Toch wel handig deze reeksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
N799WW Owner: Wells Fargo Bank Northwest Na Trustee
bron
Oooh.. is de Wells Fargo Bank CIA?quote:RT @eelcozwart @FMCNLCaptured NY Times journalists are free! They departed frm #Mitiga #Libya with an CIA plane (Bombardier BD-700)
Dan is het niet iemand die er toe doet, anders was ie wel dichterbij Londen gelandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef Muridae het volgende:
[..]
Nice find !
Ik benieuwd wie aan boord was...het vliegtuig is zojuist op LTN London geland.
Nog niet toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:24 schreef horned_reaper het volgende:
Mis ik iets? .... zijn er aanvallen bezig ?
Zelfde model wordt genoemd. Dikke kans dat het dezelfde is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef yavanna het volgende:
Zou geweldig zijn als die journo's idd aan boord zouden zijn. Of gaat het om een totaal ander vliegtuig?
Net als Braxton Management Services of Great Falls.quote:
wiki:quote:
quote:Wells Fargo has been the target of activist actions because they are one of the largest investors into the GEO Group,[32][unreliable source?][not in citation given] which operates private prisons and immigrant detention facilities which have been criticized for alleged abuses of detainees
Niets gehoord, maar zou kunnen dat de Fransen van Corsica onderweg zijn. Als ik de luchtvaart-lingo begrijp.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:24 schreef horned_reaper het volgende:
Mis ik iets? .... zijn er aanvallen bezig ?
En nu dus ook extractie van NYT journalisten uit 'oorlogsgebieden'.quote:
Wells Fargo is wel degelijk een bekend bestaand bedrijf hoor: www.wellsfargo.comquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef Muridae het volgende:
[..]
Net als Braxton Management Services of Great Falls.
Ook zo'n mooi CIA bedrijfje.
N475LC
http://www2.airliners.net(...)&distinct_entry=true
http://www.lasvegascityli(...)ppster/knappster.txt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
vanavond/nacht gaat er nog ingegrepen worden. dat zeg ik nu alvast
Wie is die Koreman, remlof?quote:#News #Nieuws Mirage 2000D squadrons heading for Libya 33 minutes ago via web
Hoogstwaarschijnlijk daarna pas. En zelfs dan pas als Gadhaffi de resolution schendt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef vosss het volgende:
Gaat het vanavond nog los denken jullie? Of gaat dat morgen worden na die top?
Hij de resolutie inmiddels al meerdere keren geschondenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk daarna pas. En zelfs dan pas als Gadhaffi de resolution schendt.
Geen idee, kwam hem ook pas vanavond tegen. Maar als ie gelijk heeft begint het vuurwerk zometeen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://twitter.com/Koreman
[..]
Wie is die Koreman, remlof?
En is dat bevestigd door Frankrijk of UK of wie er dan ook daarop gaat handelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij de resolutie inmiddels al meerdere keren geschonden
Klopt, maar het gaat in dit geval om Wells Fargo Bank Northwest Na Trustee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Wells Fargo is wel degelijk een bekend bestaand bedrijf hoor: www.wellsfargo.com
Yep: France keeps pressure on Libya despite ceasefire.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
En is dat bevestigd door Frankrijk of UK of wie er dan ook daarop gaat handelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |