abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:03:42 #151
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_94309507
Klopt, er hoeft geen clown aan tafel te zitten om een goede aflevring te hebben :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:05:49 #152
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94309651
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Type-R het volgende:
Goed inhoudelijk, zonder het trage niveau van SV
Dat inhoudelijke valt soms wel mee :P
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_94309687
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dat inhoudelijke valt soms wel mee :P
Tenzij je alles over ajax wilt horen :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_94309698
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Type-R het volgende:
Goed inhoudelijk, zonder het trage niveau van SV
inhoudelijk? :P
There are only 151 Pokémon.
pi_94309754
Vraag gesteld als "Peter Verheijen". Zou er wel op moeten komen. Ben er vrij zeker van.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:05 #156
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_94309941
Nu lekker dart bashen ^O^
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:10 #157
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94309943
Darts... :|W
2000 light years from home
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:28 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:29 #159
35723 crew  GGMM
pi_94309965
Darten is geen sport.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_94309975
jammer NAC is gered ;(
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 21:11:04 #161
35723 crew  GGMM
pi_94310009
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Temlin het volgende:
jammer NAC is gered ;(
Mooi zo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_94310039
Kan deze meneer van het scherm verdwijnen? Dank.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:11:29 #163
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_94310042
Verhoeven zou denk ik ook wel een goede darter zijn :P
pi_94310047
Dartsen. :')
pi_94310079
Nu over het lotingkje
pi_94310083
Voetbal nu :(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_94310093
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mooi zo.
Voorlopig dan. Volgend jaar kunnen ze maar zo kapot gaan.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 21:12:12 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94310097
PSV mooie loting :Y
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94310152
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef rubbereend het volgende:
PSV mooie loting :Y
Beide Nederlandse clubs vind ik wel. :)
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 21:13:16 #170
35723 crew  GGMM
pi_94310163
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef Temlin het volgende:

[..]

Voorlopig dan. Volgend jaar kunnen ze maar zo kapot gaan.
Dat zou me een zorg wezen. Denk alleen maar aan Ajax eigenlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_94310165
Hulk _O_
pi_94310193
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zou me een zorg wezen. Denk alleen maar aan Ajax eigenlijk.
:D
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94310204
Hopelijk doet PSV 't "gewoon" _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_94310213
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
Hulk _O_
zit bij porto
pi_94310241
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopelijk doet PSV 't "gewoon" _O_
Ik hoop Psv - Twente als finale :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')