Ik drink mijn koffie zwart, zoals een echte vent het doet. Maar dat van chocola klopt wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij lust waarschijnlijk ook geen zwarte koffie en hebt liever melkchocolade dan puur
Waarom moeten Guinness-drinkers zich toch altijd in dit soort bochten wringen om hun slechte smaak goed te praten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij lust waarschijnlijk ook geen zwarte koffie en hebt liever melkchocolade dan puur
Het gaat niet om wat je kunt, maar om wie je kent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef Xiance het volgende:
hmz, ik ben toch minder werkloos dan ik dacht
Karma bestaat! wie goed doet die goed ontmoet, je oogst wat je zaait, etc. etc.
Waarom neemt niet elke bierdrinker de moeite om Guinness te leren waarderen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom moeten Guinness-drinkers zich toch altijd in dit soort bochten wringen om hun slechte smaak goed te praten?
Wat een wijze woorden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je kunt, maar om wie je kent.
Kom je vanzelf achter met de jarenquote:
Omdat er niemand gaat van mijn leeftijd. Ik heb alleen jou 1 keer even gezien.quote:
"it's never really what you own but what you threw away"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je kunt, maar om wie je kent.
Wat interesseert die leeftijd nou? Gewoon komen, gezellig. Ik heb nog amper haar op mijn kin dus ik kan prima doorgaan voor een tiener.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat er niemand gaat van mijn leeftijd. Ik heb alleen jou 1 keer even gezien.Want Roy gaat waarschijnlijk ook niet.
Neem watquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat er niemand gaat van mijn leeftijd. Ik heb alleen jou 1 keer even gezien.Want Roy gaat waarschijnlijk ook niet.
True thatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat interesseert die leeftijd nou? Gewoon komen, gezellig. Ik heb nog amper haar op mijn kin dus ik kan prima doorgaan voor een tiener.
Of dat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neem watvriendinnetjes
mee anders...
Kom je ook?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neem watvriendinnetjes
mee anders...
Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom neemt niet elke bierdrinker de moeite om Guinness te leren waarderen?
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat doe ik toch ook niet omdat ik minstens tien jaar ouder ben dan de gemiddelde FOK!ker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
Nee dat is flauwekul. Maar voel me dan een beetje buiten de groep vallen.
Gewoon blijven proberen, ik zal morgen wel weer wat bij je naar binnen gietenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het gewoon niet lekker.
Ain't gonna happenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik het anders doen. Ik kom alleen als Ade ook mee gaat.
Ik moet nog met Alex in de rammelbak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, ik zal morgen wel weer wat bij je naar binnen gieten
Waarom toch niet Ade? Ben je bang voor mensen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ain't gonna happen
(don't take is personally)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |