Ohhh Fruppel,. wat ontzettend leuk jouw meisje weer eens te zien! Wat een krullen heeft ze!

En Willow in je blootje, wat heeeeerlijk zulke strand foto's, dás t goeie leven! Je wordt groot mop!
Mooie meimeljongens, jullie zijn zulke échte broers, heerlijk vind ik zulke "doe-dag"foto's altijd!
Evie

Lekker vrolijk pretbekkie, wat heerlijk hè, in t bos! Volgens mij heb ik een foto van onze hond op precies dezelfde boomstam, écht de achtergrond is precies t zelfde, hahahaha. Maar eerlijk is eerlijk, hij staat Evie beter
Huupsken, wat staat geel Amélie ontzettend mooi zeg! Ik ben altijd een beetje bang voor die kleur, maar wow, bij haar donkere haren!

En Elin, meiske, wat een sprekend koppie heb jij, zó anders en toch op bepaalde manieren ook weer zó gelijk aan je zus! Oh man, wat ratelen mijn hersenen bij het nadenekn over hoe Lena's broertje eruit zal zien...dit soort broers&zussen foto's maken het er niet makkelijker op

Lieve kleine expressieve Isabeau, volgens mij heef jouw mama geen foto hetzelfde in je fotoboek geplakt! Wat ga je hard meiske!! In alles!
Mijn meiske ook weer eens...ik zit weer eens in de "mijn god, wat is ze groot ineens" fase

![1280685388_5_JGWF.jpeg]()
![1280690251_5_qQ-i.jpeg]()
![1280685337_5_UDJU.jpeg]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Poppedein op 14-04-2011 09:31:58 ]