quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Tan het volgende:
Sorbo, wat lief!!!!![]()
TM, wil jij geen foto's meer plaatsen![]()
ik was er nét van overtuigd dat ik echt nooit meer kindjes wil
![]()
(nee hoor, blijf vooral lekker heel veel foto's plaatsen van jouw prachtige dochter, leuk pakje trouwens!).
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:47 schreef Tan het volgende:
Hier trouwens een kiekje van Elyas, niet echt een bijzondere foto, maar ik ben allang blij dat hij weer lekker ouderwets lacht (hij is vorige week heel erg ziek geweest, met drie koortsstuipen en ziekenhuisopname tot gevolgmaar gelukkig is hij weer opgeknapt).
Hihi, anders Evie welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ohhh Elyas wat heb jij een heerlijk guitig vrolijk bekkie!!![]()
Leuk! Kom ik ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
o Karin dat lijkt me leuk!!! misschien willen dr nog wel meer mee, neem je volgende week je agenda ff mee naar Hattem?
Oh dan wil ik misschien ook wel meequote:
super leuke foto'squote:Op woensdag 23 maart 2011 19:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau en grote zus hebben samen met de camera gespeeld afgelopen weekend met dit als resultaat (ik vond ze eergisteren op mijn camera)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geweldig!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef becky27 het volgende:
oh echt veel te veel, maar ik gooi zo de laptop in de ring en ga slapen (Noortje was al om 05.15 uur wakker, en ik dus ook)
Moet deze even delen, Noortje zat voor het eerst in de winkelwagen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn grote hulp in de tuin:
[ afbeelding ]
Jij zei dat ze haar boterham netjes opat!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:11 schreef Cantare het volgende:
Wat een leuk grietje is Elin toch
Elise aan de boterham:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ze die zompige stukken aan jou willen voerenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:20 schreef Cantare het volgende:
Ze eet het ook op, ze herkauwt sommige stukjes alleen graag.![]()
My thoughts! Jeminee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef Orea het volgende:
Klein meisje op het strandlove it!
en jij bent veel afgevallen Sorbo of niet??![]()
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef Sorbootje het volgende:
En Meimel, wat een leuke foto's! Je moet je echt over je schroom heenzetten hoor, ik wil jullie gewoon op een meet ontmoeten!
jeutje, dat noem jij matige kwaliteitquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:40 schreef HaerdenC het volgende:
getrokken met mijn GSM ... dus sorry voor de matige kwaliteit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Linusje ... 4.5 jaar ... ow ja Belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |