Nee, dat zou kutnieuws zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Temlin het volgende:
Hopelijk Johan Derksen met het nieuws dat NAC failliet is
ze controleren ook op niks want echt controleren kost de bond geldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Ja die huilies van Barcavorig jaar maar liefst drie keer gecontroleerd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Temlin het volgende:
Hopelijk Johan Derksen met het nieuws dat NAC failliet is
En als je wat hebt gebruikt maakt het niets uit, zie Contador. Spanjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ze controleren ook op niks want echt controleren kost de bond geld
hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Ajax zou dit helemaal verschrikkelijk nieuws zijn.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is nog niet over Xavi Iniesta en Özil begonnen
Omdat de punten die gehaald zijn tegen NAC dit seizoen dan waarschijniljk verdwijnen. Ajax heeft 6 punten gehaald, PSV en Twente niet, die hebben puntverlies geleden. Dus die zouden uitlopen, waardoor Ajax geen CL gaat halen.quote:
of de Christiano Ronaldo of de Wayne Rooney's van dit momentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is nog niet over Xavi Iniesta en Özil begonnen
de Wayne Rooney's van dertig jaar geleden waren echt waardeloosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Type-R het volgende:
[..]
of de Christiano Ronaldo of de Wayne Rooney's van dit moment
keeper, keeper was 'tquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Als ik een zoon had had ik hem linksback getraind, als redelijke linksback kun je een vermogen verdienen want die zijn er gewoon nauwelijks
vooral zijn linkerpoot trainenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Als ik een zoon had had ik hem linksback getraind, als redelijke linksback kun je een vermogen verdienen want die zijn er gewoon nauwelijks
Lee was rechtsbenig en een geweldige linksbackquote:
Lee Lee Lee!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lee was rechtsbenig en een geweldige linksback
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef DrDentz het volgende:
'Ze kunnen beter over je lullen' aldus Verhoeven
quote:
Goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Twente is goed bezig.Ik moet intern een beetje huilen om Ajax.
Zonder Douglas en Ruiz is het lastig.quote:
Ik vond em wel grappig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Renee weer met zijn wekelijkse RIAGG grappen
120 + 3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
az verloren van lissabon in de verlenging 90+3 verdomme
Dat was het al, lees dit boek maar eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef Sheepcidus het volgende:
vitesse is echt zo'n maffiaclub geworden
Omdat iedereen ze kan bedenkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha godverdomme waarom zijn Verhoeven grappen zo goed.
Prachtige anekdotesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Gwunnik het volgende:
Och, Johan vertelt weer eens over de 'cowboy-tijd' in het voetbal...
echt welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Wilfred wil graag het filmpje Balotelli en het hesje laten zien
Sowieso.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Dit filmpje is toch wel leuker door Gijps lach.
Ja daar lig je dan hč in je kistje. Ouwe reus, godverdorie! Heerlijk man. Beetje liggen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Sowieso.
Zelfs een begravenis is nog lachen met vd Gijp.
Hahahah onderbroekje.
Balotellitje.
Ook mooi toen gijp zei: hier kijk hij geeft gewoon het hesje de schuldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Sowieso.
Zelfs een begravenis is nog lachen met vd Gijp.
Hahahah onderbroekje.
Balotellitje.
SV of SA is inderdaad wat trager en gaat alleen over dingen die Sjek wil.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Type-R het volgende:
Goed inhoudelijk, zonder het trage niveau van SV
Dat inhoudelijke valt soms wel meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Type-R het volgende:
Tenzij je alles over ajax wilt horenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat inhoudelijke valt soms wel mee
inhoudelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Type-R het volgende:
Voorlopig dan. Volgend jaar kunnen ze maar zo kapot gaan.quote:
Dat zou me een zorg wezen. Denk alleen maar aan Ajax eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef Temlin het volgende:
[..]
Voorlopig dan. Volgend jaar kunnen ze maar zo kapot gaan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou me een zorg wezen. Denk alleen maar aan Ajax eigenlijk.
Waardoor PSV wintquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met penalty's die in 90-89 eindigen
Het kan, zou natuurlijk leuk zijn, maar heb nog trauma's aan de vorige Nederlandse tegenstander van PSV in de Europacupquote:
Dan ben ik halverwege waarschijnlijk overledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met penalty's die in 90-89 eindigen
Ja, dat ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan ben ik halverwege waarschijnlijk overleden
na 89.5 penalty?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan ben ik halverwege waarschijnlijk overleden
Zou dat de pijn van het vergeten WK verzachten?quote:
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Temlin het volgende:
[..]
Zou dat de pijn van het vergeten WK verzachten?
Welk WK? Ben het vergeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Temlin het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Temlin het volgende:
[..]
ja, Dat maakt de nederlandse competitie als een betere kijk van buitenlandersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, Dat maakt de nederlandse competitie als een betere kijk van buitenlanders
Ja, elke speler die het ook maar een beetje goed deed kopen ze dan en is er niks meer van overquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, Dat maakt de nederlandse competitie als een betere kijk van buitenlanders
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat "veld" bij Twente trouwens gister.
Maar die schoten van de spelers die overblijven pakt Verhoeven er wel uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, elke speler die het ook maar een beetje goed deed kopen ze dan en is er niks meer van over
Wat kan ons dat schelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel, De clubs gaan ook denken: In Nederland wordt er ook best goed gevoetbald!
De pareltjes van nu zijn Dszudzsak en Ruiz. Als je kijkt naar de mogelijk finalistenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, elke speler die het ook maar een beetje goed deed kopen ze dan en is er niks meer van over
Tering zeg, ons lokaal amateur cluppie heeft een beter veld dan dat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat "veld" bij Twente trouwens gister.
'toernooitje'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat kan ons dat schelen?Ik had liever dat toernooitje in Zuid-Afrika gewonnen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Blatter zal wel zitten te trillen in zijn steunkousen nu meneer Emile Schelvis camera's op de lijn wil
Blatter zit over een paar jaar naar een finale Fortuna Sittard - Everton te kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Blatter zal wel zitten te trillen in zijn steunkousen nu meneer Emile Schelvis camera's op de lijn wil
en dat heeft Verhulst als hij naar verhoeven kijktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Dat krijg je als je vaak naar Manolev kijkt
Ali B krijgt een hartstilstand als hij het zietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Type-R het volgende:
Gvd zeg, kunnen ze daar niet Vukovic inzetten ipv van die Tamata?
zeggen ze dat er een papegaai in de wereld isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak hebben ze al gezegd dat van Gaal alles heeft de danken aan Robben?
Vaker dan het klaarkomen van Grueter over Messiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wekelijks * 5 keer per uitzendingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vaker? Nooit manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vaker dan het klaarkomen van Grueter over Messi
Zou het iets met die shotguns te maken hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Type-R het volgende:
check die balcontrole van Ronaldinho
[ afbeelding ]
Jonker bij VIquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
En het wekelijkse Jonker-schoppen weer.
Ene Khadaffiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Zou lachen zijn als een of andere gekke buitenlandse miljonair ook NAC koopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Temlin het volgende:
Hihi ik heb bij m'n toto Vitesse en ADO gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat je er 1 goed hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi ik heb bij m'n toto Vitesse en ADO gedaan
Wedstrijd duurt langer dan 45 min.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
Volgens mij droomt René er zelfs over.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zelfs als Manolev niet speelt, dan wordt 'ie nóg genoemd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Verhoeven zou denk ik ook wel een goede darter zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Is geen optie. Heeft al voor het Zweedse elftal gespeeldMag niet van FIFA.
Weet ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Is geen optie. Heeft al voor het Zweedse elftal gespeeldMag niet van FIFA.
quote:Remco zegt:
zou er 1 profclub ter wereld zijn waar een speler (shag) mag roken en bier mag drinken?
David zegt:
denk dat ze Berg nu aanmoedigen
misschien wordt 'ie er beter van
Heb je wel een wereldkeeperquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Einthovuh het volgende:
Gomes wilde toendertijd wel naturaliseren om voor oranje te spelen
Bouma, de alleskunnerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederlands elftal heeft ook geen keeper nodig
Gewoon Bouma in het doel achter Heitinga en Mathijsen ofzo...
een kwartetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |