terug vind kansquote:
Was jij destijds bij de Arnhem meet in dat Indische (?) restaurant? Waar o.a. c_c, Chipszak en Isabeau ook waren?quote:
Nee, de enige meet waar ik ooit bij was, was in EHVquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was jij destijds bij de Arnhem meet in dat Indische (?) restaurant? Waar o.a. c_c, Chipszak en Isabeau ook waren?
Nope, he wasn't. Ik heb hem nog nooit gezien, tenminste niet dat ik wist dat het Ade wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was jij destijds bij de Arnhem meet in dat Indische (?) restaurant? Waar o.a. c_c, Chipszak en Isabeau ook waren?
daar was ik ook bijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
En dat wief dat van de fooi mee at,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar was ik ook bijMet chipszak, sebasser en Lyssa logeren bij de zus van Lyssa
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef picodealion het volgende:
En Motorbloempje die met opgeheven handje op 2 euro wisselgeld wachtte nadat iedereen gewoon een briefje van 20 in de pot had gegooid.
Had jij Moemoe toen niet een attaque bezorgd omdat je met d'r over donkere weggetjes in Friesland had gereden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar was ik ook bijMet chipszak, sebasser en Lyssa logeren bij de zus van Lyssa
nee, dat was daarvoor alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had jij Moemoe toen niet een attaque bezorgd omdat je met d'r over donkere weggetjes in Friesland had gereden?
-edit-
Niet dus,.
Zelfs ik durf met je mee te rijden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat was daarvoor alik heb haar het eind van de wereld laten zien
en toen durfde ze eit meer te rijden, ze dacht dat ik haar wilde vermoorden
is gelukkig helemaal goed gekomen
met moemoe was ik anders echt niet handig bezig de eerste keer dat we elkaar ontmoettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs ik durf met je mee te rijden.
oeh, zou leuk zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
Ow ik heb moemoe ook nog gevraagd of ze komt, die is regelmatig in Arnhem tegenwoordig.
Ah leuk, die heb ik ook al in geen tijden meer gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
Ow ik heb moemoe ook nog gevraagd of ze komt, die is regelmatig in Arnhem tegenwoordig.
Die tent loopt erg goed in de looierstraat, is het ook wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef picodealion het volgende:
Het regent, wie brengt me even sigaretten?
Neem meteen even een broodje döner voor me mee bij Chico's.
Ik ben ook pas 21 hoor, en leeftijd maakt toch niet uit? Misschien dat ik toch even kom, tot nu toe nog geen plannen. Maar hoe herken ik julliequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat er niemand gaat van mijn leeftijd. Ik heb alleen jou 1 keer even gezien.Want Roy gaat waarschijnlijk ook niet.
Check m'n foboquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die tent loopt erg goed in de looierstraat, is het ook wat?
[..]
Ik ben ook pas 21 hoor, en leeftijd maakt toch niet uit? Misschien dat ik toch even kom, tot nu toe nog geen plannen. Maar hoe herken ik jullie? Ik ken namelijk nog niemand van dit topic.
Niet zo goed als die in de Varkensstraat (naast de Störtebeker, niet die 2 tenten verderop) maar het is goed te doen. Ze zijn alleen errug zuinig op de fetaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook pas 21 hoor, en leeftijd maakt toch niet uit? Misschien dat ik toch even kom, tot nu toe nog geen plannen. Maar hoe herken ik jullie? Ik ken namelijk nog niemand van dit topic.
Buienradar verteld mij dat het in Arnhem 5.8 graden celcius is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:53 schreef whosvegas het volgende:
Meld me weer
Wat een heerlijke lente dag is het vandaag
Maar nog niet buiten geweest vandaag, volgens mij is het best wel koud
Maar als je je dan enigszins inspant, bijvoorbeeld met 3 boodschappentassen, dan zweet je je toch weer een ongeluk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:53 schreef whosvegas het volgende:
Meld me weer
Wat een heerlijke lente dag is het vandaag
Maar nog niet buiten geweest vandaag, volgens mij is het best wel koud
En toch is het lekker buiten, met jas aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:04 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Buienradar verteld mij dat het in Arnhem 5.8 graden celcius is.
Ik ben slim ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
alhoewel, met moemoe had ik een 2e prijs, met DW een 1e prijs
Ik ben 19 ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij was ik gewoon aan't hallucinerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef picodealion het volgende:
Was er trouwens nog wat waar mbt de Bieb, wat laatst werd gepost? Of was betreffende user gewoon aan het hallucineren?
Topic gevondenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:15 schreef odebeijer het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met 2 banken?? [Aangeboden] een 2- en 3zits bank
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef odebeijer het volgende:
Ja zeker, Arnhem is hier om de hoek.
FOK! tolereert geen AdBlockerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef odebeijer het volgende:
Ben ik nou helemaal gek geworden of is de quote functie weg? Of zit die onder een mooie knop verstopt, kan hem niet meer vinden
Heb hem al vrijgegeven..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet fok.nl even bij de exluded domains
Ligt eraan hoe je de pagina-instelling hebt ingesteld (hoeveel posts per pagina)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:06 schreef _Loki het volgende:
Waarom staat er in mijn actieve topics dat dit topic maar 2 pagina's heeft? Hij stuurt me steeds door naar de 2e pagina. geen wonder dat ik achter loop.
Uit- en inloggen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:10 schreef _Loki het volgende:
daar heb ik nooit wat aan veranderd. Maar als ik op dat pijltje voor laatste post klik, stuurt ie me gewoon naar de 2e en dan staat er wel ineens dat er 3 zijn. Doet ie ineens met alle topics.
Check.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:59 schreef leonie-89 het volgende:
Ik kom dus waarschijnlijk wel, mag ik dan ook in de OP?
Ik weet het nog nietquote:
Ik ook niet, daarom zit ik altijd in Touché. Lekker rustig, gewoon een beetje kletsen of wat lezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:36 schreef _Loki het volgende:
Jasicher, dan probeer ik erbij te zijn.
maar ik ben ook best slecht met uitgaan, ik hou totaal niet van kroegen
Wah, dat ziet er echt uit als iets waar ik op een zaterdagavond te vinden ben. Goede tip!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zit ik altijd in Touché. Lekker rustig, gewoon een beetje kletsen of wat lezen.
Heerlijk ontbijt ook, alleen wel wat aan de dure kant.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wah, dat ziet er echt uit als iets waar ik op een zaterdagavond te vinden ben. Goede tip!
Nou kom je nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:36 schreef tliciouz het volgende:
Hmm, ben weer terug in Arnhem. En heb eigenlijk wel zin om wat te gaan doen. Misschien dat ik alsnog langs kom en misschien wil Las wel mee.
Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 20 maart 2011 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
Voor het eerst sinds lang weer eens een echte kater. Jullie schuld.![]()
Maar het was zeker leuk!
Ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
gelukkig waren wij toen al weg
Hangen er camera's in de parkeergarage onder het station btw?
.. Is dat een compliment?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
als je er in het topic wel tussen past, waarom dan irl niet?je bent net zo'n grote flapdrol als de rest hoor
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
Toen ik me thuis uitkleedde vielen er nog 4 snippers bierviltjes uit mijn kleren!!
Dat hadden wij allemaal. Want hier ben ik bijvoorbeeld bijna 39, maar daar werd ik veel jonger geschat.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:07 schreef _Loki het volgende:
Maar ja, daar zit wel wat in. Hoewel ik het idee heb dat ik hier wel anders ben dan in het echt. Maar dat heeft iedereen wel, denk ik.
En ik rook ook niet en drink met tegenzin, en dat ging toch ook best aardig nog.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik rook en drink niet, en ik paste er wel tussen?
Leonie was ontoerekeningsvatbaar en een binge-drinker, derhalve niet geloofwaardigquote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
.
[..]
Dat hadden wij allemaal. Want in het hier ben ik bijvoorbeeld bijna 39, maar daar werd ik veel jonger geschat.![]()
Hoeveel was het ook weer, Leonie?
Nochtans wist ze jou én picodealion exact goed te schatten. So there.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Leonie was ontoerekeningsvatbaar en een binge-drinker, derhalve niet geloofwaardig
Puur geluk zeg ik je.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nochtans wist ze jou én picodealion exact goed te schatten. So there.
Bwehe. Afgesproken.quote:
Begin 30quote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
.
[..]
Dat hadden wij allemaal. Want hier ben ik bijvoorbeeld bijna 39, maar daar werd ik veel jonger geschat.![]()
Hoeveel was het ook weer, Leonie?
Die 3e foto mag je best verwijderen hoor, no problemoquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het bewijsmateriaal![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je hebt je ogen dicht zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Begin 30
[..]
Die 3e foto mag je best verwijderen hoor, no problemo
Tss.. ik heb anders wel remlof verslagen met Guiness drinken. En die bierviltjes kwam ik ook nog tegen jaquote:Op zondag 20 maart 2011 12:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Leonie was ontoerekeningsvatbaar en een binge-drinker, derhalve niet geloofwaardig
Dit wapenfeit verdient een eervolle vermelding in de OP.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:42 schreef leonie-89 het volgende:
Tss.. ik heb anders wel remlof verslagen met Guiness drinken.
Hilarisch? Ik heb er niet veel van gemerkt, ik sliep.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:55 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik ben weer wakker
was gezellig gisterde terugreis was uiteraard weer hilarisch
Kudt.quote:
Wel een gokje hoorquote:
Alsnog, booo!quote:
Omg!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Alex is een klootzak, hij ontbijt met frikandellen terwijl ik net wakker ben.
Kut niet-vegetarische hippie die hij is!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
en ondertussen mij je laatste stukje brood met ham op laten eten
wat waar?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig heb je lekker vlees.![]()
wel stil in huis nu
Lieve mooie bastquote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je ham!
Bastet is nu wel weer beneden
Okeeequote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
eten over 2 weken is geregeld btw, en heb m aan je auto herinnerd
dankje kusje op je tepel.quote:
Waarom was jij er niet dan? Ik miste het genot.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef neen het volgende:
Hulde voor jullie meet hoor, lijn 5 reed op
tijd, station was een stukje verder... gedoe boven tunnel weg dus je kon wat kijken. Leuk.
Het was op zaterdag? Toen had ik wat in liwwadden, nog met enige regelmaat daar.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom was jij er niet dan? Ik miste het genot.
Wust relle, must belle.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef neen het volgende:
[..]
Het was op zaterdag? Toen had ik wat in liwwadden, nog met enige regelmaat daar.
Ik wil gewoon liwwadders praten met iemand anders dan Lexx op een Arnhemmeet.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:05 schreef neen het volgende:
Cambuur was echt fantastisch dit weekeinde, 3 april maar eens proberen voor vitesse kaartjes te regelen.
Zag het nu pas hoor, wie weet zie ik het een andere keer wel bijtijds en kan ik ook. Aan mij mis je iig niks
Als het maar chill is.
Lex is lief ja, ik schop je in elkaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef Dangel het volgende:
Ik ben ook langs geweest, maar ik zag dat Alex er was toen ik die pub binnen liep, dus toen ben ik weer weg gegaan
Geilquote:Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lex is lief ja, ik schop je in elkaar.
Ga krassen, kutwijfquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lex is lief ja, ik schop je in elkaar.
Ik had wel een vestje aan en 's avonds koelt het best snel af..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef neen het volgende:
Is het te doen in een t-shirt? Dan ga ik zo ook eventjes
Ik sta niet op de meetfoto's, was er niet bijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef neen het volgende:
Bedankt maar ik heb er 2 uit m'n koptelefoon gehaaldnu kan ik wel met low battery werken toch morgenochtend. Ervaring heeft mij geleerd dat je nog weeeeken lang werken met low battery
![]()
Stond jij ook op de meet foto's? Anders ga ik eens opletten of ik jou wat door deze prachtwijk zie lopen.
Ja, dat vind ik ook normaal. Maar de site zegt dus wat andersquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef leonie-89 het volgende:
AH Presikhaaf verkoopt batterijen bij de kassa's bij de beltegoedkaarten enzo
Bij de AH ben ik zo vaakquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik sta niet op de meetfoto's, was er niet bij
En een hele kleine kans dat je mij door de wijk ziet banjeren, iedere morgen vroeg weg naar Amsterdam en laat terug
Of het moet bij de AH/winkelcentrum zijn...
Ik kom er minimaal 3x in de week (AH). Ja, afstuderen in Amsterdam.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook normaal. Maar de site zegt dus wat andersach ja, alweer opgelost
[..]
Bij de AH ben ik zo vaak![]()
Op stage ofzo in Amsterdam dan of wat?
Rond 18 uur valt het mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef neen het volgende:
Whehe, ik ben ook regelmatig in de AH. Alleen op zondag ga ik niet meer... wat een drukte dan, niet te min.
Ik heb op zondag eens een half uur in de rij voor de kassa in de AH aan de Singel gestaan. Met één broodquote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef neen het volgende:
Whehe, ik ben ook regelmatig in de AH. Alleen op zondag ga ik niet meer... wat een drukte dan, niet te min.
Damn.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb op zondag eens een half uur in de rij voor de kassa in de AH aan de Singel gestaan. Met één brood
Wij ook niet, inmiddels weer wel!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie water?? Ons water doet het niet
M'n vriend heeft toen ie thuiskwam nog gedoucht, nu hebben we niksquote:
Ja, zeg dat welquote:
Doet hij het bij jullie nog steeds niet dan? Want mijn vriend staat nu weer te douchen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n vriend heeft toen ie thuiskwam nog gedoucht, nu hebben we nikslekker dan
[..]
Ja, zeg dat wel
Hee, wij nu weer wel! Is je vriend wel klaar met douchen?quote:
Zitten jullie elkaar te pesten?quote:
Ik durf alleen niet goed te douchen nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zitten jullie elkaar te pesten?
Ik kan sowieso al niet goed douchen, krijg binnen 5 minuten ijskoud water alweer 2 weken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durf alleen niet goed te douchen nu
Dat ligt aan de cv.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet goed douchen, krijg binnen 5 minuten ijskoud water alweer 2 weken.
Stom!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik.Maar goed er komt maar niemand naar kijken.
Misschien moet je ze uitnodigen als je eronder staat... busjes monteurs in de straatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik.Maar goed er komt maar niemand naar kijken.
Bah, daar is ook niks aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet goed douchen, krijg binnen 5 minuten ijskoud water alweer 2 weken.
Wah, die kwamen net allemaal voorbij gereden.quote:0900351 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Lichtkrant Vredenburg Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900350 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Blusgroep Vredenburg Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900330 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Brandweer Arnhem (Koppeling Voertuignavigatie)
0900308 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
OvDROGS spoed Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900307 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Ploegcommandant Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900301 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Blusgroep 1 noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900300 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Lichtkrant noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
Ja ik hoorde ze ook. Gruwelijke sirenes altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wah, die kwamen net allemaal voorbij gereden.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
ARNHEM - De noordvleugel van de zesde verdieping van ziekenhuis Rijnstate in Arnhem is donderdagavond rond half negen ontruimd vanwege een brand in een elektrakast.
Niemand raakte gewond.
Zie verder Verdieping Rijnstate gedeeltelijk ontruimd
edit: ow wacht dat was op 2 mei 2008
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
ARNHEM - De noordvleugel van de zesde verdieping van ziekenhuis Rijnstate in Arnhem is donderdagavond rond half negen ontruimd vanwege een brand in een elektrakast.
Niemand raakte gewond.
quote:vrijdag 02 mei 2008 | 11:24 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 02 mei 2008 | 11:27
Niet zoveel bier drinken jij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen ik "donderdagavond rond half negen" las
Haha dat zag ik ook! En dat is ook nog eens de verdieping waar ik stage loop! Toen ik vandaag naar huis ging na een drukke dag, grapte ik nog naar een collega: snel naar huis, nu is er ook nog een brandquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
Niemand raakte gewond.
edit: ow wacht dat was op 2 mei 2008
Gezellig, straks helemaal geen bezoek meer op de avondenquote:'s Avonds betaald parkeren rond centrum
ARNHEM - Automobilisten moeten straks in de wijken rondom de Arnhemse binnenstad tot elf uur 's avonds betalen voor een parkeerplek. Dat maakte het college van burgemeester en wethouders dinsdagmiddag bekend. Voor het centrum was al eerder besloten tot betaald parkeren in de avonduren.
Het parkeren in de wijken wordt bovendien fors duurder. In plaats van 1,40 euro betalen parkeerders straks 2 euro per uur. Het uurtarief in het centrum en de parkeergarages (2,50 euro) blijft ongewijzigd. Bewoners blijven voor een parkeervergunning 120 euro per jaar betalen. Het parkeerplan moet ruim vijf ton opleveren.
Wat een onzin!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gezellig, straks helemaal geen bezoek meer op de avonden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gezellig, straks helemaal geen bezoek meer op de avonden
Ja rond het centrum wonen heeft z'n voordelenquote:
Inderdaad. Sowieso ziek duur, 2,- pu om te parkeren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja rond het centrum wonen heeft z'n voordelen
Ik hoef hier nog steeds niet te betalen, volgens mij is dat tot aan de Hommelse Poort. Nadeel is dat ook hier op donderdagavond en op zaterdag bijna geen parkeerplaats meer is te vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja rond het centrum wonen heeft z'n voordelen
120 euro voor een parkeervergunning (ook in de binnenstad!) valt dan best wel weer mee, een tientje per maand. Maar ook die hebben we hier nog niet nodig.quote:
Ja, dat valt mee. Maar ik bedoel meer dat een middagje naar de stad op deze manier wel heel prijzig wordt. De bus heb je er dan zo uit (wat natuurlijk ook de bedoeling is)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
120 euro voor een parkeervergunning (ook in de binnenstad!) valt dan best wel weer mee, een tientje per maand. Maar ook die hebben we hier nog niet nodig.
Mjah ach, ik loop binnen 10 minuten naar de Ketelstraat vanaf m'n huis en ik vind ook dat auto's wel wat meer geweerd mogen worden uit het centrumquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat valt mee. Maar ik bedoel meer dat een middagje naar de stad op deze manier wel heel prijzig wordt. De bus heb je er dan zo uit (wat natuurlijk ook de bedoeling is)
Het is natuurlijk makkelijk geld verdienen voor de gemeente: ik betaal geld omdat ik een auto bezit in de binnenstad en die voor m'n huis wil zetten. Op de Geitenkamp betaal je niets extra's om een auto te hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
120 euro voor een parkeervergunning (ook in de binnenstad!) valt dan best wel weer mee, een tientje per maand. Maar ook die hebben we hier nog niet nodig.
Promotie, droombaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Xiance het volgende:
Vanaf volgende week werk ik in apeldoorn!
tis welke elke dag 2u reizen (met het OV) maarja
Tofquote:Hardstylefeest op 30 april in Arnhem
ARNHEM - Arnhem krijgt met Koninginnedag een nieuw evenement, Beat the Bridge.
Aan de Rijnkade onder de John Frostbrug wordt vanaf 12.00 uur een dance- en hardstylefeest gehouden. Het terrein biedt plaats aan ruim 5000 bezoekers. Onder anderen Headhunterz, Pavo, Luna en Ran-D zijn vastgelegd.
De toegang is vanaf 16 jaar en legitimatie is verplicht. Het feest duurt tot middernacht.
Mweh.quote:
Ja, jammer dat het met Koninginnedag is wel, zijn er al genoeg andere leuke dingen. Zoiets hadden ze gewoon in mei moeten doenquote:
Bevrijdingsfestival?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het met Koninginnedag is wel, zijn er al genoeg andere leuke dingen. Zoiets hadden ze gewoon in mei moeten doen
promotiequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Promotie, droombaan?
Anders kan ik me niet voorstellen dat je 2 uur p/d er voor over hebt
geen vrouw is het waard uit Arnhem te vertrekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
promotie
maar er spelen nog andere dingen mee
Waarom dan weer tegelijk met Koninginnedag? Echt zonde. Headhunterz.quote:
euhm.. zowiezo heb ik op bepaalde gebieden niks met vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen vrouw is het waard uit Arnhem te vertrekken
Waar ligt de grens dan precies, voor welke wijken dat nieuwe betaald parkeren wel en niet geldt? Als dat betekent dat er bijvoorbeeld minder auto's in mijn wijk staan, waardoor ik gemakkelijker kan parkeren, heb ik er best 120 euro voor over per jaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
Ik hoef hier nog steeds niet te betalen, volgens mij is dat tot aan de Hommelse Poort. Nadeel is dat ook hier op donderdagavond en op zaterdag bijna geen parkeerplaats meer is te vinden
Moeten ze wel vaker rijden dan nuquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef picodealion het volgende:
Goede regeling, laat iedereen maar lekker met de bus gaan.
Ik kan geen kaartje vinden, maar wel dit: Sector indeling vergunninghoudersplaatsen in de gemeente Arnhem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan precies, voor welke wijken dat nieuwe betaald parkeren wel en niet geldt? Als dat betekent dat er bijvoorbeeld minder auto's in mijn wijk staan, waardoor ik gemakkelijker kan parkeren, heb ik er best 120 euro voor over per jaar.
Presikhaaf is ook bagger geworden. Vier keer in het uur (lijn 5) vind ik niet kunnen, vaak ook nog eens uitvallende bussen zonder melding.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:25 schreef picodealion het volgende:
Ligt eraab waar je woont natuurlijk. Presikhaaf vond ik altijd wel prima, Malburgen is soms echt klote met de bus. Dan rijden ze alledrie tegelijk en kan je een half uur wachten..
thanx! Voorheen kon ik geen parkeervergunning aanvragen, viel mijn (deel van de) straat net buiten het parkeervergunninggebied, maar dat is nu dus kennelijk veranderd, want nu valt mijn huisnr er net binnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:26 schreef remlof het volgende:
Ik kan geen kaartje vinden, maar wel dit: Sector indeling vergunninghoudersplaatsen in de gemeente Arnhem.
't Is toch niet zo, dat wijkbewoners geen parkeervergunning meer kunnen aanvragen omdat die er niet meer zijn hoop ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef voodoolady het volgende:
Volgens de gelderlander: centrum wordt tot 23.00 uur 2,50euro en de wijken spijkerkwartier, transvaal en burgemeesterswijk wordt 2 euro. Wijkbewoners krijgen waarschijnlijk een bezoekers pas waarmee met korting geparkeerd kan worden.
De wachttijd voor een vergunning is iets van 1,5 jaar. Dus succes met wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
thanx! Voorheen kon ik geen parkeervergunning aanvragen, viel mijn (deel van de) straat net buiten het parkeervergunninggebied, maar dat is nu dus kennelijk veranderd, want nu valt mijn huisnr er net binnen.
Ik moet dus eens bellen voor een parkeervergunning, kennelijk!
[..]
't Is toch niet zo, dat wijkbewoners geen parkeervergunning meer kunnen aanvragen omdat die er niet meer zijn hoop ik?
Hangt er vanaf, voor m'n vader, die in de Tuinstraat bij Velperpoort woonde had ik een paar jaar geleden een vergunning binnen een maand of twee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
De wachttijd voor een vergunning is iets van 1,5 jaar. Dus succes met wachten.
Daar waar ik woon (hoewel dat wel een andere zone is dan daar waar Meneer Garisson (die morgen jarig is) voor in aanmerking zou komen) moesten we destijds 1,5 jaar wachten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, voor m'n vader, die in de Tuinstraat bij Velperpoort woonde had ik een paar jaar geleden een vergunning binnen een maand of twee.
Bier in Nescioquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Meneer Garisson (die morgen jarig is)
Ik ook!! Morgen jarig dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Daar waar ik woon (hoewel dat wel een andere zone is dan daar waar Meneer Garisson (die morgen jarig is) voor in aanmerking zou komen) moesten we destijds 1,5 jaar wachten.
Nazizombies!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Neeee, nog even wachtenik word 26
moois.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Funny!!![]()
Word jij ook [ afbeelding ]????
Aww, dank je wel !!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou ja morgen dan
NEGENENDERTIGquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
moois.
Toch schijn ik, heb ik onlangs nog gehoord, begin 30 te lijken.
En jij ook gevulsteurd! Thanks allen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Dank je wel!! En gefeliciteerd Garisson
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
moois.
Toch schijn ik, heb ik onlangs nog gehoord, begin 30 te lijken.
Oh mijn godquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, zou er iets te doen zijn
Zou je denken? Nummertjes trekken voor iPad 2quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die mevrouw die nummertjes uitdeelt omdat ze niet van chaos houdtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou je denken? Nummertjes trekken voor iPad 2
Wij stonden er ook, alleen dan niet daar. Vriendlief stond bij de Dixons, en ik bij de MediaMarkt. Uiteindelijk heeft m'n vriend er één te pakken gekregen, en kon ik weg uit de rij waar ik in stondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eens gegeten, idd goed te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:59 schreef _Loki het volgende:
Ooee ik vanavond eten bij Rung, schijnt heel prettig te zijn.
Dan valt Arnhem nog reuze mee idd, provinciestadjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:11 schreef donroyco het volgende:
iPad 2-gekte in Amsterdam » http://yfrog.com/h432oqcj (even kopiëren/plakken in nieuw tabblad)
De rij was nog veel langer
Nee, maar Ilse is wel een knappe vrouwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan valt Arnhem nog reuze mee idd, provinciestadje
Oh, gaan er morgen nog mensen naar de ster van Ilse kijken
[ afbeelding ]
Ilse is iddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, maar Ilse is wel een knappe vrouw
quote:
Geloof me, op haar ben ik absoluut niet Jaloers. Genoeg andere vrouwen waar ik wel mee zou willen ruilen hoor.quote:
Mooi, dan heb ik één concurrente minder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, op haar ben ik absoluut niet Jaloers. Genoeg andere vrouwen waar ik wel mee zou willen ruilen hoor.Maar Ilse niet.
wij mannen diggen dat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ach, ze is op zich wel aardig, maar ze moet eens stoppen met zo lief te doen. Alles is bij haar maar lief en leuk (met Twentse 'eu')
Ah, noem er eens een danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, op haar ben ik absoluut niet Jaloers. Genoeg andere vrouwen waar ik wel mee zou willen ruilen hoor.Maar Ilse niet.
Sophia Bush bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sophia Bush bijvoorbeeld.Of Kim Kardashian maar dan wel met mijn eigen kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |