De pareltjes van nu zijn Dszudzsak en Ruiz. Als je kijkt naar de mogelijk finalistenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, elke speler die het ook maar een beetje goed deed kopen ze dan en is er niks meer van over
Tering zeg, ons lokaal amateur cluppie heeft een beter veld dan dat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat "veld" bij Twente trouwens gister.
'toernooitje'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat kan ons dat schelen?Ik had liever dat toernooitje in Zuid-Afrika gewonnen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Blatter zal wel zitten te trillen in zijn steunkousen nu meneer Emile Schelvis camera's op de lijn wil
Blatter zit over een paar jaar naar een finale Fortuna Sittard - Everton te kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Blatter zal wel zitten te trillen in zijn steunkousen nu meneer Emile Schelvis camera's op de lijn wil
en dat heeft Verhulst als hij naar verhoeven kijktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Dat krijg je als je vaak naar Manolev kijkt
Ali B krijgt een hartstilstand als hij het zietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Type-R het volgende:
Gvd zeg, kunnen ze daar niet Vukovic inzetten ipv van die Tamata?
zeggen ze dat er een papegaai in de wereld isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak hebben ze al gezegd dat van Gaal alles heeft de danken aan Robben?
Vaker dan het klaarkomen van Grueter over Messiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wekelijks * 5 keer per uitzendingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vaker? Nooit manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vaker dan het klaarkomen van Grueter over Messi
Zou het iets met die shotguns te maken hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Type-R het volgende:
check die balcontrole van Ronaldinho
[ afbeelding ]
Jonker bij VIquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
En het wekelijkse Jonker-schoppen weer.
Ene Khadaffiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Zou lachen zijn als een of andere gekke buitenlandse miljonair ook NAC koopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Temlin het volgende:
Hihi ik heb bij m'n toto Vitesse en ADO gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat je er 1 goed hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi ik heb bij m'n toto Vitesse en ADO gedaan
Wedstrijd duurt langer dan 45 min.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
Volgens mij droomt René er zelfs over.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zelfs als Manolev niet speelt, dan wordt 'ie nóg genoemd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Verhoeven zou denk ik ook wel een goede darter zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |