quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Tan het volgende:
Sorbo, wat lief!!!!![]()
TM, wil jij geen foto's meer plaatsen![]()
ik was er nét van overtuigd dat ik echt nooit meer kindjes wil
![]()
(nee hoor, blijf vooral lekker heel veel foto's plaatsen van jouw prachtige dochter, leuk pakje trouwens!).
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:47 schreef Tan het volgende:
Hier trouwens een kiekje van Elyas, niet echt een bijzondere foto, maar ik ben allang blij dat hij weer lekker ouderwets lacht (hij is vorige week heel erg ziek geweest, met drie koortsstuipen en ziekenhuisopname tot gevolgmaar gelukkig is hij weer opgeknapt).
Hihi, anders Evie welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ohhh Elyas wat heb jij een heerlijk guitig vrolijk bekkie!!![]()
Leuk! Kom ik ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
o Karin dat lijkt me leuk!!! misschien willen dr nog wel meer mee, neem je volgende week je agenda ff mee naar Hattem?
Oh dan wil ik misschien ook wel meequote:
super leuke foto'squote:Op woensdag 23 maart 2011 19:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau en grote zus hebben samen met de camera gespeeld afgelopen weekend met dit als resultaat (ik vond ze eergisteren op mijn camera)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geweldig!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef becky27 het volgende:
oh echt veel te veel, maar ik gooi zo de laptop in de ring en ga slapen (Noortje was al om 05.15 uur wakker, en ik dus ook)
Moet deze even delen, Noortje zat voor het eerst in de winkelwagen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn grote hulp in de tuin:
[ afbeelding ]
Jij zei dat ze haar boterham netjes opat!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:11 schreef Cantare het volgende:
Wat een leuk grietje is Elin toch
Elise aan de boterham:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ze die zompige stukken aan jou willen voerenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:20 schreef Cantare het volgende:
Ze eet het ook op, ze herkauwt sommige stukjes alleen graag.![]()
My thoughts! Jeminee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef Orea het volgende:
Klein meisje op het strandlove it!
en jij bent veel afgevallen Sorbo of niet??![]()
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef Sorbootje het volgende:
En Meimel, wat een leuke foto's! Je moet je echt over je schroom heenzetten hoor, ik wil jullie gewoon op een meet ontmoeten!
jeutje, dat noem jij matige kwaliteitquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:40 schreef HaerdenC het volgende:
getrokken met mijn GSM ... dus sorry voor de matige kwaliteit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Linusje ... 4.5 jaar ... ow ja Belgie
Nu je het zegt die neusjes lijken wel erg op elkaar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk om je meiden weer te zien, MP!Hebben ze nou hetzelfde neusje?
Is goed, wanneer kan ik d'r komen halen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Nog liefhebbers voor een kleine, brutale aap?
[ afbeelding ]
Ze heeft van de buurman van mijn schoonouders een knuffelhondje gekregen. De man is een beetje maf, maar wel heel lief. Nu wilde ik een bedankkaartje namens Isabeau sturen, maar ze wilde het hondje niet eens vasthouden. Een betere foto dan dit zat er niet in!
tssk, ik had d'r kamertje al bijna klaar... Beloven beloven en niets doen...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Op die op één na laatste foto lijkt ze zo groot!! En 't knipje staat leuk!
En het was maar een grapje, ik denk dat ik Isabeau toch zelf ga houden. Ze is best lief
BJ, waren de geiten weer een beetje rustig? Want ik was er laatst met de oudste met een vriendje en zn mama. En die beesten waren zo onstuimig dat ze onze kroost gewoon ondersteboven renden. Ook de ezeltjes waren aan het rennen. En op de savanne de giraffen en een gnoe erachteraan...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
waauuwww Nienna, wat is Marinde een mooooooi klein ukje!!![]()
Tirza! jij knappe blonde deerne... en wat lieffff in die hondenmand..![]()
Minke, jij bent ook zo'n heerlijk vrolijke dametje, volgens mij heb je een heerlijke dag bij oma gehad...![]()
Sorboo; je mooie meid spat weer van mijn scherm af![]()
wij zijn heerlijk weer eens in de dierentuin geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vanavond in de tuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker dagje zo
quote:Op zondag 10 april 2011 13:37 schreef ymme het volgende:
Zal de gezins foto's zo ook even uploaden
(haal ze denk ik paar uur later wel weer ivm zeer duidelijk hoofd van man en mij hihi).
Hm, ik ben er nog niet helemaal uit. Hij kwijlt minder, maar ontlasting wil nog niet echt beter worden....quote:Op zondag 10 april 2011 14:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zag een mooie Thijs! Gaat het beter nu je weet waar hij last van heeft en hier rekening mee kan houden?
Hij mist idd alleen nog de tweede kiezen!quote:Op zondag 10 april 2011 13:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik verbaas me er steeds over hoeveel tanden Thijs al heeft!
op de foto met d'r oom heeft ze 'm ook aan maar dan omgekeerd. Tis een 2 kanten jasjequote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Poppejans het volgende:
Wat heeft Tess een ontzettend leuk jasje aan op die eerste fotoen wat is ze leuk!
Cool fietsje, daar gaat ze vast veel plezier van hebben
Oh wat grappig, dat zie je dus echt niet omdat het een hele andere kleur isquote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
op de foto met d'r oom heeft ze 'm ook aan maar dan omgekeerd. Tis een 2 kanten jasje
kloptquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh wat grappig, dat zie je dus echt niet omdat het een hele andere kleur is
Hè verdummekequote:Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha lees 'ns terug Vlindur, er zijn drie wachtenden voor u
Wordt een bonk van een kerel dus...quote:
Nouja, doe me dan het recept maar. Maken we er zelf zo eentjequote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef Sorbootje het volgende:
Volgens mij is dat ook gewoon niet zo. Met spraak schijnt het wel aantoonbaar langzamer te gaan bij jongens.
Flugeltje, misschien mag je d'r een keertje lénenMaar dan wil ik Willem! Wát een mooi ventje is dat. En ik kan me vinden in de omschrijving 'klassiek'.
Welles! Mijn kabouter is nog geen 80 cmquote:Op woensdag 13 april 2011 11:19 schreef Fruppel het volgende:
Wat een verschil in lengte he, zelf ben ik 1.85 & M is 1.99 dus dan krijg je geen klein kindje
Komt vast goed met jouw kaboutertje!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Welles! Mijn kabouter is nog geen 80 cm(ik ben 1.82 en J is 1.93
Ik heb genoten! Ik ben het kabeltje kwijt van ons toestel, dus kan de foto's niet overzetten. Maar binnenkort Rienkspam heur!
Wat een heerlijke zomerse foto! Geweldig plaatjequote:Op maandag 11 april 2011 19:22 schreef innepin het volgende:
WillemLeia
Tess
Amber
Isabeau
Minke
Harry
De stoere jongens in de dierentuin
![]()
Oh wat een heerlijkheid in dit topic
Ik heb echt tientallen foto's vol zon-meertje-strand-heerlijkheid, maar omdat ik 't niet zo'n goed idee vind om m'n dochter in d'r blote kont online te zetten hou ik 't even bij dit enigszins discretere sfeerplaatje
Niet meer doen hè?!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Fruppel het volgende:
Sorboo wat is ze groot geworden! Wow! Ik ben echt te lang weggeweest hier hoor!
doe es wat buurjongens?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Die peuterpengreepwat een leuke foto's
FOTOOOOOWS!!!quote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Marlinde het volgende:
Als er interesse voor is wil ik best wat foto's posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |