Niet van uit het niets, post hier zelf heel soms ook iets, en lees al praktisch vanaf het begin van deze reeks regelmatig mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
Wel bizar dat hier vanuit het niets ineens iemand uit Groesbeek het topic binnen komt vallen trouwens.
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oh Oh Groesbeek
[ afbeelding ]
Die jongen op de achtergrond zeker! Broer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.
Idd de jongen op de achtergrond, nee neefje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die jongen op de achtergrond zeker! Broer?
In dergelijke incestueuze dorpsgemeenschappen? Vrij groot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
In dergelijke incestueuze dorpsgemeenschappen? Vrij groot.
Waarom zo de nadruk leggen op het vinden van de liefde van je leven? Heb meer zoiets spreek een keer af, is het gezellig dan nog een keer en anders so what. Het is allemaal zo van het moeten, het 'vinden van' als enige doel. Dat begrijp ik nooit zo goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef Chawi het volgende:
waarom hebben mensen toch zo'n moeite mee om toe te geven dat ze op zoek zijn naar liefde (in welke vorm of zwaarte dan ook)?
Duh daarom heet het ook DATINGsite..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Chawi het volgende:
Het is geen kwestie van moeten, het gaat om het uitgangspunt. Je betaalt geen geld aan RelatiePlanet om te leren kantklossen.
En bij mij was het tijd voor liefde en nee, geen last van rammelende eierstokken...Heb 2 jaar lang heerlijk van mezelf en mijn sletterige kant genoten. Ik vond het wel weer eens tijd om wat langer naar hetzelfde gezicht te kijken
.
En natuurlijk moet het op zijn minst gezellig zijn om uberhaupt tot een vervolgdate te komen. Voor mij was het hele date gebeuren op deze manier leuke reis. Ik heb er ook nog wat aan over gehouden. Mocht ik weer vrijgezel worden, dan doe ik het op dezelfde manier
Maar ga mij niet vertellen dat als je ingeschreven staat op een datingsite, dat je dan niet op zoek bent en alleen gaat voor de leuke ervaringen. Maar misschien is het wel een gebrek aan mijn kant dat ik dat niet kan inzien.
Leg dan ook even uit wat er grappig aan is. Je bent niet de eerste die op deze manier met een nietszeggende opmerking dit topic komt vervuilen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Datingsites HAHAAHAHAH wat een grap
Dat kan jij niet snappen, jij komt uit een ander tijdperk opa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leg dan ook even uit wat er grappig aan is. Je bent niet de eerste die op deze manier met een nietszeggende opmerking dit topic komt vervuilen.
Troll inderdaad ff ergens anders, kutkindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dat kan jij niet snappen, jij komt uit een ander tijdperk opa.![]()
Ga jij maar beroemd worden pink floyd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Troll inderdaad ff ergens anders, kutkind
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Chawi het volgende:
Maar ga mij niet vertellen dat als je ingeschreven staat op een datingsite, dat je dan niet op zoek bent en alleen gaat voor de leuke ervaringen. Maar misschien is het wel een gebrek aan mijn kant dat ik dat niet kan inzien.
quote:
Blokkeer hem en stop met dit topic te vervuilenquote:
Ik denk dat de meeste vrouwen toch een partner kunnen vinden zonder een datingsite te hoeven gebruiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?
Ik weet niet of je in deze zin alle vrouwen over 1 kam kan scheren. Ik weet dat er vrouwen op datingsites zitten allesbehalve om er een relatie te vinden. Ik spreek dus maar even vanuit mijzelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?
waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef kastanova het volgende:
Oh my, skippy heeft weer een paar kloons uit de kast getrokken voor een monodialoog...
Hoe eenzaam ben je dán...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef macondo het volgende:
Tijd voor een modje, want dit gaat nergens meer over. Zonde.
HAAHAHAAHAHAHHAHAHAquote:Geen briljante teksten paraat op deze plek. Later. Misschien. Of weet je wat we doen, we plakken hier gewoon mijn film toplijst. Had ik nog liggen.
1 Requiem for a Dream (2000)
2 On the Waterfront (1954)
3 Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (2003)
4 Bast of Eden (1955)
5 La haine (1995)
6 Okuribito (2008)
7 Raging Bull (1980)
8 12 Angry Men (1957)
9 Pulp Fiction (1994)
10 Usual Suspects, The (1995)
11 Big Lebowski, The (1998)
12 Låt den rätte komma in (2008)
13 The Sting (1973)
14 The Hustler (1961)
15 Annie Hall (1977)
16 The Shawshank Redemption (1994)
17 Soldaat van Oranje (1977)
18 The Godfather (1972)
19 Fight Club (1999)
20 Seven (1995)
21 The Hangover (2009)
22 Fantastic MrFox (2009)
23 Gran Torino (2008)
24 (500) Days of Summer (2009)
25 La battaglia di Algeri (1966)
26 Fargo (1996)
27 Blade Runner (1982)
28 Casablanca (1942)
29 DrStrangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
30 Caché (2005)
31 Trois couleurs: Bleu (1993)
32 Nuovo Cinema Paradiso (1988)
33 Die Welle (2008)
34 All Quiet on the Western Front (1930)
35 The Godfather II (1974)
36 Bronenosets Potyomkin (1925)
37 Children of Men (2006)
38 The Dark Knight (2008)
39 Frost/Nixon (2008)
40 The Grapes of Wrath (1940)
41 La battaglia di Algeri (1966)
42 Full Metal Jacket (1987)
43 Vox Populi (2008)
44 High Noon (1952)
45 Le huitième jour (1996)
46 Platoon (1986)
47 Simon (2004)
48 Donnie Darko (2001)
49 Inglourious Basterds (2009)
50 Looking for Eric (2009)
Pink Floyd?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ga jij maar beroemd worden pink floyd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Troep in mijn oren. Luister naar Kanye West - E.T
Meeste in de zin van de personen die ik tegenkom maar goed misschien ligt dat wel aan mijn profiel dat ik een bepaalde type aantrek.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef Chawi het volgende:
Ik weet niet of je in deze zin alle vrouwen over 1 kam kan scheren.
Daarmee zet je wel de deur niet op een kier maar wagenwijd open voor menig teleurstelling. Hoeveel dates cq. teleurstellingen heeft het gekost voordat je dat relatiemateriaal tegenkwam.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef Chawi het volgende:
Mijn uitgangspunt om mij in te schrijven was om een zo groot mogelijke keuze te hebben in een aanbod van mannen die vrijgezel waren...om te kunnen onderzoeken of er relatiemateriaal tussen zou zitten.
Volgens jou is Pink Floyd cultuur. Maar voor mij is het crap. Elk mens is verschillend en ieder mens heeft zijn eigen waarde en normen. Dat moet jij wel weten. En jij weet niks over mijn cultuur. Mijn fobo onthult alleen mijn liefde voor kangoeroes. En jij weet niet wat ik met kangoeroes heb, heftig verhaal hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
cultuurbarbaar...
maar goed, je FoBo onthult wel een hoog cultuurbarbarisme...
Hoezo? Een beetje vrouw filtert enorm hoor...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Meeste in de zin van de personen die ik tegenkom maar goed misschien ligt dat wel aan mijn profiel dat ik een bepaalde type aantrek.
[..]
Daarmee zet je wel de deur niet op een kier maar wagenwijd open voor menig teleurstelling. Hoeveel dates cq. teleurstellingen heeft het gekost voordat je dat relatiemateriaal tegenkwam.
Fijn, ga je nu internetdaten met skippy of inschrijven op een datingsite?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Volgens jou is Pink Floyd cultuur. Maar voor mij is het crap. Elk mens is verschillend en ieder mens heeft zijn eigen waarde en normen. Dat m
oet jij wel weten. En jij weet niks over mijn cultuur. Mijn fobo onthult alleen mijn liefde voor kangoeroes. En jij weet niet wat ik met kangoeroes heb, heftig verhaal hoor.
Samengevat:
Onwetendheid, vooroordelen.
Had je maar ook van te voren ontopic moeten gaan schijnheil.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fijn, ga je nu internetdaten met skippy of inschrijven op een datingsite?
Ff ontopic aub
Ik mag niks meer zeggen van snakeyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat een toeval een kangoeroe.
Het heeft me veel dates opgeleverd en maar één teleurstelling. Dat was een seksistische boer en de teleurstelling was meer in mezelf dat hij uberhaupt op mijn radar verschenen wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Daarmee zet je wel de deur niet op een kier maar wagenwijd open voor menig teleurstelling. Hoeveel dates cq. teleurstellingen heeft het gekost voordat je dat relatiemateriaal tegenkwam.
Jij wilt gewoon seks.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef Chawi het volgende:
[..]
Het heeft me veel dates opgeleverd en maar één teleurstelling. Dat was een seksistische boer en de teleurstelling was meer in mezelf dat hij uberhaupt op mijn radar verschenen was.
Omdat een man geen relatiemateriaal is, is hij of de avond die we samen doorbrengen nog geen teleurstelling. In tegenstelling. Ik en kan ook voor het meerendeel van mijn dates spreken, hebben een, op zijn brabants gezegd, kei leuke avond gehad. Bleef alleen wel bij één avond.
Snakey doet alleen zijn werk. Laten we ontopic gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen van snakey
In tegenstelling? Ik denk dat je " integendeel" bedoeltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef Chawi het volgende:
[..]
Het heeft me veel dates opgeleverd en maar één teleurstelling. Dat was een seksistische boer en de teleurstelling was meer in mezelf dat hij uberhaupt op mijn radar verschenen was.
Omdat een man geen relatiemateriaal is, is hij of de avond die we samen doorbrengen nog geen teleurstelling. In tegenstelling. Ik en kan ook voor het meerendeel van mijn dates spreken, hebben een, op zijn brabants gezegd, kei leuke avond gehad. Bleef alleen wel bij één avond.
En jij wilt ook alleen seks.quote:
Waarom heb je geen ban ? Dit ga ik melden!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Snakey doet alleen zijn werk. Laten we ontopic gaan.
Ik denk dat de mensen hier niet op zoek zijn naar parasieten...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen toch een partner kunnen vinden zonder een datingsite te hoeven gebruiken.
Ik bedoel maar ik hoef alleen maar te lopen op straat en ze komen op mij af als parasieten.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
In tegenstelling? Ik denk dat je " integendeel" bedoelt
Maar je keek dan vooral naar zn foto's ?
Aardige muur..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:26 schreef Chawi het volgende:
[..]
Klopt Godshand...In tegendeel
1-Foto's
2-Geen kinderen
3-Roker, Yes please
4-Lengte > 1.80
5-Profieltekst
7- Bovenstaand liefst zonder al te veel fouten![]()
8-Zijn "gevatheid" op de chat
9-Date
Ja maar foto's zeggen niet zoveel bv online. In het echt schijn ik heel anders eruit te zien dan mijn foto's en omgekeerd geldt ook voor mijn dates. Sommige meiden waren irl nauwelijks terug te herkennen, tenzij je ze liet lachen en onder een bepaalde hoek aankeekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef Chawi het volgende:
Lol, nu kan ik ook al niet meer tellen...Ben lekker op dreef ;-)
Is dat een muur? Ik vind van niet. Op punt 5 en 7 na, deed ik dat ook als ik een man IRL tegenkwam.
Ik vind mijn "eisenlijstje" nog wel meevallen met wat je af en toe tegenkomt.
Dat zou zomaar mijn lijstje kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:26 schreef Chawi het volgende:
[..]
Klopt Godshand...In tegendeel
1-Foto's
2-Geen kinderen
3-Roker, Yes please
4-Lengte > 1.80
5-Profieltekst
7- Bovenstaand liefst zonder al te veel fouten![]()
8-Zijn "gevatheid" op de chat
9-Date
Mannen zien er vrijwel hetzelfde uit als ze net hun nest uit komen. Vrouwen niet bepaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou zomaar mijn lijstje kunnen zijnMaar wat Godshand zegt klopt: foto's zeggen meestal niets, iedereen zet toch zijn allerbeste foto neer, niet een waarop je net uit je nest komt.
Ben ik niet helemaal met je eens, dat vrijwel hetzelfde. Teleurstelling niet zozeer, meer van "oh je ziet er heel anders uit dan op de foto" plus mannen die hun lengte (lichaamslengtequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mannen zien er vrijwel hetzelfde uit als ze net hun nest uit komen. Vrouwen niet bepaald.
Maarre je zegt 'teleurstelling' als in meteen 0 interesse meer of..?
Zijn er mannen die hun lengte overdrijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, dat vrijwel hetzelfde. Teleurstelling niet zozeer, meer van "oh je ziet er heel anders uit dan op de foto" plus mannen die hun lengte (lichaamslengte) een beetje overdrijven, tja, dat is dan wel meteen geen interesse, want ik wil geen man die kleiner is dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |