abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94345404
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die RIVM gasten horen achter tralies.
En jij in een dwangbuis, maar helaas leven we niet in een ideale wereld.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_94345522
quote:

[..]

Een scherpe analyse met goede argumenten...oh wacht....
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:15:09 #28
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_94345639
Als men meer meisjes willen misleiden moeten ze iPads aanbieden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_94345853
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:15 schreef Lambiekje het volgende:
Als men meer meisjes willen misleiden moeten ze iPads aanbieden.
Ik sta ervan te kijken hoe je toch telkens weer de vinger op de zere plek weet te krijgen. :D
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_94345924
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik sta ervan te kijken hoe je toch telkens weer de vinger op de zere plek weet te krijgen. :D
Ja, iedere keer ook weer die gigantische sterke argumenten.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_94346074
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PP. het volgende:

[..]

Ja, iedere keer ook weer die gigantische sterke argumenten.
Lambiekje zou niet weten wat een argument is, al zou zijn leven ervan afhangen.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 23:49:51 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_94355674
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef Lambiekje het volgende:

RIVM kap nu eens met deze vergiftigingsexperiment voor iets wat volstrekt onbelangrijke vorm van kanker is.

Als je vrouw thuiskomt met de mededeling dat zij baarmoederhalskanker heeft dan zeg je ook * ach, totáál onbelangrijk, niet aanstellen* :?
  zondag 20 maart 2011 @ 01:01:27 #33
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_94359045
quote:

[..]

Ja samen met die REFO gasten die jij quote in de OP.
  zondag 20 maart 2011 @ 01:15:06 #34
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_94359575
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2008 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee geloof is per defenitie verkeerd, zonder enig pardon. Maar gelukkig is geloven ook aangemerkt als een psyschische afwijking.

[..]
En dan wel quoten uit het Reformatorisch Dagblad. :')
pi_94366186
Dat heren tevens een verhoogd risico lopen op keelkanker door HPV boeit u niet Lambiekje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Reintji op 20-03-2011 10:54:00 ]
pi_94367376
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk niet de illusie dat je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren, niet?
Kom dacht ik, het in zo'n mooie zondagochtend... misschien deze keer dan :P
  zondag 20 maart 2011 @ 11:07:30 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94367664
een klein punt heeft lambiekje wel, relatief gezien is baarmoederhalskanker geen groot medisch probleem en kan ook zonder vaccinaties goed aangepakt worden. Als je lambiekje wil aanpakken moet je niet met ad hominems komen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_94367695
Ik moest lachen om de bron.
pi_94367763
Jammer dat sommigen blijkbaar niet eens meer op de inhoud kunnen reageren maar puur op de boodschapper en zijn bron. Bij Lambiekje komt er over algemeen alleen maar poep uit zijn toetsenbord maar op het vaccinatieprogramma valt best wel iets af te dingen.

Zo zijn er in de meeste gevallen al signalen van baarmoederhalskanker te zien, jaren voordat het echt baarmoederhalskanker is en in dit vroege stadium is het over het algemeen goed te behandelen. Daarnaast is helemaal niet duidelijk hoe lang het vaccin actief blijft dus kan het best zijn dat vrouwen na een jaar of tien alsnog het HPV virus oplopen. Tevens werkt het vaccin tegen 'slechts' 70% van de gevallen van baarmoederhalskanker, controle d.m.v. uitstrijkjes blijft dus nodig. Er bestaat zelfs het gevaar dat nu meer vrouwen wegblijven van het uitstrijkje omdat 'ze toch ingeent zijn'.

Het is dus niet zo dat met dit vaccin baarmoederhalskanker ineens niet meer bestaat en ik verwacht dat we over een jaar of tien te horen krijgen dat het resultaat nogal tegenvalt.

Ook vind ik het argument dat er ergens anders wellicht meer levens te redden zijn met hetzelfde geld een heel valide argument, hoe zuur dat ook is voor de degenen die door deze ziekte getroffen worden.

Als laatste moet je ook bedenken dat de bedrijven die dit vaccin ontwikkeld hebben, commerciele bedrijven zijn en die hebben maar 1 doel: geld verdienen. Een bedrijf dat geen geld verdient heeft geen bestaansrecht. Er zijn, kort door de bocht, twee manieren waarop deze bedrijven hun geld verdienen. De eerste manier is het redden van levens en de tweede is mensen laten denken dat je hun leven redt. Er is veel geld in de ontwikkeling gestoken en dat werk wordt niet in de prullenbak gegooid. Dit betekent dat ze zullen lobbieen totdat ze erbij neervallen en laat dat nou net iets zijn waar ze in uitblinken. Ik gruwel van de term 'big pharma' maar de macht van de farmaceutische lobby wordt nog wel eens onderschat v.m.

En oh ja, ik ben blij dat ik geen dochter heb in deze leeftijdscategorie want ik zou het een verdomd moeilijke keuze vinden.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:14:02 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_94367840
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef Re het volgende:
een klein punt heeft lambiekje wel, relatief gezien is baarmoederhalskanker geen groot medisch probleem en kan ook zonder vaccinaties goed aangepakt worden. Als je lambiekje wil aanpakken moet je niet met ad hominems komen natuurlijk
Alsof je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 21-03-2011 11:28:55 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:16:41 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94367907
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alsof je met Lambiekje een serieuze diskussie kan voeren.
dat niet nee, maar dat maakt de discussie zelf niet minder interssant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_94368749
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef Re het volgende:
Daarom vroeg ik hem gisteren ook om wat meer/andere bronnen dan RefDag. In potentie een interessant topic, maar hij is alleen geïnteresseerd in het droppen van oneliners, daarmee zijn eigen topic de nek omdraaiend. Maar zo kun je in BNW wel weer lekker klagen over hoe de NWS schapen niet uit hun slaap willen komen.

Tsja, dan ga ik een grapje over TS' maagdelijkheid ook niet uit de weg :+
  zondag 20 maart 2011 @ 12:13:27 #43
52357 Lambiekje
pi_94369519
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 09:38 schreef Reintji het volgende:
Dat heren tevens een verhoogd risico lopen op keelkanker door HPV boeit u niet Lambiekje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja door beffen krijg je keelkanker

En dus moeten de jongens ook aan de baarmoederkanker-prik. De heren artsen zijn dood en doodziek in het hoofd. Misdadigers zijn het.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2011 @ 13:03:14 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_94371217
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

De heren artsen zijn dood en doodziek in het hoofd. Misdadigers zijn het.
Dus als jij en je eventuele kinderen ziek worden dan ga je niet naar een arts?
  zondag 20 maart 2011 @ 14:52:11 #45
52357 Lambiekje
pi_94376070
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dus als jij en je eventuele kinderen ziek worden dan ga je niet naar een arts?
niet naar een reguliere arts, ja
  zondag 20 maart 2011 @ 15:16:55 #46
334240 Denettemeneer
Ik ben een nette modelburger.
pi_94377026
Eens , dat vorige vaccin tegen die gehypte mexicaanse griep was ook een dikke hoax, en later bleek ook nog ongezond. Ik en mijn gezin kregen een uitnodiging voor vaccinatie, ik heb geweigerd en na lange discussie mn vrouw ook, nou heb ik geweten jongen, hele familie over me heen, alsof ik een ketter was... zij hebben hem dus wel gehad, nu willen ze het er niet meer over hebben, de lutsers
pi_94407276
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94408230
quote:
Ach gut, weer een site die autisme en vaccinaties aan elkaar koppelt. Hoe origineel. Jammer dat er nooit bewijs voor geleverd wordt.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:00:34 #49
52357 Lambiekje
pi_94408520
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:31 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ach gut, weer een site die autisme en vaccinaties aan elkaar koppelt. Hoe origineel. Jammer dat er nooit bewijs voor geleverd wordt.
Niet door de fascistische commerciële geneeskunde. Daar heeft net als met de bijensterfte niets te maken met pesticide. Nee natuurlijk niet. Ze zullen hun eigen middeltjes in twijfel trekken wat miljarden oplevert op jaarbasis.?? Dat geloof je toch zelf niet.

Diegene die vaccin niet in twijfel trekt is óf totaal mesjogge en niet begrijpt of het lichaam werkt óf een bigpharma handlanger.
pi_94408536
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet door de fascistische reguliere geneeskunde.
Ook niet door de door jouw versie van 'geneeskunde'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')