aangezien minder begaafden ook autisme kunnen hebben en labiel kunnen zijn is dat dus niet per se bewezen dat het door haar hoogbegaafdheid komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zal echt niet voor iedere hoogbegaafde gelden en is i.m.o. ook niet zo bedoeld. Maar een hoogbegaafde krijgt zoveel meer prikkels en voelt zich soms zo buitengesloten dat een stoornis wel om de hoek kan liggen.
dan zit karim goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zou wel lollig zijn, dronken Karim aan Laura, Dronken Aafke aan Maik en Dronken Mo aan Alex, en Gerard en Jo dansen en het zwembad in! weet niet precies wat het bij Sharon en Philip gaat op leveren...
Daar gaat toch heel het spel om?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef b_engeltje het volgende:
gosh waarom helpen ze philip niet!!!
want sharon LIEGT dat ze niet in indonesie is geweest ,en dat vind ik niet eerlijk (eigenlijk)
Dit spel gaat om liegen!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef b_engeltje het volgende:
want sharon LIEGT dat ze niet in indonesie is geweest ,en dat vind ik niet eerlijk (eigenlijk)
Is ze ook maar ook een die manipuleert. Kijk maar uit, ze stuurt haar stromannetjes om te peilen of er op haar genomineert wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind Mo gewoon een labiele veel teveel jankende aandachttrekkende blonde doos
je hebt vandaag vast weer streams keep the faithquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
jawel als mijn stream het weer doet dan krijgen ze een traktatie zei fonske!
anders wordt het wel erg makkelijk als dat niet magquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef b_engeltje het volgende:
ja is het welquote:
Nu reageer ik wel even..... Er zijn wel degelijk hoogbegaafde adhd'ers.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
aangezien minder begaafden ook autisme kunnen hebben en labiel kunnen zijn is dat dus niet per se bewezen dat het door haar hoogbegaafdheid komt.
Het een heeft niet per se met het ander te maken. Ze zal idd meer prikkels kunnen ontvangen dan een ander maar daar hebben mensen met ADHD ook last van en die zijn niet hoogbegaafd, zelfs mensen zónder stoornis hebben dat. Ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat ze labiel is omdát ze hoogbegaafd is. ik denk eerder dat ze niks aankan omdat ze niks heeft meegemaakt in haar leven zoals ze zelf al zegt en dus raakt ze al helemaal over de zeik als ze haar nagel breekt
In dit spel MOETEN ze liegen..!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef b_engeltje het volgende:
Goeie tactiek toch danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja is het wel
maar de ander liegen niet ,die houden het vaag ,zij liegt gewoon dat ze er niet geweest is
dus dan sluit je al snel de tsunami uit
ja dat bedoel ik ook ,gosh ik raak nu helmaal in de warquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze was ook niet in Indonesie, maar in Thailand...
volgens mij niet alleen tegen de stemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Maar in de KvdW móeten ze wel per se de waarheid spreken of niet?
je leest niet goed, dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu reageer ik wel even..... Er zijn wel degelijk hoogbegaafde adhd'ers.....
Ze mogen alleen niet in de kvdw liegen...quote:
eigen fout dat ze het geloven, ze weten allemaal dat je mag liegen en velen, zo niet allemaal, doen ze het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja is het wel
maar de ander liegen niet ,die houden het vaag ,zij liegt gewoon dat ze er niet geweest is
dus dan sluit je al snel de tsunami uit
tot nu toe heeft er niemand gelogen , volgens mij ,ze gaan er niet op door of houden dingen vaagquote:
ook niet voor zover ik begrepen hebquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Maar in de KvdW móeten ze wel per se de waarheid spreken of niet?
Mjah een beetje draaien hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook ,gosh ik raak nu helmaal in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |