abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:31:47 #1
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94307241
Hai
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94307249
ik ben er ook bij :P
There are only 151 Pokémon.
pi_94307258
Smoofie box
pi_94307267
Hopelijk Johan Derksen met het nieuws dat NAC failliet is *O*
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94307272
Emile met doping :9
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:32:17 #6
35723 crew  GGMM
pi_94307281
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Temlin het volgende:
Hopelijk Johan Derksen met het nieuws dat NAC failliet is *O*
Nee, dat zou kutnieuws zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:32:23 #7
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94307285
Doping controles in voetbal :')
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:32:24 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307286
Ja die huilies van Barca :') vorig jaar maar liefst drie keer gecontroleerd :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307299
Schelvis prima gast, ik vind z'n grapjes ook altijd wel leuk
٩๏̯͡๏)۶
pi_94307306
emile is toch wel de beste VI gast hier.. hij is de enige die echt verstand heeft van voetbal
There are only 151 Pokémon.
pi_94307326
Wat saai, deze man heeft geen platte humor, het lijkt wel Studio Voetbal.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:33:00 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_94307328
Kopieer de OP er nog ff in :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:33:17 #13
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94307343
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Ja die huilies van Barca :') vorig jaar maar liefst drie keer gecontroleerd :')
ze controleren ook op niks want echt controleren kost de bond geld :P
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_94307366
Raar trouwens dat Derksen hier wel lacht maar gisteren en bij Doordekken kijkt hij nooit blij :')
pi_94307367
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Temlin het volgende:
Hopelijk Johan Derksen met het nieuws dat NAC failliet is *O*
*O* *O* *O*
pi_94307383
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

ze controleren ook op niks want echt controleren kost de bond geld :P
En als je wat hebt gebruikt maakt het niets uit, zie Contador. Spanje :')
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94307412
Schelvis met z'n Twentse voorkeur :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_94307432
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schelvis met z'n Twentse voorkeur :P
Hij moet wel, Rotterdam zit er niet in hč.
sig verwijderd door FA
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:34:42 #19
35723 crew  GGMM
pi_94307435
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Voor Ajax zou dit helemaal verschrikkelijk nieuws zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_94307471
_O-
pi_94307478
Gijp weer _O-
pi_94307523
Gijp is nu al op dreef _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_94307569
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voor Ajax zou dit helemaal verschrikkelijk nieuws zijn.
hoezo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:37:00 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307579
Bij Brazilianen is het ook altijd beetje hopen dat ze de goede mentaliteit hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307595
Hij is nog niet over Xavi Iniesta en Özil begonnen :{
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:37:09 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_94307598
Johan :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94307625
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is nog niet over Xavi Iniesta en Özil begonnen :{
:{
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:37:48 #28
35723 crew  GGMM
pi_94307642
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

hoezo?
Omdat de punten die gehaald zijn tegen NAC dit seizoen dan waarschijniljk verdwijnen. Ajax heeft 6 punten gehaald, PSV en Twente niet, die hebben puntverlies geleden. Dus die zouden uitlopen, waardoor Ajax geen CL gaat halen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:37:54 #29
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_94307653
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is nog niet over Xavi Iniesta en Özil begonnen :{
of de Christiano Ronaldo of de Wayne Rooney's van dit moment
Ż _(ツ)_/Ż
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:38:00 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307663
Als ik een zoon had had ik hem linksback getraind, als redelijke linksback kun je een vermogen verdienen want die zijn er gewoon nauwelijks
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307678
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Type-R het volgende:

[..]

of de Christiano Ronaldo of de Wayne Rooney's van dit moment
de Wayne Rooney's van dertig jaar geleden waren echt waardeloos
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:38:35 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_94307702
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Als ik een zoon had had ik hem linksback getraind, als redelijke linksback kun je een vermogen verdienen want die zijn er gewoon nauwelijks
keeper, keeper was 't :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:39:00 #33
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94307735
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Als ik een zoon had had ik hem linksback getraind, als redelijke linksback kun je een vermogen verdienen want die zijn er gewoon nauwelijks
vooral zijn linkerpoot trainen :P
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:39:03 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307738
vier van 1 meter 60 _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307762
2 meter 17 en 2.29 _O-.
sig verwijderd door FA
pi_94307763
2.29...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:39:23 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307765
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

vooral zijn linkerpoot trainen :P
Lee was rechtsbenig en een geweldige linksback _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307774
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef rubbereend het volgende:
vier van 1 meter 60 _O-
Terwijl die spelers gewoon 1.75 zijn ;(
pi_94307777
Tering _O-
pi_94307805
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lee was rechtsbenig en een geweldige linksback _O_
Lee Lee Lee!!! *O*
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:40:11 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307823
Verhoeven is wel populair bij Derksen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307834
niet zo vol van :D leuke woordspeling.
There are only 151 Pokémon.
pi_94307837
_O-
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:40:33 #44
35723 crew  GGMM
pi_94307841
Johan lult.
Verhoeven is geen Nederlandse topper, maar je vindt geen betere 3de keeper.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:40:34 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307844
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307845
'Ze kunnen beter over je lullen' aldus Verhoeven
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:40:35 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_94307846
:D :D :D :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94307848
_O- _O-
pi_94307850
Derksen overdrijft
pi_94307851
Wel vrij goedkoop vermaak dit, maar het mag wel natuurlijk.
sig verwijderd door FA
pi_94307854
hij is wel slecht hoor..
There are only 151 Pokémon.
pi_94307863
Verhoeven uitlachen :{w
pi_94307882
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Verhoeven uitlachen :{w
Noem het onterecht dan :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_94307897
Ja dat doe je niet, dat is als lachen om Downistie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:41:17 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94307899
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef DrDentz het volgende:
'Ze kunnen beter over je lullen' aldus Verhoeven
ja _O- wat een filosoof _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94307915
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Verhoeven uitlachen :{w
:') dan moet ie eerst maar wat pondjes eraf trainen om niet uitgelachen te worden..
There are only 151 Pokémon.
pi_94307936
ONZE OP -O-
pi_94308015
Twente is goed bezig. :) Ik moet intern een beetje huilen om Ajax. ;(
pi_94308032
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Twente is goed bezig. :) Ik moet intern een beetje huilen om Ajax. ;(
Goed? :')
pi_94308039
Hahaha Derksen: "Gaan we leuk doen? "

:D
pi_94308060
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Goed? :')
Zonder Douglas en Ruiz is het lastig.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:43:41 #62
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94308065
Eindelijk ziet gijp het. Özbiliz _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94308074
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Goed? :')
Nee inderdaad erg slecht dat ze door zijn naar de volgende ronde.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:43:53 #64
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_94308080
Ik ken overigens nog meer stevige keepers: Brad Friedel, William Foulkes, Marcus Hahnemann zijn er drie.
pi_94308099
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Eindelijk ziet gijp het. Özbiliz _O_
Beter dan Ebicilio denk ik
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:45:02 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94308184
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Beter dan Ebicilio denk ik
DAt zeg ik al van het begin :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94308207
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Beter dan Ebicilio denk ik
Op dit moment wel inderdaad.. Ik hoop dat Ebi weer gaat vlammen.
pi_94308209
Rick van den Boog...
pi_94308258
Renee weer met zijn wekelijkse RIAGG grappen
pi_94308296
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Renee weer met zijn wekelijkse RIAGG grappen
Ik vond em wel grappig. :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:47:25 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94308346
stapje zetten en je pakt hem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94308347
omg
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:47:30 #73
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_94308351
Hij zat er "lekker" bij :')
Ż _(ツ)_/Ż
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:47:38 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_94308362
Laten we maar zeggen dat ie er lekker bij zat :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94308404
Hahaha lijpe vrije trap. :D
pi_94308486
az verloren van lissabon in de verlenging 90+3 verdomme :(
There are only 151 Pokémon.
pi_94308502
Hopelijk gaan ze het nog over de CL hebben :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:49:39 #78
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_94308529
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha lijpe vrije trap. :D
Juninho _O_

Wat een volksheld. Jammer dat hij niet meer bij Lyon speelt...
pi_94308530
JJvG ^O^
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:49:43 #80
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_94308535
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
az verloren van lissabon in de verlenging 90+3 verdomme :(
120 + 3 :(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:50:22 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_94308570
HEE TED ER ZIT IETS OP JE LIP :D

:')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94308574
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

120 + 3 :(
damn.. kan je nagaan, ik heb het al helemaal verdrongen.
There are only 151 Pokémon.
pi_94308580
van leeuwen _O-
pi_94308599
Ted houd wel van Louis :P
pi_94308600
tevreden over ferrer _O-
pi_94308601
JJvG :'), 'zeg het maar'.
sig verwijderd door FA
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2011 @ 20:50:54 #87
35723 crew  GGMM
pi_94308603
Johan verdedigt z'n verslaggever.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:51:01 #88
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_94308615
Van Leeuwen... sinds het interview met Pownews ofzo is het een held des vaderlands :D
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_94308617
Ik keek deze week jong Ajax - jong PSV en waarom schuift de Boer de keeper van de jeugd niet naar voren? Die gast zag er echt stukken beter uit dan Verhoeven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:51:15 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94308625
Esther Bal is best :9
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:51:24 #91
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_94308637
Mevrouw Esther Bal :D
pi_94308644
Opgewonden standje :')
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:51:49 #93
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_94308667
Esther BAL :D
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:52:03 #94
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94308686
vitesse is echt zo'n maffiaclub geworden _O-
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_94308698
Esther Bal :')
Mevrouw Van Geel :r
Truus Van Gaal ;(
Mevrouw Derksen O+
pi_94308747
Ester Bal

٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2011 @ 20:53:27 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94308771
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef Sheepcidus het volgende:
vitesse is echt zo'n maffiaclub geworden _O-
Dat was het al, lees dit boek maar eens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94308787
Moet morgen ook om 12u voetballen, dat zuigt echt hard.
pi_94308789
Door je mik moet jagen :D.
sig verwijderd door FA
pi_94308801
ooh geniaal _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')