Lachen. Maar ik vond Kockelman mega irritant intervieuwenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
Geweldig, Rutte in de zapservice bij P&W:
Stuurt u ook duikboten naar Libië?
Rutte: Duikboten?
Om kwart voor acht op zaterdag.quote:
Hij vroeg lekker door. Zouden interviewers vaker moeten doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lachen. Maar ik vond Kockelman mega irritant intervieuwen
Jij gaat voor nieuws naar de FPquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
Tering, ik moet eerst 20 uberbanners wegklikken om een beetje fatsoenlijk het nieuws op de FP te kunnen lezen.
Ach,het is voor mij natuurlijk nog de portal tot het forum. Soms zijn de titels van de nieuwsberichten aan de linkerkant erg uitnodigend.quote:
Hier scheen de zon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:59 schreef Montov het volgende:
Het is een mooie dag. De zon schijnt, ik voel me goed.
En niemand gaat mij vandaag tegenhouden.
Oh yeah.
Vlissingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe oorlogsbodems heeft NL
Het ding heeft nog geen naam.quote:
Wat is dat voor een gedrocht?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe oorlogsbodems heeft NL
Ach, wij verspillen ook Hollands belastinggeld aan vermeende kids in Marokko die kinderbijslag opeisenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Doet me denken aan het verspilde Marokkaanse belastinggeld in Nederland. Beetje werkgelegenheid voor den Hollander kweken..
[ afbeelding ]
Opruimen heeft geen zin. Je verplaatst de rommel alleen maar. Schoonmaken weet ik niks opquote:
Ik denk dat het geld beter terecht kan komen bij een arme schoonmaker, dan bij een elektronica onderneming.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:53 schreef dotCommunism het volgende:
Dat is een redenatie die nergens op slaat natuurlijk. Je veronderstelt dan dat het geld wat aan schoonmakers wordt uitgegeven anders niet aan andere zaken wordt gespendeerd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld beter terecht kan komen bij een arme schoonmaker, dan bij een elektronica onderneming.
Tenminste... als ik een goed mens was.quote:
Het zal me werkelijk zorg zijn waar het geld wordt besteed. Voor het straatbeeld is het leuker als je eenmaal 1000¤ uitgeeft bij een juwelier dan honderd tokkies die voor 10¤ naar de six/h&m gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Tenminste... als ik een goed mens was.
Haha!
Donderse pessimist.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
En we henben een derde front in onze wereldoorlog.
Je mag best toegeven dat je een weekje kamperen was met je ouwelui.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben een paar dagen op zakenreis en meteen verklaren jullie oorlogen?
Tsk!
Kamperen. Deze tijd van het jaar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je een weekje kamperen was met je ouwelui.
Was 't maar zo'n feest, ben kapot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je een weekje kamperen was met je ouwelui.
Ga ik het nou met je eens zijn? Zijn varkens gaan vliegen vandaag toevallig?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vroren__.html?p=20,1
Zelfs voor mij als kapitalist is dit echt een schande. Topbonussen opstrijken en de pensioenen bevriezen. Schande.
Nee hoor, samen met mijn zwager mooi kort weer. En we hebben vandaag een meisje uit het dorp hier blij gemaakt met een workshop suikerwerken bij een oom van me. En nu ben ik thuis en ben ik moe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Om kwart voor acht op zaterdag.Dat is wat vroeg om een boom om te zagen.
Voor volgende maand 2 weekenden gepland staan, brrrquote:
ik hoorde het op radio 1.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vroren__.html?p=20,1
Zelfs voor mij als kapitalist is dit echt een schande. Topbonussen opstrijken en de pensioenen bevriezen. Schande.
Je wordt geen topman van een bedrijf van het formaat ING als je last hebt van een geweten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:
Ja, dit is een historisch moment.
Sowieso, als mens moet je dat toch niet willen? Ik zou daar bijzonder slecht van slapen.
Haha, jij liever dan ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor volgende maand 2 weekenden gepland staan, brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |