Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ook niet door de door jouw versie van 'geneeskunde'.
Jaja, en wat heeft dit te maken met het onderwerp van dit topic of mijn voorgaande opmerking?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.
Knap voedsel voorkomt woekering in je lichaam. Kanker is een laatste signaal en redmiddel van je lichaam om oneigenlijke processen te isoleren. Als je het zover hebt laten komen heb je tientallen andere signalen compleet genegeerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:07 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jaja, en wat heeft dit te maken met het onderwerp van dit topic of mijn voorgaande opmerking?
80% van een vrouw is een drager. Een koortslip wordt toch ook niet spastisch gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Lyrebird het volgende:
Maar ik doe het toch, omdat het over een serieus probleem gaat, en dit probleem zwaar onderschat wordt in de OP.
In Bloomington IN, waar ik 4 jaar lang gewoond heb, was 50% van de dames HPV drager. Van dichtbij heb ik kunnen zien wat voor een invloed dit heeft - dames die iedere keer met angst en beven naar de dokter gaan, om daar weer verlost te worden van cellen die in een pre-kanker stadium zitten.
Nou kun je wel zeggen - dat valt allemaal wel mee, er gaat bijna niemand aan dood aan die ziekte, maar het heeft wel degelijk invloed op de quality of life. Overigens moet iedereen dat vaccin natuurlijk gewoon zelf betalen, daar is geen overheidsgeld voor nodig, maar dat spreekt vanzelf.
Heb je ook onderbouwing voor deze onzin?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Knap voedsel voorkomt woekering in je lichaam. Kanker is een laatste signaal en redmiddel van je lichaam om oneigenlijke processen te isoleren. Als je het zover hebt laten komen heb je tientallen andere signalen compleet genegeerd.
Medicatie heb je voor 99,999% niet nodig.
Dus i.p.v. "ik-kies-bewust" biologische kippenvlees is het veel beter om gewone kippenvlees te kopen wat vol zit met antibiotica waardoor je immuun wordt voor antibioticaquote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Veel heel veel ziekte kan gewoon voorkomen woorden. Stop met supermarkt voedsel als light en "ik-kies-bewust"-producten. Wat nog beter helpt is een ziekenhuis vermijden.
1 op de 200 vrouwen krijgt daadwerkelijk baarmoederhalskanker. Maar ja, als ze er niet dood aan gaan is het natuurlijk niet erg.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
80% van een vrouw is een drager. Een koortslip wordt toch ook niet spastisch gedaan.
Wat pas ECHT je quality of life aantast is medicatie.
De term biologisch wordt misbruikt. Zoals bij het programma kvw is wel aangetoond dat AH's puur & eerlijk toch niet zo eerlijk is. Als er al gesjoemeld wordt met pleepapier.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:24 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus i.p.v. "ik-kies-bewust" biologische kippenvlees is het veel beter om gewone kippenvlees te kopen wat vol zit met antibiotica waardoor je immuun wordt voor antibiotica
Je gaat voorbij aan het feit dat vrouwen eens in de tijd een uitstrijkje dienen te maken. Dat is velen malen effectiever dan pillenrommel.quote:[..]
1 op de 200 vrouwen krijgt daadwerkelijk baarmoederhalskanker. Maar ja, als ze er niet dood aan gaan is het natuurlijk niet erg.
Dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood, BigAgri en BigPharma wil nog niet zeggen dat die producten per definitie slecht zijn en het feit dat er met toiletpapier wordt gesjoemeld wil ook niet zeggen dat er ook met kippenvlees wordt gesjoemeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De term biologisch wordt misbruikt. Zoals bij het programma kvw is wel aangetoond dat AH's puur & eerlijk toch niet zo eerlijk is. Als er al gesjoemeld wordt met pleepapier.
Waar ik overigens op doel met ik-kies-bewust is dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood,BigAgri en BigFarma.
[..]
Ja, maar die uitstrijkjes worden toch ook gemaakt door dezelfde fascistische gezondheidszorg als die je pillen door je strot proberen te drukken? Wat is het verschil?quote:Je gaat voorbij aan het feit dat vrouwen eens in de tijd een uitstrijkje dienen te maken. Dat is velen malen effectiever dan pillenrommel.
Bewijzen?quote:Als een meisje een prik neemt dan is zij in de veronderstelling dat ze vervolgens niets meer hoeft te ondernemen. Bovendien is het zo dat na een jaar of 5 opnieuw de hele riedel opnieuw gedaan moet worden. Ik denk dat er juist door de deze priksessie over een jaar of 10 méér vrouwen getroffen zijn door deze vorm van kanker. Zo als men nu ondertussen wel mag weten is dat kanker bigtime $$$ is voor de industrie. Deze vorm van kanker is nog een ondergeschoven kindje en op een dergelijke manier weten ze er meer geld aan te verdienen. Je dochter is niets anders dan een proefkonijn met de potentiele mogelijkheid tot onvruchtbaarheid.
Het is op zoveel fronten volstrekt overbodig om BigFarma rommel te injecteren. De bijwerkingen wegen niet op tegen de voorgelogen preventie.
Nee met kip word niet gesjoemeld!? =quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat dergelijke producten gepusht worden door BigFood, BigAgri en BigPharma wil nog niet zeggen dat die producten per definitie slecht zijn en het feit dat er met toiletpapier wordt gesjoemeld wil ook niet zeggen dat er ook met kippenvlees wordt gesjoemeld.
Dat ze daar vanaf willen. Vaccinatie levert x-voud meer op. Meer klanten op de lange termijn.quote:[..]
Ja, maar die uitstrijkjes worden toch ook gemaakt door dezelfde fascistische gezondheidszorg als die je pillen door je strot proberen te drukken? Wat is het verschil?
= ze in korte tijd weer en dergelijke priksessie moeten ondergaan. Het is al op voorhand duidelijk ineffectiefquote:[..]
Bewijzen?
Ik vraag enkel om bewijzen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee met kip word niet gesjoemeld!?
Je zegt niet dat ze ervan af willen, je zegt dat uitstrijkjes vele malen effectiever zijn dan vaccinaties. Terwijl de uitstrijkjes gemaakt worden door dezelfde fascistische gezondheidszorg als de vaccinaties. Dus wat is het verschil?quote:[..]
Dat ze daar vanaf willen. Vaccinatie levert x-voud meer op. Meer klanten op de lange termijn.
Nee hoor, volgens mij is er duidelijk aangegeven dat de vaccinaties maar voor een beperkte tijd actief zouden zijn. Net als het gros van de vaccinaties die gebruikt worden.quote:[..]
= had je geweten dat ze in korte tijd weer en dergelijke priksessie moeten ondergaan. Het is al op voorhand duidelijk ineffectief
Nee hoor, ik wil bewijzen zien dat vaccinaties ongezond zijn.quote:Wil je bewijzen hebben dat squaleen, kwik en gemalen weet-ik-veel (apennieren of eenden bekken) gezond voor je zijn.
Nee het gaat niet om het pleepapier. Het gaat er om wat "Puur & Eerlijk" probeert uit te stralen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Met mijn hoofd is niets aan de hand, je kan beter aan je eigen hoofd voelen. Ik vraag enkel om bewijzen.
En de gevolgtrekking dat als er met toiletpapier gesjoemeld wordt, er dus ook met kippenvlees wordt gesjoemeld is nogal opmerkelijk. Beetje jammer dat je dat zelf niet ziet.
zei ik net, inkomsten. Welzijn is het laatste wat ze willen.quote:[..]
Je zegt niet dat ze ervan af willen, je zegt dat uitstrijkjes vele malen effectiever zijn dan vaccinaties. Terwijl de uitstrijkjes gemaakt worden door dezelfde fascistische gezondheidszorg als de vaccinaties. Dus wat is het verschil?
Vaccins in zijn algemeenheid is een misdaad.quote:[..]
Nee hoor, volgens mij is er duidelijk aangegeven dat de vaccinaties maar voor een beperkte tijd actief zouden zijn. Net als het gros van de vaccinaties die gebruikt worden.
[..]
=edit=quote:Nee hoor, ik wil bewijzen zien dat vaccinaties ongezond zijn.
En waarop baseer je deze conclusie?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om het pleepapier. Het gaat er om wat "Puur & Eerlijk" probeert uit te stralen.
Dat is misleiding.
[..]
Maar waarom zou het uitstrijkje beter werken als deze uitgevoerd wordt door dezelfde fascistische gezondheidszorg? Iets werkt niet beter of slechter doordat het meer of minder oplevert.quote:zei ik net, inkomsten. Welzijn is het laatste wat ze willen.
[..]
Leuke one-liner, die hebben we al vaker gehoord.quote:Vaccins in zijn algemeenheid is een misdaad.
[..]
Niet zo naief als jij. Je baseert je alleen op media die roepen wat je wil horen en accepteert geen enkel weerwoord. Ik heb al een aantal keer om bewijs gevraagd waaruit zou blijken dat vaccins schadelijk zijn en jij komt met de opmerking dat kwik echt wel giftig is.quote:Hoe naïef ben je?
Het gaat om het geld. De schoften geven niets om je gezondheid. Dat komt niet voor in hun vocabulaire. Het maakt dus niets uit of iets beter of minder goed werkt. Het gaat er om dat ze zoveel mogelijk onwerkzame rommel willen verkopen met zo hoog mogelijk bijwerkingen. Objectiviteit wordt langzamerhand uitgefaseerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En waarop baseer je deze conclusie?
[..]
Maar waarom zou het uitstrijkje beter werken als deze uitgevoerd wordt door dezelfde fascistische gezondheidszorg? Iets werkt niet beter of slechter doordat het meer of minder oplevert.
Dat zal gerust. Het is het dan ook snoeihard de waarheid.quote:[..]
Leuke one-liner, die hebben we al vaker gehoord.
haha je weet niet half hoe stupide dat is. Het is 180% anders. Jij berust je op media gelul, ghost writings en andere gefraudeerde bullshit peer reviews.quote:[..]
Niet zo naief als jij. Je baseert je alleen op media die roepen wat je wil horen en accepteert geen enkel weerwoord.
Dat bewijs zul je ook niet vinden in de bronnen die jij raadpleegt.quote:Ik heb al een aantal keer om bewijs gevraagd waaruit zou blijken dat vaccins schadelijk zijn en jij komt met de opmerking dat kwik echt wel giftig is.
Helaas is AID$ geen SOA.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef speknek het volgende:
HPV is een soa net zoals aids. Het is goed dat er een vaccin is, maar het blijft wel de verantwoordelijkheid van de persoon zelf, of ze nou een condoom gebruiken of een vaccin nemen.
En de e van e-nummers staat dan voor etherische hypervlakte? Ofwel de astrale energievelden van lucifer waar de BigPharma, BigInc en BigFoot hun additieven oogsten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef speknek het volgende:
Uiteraard, alle ziektes zijn slechts negatieve energie die we kanaliseren uit de etherische hypervlakte.
Dus ómdat jij dit... en ómdat je familie dat... was het vaccin en de Mexicaanse griep een hoax?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:16 schreef Denettemeneer het volgende:
Eens , dat vorige vaccin tegen die gehypte mexicaanse griep was ook een dikke hoax, en later bleek ook nog ongezond. Ik en mijn gezin kregen een uitnodiging voor vaccinatie, ik heb geweigerd en na lange discussie mn vrouw ook, nou heb ik geweten jongen, hele familie over me heen, alsof ik een ketter was... zij hebben hem dus wel gehad, nu willen ze het er niet meer over hebben, de lutsers
Heb je daar een serieuze bron voor met een publicatie van een goed en gedegen onderzoek? Dus niet 'onderzoekssites' à la 'verontruste moeders'.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef truepositive het volgende:
Hij presenteert het niet zo super, maar er is gewoon serieus onderzoek gedaan dat tot dergelijke conclusies heeft geleid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |