Lachen. Maar ik vond Kockelman mega irritant intervieuwenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
Geweldig, Rutte in de zapservice bij P&W:
Stuurt u ook duikboten naar Libië?
Rutte: Duikboten?
Om kwart voor acht op zaterdag.quote:
Hij vroeg lekker door. Zouden interviewers vaker moeten doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lachen. Maar ik vond Kockelman mega irritant intervieuwen
Jij gaat voor nieuws naar de FPquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
Tering, ik moet eerst 20 uberbanners wegklikken om een beetje fatsoenlijk het nieuws op de FP te kunnen lezen.
Ach,het is voor mij natuurlijk nog de portal tot het forum. Soms zijn de titels van de nieuwsberichten aan de linkerkant erg uitnodigend.quote:
Hier scheen de zon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:59 schreef Montov het volgende:
Het is een mooie dag. De zon schijnt, ik voel me goed.
En niemand gaat mij vandaag tegenhouden.
Oh yeah.
Vlissingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe oorlogsbodems heeft NL
Het ding heeft nog geen naam.quote:
Wat is dat voor een gedrocht?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe oorlogsbodems heeft NL
Ach, wij verspillen ook Hollands belastinggeld aan vermeende kids in Marokko die kinderbijslag opeisenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Doet me denken aan het verspilde Marokkaanse belastinggeld in Nederland. Beetje werkgelegenheid voor den Hollander kweken..
[ afbeelding ]
Opruimen heeft geen zin. Je verplaatst de rommel alleen maar. Schoonmaken weet ik niks opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |