Nee, dat zou kutnieuws zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Temlin het volgende:
Hopelijk Johan Derksen met het nieuws dat NAC failliet is
ze controleren ook op niks want echt controleren kost de bond geldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Ja die huilies van Barcavorig jaar maar liefst drie keer gecontroleerd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Temlin het volgende:
Hopelijk Johan Derksen met het nieuws dat NAC failliet is
En als je wat hebt gebruikt maakt het niets uit, zie Contador. Spanjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ze controleren ook op niks want echt controleren kost de bond geld
hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Ajax zou dit helemaal verschrikkelijk nieuws zijn.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is nog niet over Xavi Iniesta en Özil begonnen
Omdat de punten die gehaald zijn tegen NAC dit seizoen dan waarschijniljk verdwijnen. Ajax heeft 6 punten gehaald, PSV en Twente niet, die hebben puntverlies geleden. Dus die zouden uitlopen, waardoor Ajax geen CL gaat halen.quote:
of de Christiano Ronaldo of de Wayne Rooney's van dit momentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is nog niet over Xavi Iniesta en Özil begonnen
de Wayne Rooney's van dertig jaar geleden waren echt waardeloosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Type-R het volgende:
[..]
of de Christiano Ronaldo of de Wayne Rooney's van dit moment
keeper, keeper was 'tquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Als ik een zoon had had ik hem linksback getraind, als redelijke linksback kun je een vermogen verdienen want die zijn er gewoon nauwelijks
vooral zijn linkerpoot trainenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Als ik een zoon had had ik hem linksback getraind, als redelijke linksback kun je een vermogen verdienen want die zijn er gewoon nauwelijks
Lee was rechtsbenig en een geweldige linksbackquote:
Lee Lee Lee!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lee was rechtsbenig en een geweldige linksback
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef DrDentz het volgende:
'Ze kunnen beter over je lullen' aldus Verhoeven
quote:
Goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Twente is goed bezig.Ik moet intern een beetje huilen om Ajax.
Zonder Douglas en Ruiz is het lastig.quote:
Ik vond em wel grappig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Renee weer met zijn wekelijkse RIAGG grappen
120 + 3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
az verloren van lissabon in de verlenging 90+3 verdomme
Dat was het al, lees dit boek maar eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef Sheepcidus het volgende:
vitesse is echt zo'n maffiaclub geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |