Oh mijn godquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, zou er iets te doen zijn
Zou je denken? Nummertjes trekken voor iPad 2quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die mevrouw die nummertjes uitdeelt omdat ze niet van chaos houdtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou je denken? Nummertjes trekken voor iPad 2
Wij stonden er ook, alleen dan niet daar. Vriendlief stond bij de Dixons, en ik bij de MediaMarkt. Uiteindelijk heeft m'n vriend er één te pakken gekregen, en kon ik weg uit de rij waar ik in stondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eens gegeten, idd goed te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:59 schreef _Loki het volgende:
Ooee ik vanavond eten bij Rung, schijnt heel prettig te zijn.
Dan valt Arnhem nog reuze mee idd, provinciestadjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:11 schreef donroyco het volgende:
iPad 2-gekte in Amsterdam » http://yfrog.com/h432oqcj (even kopiëren/plakken in nieuw tabblad)
De rij was nog veel langer
Nee, maar Ilse is wel een knappe vrouwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan valt Arnhem nog reuze mee idd, provinciestadje
Oh, gaan er morgen nog mensen naar de ster van Ilse kijken
[ afbeelding ]
Ilse is iddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, maar Ilse is wel een knappe vrouw
quote:
Geloof me, op haar ben ik absoluut niet Jaloers. Genoeg andere vrouwen waar ik wel mee zou willen ruilen hoor.quote:
Mooi, dan heb ik één concurrente minder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, op haar ben ik absoluut niet Jaloers. Genoeg andere vrouwen waar ik wel mee zou willen ruilen hoor.Maar Ilse niet.
wij mannen diggen dat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ach, ze is op zich wel aardig, maar ze moet eens stoppen met zo lief te doen. Alles is bij haar maar lief en leuk (met Twentse 'eu')
Ah, noem er eens een danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, op haar ben ik absoluut niet Jaloers. Genoeg andere vrouwen waar ik wel mee zou willen ruilen hoor.Maar Ilse niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |