccinatie kan beter afgeschaft worden Daarmee zou ook nog eens ruim 35 miljoen euro aan vaccinkosten bespaard worden.

bron
Duidelijk taal.

RIVM kap nu eens met deze vergiftigingsexperiment voor iets wat volstrekt onbelangrijke vorm van kanker is.

En ohja Gardasil en Cervarix wat bij ons er pardoes ingespoten wordt, staat in Frankrijk te boek als verdachte en onder strikte controle geplaatste medicijnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 19-03-2011 12:58:54 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 12:53:55 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94330363
Hey, een Lambiekje-topic :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_94330724
Een aluhoedjestopic eerder.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_94330886
en wat krijg ik vervolgens te zien als advertentie door google

*
Laden...

*
Vaccineren tegen HPV
Uitgebreide informatie over HPV en het nut van vaccineren.
www.humacare.nl

:)

heb 2 dochter waarvan 1 al de oproep heeft gehad...nou ze komt echt niet....
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:09:39 #5
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_94330901
quote:
Ten eerste moet het gaan om een ernstige ziekte die (potentieel) een grote groep mensen bedreigt. Jaarlijks overlijden 200 vrouwen aan baarmoederhalskanker, van wie 100 doordat ze niet aan het uitstrijkje meedoen. Bijna 75 procent van de patiënten overleeft echter; bij vroegtijdige behandeling zelfs 100 procent. Bovendien is de bijdrage van deze kanker aan de totale kankersterfte laag: 1 procent. Er kan dus niet worden gesproken van een omvangrijke, ernstige ziektelast.

[..]

RIVM kap nu eens met deze vergiftigingsexperiment voor iets wat volstrekt onbelangrijke vorm van kanker is.

[..]
Dus alleen als veel mensen dood gaan aan iets moet je het proberen te voorkomen? Alleen doodgaan is erg, maar (ernstig) ziek worden niet en hoeft dan ook niet te voorkomen worden. Want 'ze' overleven het toch wel. :')

Eén op de 200 vrouwen krijgt vroeg of laat baarmoederhalskanker.

quote:
Ten derde moet de vaccinatie acceptabel zijn. Deze acceptatie is in Nederland (maar ook daarbuiten) niet maatschappijbreed aanwezig. Het gehele programma heeft tot veel onrust en onduidelijkheid geleid, met als gevolg een lage opkomst in zowel 2009 als 2010.
Veroorzaakt door mensen zoals Lambiekje die bij voorbaat al hysterisch gaan gillen als de term 'vaccinatie' gebruikt wordt. :')
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:09:41 #6
165512 MASD
Music is dead.
pi_94330902
Ik, en hopelijk anderen met mij, beschouw het Reformatorisch Dagblad niet als een goede bron.
Long live music.
pi_94330971
En sowieso... een artikel over vaccineren overnemen uit het Reformatorisch Dagblad... Hoe gekleurd wil je het hebben!??

"vermijden van wisselende seksuele contacten" -> lekker realitisch standpunt. Ook grappig is dat het condoom natuurlijk niet ter sprake komt als optie.

Tevens wordt gesteld dat er maar 200 vrouwen per jaar aan dood gaan. Da's de moeite niet (staat er bijna letterlijk). Werkelijk om te kotsen :r
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_94331044
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef MASD het volgende:
Ik, en hopelijk anderen met mij, beschouw het Reformatorisch Dagblad niet als een goede bron.
Keek ik ook al naar. Ben niet zo op de hoogte van de verschillende religies, maar vallen deze jongens niet onder het type: 'niet inenten, want als je ziek wordt is dat God's wil'? Als ik me hierin vergis, excuses.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dit onderwerp onzinnig is, want er zijn wel wat twijfels bij dit verhaal, geloof ik.

Lambiekje, heb je toevallig ook een bron die voor de ons atheďsten ook te behappen is? En dan liefst eentje die buiten BNW ook serieus genomen kan worden. Let wel; ik bedoel dit niet om te fokken of zo, anders had ik wel een flauwe grap gemaakt :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:15:41 #9
18159 Dlocks
pi_94331104
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tevens wordt gesteld dat er maar 200 vrouwen per jaar aan dood gaan. Da's de moeite niet (staat er bijna letterlijk). Werkelijk om te kotsen :r
Ja, blijkbaar vinden ze alleen doodgaan erg en dan ook nog eens alleen als het er veel zijn. Dat naast die 200 doden per jaar ook nog eens één op de 200 vrouwen vroeg of laat baarmoederhalskanker krijgt is blijkbaar geen enkel probleem voor onze christenvrienden en Lambiekje.
pi_94331148
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef Falco het volgende:
Hey, een Lambiekje-topic :')
_O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Duidelijk taal.

Ga je eens even diep schamen om deze opmerking! en dan niet om de beroerde grammatica

quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef MASD het volgende:
Wat hij zegt.
pi_94331214
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef tntkiller het volgende:

*
Laden...

*
Vaccineren tegen HPV
Uitgebreide informatie over HPV en het nut van vaccineren.
www.humacare.nl

:)

Klasse man! ^O^ F*ck society, I'm livin' my life on the edge..!
pi_94332861
Elke vijf jaar een uitstrijkje laten maken voor een kanker waar slechts 200 vrouwen per jaar aan sterven?
Gelet op de lage incidentie- en sterftecijfers in vergelijking met andere ernstige aandoeningen ligt het meer voor de hand te investeren in bijvoorbeeld preventiecampagnes tegen roken.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:20:15 #13
165512 MASD
Music is dead.
pi_94332911
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef Swine het volgende:

[..]

Klasse man! ^O^ F*ck society, I'm livin' my life on the edge..!
Aan de ene kant is het zielig voor die kinderen al ze het toch krijgen, aan de andere kant zullen die kinderen waarschijnlijk net als de ouders worden en heb ik er geen moeite mee als ze overlijden.

Tough luck kid, God laat zien dat hij van je houdt door je kanker te geven.
Long live music.
pi_94334649
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef meth1745 het volgende:
Elke vijf jaar een uitstrijkje laten maken voor een kanker waar slechts 200 vrouwen per jaar aan sterven?
Gelet op de lage incidentie- en sterftecijfers in vergelijking met andere ernstige aandoeningen ligt het meer voor de hand te investeren in bijvoorbeeld preventiecampagnes tegen roken.
Sluit het een het andere uit?
pi_94334708
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dus alleen als veel mensen dood gaan aan iets moet je het proberen te voorkomen? Alleen doodgaan is erg, maar (ernstig) ziek worden niet en hoeft dan ook niet te voorkomen worden. Want 'ze' overleven het toch wel. :')

Beetje enge manier van redeneren. What's next? Robert M heeft "maar" 85 kinderen verkracht en ze zijn er niet eens dood aan gegaan, dus waar maken we ons druk om?
pi_94334791
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:19 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Sluit het een het andere uit?
Het was een variant op het aangehaalde artikel in de OP...
pi_94334981
quote:

AdSense werkt heus wel :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94341070
Hier is toch een heel simpel alternatief voor? Als je denkt dat het vaccin schadelijk is, dan zorg je er gewoon voor dat je het niet gebruikt. Helemaal prima, maar dan niet gaan zeuren als je de ziekte wel krijgt.

En voor alle mensen die roepen dat het geven van vaccins hetzelfde is als het 'vergiftigen van de bevolking', bewijs het maar.

En wat betreft de OP, een volstrekt onbelangrijke vorm van kanker? Hoe maak je het onderscheid tussen een onbelangrijke vorm van kanker en een belangrijke vorm van kanker?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_94341167
quote:
Bijna 40 procent van de meisjes komt niet opdagen bij de vaccinatie tegen het humaan papillomavirus (HPV), een virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Dat bleek vorige week toen, net voor de start van de nieuwe vaccinatieronde, de definitieve opkomstcijfers voor 2010 bekend werden.
Verrassend, met al die paniekverhalen zoals door TS in de wereld gebracht.
Mensen die dat soort leugens verspreiden, waardoor die vaccinaties niet worden toegediend, hebben straks slachtoffers op hun geweten...

Baarmoederhalskanker wordt veroorzaakt door een virus, men heeft een vaccin tegen dat virus (zoals tegen vele andere virussen) maar een groepje loopt de boel hier te verstieren met bangmakerij, om aandacht te krijgen.
1 meisje dat in de USA ingeënt was beweerde dat ze gehandicapt was geworden, later bleek dat ze de boel had geflest om aandacht te krijgen...

Mannen kunnen overigens ook kanker krijgen van dat virus, via orale seks.

Belachelijk dat mensen als TS hier vrijuit dit soort onzin mogen spuien en het leven van duizenden vrouwen in gevaar brengen, puur vanwege hun zieke hersenspinsels.

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-03-2011 18:32:29 ]
pi_94341646
Hoe langer ik hier rondhang, hoe meer ik geloof dat mensen als Lambiekje en Salvador zijn ingezet door de illuminati om ons bang te maken voor vaccinaties, door ons bang te maken voor alles wat gezond is, bang te maken voor medicijnen die ons genezen zodat we ziek worden, wijs te maken dat we vergiftigd worden door de overheid, etc. Slimme tactiek, de schuld geven aan de groep die die paniek veroorzaakt. Zo heeft niemand door dat jullie illuminati zijn!
Alles om de wereldbevolking kleiner te krijgen!

Als ik hun topics lees zie ik er een patroon in... Het is altijd hetzelfde...
Bron? Zie hun post-historie!

Open je ogen! Zien jullie het niet? Dit is al jaren gaande hier en op het schaduwnet!

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-03-2011 18:43:27 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:44:02 #21
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_94341897
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe langer ik hier rondhang, hoe meer ik geloof dat mensen als Lambiekje en Salvador zijn ingezet door de illuminati om ons bang te maken voor vaccinaties, door ons bang te maken voor alles wat gezond is, bang te maken voor medicijnen die ons genezen zodat we ziek worden, wijs te maken dat we vergiftigd worden door de overheid, etc. Slimme tactiek, de schuld geven aan de groep die die paniek veroorzaakt. Zo heeft niemand door dat jullie illuminati zijn!
Alles om de wereldbevolking kleiner te krijgen!

Als ik hun topics lees zie ik er een patroon in... Het is altijd hetzelfde...
Bron? Zie hun post-historie!

Open je ogen! Zien jullie het niet? Dit is al jaren gaande hier en op het schaduwnet!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_94342106
quote:

Tof joh, jij gunt je dochters kanker.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_94344653
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:50 schreef PP. het volgende:

[..]

Tof joh, jij gunt je dochters kanker.
Het in twijfel trekken van vaccinaties schijnt helemaal in te zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:06:46 #24
52357 Lambiekje
pi_94345252
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Swine het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ga je eens even diep schamen om deze opmerking! en dan niet om de beroerde grammatica

[..]

Wat hij zegt.
Die RIVM gasten horen achter tralies.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_94345389
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:54 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Het in twijfel trekken van vaccinaties schijnt helemaal in te zijn.
Het is onderdeel van het verkleinen van de wereldbevolking.
We leven langer dan ooit, kunnen meer genezen dan ooit maar een groepering die de bevolking wil laten krimpen maakt mensen bang voor "BigPharma", op te zetten tegen de overheid en andere onzin.
Het echte gevaar zijn ze zelf maar ze gebruiken "BigPharma" als bliksemafleider.

Een ernstige ontwikkeling!
Een Trojaans paard! Ze infiltreren in alle grote fora op de wereld met hun "BNW" shit en maken ons bang voor de overheid, dringen hun fantasiebeelden op en proberen ons tegen de overheid op te zetten! En straks, als ze genoeg aanhangers hebben slaan ze toe...
Kijk hoe ze dat doen, zie de OP...

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-03-2011 20:18:31 ]
pi_94345404
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En jij in een dwangbuis, maar helaas leven we niet in een ideale wereld.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_94345522
quote:

[..]

Een scherpe analyse met goede argumenten...oh wacht....
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:15:09 #28
52357 Lambiekje
pi_94345639
Als men meer meisjes willen misleiden moeten ze iPads aanbieden.
pi_94345853
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:15 schreef Lambiekje het volgende:
Als men meer meisjes willen misleiden moeten ze iPads aanbieden.
Ik sta ervan te kijken hoe je toch telkens weer de vinger op de zere plek weet te krijgen. :D
pi_94345924
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik sta ervan te kijken hoe je toch telkens weer de vinger op de zere plek weet te krijgen. :D
Ja, iedere keer ook weer die gigantische sterke argumenten.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_94346074
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PP. het volgende:

[..]

Ja, iedere keer ook weer die gigantische sterke argumenten.
Lambiekje zou niet weten wat een argument is, al zou zijn leven ervan afhangen.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 23:49:51 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_94355674
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef Lambiekje het volgende:

Als je vrouw thuiskomt met de mededeling dat zij baarmoederhalskanker heeft dan zeg je ook * ach, totáál onbelangrijk, niet aanstellen* :?
  zondag 20 maart 2011 @ 01:01:27 #33
18159 Dlocks
pi_94359045
quote:

[..]

Ja samen met die REFO gasten die jij quote in de OP.
  zondag 20 maart 2011 @ 01:15:06 #34
18159 Dlocks
pi_94359575
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2008 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee geloof is per defenitie verkeerd, zonder enig pardon. Maar gelukkig is geloven ook aangemerkt als een psyschische afwijking.

[..]
En dan wel quoten uit het Reformatorisch Dagblad. :')
pi_94366186
Dat heren tevens een verhoogd risico lopen op keelkanker door HPV boeit u niet Lambiekje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Reintji op 20-03-2011 10:54:00 ]
pi_94367376
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk niet de illusie dat je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren, niet?
Kom dacht ik, het in zo'n mooie zondagochtend... misschien deze keer dan :P
  zondag 20 maart 2011 @ 11:07:30 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94367664
een klein punt heeft lambiekje wel, relatief gezien is baarmoederhalskanker geen groot medisch probleem en kan ook zonder vaccinaties goed aangepakt worden. Als je lambiekje wil aanpakken moet je niet met ad hominems komen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_94367695
Ik moest lachen om de bron.
pi_94367763
Jammer dat sommigen blijkbaar niet eens meer op de inhoud kunnen reageren maar puur op de boodschapper en zijn bron. Bij Lambiekje komt er over algemeen alleen maar poep uit zijn toetsenbord maar op het vaccinatieprogramma valt best wel iets af te dingen.

Zo zijn er in de meeste gevallen al signalen van baarmoederhalskanker te zien, jaren voordat het echt baarmoederhalskanker is en in dit vroege stadium is het over het algemeen goed te behandelen. Daarnaast is helemaal niet duidelijk hoe lang het vaccin actief blijft dus kan het best zijn dat vrouwen na een jaar of tien alsnog het HPV virus oplopen. Tevens werkt het vaccin tegen 'slechts' 70% van de gevallen van baarmoederhalskanker, controle d.m.v. uitstrijkjes blijft dus nodig. Er bestaat zelfs het gevaar dat nu meer vrouwen wegblijven van het uitstrijkje omdat 'ze toch ingeent zijn'.

Het is dus niet zo dat met dit vaccin baarmoederhalskanker ineens niet meer bestaat en ik verwacht dat we over een jaar of tien te horen krijgen dat het resultaat nogal tegenvalt.

Ook vind ik het argument dat er ergens anders wellicht meer levens te redden zijn met hetzelfde geld een heel valide argument, hoe zuur dat ook is voor de degenen die door deze ziekte getroffen worden.

Als laatste moet je ook bedenken dat de bedrijven die dit vaccin ontwikkeld hebben, commerciele bedrijven zijn en die hebben maar 1 doel: geld verdienen. Een bedrijf dat geen geld verdient heeft geen bestaansrecht. Er zijn, kort door de bocht, twee manieren waarop deze bedrijven hun geld verdienen. De eerste manier is het redden van levens en de tweede is mensen laten denken dat je hun leven redt. Er is veel geld in de ontwikkeling gestoken en dat werk wordt niet in de prullenbak gegooid. Dit betekent dat ze zullen lobbieen totdat ze erbij neervallen en laat dat nou net iets zijn waar ze in uitblinken. Ik gruwel van de term 'big pharma' maar de macht van de farmaceutische lobby wordt nog wel eens onderschat v.m.

En oh ja, ik ben blij dat ik geen dochter heb in deze leeftijdscategorie want ik zou het een verdomd moeilijke keuze vinden.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:14:02 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_94367840
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef Re het volgende:
een klein punt heeft lambiekje wel, relatief gezien is baarmoederhalskanker geen groot medisch probleem en kan ook zonder vaccinaties goed aangepakt worden. Als je lambiekje wil aanpakken moet je niet met ad hominems komen natuurlijk
Alsof je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 21-03-2011 11:28:55 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:16:41 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94367907
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alsof je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren.
dat niet nee, maar dat maakt de discussie zelf niet minder interssant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_94368749
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef Re het volgende:
Daarom vroeg ik hem gisteren ook om wat meer/andere bronnen dan RefDag. In potentie een interessant topic, maar hij is alleen geďnteresseerd in het droppen van oneliners, daarmee zijn eigen topic de nek omdraaiend. Maar zo kun je in BNW wel weer lekker klagen over hoe de NWS schapen niet uit hun slaap willen komen.

Tsja, dan ga ik een grapje over TS' maagdelijkheid ook niet uit de weg :+
  zondag 20 maart 2011 @ 12:13:27 #43
52357 Lambiekje
pi_94369519
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 09:38 schreef Reintji het volgende:
Dat heren tevens een verhoogd risico lopen op keelkanker door HPV boeit u niet Lambiekje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja door beffen krijg je keelkanker

En dus moeten de jongens ook aan de baarmoederkanker-prik. De heren artsen zijn dood en doodziek in het hoofd. Misdadigers zijn het.
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2011 @ 13:03:14 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_94371217
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

De heren artsen zijn dood en doodziek in het hoofd. Misdadigers zijn het.
Dus als jij en je eventuele kinderen ziek worden dan ga je niet naar een arts?
  zondag 20 maart 2011 @ 14:52:11 #45
52357 Lambiekje
pi_94376070
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dus als jij en je eventuele kinderen ziek worden dan ga je niet naar een arts?
niet naar een reguliere arts, ja
  zondag 20 maart 2011 @ 15:16:55 #46
334240 Denettemeneer
Ik ben een nette modelburger.
pi_94377026
Eens , dat vorige vaccin tegen die gehypte mexicaanse griep was ook een dikke hoax, en later bleek ook nog ongezond. Ik en mijn gezin kregen een uitnodiging voor vaccinatie, ik heb geweigerd en na lange discussie mn vrouw ook, nou heb ik geweten jongen, hele familie over me heen, alsof ik een ketter was... zij hebben hem dus wel gehad, nu willen ze het er niet meer over hebben, de lutsers
pi_94407276
Voltaire.
pi_94408230
quote:
Ach gut, weer een site die autisme en vaccinaties aan elkaar koppelt. Hoe origineel. Jammer dat er nooit bewijs voor geleverd wordt.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:00:34 #49
52357 Lambiekje
pi_94408520
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:31 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ach gut, weer een site die autisme en vaccinaties aan elkaar koppelt. Hoe origineel. Jammer dat er nooit bewijs voor geleverd wordt.
Niet door de fascistische commerciële geneeskunde. Daar heeft net als met de bijensterfte niets te maken met pesticide. Nee natuurlijk niet. Ze zullen hun eigen middeltjes in twijfel trekken wat miljarden oplevert op jaarbasis.?? Dat geloof je toch zelf niet.

Diegene die vaccin niet in twijfel trekt is óf totaal mesjogge en niet begrijpt of het lichaam werkt óf een bigpharma handlanger.
pi_94408536
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet door de fascistische reguliere geneeskunde.
Ook niet door de door jouw versie van 'geneeskunde'.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:05:40 #51
52357 Lambiekje
pi_94408577
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ook niet door de door jouw versie van 'geneeskunde'.
Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 11:30:09 ]
pi_94408603
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.
Jaja, en wat heeft dit te maken met het onderwerp van dit topic of mijn voorgaande opmerking?

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 21-03-2011 11:30:16 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 08:13:18 #53
52357 Lambiekje
pi_94408656
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:07 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Jaja, en wat heeft dit te maken met het onderwerp van dit topic of mijn voorgaande opmerking?
Knap voedsel voorkomt woekering in je lichaam. Kanker is een laatste signaal en redmiddel van je lichaam om oneigenlijke processen te isoleren. Als je het zover hebt laten komen heb je tientallen andere signalen compleet genegeerd.

Medicatie heb je voor 99,999% niet nodig.
pi_94408681
quote:
Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niet naar een reguliere arts, ja
De erven Millecam weten nog wel een adresje.
pi_94408767
Maar ik doe het toch, omdat het over een serieus probleem gaat, en dit probleem zwaar onderschat wordt in de OP.

In Bloomington IN, waar ik 4 jaar lang gewoond heb, was 50% van de dames HPV drager. Van dichtbij heb ik kunnen zien wat voor een invloed dit heeft - dames die iedere keer met angst en beven naar de dokter gaan, om daar weer verlost te worden van cellen die in een pre-kanker stadium zitten.

Nou kun je wel zeggen - dat valt allemaal wel mee, er gaat bijna niemand aan dood aan die ziekte, maar het heeft wel degelijk invloed op de quality of life. Overigens moet iedereen dat vaccin natuurlijk gewoon zelf betalen, daar is geen overheidsgeld voor nodig, maar dat spreekt vanzelf.

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 11:30:59 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 21 maart 2011 @ 08:29:05 #56
52357 Lambiekje
pi_94408866
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Lyrebird het volgende:

Maar ik doe het toch, omdat het over een serieus probleem gaat, en dit probleem zwaar onderschat wordt in de OP.

In Bloomington IN, waar ik 4 jaar lang gewoond heb, was 50% van de dames HPV drager. Van dichtbij heb ik kunnen zien wat voor een invloed dit heeft - dames die iedere keer met angst en beven naar de dokter gaan, om daar weer verlost te worden van cellen die in een pre-kanker stadium zitten.

Nou kun je wel zeggen - dat valt allemaal wel mee, er gaat bijna niemand aan dood aan die ziekte, maar het heeft wel degelijk invloed op de quality of life. Overigens moet iedereen dat vaccin natuurlijk gewoon zelf betalen, daar is geen overheidsgeld voor nodig, maar dat spreekt vanzelf.
80% van een vrouw is een drager. Een koortslip wordt toch ook niet spastisch gedaan.

Wat pas ECHT je quality of life aantast is medicatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 11:31:41 ]
pi_94409193
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Knap voedsel voorkomt woekering in je lichaam. Kanker is een laatste signaal en redmiddel van je lichaam om oneigenlijke processen te isoleren. Als je het zover hebt laten komen heb je tientallen andere signalen compleet genegeerd.

Medicatie heb je voor 99,999% niet nodig.
Heb je ook onderbouwing voor deze onzin?

Overigens zou ik je ook willen vragen om te gaan roepen op bijeenkomsten van mensen die kanker overleefd hebben dat het hun eigen schuld is dat ze kanker opgelopen hebben. Maar waarschijnlijk ben je alleen een 'stoere verzetsstrijder' op het internet.
  maandag 21 maart 2011 @ 09:24:01 #58
18159 Dlocks
pi_94409688
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus i.p.v. "ik-kies-bewust" biologische kippenvlees is het veel beter om gewone kippenvlees te kopen wat vol zit met antibiotica waardoor je immuun wordt voor antibiotica :?

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

80% van een vrouw is een drager. Een koortslip wordt toch ook niet spastisch gedaan.

Wat pas ECHT je quality of life aantast is medicatie.
1 op de 200 vrouwen krijgt daadwerkelijk baarmoederhalskanker. Maar ja, als ze er niet dood aan gaan is het natuurlijk niet erg. :')
  maandag 21 maart 2011 @ 10:21:36 #60
52357 Lambiekje
pi_94410936
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:24 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dus i.p.v. "ik-kies-bewust" biologische kippenvlees is het veel beter om gewone kippenvlees te kopen wat vol zit met antibiotica waardoor je immuun wordt voor antibiotica :?
De term biologisch wordt misbruikt. Zoals bij het programma kvw is wel aangetoond dat AH's puur & eerlijk toch niet zo eerlijk is. Als er al gesjoemeld wordt met pleepapier.

Waar ik overigens op doel met ik-kies-bewust is dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood,BigAgri en BigFarma.

quote:
[..]

1 op de 200 vrouwen krijgt daadwerkelijk baarmoederhalskanker. Maar ja, als ze er niet dood aan gaan is het natuurlijk niet erg. :')
Je gaat voorbij aan het feit dat vrouwen eens in de tijd een uitstrijkje dienen te maken. Dat is velen malen effectiever dan pillenrommel.

Als een meisje een prik neemt dan is zij in de veronderstelling dat ze vervolgens niets meer hoeft te ondernemen. Bovendien is het zo dat na een jaar of 5 opnieuw de hele riedel opnieuw gedaan moet worden. Ik denk dat er juist door de deze priksessie over een jaar of 10 méér vrouwen getroffen zijn door deze vorm van kanker. Zo als men nu ondertussen wel mag weten is dat kanker bigtime $$$ is voor de industrie. Deze vorm van kanker is nog een ondergeschoven kindje en op een dergelijke manier weten ze er meer geld aan te verdienen. Je dochter is niets anders dan een proefkonijn met de potentiele mogelijkheid tot onvruchtbaarheid.

Het is op zoveel fronten volstrekt overbodig om BigFarma rommel te injecteren. De bijwerkingen wegen niet op tegen de voorgelogen preventie.
pi_94411406
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De term biologisch wordt misbruikt. Zoals bij het programma kvw is wel aangetoond dat AH's puur & eerlijk toch niet zo eerlijk is. Als er al gesjoemeld wordt met pleepapier.

Waar ik overigens op doel met ik-kies-bewust is dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood,BigAgri en BigFarma.

[..]
Dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood, BigAgri en BigPharma wil nog niet zeggen dat die producten per definitie slecht zijn en het feit dat er met toiletpapier wordt gesjoemeld wil ook niet zeggen dat er ook met kippenvlees wordt gesjoemeld.

quote:
Je gaat voorbij aan het feit dat vrouwen eens in de tijd een uitstrijkje dienen te maken. Dat is velen malen effectiever dan pillenrommel.
Ja, maar die uitstrijkjes worden toch ook gemaakt door dezelfde fascistische gezondheidszorg als die je pillen door je strot proberen te drukken? Wat is het verschil?

quote:
Als een meisje een prik neemt dan is zij in de veronderstelling dat ze vervolgens niets meer hoeft te ondernemen. Bovendien is het zo dat na een jaar of 5 opnieuw de hele riedel opnieuw gedaan moet worden. Ik denk dat er juist door de deze priksessie over een jaar of 10 méér vrouwen getroffen zijn door deze vorm van kanker. Zo als men nu ondertussen wel mag weten is dat kanker bigtime $$$ is voor de industrie. Deze vorm van kanker is nog een ondergeschoven kindje en op een dergelijke manier weten ze er meer geld aan te verdienen. Je dochter is niets anders dan een proefkonijn met de potentiele mogelijkheid tot onvruchtbaarheid.

Het is op zoveel fronten volstrekt overbodig om BigFarma rommel te injecteren. De bijwerkingen wegen niet op tegen de voorgelogen preventie.
Bewijzen?
  maandag 21 maart 2011 @ 12:22:05 #62
52357 Lambiekje
pi_94414660
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood, BigAgri en BigPharma wil nog niet zeggen dat die producten per definitie slecht zijn en het feit dat er met toiletpapier wordt gesjoemeld wil ook niet zeggen dat er ook met kippenvlees wordt gesjoemeld.
Nee met kip word niet gesjoemeld!? =

quote:
[..]

Ja, maar die uitstrijkjes worden toch ook gemaakt door dezelfde fascistische gezondheidszorg als die je pillen door je strot proberen te drukken? Wat is het verschil?
Dat ze daar vanaf willen. Vaccinatie levert x-voud meer op. Meer klanten op de lange termijn.

quote:
[..]

Bewijzen?
= ze in korte tijd weer en dergelijke priksessie moeten ondergaan. Het is al op voorhand duidelijk ineffectief

Wil je bewijzen hebben dat squaleen, kwik en gemalen weet-ik-veel (apennieren of eenden bekken) gezond voor je zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 22:49:43 ]
pi_94415884
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee met kip word niet gesjoemeld!?
Ik vraag enkel om bewijzen.

En de gevolgtrekking dat als er met toiletpapier gesjoemeld wordt, er dus ook met kippenvlees wordt gesjoemeld is nogal opmerkelijk. Beetje jammer dat je dat zelf niet ziet.

quote:
[..]
Dat ze daar vanaf willen. Vaccinatie levert x-voud meer op. Meer klanten op de lange termijn.
Je zegt niet dat ze ervan af willen, je zegt dat uitstrijkjes vele malen effectiever zijn dan vaccinaties. Terwijl de uitstrijkjes gemaakt worden door dezelfde fascistische gezondheidszorg als de vaccinaties. Dus wat is het verschil?

quote:
[..]

= had je geweten dat ze in korte tijd weer en dergelijke priksessie moeten ondergaan. Het is al op voorhand duidelijk ineffectief
Nee hoor, volgens mij is er duidelijk aangegeven dat de vaccinaties maar voor een beperkte tijd actief zouden zijn. Net als het gros van de vaccinaties die gebruikt worden.

quote:
Wil je bewijzen hebben dat squaleen, kwik en gemalen weet-ik-veel (apennieren of eenden bekken) gezond voor je zijn.
Nee hoor, ik wil bewijzen zien dat vaccinaties ongezond zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 22:50:47 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 13:06:24 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_94416100
HPV is een soa net zoals aids. Het is goed dat er een vaccin is, maar het blijft wel de verantwoordelijkheid van de persoon zelf, of ze nou een condoom gebruiken of een vaccin nemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:20:13 #65
52357 Lambiekje
pi_94416564
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Met mijn hoofd is niets aan de hand, je kan beter aan je eigen hoofd voelen. Ik vraag enkel om bewijzen.

En de gevolgtrekking dat als er met toiletpapier gesjoemeld wordt, er dus ook met kippenvlees wordt gesjoemeld is nogal opmerkelijk. Beetje jammer dat je dat zelf niet ziet.
Nee het gaat niet om het pleepapier. Het gaat er om wat "Puur & Eerlijk" probeert uit te stralen.
Dat is misleiding.

quote:
[..]

Je zegt niet dat ze ervan af willen, je zegt dat uitstrijkjes vele malen effectiever zijn dan vaccinaties. Terwijl de uitstrijkjes gemaakt worden door dezelfde fascistische gezondheidszorg als de vaccinaties. Dus wat is het verschil?
zei ik net, inkomsten. Welzijn is het laatste wat ze willen.

quote:
[..]

Nee hoor, volgens mij is er duidelijk aangegeven dat de vaccinaties maar voor een beperkte tijd actief zouden zijn. Net als het gros van de vaccinaties die gebruikt worden.

[..]

Vaccins in zijn algemeenheid is een misdaad.

quote:
Nee hoor, ik wil bewijzen zien dat vaccinaties ongezond zijn.
=edit=

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 22:51:16 ]
pi_94417635
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee het gaat niet om het pleepapier. Het gaat er om wat "Puur & Eerlijk" probeert uit te stralen.
Dat is misleiding.

[..]
En waarop baseer je deze conclusie?

quote:
zei ik net, inkomsten. Welzijn is het laatste wat ze willen.

[..]
Maar waarom zou het uitstrijkje beter werken als deze uitgevoerd wordt door dezelfde fascistische gezondheidszorg? Iets werkt niet beter of slechter doordat het meer of minder oplevert.

quote:
Vaccins in zijn algemeenheid is een misdaad.

[..]
Leuke one-liner, die hebben we al vaker gehoord.

quote:
Hoe naďef ben je?
Niet zo naief als jij. Je baseert je alleen op media die roepen wat je wil horen en accepteert geen enkel weerwoord. Ik heb al een aantal keer om bewijs gevraagd waaruit zou blijken dat vaccins schadelijk zijn en jij komt met de opmerking dat kwik echt wel giftig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snapcount2 op 21-03-2011 15:01:13 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 16:07:26 #67
52357 Lambiekje
pi_94423539
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

En waarop baseer je deze conclusie?

[..]

Maar waarom zou het uitstrijkje beter werken als deze uitgevoerd wordt door dezelfde fascistische gezondheidszorg? Iets werkt niet beter of slechter doordat het meer of minder oplevert.
Het gaat om het geld. De schoften geven niets om je gezondheid. Dat komt niet voor in hun vocabulaire. Het maakt dus niets uit of iets beter of minder goed werkt. Het gaat er om dat ze zoveel mogelijk onwerkzame rommel willen verkopen met zo hoog mogelijk bijwerkingen. Objectiviteit wordt langzamerhand uitgefaseerd.

quote:
[..]

Leuke one-liner, die hebben we al vaker gehoord.
Dat zal gerust. Het is het dan ook snoeihard de waarheid.

quote:
[..]

Niet zo naief als jij. Je baseert je alleen op media die roepen wat je wil horen en accepteert geen enkel weerwoord.
haha je weet niet half hoe stupide dat is. Het is 180% anders. Jij berust je op media gelul, ghost writings en andere gefraudeerde bullshit peer reviews.

quote:
Ik heb al een aantal keer om bewijs gevraagd waaruit zou blijken dat vaccins schadelijk zijn en jij komt met de opmerking dat kwik echt wel giftig is.
Dat bewijs zul je ook niet vinden in de bronnen die jij raadpleegt.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:08:48 #68
52357 Lambiekje
pi_94423596
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef speknek het volgende:
HPV is een soa net zoals aids. Het is goed dat er een vaccin is, maar het blijft wel de verantwoordelijkheid van de persoon zelf, of ze nou een condoom gebruiken of een vaccin nemen.
Helaas is AID$ geen SOA.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:11:40 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_94423732
Uiteraard, alle ziektes zijn slechts negatieve energie die we kanaliseren uit de etherische hypervlakte.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:14:23 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_94423840
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef speknek het volgende:
Uiteraard, alle ziektes zijn slechts negatieve energie die we kanaliseren uit de etherische hypervlakte.
En de e van e-nummers staat dan voor etherische hypervlakte? Ofwel de astrale energievelden van lucifer waar de BigPharma, BigInc en BigFoot hun additieven oogsten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:19:02 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_94424061
duh, winning.

kwantummechanisch bewezen.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:28:43 #72
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94424522
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:16 schreef Denettemeneer het volgende:
Eens , dat vorige vaccin tegen die gehypte mexicaanse griep was ook een dikke hoax, en later bleek ook nog ongezond. Ik en mijn gezin kregen een uitnodiging voor vaccinatie, ik heb geweigerd en na lange discussie mn vrouw ook, nou heb ik geweten jongen, hele familie over me heen, alsof ik een ketter was... zij hebben hem dus wel gehad, nu willen ze het er niet meer over hebben, de lutsers
Dus ómdat jij dit... en ómdat je familie dat... was het vaccin en de Mexicaanse griep een hoax?

Dat is net zoiets als zeggen: "Mijn ene opa rookte en is 100 geworden en mijn andere opa die niet rookte is 50 geworden en dus is roken niet slecht."
pi_94424871
Hij presenteert het niet zo super, maar er is gewoon serieus onderzoek gedaan dat tot dergelijke conclusies heeft geleid.
Voltaire.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:41:41 #74
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94425181
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef truepositive het volgende:
Hij presenteert het niet zo super, maar er is gewoon serieus onderzoek gedaan dat tot dergelijke conclusies heeft geleid.
Heb je daar een serieuze bron voor met een publicatie van een goed en gedegen onderzoek? Dus niet 'onderzoekssites' ŕ la 'verontruste moeders'.
pi_94425411
Voltaire.
pi_94425452
In het begin van dit topic heb ik serieus gereageerd. Daar werd overheen gelezen.

[ Bericht 41% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 22:53:27 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 16:49:31 #77
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94425576
Allereerst: Er is op algemeen gezondsheidsniveau weinig te behalen met deze vaccinatie. Dat heeft te maken met "te hoge" kosten voor een "te klein"resultaat. Oftewel, teveel geld om te weinig mensen te redden; Er zijn andere preventieve maatregelen die meer kosteneffectief zijn. Ja, dit klinkt lame, maar de overheid houdt zich bezig met zoveel mogelijk mensen voor zo min mogelijk geld "gezonder" te maken. Door deze - niet moreel maar financieel/economisch/whatever - berekening zou dit géén goede optie zijn.

Voor zover ik weet (heb geen directe bronnen) is deze HPV vaccinatie ook maar voor bepaalde soorten van het virus. Oftewel, je bent niet voor álle HPV's beschermd. Zelfde gezeik als toen met Meningokokken die ook "gespecialiseerd" was. Plus er zitten risico's aan het toedienen van een dergelijk vaccin. Het vaccin is dus niet zo goed werkzaam als de alom bekende vaccinaties die in ons RVP zitten.

Hierom zijn mensen erg kritisch over deze vaccinatie en ben je alleen dom als je zomaar uitgaat van één van de extremen; Dus zowel roepen dat je dit nóóit mag krijgen, of roepen dat iedereen dit zou móeten krijgen, is dom (Omdat: vele haken en ogen blabla).

Overigens is het leuk om te weten dat tussen de mensen die vaccinaties weigeren, een groot deel medisch onderlegd is. Artsen zitten in de laagste-opkomst-groep (samen met Bible Belt mensen etc). Dat moet toch íets zeggen ook ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 22:53:58 ]
WFPB!
pi_94425632

Zo is het eigenlijk gewoon :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_94425639
Dont shoot the messenger etc
Je hebt zeker een punt maar dat mag geen afbreuk doen aan de informatie op zich.

[ Bericht 43% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 23:00:45 ]
Voltaire.
pi_94425711
Goeie post dizom ^O^
Voltaire.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:55:03 #81
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94425944
quote:
Dat is meer een soort interview, ik zie daar geen onderzoek, maar goed, een citaat uit het artikel:

quote:
"What was a bit surprising when we looked at some of the data from Canada and Hong Kong in the last year is that people who have been vaccinated in 2008 with the seasonal or ordinary vaccine seemed to have twice the risk of getting swine flu compared to the people who hadn't received that vaccine," he said.
Dat is toch helemaal niet zo 'surprising'? De mensen die ingeënt worden tegen de griep zijn de risicogroepen. Dus ze worden ingeënt tegen een bepaald soort griep, maar zijn tevens nog steeds extra vatbaar voor andere soorten griep. De niet-risicogroepen krijgen sowieso al geen oproep tot vaccinatie.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:56:49 #82
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94426060
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef truepositive het volgende:
Goeie post dizom ^O^

Zat echt even in mezelf te schelden toen ik de eerste posts las, heb de rest maar geskipt voor m'n bloeddruk :P Mensen roepen zo snel iets vanuit hun eerste emoties "omg het gaat om kanker hoe kan je tegen zijn". Zo simpel ligt het alleen niet altijd :)
WFPB!
pi_94426163
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dizorn het volgende:
Jeuj, laten we met z'n allen gaan haten op TS omdat hij een probleem aankaart met een onbetrouwbare bron :')
Als het zo'n groot probleem is, moet het geen enkel probleem zijn met een fatsoenlijke bron te komen. Als je dubieuze bronnen wil gebruiken is BNW de plek, niet NWS.

quote:

Allereerst: Er is op algemeen gezondsheidsniveau weinig te behalen met deze vaccinatie. Dat heeft te maken met "te hoge" kosten voor een "te klein"resultaat. Oftewel, teveel geld om te weinig mensen te redden; Er zijn andere preventieve maatregelen die meer kosteneffectief zijn. Ja, dit klinkt lame, maar de overheid houdt zich bezig met zoveel mogelijk mensen voor zo min mogelijk geld "gezonder" te maken. Door deze - niet moreel maar financieel/economisch/whatever - berekening zou dit géén goede optie zijn.
Je bent blijkbaar goed onderlegd en dus moet het geen enkel probleem zijn dit met bronnen te onderbouwen?

quote:

Voor zover ik weet (heb geen directe bronnen) is deze HPV vaccinatie ook maar voor bepaalde soorten van het virus. Oftewel, je bent niet voor álle HPV's beschermd. Zelfde gezeik als toen met Meningokokken die ook "gespecialiseerd" was.
Klinkt geloofwaardig, maar ik kan het niet checken, want geen bronnen. Ergo: brandhout.

quote:

Plus er zitten risico's aan het toedienen van een dergelijk vaccin. Het vaccin is dus niet zo goed werkzaam als de alom bekende vaccinaties die in ons RVP zitten.
Bron met risico's en staatje met gevallen waar het misging s.v.p.

quote:

Hierom zijn mensen erg kritisch over deze vaccinatie en ben je alleen dom als je zomaar uitgaat van één van de extremen; Dus zowel roepen dat je dit nóóit mag krijgen, of roepen dat iedereen dit zou móeten krijgen, is dom (Omdat: vele haken en ogen blabla).

Overigens is het leuk om te weten dat tussen de mensen die vaccinaties weigeren, een groot deel medisch onderlegd is. Artsen zitten in de laagste-opkomst-groep (samen met Bible Belt mensen etc). Dat moet toch íets zeggen ook ;)
Kritisch zijn is alleen maar goed. Zomaar alles naar binnen gooien waarvan wordt gezegd dat het goed voor je is, is inderdaad onzinnig. En dat zeg ik als voormalig Vioxx gebruiker.

Overigens zijn artsen en verpleegkundigen altijd irritante patiënten. Weten alles beter. Enig idee hoeveel artsen en verpleegkundigen nog steeds roken?
  maandag 21 maart 2011 @ 17:01:48 #84
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94426369
Veel te veel. En dan heb je 't nog niet eens over huisartsen die veel te dik zijn. En zeggen dat hun patienten moeten afvallen :')

En ik snap dat ik bronnen moet hebben om mijn verhaal compleet geloofwaardig te maken; Echter heb ik deze niet bij de hand, wilde mensen meer overtuigen om eens goed na te denken ipv zomaar te roepen. Als mensen oprecht geinteresseerd zijn weet ik zeker dat ze die bronnen dan kunnen vinden. Ben echter zelf al overtuigd van mijn standpunt (dat moge duidelijk zijn ;)).
WFPB!
pi_94426476
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef truepositive het volgende:
Dont shoot the messenger etc
Je hebt zeker een punt maar dat mag geen afbreuk doen aan de informatie op zich.
Dat Lambiekje niet zo eloquent is in discussies weten we toch al langer :P
De informatie op zich is het probleem. Ik wil best geloven dat er iets mis is met de diverse vaccinaties. Kom dan met goede info en bronnen, in plaats van dat je de medici voor fascisten uitmaakt en arrogant loopt te doen tegen users die meer info vragen. Je wint zo geen sympathie.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 21-03-2011 23:02:11 ]
pi_94426699
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat om het geld. De schoften geven niets om je gezondheid. Dat komt niet voor in hun vocabulaire. Het maakt dus niets uit of iets beter of minder goed werkt. Het gaat er om dat ze zoveel mogelijk onwerkzame rommel willen verkopen met zo hoog mogelijk bijwerkingen. Objectiviteit wordt langzamerhand uitgefaseerd.

[..]
Weer een leuk stukje proza, maar weer zonder bewijs.

quote:
Dat zal gerust. Het is het dan ook snoeihard de waarheid.

[..]
Nee, het is jouw waarheid. Je zou de echte objectieve waarheid niet herkennen al zou je leven ervan afhangen.

quote:
haha je weet niet half hoe stupide dat is. Het is 180% anders. Jij berust je op media gelul, ghost writings en andere gefraudeerde bullshit peer reviews.

[..]
Natuurlijk..

quote:
Dat bewijs zul je ook niet vinden in de bronnen die jij raadpleegt.
Ik vind het bewijs ook niet terug in jouw posts.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:12:12 #87
52357 Lambiekje
pi_94426930
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Als het zo'n groot probleem is, moet het geen enkel probleem zijn met een fatsoenlijke bron te komen. Als je dubieuze bronnen wil gebruiken is BNW de plek, niet NWS.

[..]

Je bent blijkbaar goed onderlegd en dus moet het geen enkel probleem zijn dit met bronnen te onderbouwen?

[..]

Klinkt geloofwaardig, maar ik kan het niet checken, want geen bronnen. Ergo: brandhout.
Is algemene RIVM kennis dat het maar voor 4 van de 100 types 'beschermt'
quote:
[..]

Bron met risico's en staatje met gevallen waar het misging s.v.p.

[..]

Overigens zijn artsen en verpleegkundigen altijd irritante patiënten. Weten alles beter. Enig idee hoeveel artsen en verpleegkundigen nog steeds roken?
Ze mogen het wel beter weten maar wees dan wel up to date. En daar schort nog al aan.
pi_94428393
Alle kritiek op TS en het Reformatorisch Dagblad (overigens betreft het een ingezonden brief van de directeur van het Lindeboom Instituut en de Nederlandse Patienten Vereniging) ten spijt geeft het artikel best heldere argumenten waarom de vaccinatie niet het Rijksvaccinatieprogramma thuis hoort, namelijk dat het niet zou voldoen aan door de Gezonheidsraad opgestelde criteria om een vaccinatie in het programma op te nemen, dat het niet kosteneffectief is en dat het de vaccinatie het in prioriteit (bijvoorbeeld gemeten aan de hand van het aantal mensen dat aan de ziekte overlijdt) af legt tegen andere kandidaten voor opname in het Rijksvaccinatieprogramma.

Beter zou men in dit topic eens fatsoenlijk leren lezen (het betreft een opinie van derden en is geen artikel van het Reformatorisch Dagblad) en niet weer met blinde haat tegen Christenen aan komen of TS belachelijk maken.
pi_94429997
quote:
13s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle kritiek op TS en het Reformatorisch Dagblad (overigens betreft het een ingezonden brief van de directeur van het Lindeboom Instituut en de Nederlandse Patienten Vereniging) ten spijt geeft het artikel best heldere argumenten waarom de vaccinatie niet het Rijksvaccinatieprogramma thuis hoort, namelijk dat het niet zou voldoen aan door de Gezonheidsraad opgestelde criteria om een vaccinatie in het programma op te nemen, dat het niet kosteneffectief is en dat het de vaccinatie het in prioriteit (bijvoorbeeld gemeten aan de hand van het aantal mensen dat aan de ziekte overlijdt) af legt tegen andere kandidaten voor opname in het Rijksvaccinatieprogramma.

Beter zou men in dit topic eens fatsoenlijk leren lezen (het betreft een opinie van derden en is geen artikel van het Reformatorisch Dagblad) en niet weer met blinde haat tegen Christenen aan komen of TS belachelijk maken.
Mijn kritiek gaat niet zozeer om de brief (of ingezonden stuk) maar meer op de manier waarop Lambiekje hetgeen wat in de brief staat zo een draai te geven zodat dit aansluit bij zijn verwrongen wereldbeeld. (Korte versie: de gezondheidszorg bestaat uit fascisten die niets geven om de gezondheid geven van patienten maar alleen geld willen verdienen en het liefst een percentage van de bevolking om zeep helpen. Oh, en iedereen die ziek is heeft het aan zichzelf te danken aangezien ze zelf allerlei ongezond voedsel gegeten hebben..)

[ Bericht 3% gewijzigd door Snapcount2 op 21-03-2011 18:26:51 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:00:54 #90
52357 Lambiekje
pi_94456935
quote:
5s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Dus ómdat jij dit... en ómdat je familie dat... was het vaccin en de Mexicaanse griep een hoax?

Dat is net zoiets als zeggen: "Mijn ene opa rookte en is 100 geworden en mijn andere opa die niet rookte is 50 geworden en dus is roken niet slecht."
het is met wat voor intenties je rookt
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:03:43 #91
52357 Lambiekje
pi_94456958
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Mijn kritiek gaat niet zozeer om de brief (of ingezonden stuk) maar meer op de manier waarop Lambiekje hetgeen wat in de brief staat zo een draai te geven zodat dit aansluit bij zijn verwrongen wereldbeeld. (Korte versie: de gezondheidszorg bestaat uit fascisten die niets geven om de gezondheid geven van patienten maar alleen geld willen verdienen en het liefst een percentage van de bevolking om zeep helpen. Oh, en iedereen die ziek is heeft het aan zichzelf te danken aangezien ze zelf allerlei ongezond voedsel gegeten hebben..)
Het is niet mijn verwrongen wereldbeeld. Zo werkt de medische zorg. Wie verwrongen beelden hebben zijn diegene die onze zorg goed en effectief vinden
pi_94457041
Ik heb die prik gehad, wie wil me aanraken?
Anonimity is a bliss
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:21:54 #93
52357 Lambiekje
pi_94457181
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb die prik gehad, wie wil me aanraken?
Een bioresonant, wil je met alle plezier helpen.
pi_94457196
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een bioresonant, wil je met alle plezier van je geld afhelpen.
Ik heb het even voor je verbeterd.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:25:31 #95
52357 Lambiekje
pi_94457249
quote:
HPV-vaccin-oproep? Doe mee als proefkonijn!

Hoe is het mogelijk dat je als ouder je dochter van 12 jaar overlevert aan de ‘medische wetenschap’, door haar te laten injecteren met een experimenteel vaccin; het HPV-vaccin. Ondanks de meeste afgrijselijke bewijzen die we van over de hele wereld te zien krijgen, blijft het RIVM van Coutinho doorgaan met dit krankzinnige programma.

Het ter beschikking stellen (van je lichaam) aan de medische wetenschap, gebeurt door mensen die dat in hun testament bepalen. Na hun dood mag de medische wetenschap dan experimenten met hun lichaam uitvoeren. Maar stel je (als ouder) een lichaam (van je dochter) ook tijdens leven ter beschikking voor experimentele vaccinaties..?!

1,2,3, daar gaan we dan weer! Gezondheidszorg of big business!? Gemanipuleerd door de angst van haar ouders, of haar favoriete tijdschrift 'CosmoGirl'? Zeg het maar?! Meedoen aan een experiment? Dat is zéker!

Ondanks dat Frankrijk heeft besloten dat ‘Gardasil’, het vaccin tegen baarmoederhalskanker, op een zwarte lijst staat (zie no. 22 op deze lijst), met mogelijk-potentieel-gevaarlijke medicijnen, besluit Nederland gewoon dóór te gaan met dit ‘vrijwillige’ vaccinatieprogramma..

Kennelijk is voor het RIVM de vrijwillige vaccinatiebereidheid de betreffende meiden (of hun ouders!) een vrijbrief om volop dóór te experimenteren, sámen met Big Pharma..!? Onder het motto ‘Ze doen toch vrijwillig mee?’, ben je kennelijk ook vrijwilliger geworden..!

De HPV-campagne van het RIVM, vallend onder het RijksVaccinatieProgramma (RVP), blijkt feitelijk één groot experiment te zijn. Zo simpel liggen de feiten. En ondanks alle waarschuwingen van wetenschappelijke medici, dienen deze vaccinaties jaarlijks doorgang te blijven vinden, aldus het RIVM in haar onmetelijke wijsheid.

Ondanks het feit dat ook de opkomstcijfers van vorige jaren duidelijk laten zien dat er een groot wantrouwen is bij de Nederlandse bevolking, meent het RIVM dat haar eigen doelstellingen kennelijk feilloos zijn. Het past in het straatje van de o.i. uiterst pedante heer Roel Coutinho, de directeur van dit overheidsbureau, dat de gezondheid van alle Nederlanders hoger zou dienen hebben zitten, dan het belang van hun partners, de Nederlandse farmaceutische industrie.
Je bent goed bezig om je dochter op pad te sturen.

[ Bericht 88% gewijzigd door Lambiekje op 22-03-2011 09:19:25 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:30:55 #96
52357 Lambiekje
pi_94457326
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:22 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik heb het even voor je verbeterd.
nee nee. Dat doe je al naar de reguliere arts en apotheek. Dat zijn graaiende geldwolven.
Betalen om je gezondheid weer terug te krijgen zou een betere besteding moeten zijn dan én gruwelijk veel geld afdragen én dat je gezondheid geruďneerd is.
pi_94457405
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee nee. Dat doe je al naar de reguliere arts en apotheek. Dat zijn graaiende geldwolven.
Betalen om je gezondheid weer terug te krijgen zou een betere besteding moeten zijn dan én gruwelijk veel geld afdragen én dat je gezondheid geruďneerd is.
Het vervelende is dat je niet kan bewijzen dat je gezondheid geruineerd is na een bezoekje aan de reguliere arts en de apotheek.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:10:26 #98
52357 Lambiekje
pi_94458107
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Het vervelende is dat je niet kan bewijzen dat je gezondheid geruineerd is na een bezoekje aan de reguliere arts en de apotheek.
obesitas, suikerziekte, ADHD, ADD, stress, alzheimer, kanker, allergieën, voedselinteleranties en tientallen andere vervelende lichamelijke kwaaltjes zijn direct of indirect de gevolgen van antivries, squaleen, kwik en apennieren ook wel bekend als vaccins, wat op zijn beurt weer koe betekent.

En ja ze hebben het zo goed voor met onze gezondheid. ahhhmm.
pi_94458440
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

obesitas, suikerziekte, ADHD, ADD, stress, alzheimer, kanker, allergieën, voedselinteleranties en tientallen andere vervelende lichamelijke kwaaltjes zijn direct of indirect de gevolgen van antivries, squaleen, kwik en apennieren ook wel bekend als vaccins, wat op zijn beurt weer koe betekent.
Een leuk stukje proza wat nergens op slaat. Kun je bewijzen dat er antivries en kwik in vaccins zit?

quote:
Je haalt nu een stuk aan uit India waar 4 kinderen tragisch zijn doodgegaan na een vaccinatie tegen mazelen. Er staat in het stuk geen bewijs dat dit komt door de vaccinatie, ik zie overigens ook nergens terug dat de dood intrad enkele minuten na de vaccinatie en de regering van India heeft de juiste maatregelen genomen door de hele partij te laten testen en de lichamen van de kinderen te onderzoeken om te kijken waardoor ze gestorven zijn.

En als de vaccinaties tegen mazelen echt zo schadelijk zouden zijn, waarom worden er dan niet over de hele wereld massagraven gevuld met lijken en is dit niet overal voorpaginanieuws?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:26:56 #100
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_94458457
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Lambiekje het volgende:

quote:
De historie van allergie in vogelvlucht:
De eerste melding die we over allergie in de geschiedenis vinden, dateert van zo'n 3.000 jaar voor Christus. De eerste echt duidelijke beschrijving zag veel later het daglicht: pas rond het jaar 1800 werd hooikoorts door een Engelse arts als 'zomerverkoudheid' omschreven. Nog eens bijna een eeuw later werd pas het verband gelegd tussen hooikoorts en andere allergieën.
quote:
Een ziekte met historie. In Oud-Egyptische papyrusrollen zijn diagnostische proeven beschreven om suikerziekte te herkennen.
quote:
In this day and age, you would think that ADHD has been around forever. The disorder itself has been around for quite some time, but it was only recently that it was given the name Attention Deficit Disorder. Before that, the disorder had various names that changed over the years.
quote:
Progressive mental deterioration in old age has been recognized and described throughout history. However, it was not until 1906 that a German physician, Dr. Alois Alzheimer, specifically identified a collection of brain cell abnormalities as a disease.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')