Van die prive jet heb ik niets meegekregen, maar ik denk dat Ghaddafi daar de man niet voor is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
De enige andere opties zijn overgave of vluchten, die beide zullen resulteren in z'n dood. Of hij moet stiekem wel in die privéjet van gisteren hebben gezeten, en hopen dat ie het wat langer kan uitzingen bij een bondgenoot.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In het kader van lekkere nieuwslezeressen, bij deze:
Dan kan ie meteen op de Thalys naar Den Haagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef Muridae het volgende:
Zou Saif morgen aanwezig zijn in Parijs?
Deze past mooi in het Wisconsin-topic.quote:
Zit daar tenminsten ook eens volk inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ie meteen op de Thalys naar Den Haag
Ja, volgens de FP heeft hij de uitnodiging geaccepteerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef horned_reaper het volgende:
Wat ik me nu afvraag..... Sarkozy heeft Rutte wel uitgenodigd voor morgen, maar gaat Rutte morgen ook ?
Yep. Om straks nog meer lucratieve deals te sluiten met het volgende poppetje dat bereid is zijn eigen landgenoten te verraden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, het gaat allemaal om eigenbelang daar is iedereen het wel over eens.
Ze zien nu gewoon hun kans om van die rat Ghaddafi af te komen.
Saif denk ik, die gaat die krakers uit z'n huis slaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
FMCNL FMC the Netherlands
REPORTED: Bombardier BD-700 tail number N799WW departed last evening #Mitiga #Libya reported overhead or landed LONDON Luton pls chk!
5 minutes ago
Wie zit erin?
Niet echt qua interventie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben de afgelopen uren uit eten geweest, zijn er nog belangrijke ontwikkelingen geweest?
Zijn er al gevechtsacties van NAVO-troepen geweest of bouwt de NAVO momenteel alleen z'n kracht verder op?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef yavanna het volgende:
rickeygevers Rickey Gevers
Bombardier BD-700 tail number N799WW departed last evening #Mitiga #Libya reported overhead or landed LONDON Luton pls chk!
quote:WANTED: Bombardier BD-700 tail number N799WW departed last evening #Mitiga #Libya still not located, who was on board? #Libya
Libie heeft wel Bombardier BD-700's maar de registratie daarvan begint altijd me 5A.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
Ow N799WW, dat is een Amerikaanse registratie.
Confirmation anyone?quote:MatthewHardeman BREAKING: Sky News: US-UN ambassador Susan Rice: "Qaddafi is violating the UN Security Council resolution." Watch the skies... #Libya
Ho hoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep. Om straks nog meer lucratieve deals te sluiten met het volgende poppetje dat bereid is zijn eigen landgenoten te verraden.
Gister beelden van juichende rebellen gezien. Zouden ze wel weten wat DU is?
Ik ben voor de Libische bevolking maar mijn donker vermoeden is dat het slechtste is van wat had kunnen gebeuren. Niet voor ons, voor hen. De deur staat wagenwijd open en de sluitels zijn weggeven. Ze gaan nu de molen in en aan het einde wacht een zwak, verscheurd en instabiel Libië dat opzettelijk in die staat wordt gehouden. Met een levensstandaard die nog niet half zal zijn van wat men had.
Nice find !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
N799WW Owner: Wells Fargo Bank Northwest Na Trustee
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |