Nee? Ze zingen toch goed? Het nummer is ook niet echt mijn smaak, maar wel verdomd goed uitgevoerd.quote:
Ze moeten allemaal een uptempo en een downtempo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik hoop wel op wat lekkere swingende nummers, niet alleen van die zeiknummers.
Ik snap het wel, maar zodra er 'lievelingen' zijn boeien de programma's veel minderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hun zijn de Jaap, Lisa en Sharon van dit seizoen. Alle aandacht al op zich vanaf het begin.
Ehm... gezien de kandidaten in het verleden juist als voordeelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten ze mensen die topfavoriet zijn niet meer topfavoriet noemen, dat werkt echt in het nadeel.
Heyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik hoop wel op wat lekkere swingende nummers, niet alleen van die zeiknummers.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal een uptempo en een downtempo.
Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar zodra er 'lievelingen' zijn boeien de programma's veel minder
Daarbij was het een onbekend zeiknummer, dus dat boeide ook al niet. zing dan tenminste iets leuks
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hun Zij zijn de Jaap, Lisa en Sharon van dit seizoen. Alle aandacht al op zich vanaf het begin.
Over hun zangkwaliteiten valt niet te twisten, dat zit wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens
(het klonk wel gewoon echt goed)
so do iquote:
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen bal aan, hij zingt vals en hij staat met een kromme rug.
so do it (nogmaalls)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een Jim- gevoel.
monotoon geluid, en alleen daar voor de looks
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef Anonymousz het volgende:
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Soort van halve baard in de keel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft wel een apart stemgeluid, daarin onderscheidt hij zichzelf wel in
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft wel een apart stemgeluid, daarin onderscheidt hij zichzelf wel in
quote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Ja, dan deze Bieber maar door.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Als Goor wil kiezen tussen hem en die over het paard getilde Daniel, dan toch liever dit joch
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Als Goor wil kiezen tussen hem en die over het paard getilde Daniel, dan toch liever dit joch
inderdaad!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Ja, dat is dan wel zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Brandhout!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Z'n bewegingen op het podium zijn net niks...
En zo kan ik nog wel wat zaken noemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wel erg hoor net zoals die brillen.
Daniel heeft niets te zoeken in de Nederlandse X Factor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik kies dan voor Daniel, misschien een irritant ventje, maar hij kan wel zingen.
Hoelang ken je Gordon nou? Verbaast het je nog steeds?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom is gordon dan weer zo enthousiast??
#aansteller
Dat was echt zo'n tof moment, dat ze zo de hoogte in ging bij Rolling in the Deepquote:
Er doen wel vaker buitenlanders mee, dus waarom niet? En er zijn ook Nederlanders die met buitenlandse versies meedoen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Daniel heeft niets te zoeken in de Nederlandse X Factor.
Ja, wat doen ze nu, twee per categorie? Of van sommige twee en van sommige drie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze gaan niet alle kandidaten van de categorien doen... logisch
Doe dan de categorien over afleveringen verdelen ipv de kandidaten
Eensch. Alleen is House grappigerquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hoelang ken je Gordon nou? Verbaast het je nog steeds?
Zolang ze ook in het betreffende land wonen vind ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Er doen wel vaker buitenlanders mee, dus waarom niet? En er zijn ook Nederlanders die met buitenlandse versies meedoen volgens mij.
daar begon ruud toch over, zijzelf nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dat gezeur over haar geloof elke keer, laat dat maar.
Dat dus... geen idee, wat van de 2quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, wat doen ze nu, twee per categorie? Of van sommige twee en van sommige drie?
Ja dat bedoel ik ook, wat heeft dat met haar zingen te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar begon ruud toch over, zijzelf niet
Ja, maar dat is ook de montage en het programma. Een gimmick (want dat wordt het) moet altijd zo ontzettend uitgemolken worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dat gezeur over haar geloof elke keer, laat dat maar.
Musicalster nu toch? Ik vind hem altijd wel sympathiek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Jamai mag weg. Na step right up heb ik niks van je gehoord!
okayquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, wat heeft dat met haar zingen te maken?
Gezongen door de oppernonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
En dan zingt ze ook nog Climb every mountain wat die non uit Sound of Music zong
Vast een onbevlekte ontvangenisquote:
quote:
Oh? Dacht dat hij niets meer was. Populair kan ik hem niet noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Musicalster nu toch? Ik vind hem altijd wel sympathiek.
Ik ben niet echt van de musicals, maar hij is in die "kringen" heel bekend nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh? Dacht dat hij niets meer was. Populair kan ik hem niet noemen.
Het komt alleen enigszins binnen als je d'r niet ziet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Komt niet binnen? Ik vind haar juist heel gevoelig overkomen.
Nou ja beetje....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een beetje make-up al niet kan doen voor uitstraling.
Goddamn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag van God hoor, als je getrouwd bent
*pets!*quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie willen me slaan als ik zeg dat ik het niet ken he?
Ik kan het me ook niet herinneren eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
dankjewel Karinaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren eigenlijk.
Nee hoor, dit mag je 'niet kennen'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jochem Fluitsma.quote:
ja dat was echt kippenvel en tranen in de ogenquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Nikki is stiekem m'n favotiete talentenjachtwinnaar
En die idols was
Eensch!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Nikki is stiekem m'n favotiete talentenjachtwinnaar
En die idols was
misschien raakt hij je ook nog aan om in de goede houding te zettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik zou het expres slecht doen, des te langer aandacht van Dan
hihi, ja Dan is echtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik zou het expres slecht doen, des te langer aandacht van Dan
Alleen adlicious was weer supergoed (ondanks de rare liedkeuze)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen vandaag...
En voor een zanger best een slechte zangstem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Balisto het volgende:
Voor een Amerikaan heeft hij wel een slechte Engelse uitspraak.
Nee ik vind hem vre-se-lijk nepquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
Hem kun je sowieso wel in de liveshows zetten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En voor een zanger best een slechte zangstem.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind Audrey Landers wel een leuk mens.
Ze hebben wel in Duitsland gewoond volgens mij, dus misschien verstaat hij het een klein beetje? Of hij heeft een oortje in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef kwiwi het volgende:
Hij verstaat geen nederlands toch? Of kan de jury geen engels?
ze doen een popstarsjequote:
Worden oud en doofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Balisto het volgende:
Zit de jury in een parallel universum ofzo?
oh heet hij zo?quote:
quote:
sky radioquote:
Ik moest lachen bij "Scouting for girls song".quote:
Another day, van Buckshot Lefonque (?).quote:
Of aan de drugs, want ze vinden alles goed geloof ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Balisto het volgende:
Zit de jury in een parallel universum ofzo?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik bedoelde eigenlijk dat wat die man zat te zingen die ik niet ken
Thanks! Vond ik best een leuk liedje.quote:
Misschien is het meer zoiets als america's best dance crew.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
The Dance Battle?
Gewoon SYTYCD onder een andere naam?
Het leek wat TVOH-elementen te hebben, zoals kandidaten die voor een coach mogen kiezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
The Dance Battle?
Gewoon SYTYCD onder een andere naam?
Oke... Weer een TAL dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het leek wat TVOH-elementen te hebben, zoals kandidaten die voor een coach mogen kiezen.
Joppie! Ik heb alleen maar ontbijtkoek in huisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef D. het volgende:
Pittige cocktailnoten, of Joppiechips?
Ienemienemutte.......
De winkel is nog openquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Joppie! Ik heb alleen maar ontbijtkoek in huis
Ja nog een half uurtje, maar dan moet ik weg, geen zin in. En ik moet een beetje aan de lijn denkenquote:
Aan de lijn denken, of aan de lijn doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nog een half uurtje, maar dan moet ik weg, geen zin in. En ik moet een beetje aan de lijn denkenal 2 weken ziek thuis en ik mag haast niets doen, dus dan ga ik niet zitten vreten.
Dr. Yekyll en Mr. Hydequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef MaLo het volgende:
Soms lijkt Pyke heel leuk en soms lijkt het niks, net hoe de camera staat.
maar dat is iets Nederlands, het hoort erbijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Tru another day.... Oefen dan even goed op de th.
Bestaat ook nog niet, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, lijkt me wel lekker
Doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de lijn denken, of aan de lijn doen?
Gat in de markt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bestaat ook nog niet, volgens mij.
Die gast in die reclame vroeg om een rijstrecept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |