slaap zacht!quote:
tis Henkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
Nouja, 2 hele topics op een avond. 't Lijkt verdorie weer december
nee, dit is eigenlijk nog traag voor een echte vrijdagavond. in de tijd dat ik nog gene vriendin had en Hans hier nog kwam en Dago nog verslaafd was.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
Nouja, 2 hele topics op een avond. 't Lijkt verdorie weer december
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondequote:
Ik ook, maar ik zag wel AZ winnenquote:
Met een beetje pech staan jullie na het weekend nog vies hard 14e of zo ookquote:
Seizoen is over. Klaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met een beetje pech staan jullie na het weekend nog vies hard 14e of zo ook
Naar de Juupquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Seizoen is over. Klaar.
Maar DKV komt eraan!![]()
![]()
Voorlopig vind ik de top 5 voldoende, met deze setting is er niet meer haalbaar.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik de top 5 voldoende, met deze setting is er niet meer haalbaar.
hij is tot vaste gast gebombardeerd toen hij 3x langs is gekomen achter elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat hij vast gast is![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij is tot vaste gast gebombardeerd toen hij 3x langs is gekomen achter elkaar
die was toch ook van Foxy Foxtrot met zn elastieken benen?quote:
Jupquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die was toch ook van Foxy Foxtrot met zn elastieken benen?
he henk, weer thuis na je studiobezoek?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
vroeger was het illegaal om het te zeggen maar ben je nog steeds zo knap??
Rob![]()
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
kunnen jullie mijn laatste post van donderdagavond nog herinneren? ik heb nog een liedje van haar!
mijn zangkwaliteiten zijn ong net zo hoog!quote:
Laag bedoel je.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn zangkwaliteiten zijn ong net zo hoog!
Ik, wil een aantal schoolopdrachten afhebben...quote:
ik niet, ik ga slapen.quote:
Goedenachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, ik ga slapen.
welterusten iedereen of succes met schoolwerk en/of met wakkerblijven.
misschien zwaai ik morgenochtend nog even en anders wellciht tot maandag!
In de vrijdagnacht?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik, wil een aantal schoolopdrachten afhebben...
ikke niet, even aan een nieuwe serie beginnen (alweerquote:
Oke, welke?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ikke niet, even aan een nieuwe serie beginnen (alweer)
Yup! Zit op mijn werk en kan toch niet slapen. Komende dinsdag moet ik het een en ander af hebben, dus nu maar even doorbuffelenquote:
Waar en wat werk je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup! Zit op mijn werk en kan toch niet slapen. Komende dinsdag moet ik het een en ander af hebben, dus nu maar even doorbuffelen
Ik werk op een woonvorm en heb een slaapdienstquote:
treurig of nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, zijn die wijven hier nog steeds?
Lopen nog om Gerard te hangen.
Fucking 26 miljoen voor je frequentie, daaaaaaamnquote:Aan de verlenging van de vergunning hangt voor de commerciële zenders een 'marktconform' prijskaartje. Sky Radio betaalt 25,7 miljoen, Radio 538 26,6 miljoen en Q-Music 26,9 miljoen euro.
quote:
Fors minder dan vorig jaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)frequentie-tot-2017/
[..]
Fucking 26 miljoen voor je frequentie, daaaaaaamn
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:54 schreef themauster het volgende:
Briljante sketch gisteravond tijdens Comic Relief op de BBC![]()
Gingen ze wel daten? Toen ze hem gingen bellen, reed ik de carwash in en begon de radio te storenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef miieejj het volgende:
altijd leuk dat flirt je stijf..:D
"ja... uuh ja.. ja.. uuuh ja.."
Schattig
joa, ze gaan datenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gingen ze wel daten? Toen ze hem gingen bellen, reed ik de carwash in en begon de radio te storen
Tja. Laten we het maar houden op een fan die enorm op Ekdom loopt te geilen, viel ons ook al op. Vanochtend om 7uur stond ze er nog steedsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:56 schreef Evertjan het volgende:
zit net ff Ekstra weekend terug te kijken op youtube maar wie is dat roodharige meisje wat telkens naast Ekdom stond?
En de foo fighters dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef Cee het volgende:
Speciaal nog voor onze lieve Roel een mooie compilatie van feestvieringen.
En nog vele jaren, ouwe!
Hans zou zeggen. Here we go met kaas, mosterd en bierquote:
Hans luistert, ongetwijfeldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hans zou zeggen. Here we go met kaas, mosterd en bier.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ajouad hield die meid heel lang in spanning, met een checklist etc. Of ze een soa had enz.
Nog nooit gehoord, cool nummerquote:
Moby! Die hoor je te kennenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
[..]
Nog nooit gehoord, cool nummer
Simpel plaatje dit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Zero 76![]()
Poos SoD niet geluisterd, blijft toch wel weer vet hoor
Playstationquote:Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef themauster het volgende:Spierpijn van een avondje kinecten maar ow wat is dat toch tof
Da's bij hen al 5 maanden het motto.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef justmattie het volgende:
Flirt je stijf was toch best geniaal vandaag
'Ach, laten we het voor de grap maar doen'
En ondertussen op wintersport met Guusje, kun je dus niets meequote:
quote:Zegt de een: "Ik hoop niet dat we nog ver hoeven". Zegt de ander: "Nee, het is niet zo ver meer."
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
ik zou eigenlijk naar mijn bed moeten 3:30 weer op.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan, maar als je dus dan kranten moet bezorgen daarna om 08:00 richting het zuiden moet waarna je pas weer om 22:00 thuis bent vraag ik me af of het slim is om door te halen.
Nicequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Justin Pieper neemt snor. Naar verluidt laat de jonge zanger binnenkort ook de baard in zijn keel staan.
Dagblad van het Noorden (195) en de telegraaf (42) over 2 wijken die 5km van elkaar vandaan liggen. 3:30 kwam ik pas uit bed ging rond 04:00 weg en was net na 7:00 weer thuisquote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice.
Welke krant bezorg je dan dat je in fucking hemelsnaam om 3.30 ze moet bezorgen? Is meestal toch voor 7u?
Ah, je moet het maar leuk vinden, elke dag zo. Voordeel dat het wel aardig verdient zeker?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dagblad van het Noorden (195) en de telegraaf (42) over 2 wijken die 5km van elkaar vandaan liggen. 3:30 kwam ik pas uit bed ging rond 04:00 weg en was net na 7:00 weer thuis
tegen de 400 euro.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, je moet het maar leuk vinden, elke dag zo. Voordeel dat het wel aardig verdient zeker?
jaquote:
¤5,56 p/uquote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik voor 3 uur werk per dag, 6 dagen per week eigenlijk nog best wel weinig...
Dat zeg ik, best weinig.quote:
Ik verdien ¤25 per uur, maar ik krijg ¤4..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zeg ik, best weinig.
... maar zo omgerekend voor een dergelijk baantje valt het nog best mee eigenlijk. Op die leeftijd leveren zo'n beetje alle baantjes zo'n hongerloontje op.
Ik had echter wel verwacht dat voor het 's nachts werken een toeslag bijgeteld zou worden.
22quote:Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij de C1000 verdiende ik ongeveer 5.18 p/u. 17 jaar. Hole is 21?
nu het lente weer nogquote:
Kunnen ze beter Zwolle doenquote:Op maandag 21 maart 2011 07:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Limburger
Ook Kerkrade wil het Glazen Huis: bit.ly/eigkao
Lekker centraal...
Als Groningen kan, kan dit ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Limburger
Lekker centraal...
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Limburger
Lekker centraal...
Jaaa wat Groningen ligt natuurlijk niet in een uithoek.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Limburger
Lekker centraal...
Rectificatie.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rectificatie.
Het was Jeroen Nieuwehuize
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rectificatie.
Echt waar?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rectificatie.
1 van de weinige programmas die ik nog luister op 3.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heerlijk om weer eens FF Ekdom te kunnen horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |