Ik heb geen idee, moest zelf naar m'n werk toe dus heb monsterd naar d'r eigen werk gebracht en zelf snel verder gereden. We zullen het vanavond horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
Moest ie gesleept worden of wilde hij na een aantal keren proberen wel?
Hmm, dat is wel heel toevallig! De mijne startte vanmorgen weer als vanouds, en hij kon nog steeds lekker hardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
LAPO was dat monsterd's micra niet startte vandaag. De nationale micra uitval weken dus.
Naisquote:
Je hoeft toch niet perse naar een Nissan garage?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef monsterd. het volgende:
En de micra start nog steeds niet. Aan de accu ligt het niet; de radio etc. gaan immers gewoon aan. Bij het starten probeert hij het wel, maar komt gewoon niet verder dan het roggelend geluid zegmaar..
En nu? Er zit dus geen nissan garage in Zutphen. Dichtbijzijnste is of in Doetinchem, Dieren, Hengelo of eventueel Rijssen.. Ik heb trouwens volgens mij ook geen woonplaatsserivce van de anwb. Wel al het andere![]()
Lampen enzo en eigenlijk alles gaat voor de rest gewoon aan. Daarnaast is de vriend van mijn moeder er heilig van overtuigd dat het dus niet aan de accu ligt... Maargoed, wat is het nut van overstarten daarna? Dat ik ermee naar de garage kan rijden? Want als ik hem daarna wil starten dan doet ie het toch weer niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:55 schreef vannelle het volgende:
Probeer het eens met een andere auto er bij en met startkabels. Even overstarten dus.
Een radio vraagt veel minder van de accu dan je startmotor dus je accu kan slecht zijn en toch je radio laten spelen.
Ik ken verder geen normale betrouwbare garages in zutphen. Ik weet er 1, maar daar worden altijd slechte dingen over gezegd. Dus daar wil ik liever niet naartoe..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse naar een Nissan garage?.. Je kan in feite overal gewoon terecht hoor.
Zutphen zal sowieso wel minstens 10 universeelbedrijven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Lampen enzo en eigenlijk alles gaat voor de rest gewoon aan. Daarnaast is de vriend van mijn moeder er heilig van overtuigd dat het dus niet aan de accu ligt... Maargoed, wat is het nut van overstarten daarna? Dat ik ermee naar de garage kan rijden? Want als ik hem daarna wil starten dan doet ie het toch weer niet?
[..]
Ik ken verder geen normale betrouwbare garages in zutphen. Ik weet er 1, maar daar worden altijd slechte dingen over gezegd. Dus daar wil ik liever niet naartoe..
Jup diequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
Autopapieren alsin kentekenbewijs? Meestal een waarschuwing, maar je kan er bekeurd voor worden (meestal alleen bij 100%-controles volgens mij)
Als het niet aan de accu ligt heeft overstarten idd geen nut.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Lampen enzo en eigenlijk alles gaat voor de rest gewoon aan. Daarnaast is de vriend van mijn moeder er heilig van overtuigd dat het dus niet aan de accu ligt... Maargoed, wat is het nut van overstarten daarna? Dat ik ermee naar de garage kan rijden? Want als ik hem daarna wil starten dan doet ie het toch weer niet?
Ik realiseerde me net dat ik op de weg zat zonder kentekenbewijs, verzekeringspapieren, id of rijbewijs, geen enkel document met mn naam er opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup die
Maar het is niet zo dat je daarna niet meer door mag rijden?
Ben je nog wel verzekerd?
Mwah, héél vaak is het wel de accu hoor. Lampen, radio en al het ander elektronisch spul vragen heel weinig van de accu in vergelijking met de startmotor. Maar van een afstand is het moeilijk beoordelen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je mag gewoon doorrijden en je bent ook gewoon verzekerd. Als je écht pech hebt is het ergste wat er kan gebeuren dat je een bekeuring krijgt. Heb zelf nooit mijn autopapieren bij me tbh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup die
Gewoon vertellen dat het de auto van je moeder is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Oh, nou ik realiseerde me dat ook dat ik ze ni bij me had.. vroeg t me af..
Had wel gewoon mn rijbewijs bij me, overigens wel de auto van mn ma.. wat doen ze dan? Als ze het controleren en zien dat de auto ni op mn naam staat en ik geen kenteken papieren kan overhandigen?
Startrelais of de startmotor zelf geen optie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het niet aan de accu ligt heeft overstarten idd geen nut.
Maar ik begreep uit je post dat de startmotor niet goed ronddraait. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben, overkomt me wel vaker.
Motor zegt uche uche uche volgens Monsterd dus ronddraaien zal ie wel doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Startrelais of de startmotor zelf geen optie?
Ronddraaien, maar misschien niet snel genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Motor zegt uche uche uche volgens Monsterd dus ronddraaien zal ie wel doen.
En snel genoeg ook als de accu idd goed is volgens de vriend van haar ma.
Dan zou ik het eerder zoeken in brandstof of ontsteking.
@Monsterd, rijdend weggezet of al eerder problemen gehad?
Vorige week een keer eerder gehad dat hij niet wilde starten.. Even wachten en de koplampen weer uitdoen heeft toen geholpen. Verder wilde hij ooit eens in de zomer niet starten toen het 30 graden was. Maargoed, dat heeft verder geen problemen opgeleverd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Motor zegt uche uche uche volgens Monsterd dus ronddraaien zal ie wel doen.
En snel genoeg ook als de accu idd goed is volgens de vriend van haar ma.
Dan zou ik het eerder zoeken in brandstof of ontsteking.
@Monsterd, rijdend weggezet of al eerder problemen gehad?
Ze zullen dan waarschijnlijk alleen even kijken of de auto als gestolen is gemeld, is dat niet het geval dan kan je gewoon doorrijden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Had wel gewoon mn rijbewijs bij me, overigens wel de auto van mn ma.. wat doen ze dan? Als ze het controleren en zien dat de auto ni op mn naam staat en ik geen kenteken papieren kan overhandigen?
Ik rij meestal zonder autopapieren en rijbewijs rond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik rij meestal zonder autopapieren en rijbewijs rond.
Omdat ik niet altijd opbergruimte voor de autopapieren heb?quote:
Ik hield mijn hand tegen het plaatwerk aan, dus er kwam een spetter precies tussen het plaatwerk en mijn nagel... Ik krijg nog kippenvel als ik eraan denk...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh hou op... het doet al weer pijn als ik er aan denk.![]()
Maar hoe kwam het dat die spetter lang genoeg op je nagel lag om zo'n mooi gaatje te maken?
Gefeliciteerd!quote:
Jep, been there, done that. Je krijgt een boete van 35 euro voor het niet kunnen tonen van je papieren. Je mag daarna gewoon doorrijden, en vezekerd ben je sowieso welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup die
Ik heb het ook zo vaak gedaan. Had geen zin om al die zooi mee te nemen. Heeft me uiteindelijk 35 euro gekost in 6 jaar. Vind ik toch een mooie dealquote:
Kentekenbewijs in de auto, rbw in je portemonnee die je toch altijd bij hebt....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo vaak gedaan. Had geen zin om al die zooi mee te nemen. Heeft me uiteindelijk 35 euro gekost in 6 jaar. Vind ik toch een mooie deal.
Kentekenbewijs in je auto is niet zo handig, want als ze hem stelen 's nachts, als ze dan worden aangehouden kunnen ze netjes alles tonen voor jij hem gestolen opgegeven hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 06:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kentekenbewijs in de auto, rbw in je portemonnee die je toch altijd bij hebt....
Hoeveel moeite is dat nou?
Das geen moeitequote:Op zaterdag 19 maart 2011 06:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kentekenbewijs in de auto, rbw in je portemonnee die je toch altijd bij hebt....
Hoeveel moeite is dat nou?
Ja, dan zeggen ze vrolijk dat die auto van een vriend isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kentekenbewijs in je auto is niet zo handig, want als ze hem stelen 's nachts, als ze dan worden aangehouden kunnen ze netjes alles tonen voor jij hem gestolen opgegeven hebt.
En een portemonnee heb ik (bijna) nooit bij me.
Nee hoor, daar zijn ze helemaal niet zo streng opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef Marco001 het volgende:
Overschrijven kan met alleen met het bewijs, die je thuis hoort te bewaren, rest moet in de auto, anders is de boete 200 euro geloof ik....
Oh, lekker rustig op de taxi, sta ap 15min op het ns, en moet nog 30 m wachten tout ik voor mag rijden op adres 1....
Officieel niet. Als ze op het postkantoor hun werk serieus nemen is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef L0we het volgende:
Zonder eigendomsbewijs kan je ook overschrijven hoor. Daarom laat ik het liefst geen enkel papier in de auto liggen...
Lees het nu pas....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vorige week een keer eerder gehad dat hij niet wilde starten.. Even wachten en de koplampen weer uitdoen heeft toen geholpen.
Ik mag inderdaad hopen dat dat niet kanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Officieel niet. Als ze op het postkantoor hun werk serieus nemen is dat onmogelijk.
No way... Hoe danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef L0we het volgende:
Zonder eigendomsbewijs kan je ook overschrijven hoor. Daarom laat ik het liefst geen enkel papier in de auto liggen...
moet ook, want de bekeuring is anders 60 euro (sorry, ik zat fout met die 200,- van eerder)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Dubish het volgende:
[..]
No way... Hoe dan
Mijn kentekenbewijs ligt altijd inde auto..![]()
Incompetent volk achter de balie van het postkantoor?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Dubish het volgende:
[..]
No way... Hoe dan
Welk doel?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:34 schreef trainfreak het volgende:
Ik ga terug even meepraten denk ik
(Ik ben nog 'actief' geweest in de eerste delen, maar daarna gestopt).
Vorige zondag heb ik een autorit voor het goede doel meegedaan en sindsdien is de interesse enkel maar groter geworden.
Vandaag nog eens een plezierritje gedaan (het was nog maar geleden van dinsdag)
Oja: ik rij met een Prius III
Het doel was bednet.quote:
Mooi doel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het doel was bednet.
Een organisatie die kinderen met kanker kansen geeft om van thuis uit de lessen op school mee te volgen via webcam.
Elke deelnemer betaalde gewoon minstens ¤10 voor de rit.
Tof! Jammer dat het zo ver is, anders kwam ik misschien eens kijken!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi doel!
Daarop inhakend: http://www.kikasponsorrit.nl/
Ardennen is idd heerlijk rijden en ook de omgeving is meer dan de moeite waard.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Tof! Jammer dat het zo ver is, anders kwam ik misschien eens kijken!
Er zijn al plannen voor een volgende rit, misschien help ik dan wel organiseren (mits het in de Vlaamse Ardennen is, da's echt zo'n zalig stukje om te rijden!!!)
Nee, klopt, maar ik woon dan ook in de buurt van de Vlaamse Ardennen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ardennen is idd heerlijk rijden en ook de omgeving is meer dan de moeite waard.
Zal best mensen lokken denk ik maar als je echt een rit uit wilt zetten voor meerdere mensen kun je beter centraal blijven lijkt mij.
Ik zie bijvoorbeeld een Groninger niet 5 uur rijden om............een stukje te gaan rijden. En daarna weer naar huis.![]()
Veluwe is ook mooi en redelijk centraal.
Ach so, ik wist niet dat je Belg bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ik woon dan ook in de buurt van de Vlaamse Ardennen...
De rit van afgelopen zondag was ook in West-Vlaanderen, wat toch ook een klein uurtje rijden was.
Jammergenoeg heb ik hem wel met de Prius niet kunnen uitrijden. Ik was mee met een groepje snelle wagens omdat ik geen co-piloot had om het roadbook te volgen..
Ik heb meegereden met een 1.2 Fabia die gechiptuned was. Wat een zalig ding was dat!
136 pk, koppel weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach so, ik wist niet dat je Belg bent.![]()
Ik ging uit van een Nederlandse rit, vandaar.
Hoeveel pk en koppel heeft die Fabia na tuning?
Zou ik niet doen. Met een beetje incompetent baliepersoneel en een beetje bluf kan je hem zo overschrijven zonder je de papieren compleet hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Dubish het volgende:
[..]
No way... Hoe dan
Klopt, maar dat doen ze dus niet altijdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Officieel niet. Als ze op het postkantoor hun werk serieus nemen is dat onmogelijk.
Welke?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zag trouwens wel een aantal aandachtspunten op m'n APK staan.
Ik zal het morgen even allemaal vermelden hier, heb nu het papier niet bij de hand.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Welke?
morgen weer een lekker eindje rijden... Weer naar Ibbenbüren, duitsland. Lekker weer een dagje klimmen in de rotsen
dan zal ik het maandag wel lezen. Morgen ben ik een beetje bezetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even allemaal vermelden hier, heb nu het papier niet bij de hand.
Ik ook, dus het zal morgenavond wel worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef L0we het volgende:
[..]
dan zal ik het maandag wel lezen. Morgen ben ik een beetje bezet
Ik dacht dat je een ander soort rit bedoelde. Ik rijd weleens zieke kinderen rond, en dat zijn dan toch tochten waar een Prius niet echt 'passend' is. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het doel was bednet.
Een organisatie die kinderen met kanker kansen geeft om van thuis uit de lessen op school mee te volgen via webcam.
Elke deelnemer betaalde gewoon minstens ¤10 voor de rit.
En waarom geen Prius?
Ik snap dat er vooroordelen zijn, maar die wagen valt echt reuze mee hoor!
Gelul.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen ze dus niet altijd. Plus dat het steeds vaker een servicepunt is in een supermarkt, die mensen zijn een stuk minder competent. Toch wel makkelijk als de verkoper een deel van de papieren kwijt is...
Sorry, ik had dat idee, af en toe tref ik erg onzekere dametjes, die me nauwelijks iets kunnen vertellen over de verzending van een pakket bijvoorbeeld. Daarnaast is het me dus ook opgevallen dat ik een auto kon overschrijven zonder correcte papieren. Dan is zo 'n conclusie snel getrokken, nietwaar?quote:Op zondag 20 maart 2011 03:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelul.
Het zijn geen vakkenvullers die ze daar neer zetten, op zo'n postkantoor staan opgeleide mensen.
Hoe weet ik dat? Mijn vrouw is er zo 1.
Dat het een servicepunt is doet niks af aan de competentie van de mensen, ze moeten nog steeds opgeleid en bevoegd zijn.
Ik mis even iets, waar probeer ik stoer te doen? Het is mij inderdaad gelukt, ik was er van overtuigd dat ik de juiste papieren had, maar achteraf bleek dat niet het geval te zijn. Het enige wat ik heb beweerd is dat het op die manier dus fout kan gaan bij het overschrijven, en dat dat voor mij niet voldoende vertrouwen geeft in 'het systeem'.quote:Ik heb dan ook een donkerbruin vermoeden dat jij je nu stoerder voor doet dan dat je bent.
En misschien is het je ook wel een keer gelukt, maar dat is dan puur te wijten aan degene die toen op het postkantoor werkte.
Want normaal is: zonder eigendomsbewijs geen overschrijving. Klaar.
Och, eigenlijk hoort daar elke standaard uitvoering van een Audi, BMW, MB & elke SUV ook bij.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:35 schreef von_Preussen het volgende:
Oja, in de lijst van aftermarket ergernissen, een Seat Ibizi met Pools kenteken (no offence house & monsterd) en fel groenachtig xenon-licht. Niet zo aangenaam om in je spiegels te hebben.![]()
Gat van een spijker kun je plakkenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef Palomar het volgende:
Had net mn auto geparkeerd met de wielen helemaal naar links gedraaid. Goed zicht op het loopvlak van de banden en daar ziet mijn oog ineens een spijker in de linker voorband zittenVan de week maar es even langs de bandenboer. Nieuwe banden stonden nog niet echt op de planning
Hopen dat het op een andere manier te fixen is.
Het is zo te zien maar een klein spijkertje (al heb ik hem er maar niet uitgetrokken, omdat ik de auto morgen nog nodig hebquote:
Volgens mij herken ik de plekquote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef Kriegel het volgende:
Goed, mijn heilige koe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand onderstaand stukje dan nog even in de OP zetten, of vanaf het volgende topic?
Kriegel Hyundai Coupe 2.0i F, 1999 Eins Zwei Drei
Dank u.
Thanks, 1990quote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef Palomar het volgende:
Ziet er idd netjes uit voor een auto met Y-kenteken (1991 ws. dus?).
Alleen die brede banden, heeft dan geen negatieve invloed op het stuurgedrag en verbruik/prestaties?
Zoals ik ook jouw plek herken, hehe. Scheelt hemelsbreed een kilometertje ofzo.quote:
Inderdaad. Gelukkig nog een bonnetje weten te redden van de nieuwe auto dus die gegevens zijn nog niet verloren.quote:
Vooral vergelijkingsmateriaal en gewoon het verbruik en statistieken daaromheen verzamelen. Leuk tijdverdrijf van 5 minuten per tankbeurtquote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Kriegel het volgende:
Ai, da's wel kut inderdaad.
Wat deed je trouwens met die gegevens dan?
dat doe ik in een exceltabelletje op de laptopquote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vooral vergelijkingsmateriaal en gewoon het verbruik en statistieken daaromheen verzamelen. Leuk tijdverdrijf van 5 minuten per tankbeurt
Nice!! Kon ik de mijne ook maar zo laten glimmennquote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef FalleNk810i het volgende:
Goedemiddag![]()
Lekker cruise weer vandaag![]()
Gisteren na lange tijd mn auto weer eens schoongemaakt;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, die gegevens verzamel ik ook, en dan aan het eind van het jaar alles bij elkaar optellen en een hartverzakking krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef gateway het volgende:
[..]
dat doe ik in een exceltabelletje op de laptop
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True, die gegevens verzamel ik ook, en dan aan het eind van het jaar alles bij elkaar optellen en een hartverzakking krijgen.
Gaat wel lukken hoor, leuke poetsmiddeltjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nice!! Kon ik de mijne ook maar zo laten glimmenn![]()
aCar zeker? Dat gebruik ik ook actief, werkt ideaalquote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oh zucht, ik ben bezig met nieuwe roms aan het uitproberen op m'n telefoon en had bewust geen diepe backup gemaakt. Daardoor ben ik nu m'n verbruiksgegevens van alle auto's hier kwijtDaar gaat een duizendtal euro aan statistiek.
Mijn zonsondergang van vandaag was wel erg mooi! bovenaan de rosten, op zo'n meter of 19, met je beentjes bungelend over de rand uitkijken over het bos, waar je langzaam de zon ziet wegzakken...quote:
Hoe zat het met de draairichtingen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Vanmorgen de auto even heerlijk schoongemaakt van binnen
Daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen. Ik mest hem af en toe uit, maar ""lekker schoonmaken", neuh...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Vanmorgen de auto even heerlijk schoongemaakt van binnen
quote:
Aangezien de kofferbak vol zat met hondenharen en zowat een laag stof op m'n dashboard...quote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen. Ik mest hem af en toe uit, maar ""lekker schoonmaken", neuh....
No offence btw
Steekproefsgewijs halen ze er dan "verdachte" auto's uit, dat kan gaan van vrachtwagens die in slechte staat lijken te verkeren tot auto's met vreemdelingen (verblijfsvergunning) en jonge mannen in oude auto's (drugscontrole). Dus ze staan er heel breed te controleren, maar vooral drugscriminaliteit heeft de aandacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef L0we het volgende:
@vP, volgens mij heb jij het wel eens eerder gehad over de Duitse polizei, die aan het begin van Duitsland staan. Die zag ik vandaag weer staan, maar waarop controleren ze daar eigenlijk, weet jij dat?
alleen de naam al, sierdopjesquote:Op maandag 21 maart 2011 09:04 schreef Goddelijker het volgende:
Zo weer even een paar nieuwe sierdopjes halen, ben er weer 1 kwijt
Mis ik iets?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Marco001 het volgende:
zo, sollicitatie 1 van vandaag gehad..
Do, Sjoegerd bedoeld denk ik de wax in, wax out tantra. ..
Net even langs Euromaster en Kwikfit gereden, maar ze doen alleen reparatie door band eraf te halen en van binnenuit te fixen. Kost een half uur en kon niet direct, dus ga er een andere keer wel heen. Hopen dat ie straks op de snelweg niet explodeertquote:
Nee we hadden t over de beunhazerij van zijn garagequote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Marco001 het volgende:
zo, sollicitatie 1 van vandaag gehad..
Do, Sjoegerd bedoeld denk ik de wax in, wax out tantra. ..
En jij maar sjorren aan het handschoenenvakje? hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Boekje gescoord op de sloop, ben meteen erachter gekomen dat ik onder best wat stoelen verstopruimte heb, airbag ipv handschoenvakje en m'n centrale deurvergrendeling werkt maar op 1 sleutel. Als die kapot gaat ben ik de sjaak want Renault levert geen nieuwe sleutels meer voor dat model.
Je moest eens weten wat ik allemaal gedaan heb om hem open proberen te krijgen hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
En jij maar sjorren aan het handschoenenvakje? haha
Ow, lugnutcovers, die heb ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, voor over de wielbouten heen.
Moet maar eens kijken of ze niet ergens op internet te krijgen zijn, moest 10 euro betalen voor 3 stuks.quote:
Ik heb de mijn via Ebay, uit de USA. Eenstuk goedkoper volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet maar eens kijken of ze niet ergens op internet te krijgen zijn, moest 10 euro betalen voor 3 stuks.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de mijn via Ebay, uit de USA. Eenstuk goedkoper volgens mij.
($20 voor 20 stuks meen ik)
Maareh, gaan ze per 3 stuks, of had je er 3 nodig?
Ik heb er nu 20 voor ¤ 13,54.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef D. het volgende:
Die van mij zijn overigens wel van (verchroomd) plastic
Nope. Morgen komt er een uitleesapparaat etc. binnen. Dan zien we wel weer verder.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
Die Micra uit de openingspost, rijdt die inmiddels alweer?
Is 'ie dood?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nope. Morgen komt er een uitleesapparaat etc. binnen. Dan zien we wel weer verder.
Het setje wat ik kocht was het enige setje wat ik kon vinden destijds.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er nu 20 voor ¤ 13,54.
De originele van Peugeot zijn ook 'verchroomd' plastic.
Alleen kosten ze ¤ 3,** per stuk.
Nee, maar ik ben er al een paar kwijt geraakt, dus een paar reserve is niet erg.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het setje wat ik kocht was het enige setje wat ik kon vinden destijds.
En non-chrome op chrome velgen ziet ook niet uit
Gelukkig zie je het niet dat het plastic is
Wel knap dat je ze kwijtraakt. Dat is me nog niet geluktquote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er al een paar kwijt geraakt, dus een paar reserve is niet erg.
* Oef *, das wel serieus dan? Staat ie nog thuis, gaan jullie hem zelf uitlezen? Wat is de plan van aanpak?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nope. Morgen komt er een uitleesapparaat etc. binnen. Dan zien we wel weer verder.
Ik ben er 2 verloren en 2 keer net nadat ik m'n banden en velgen gewisseld had, dus waarschijnlijk niet helemaal goed erop gedrukt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Wel knap dat je ze kwijtraakt. Dat is me nog niet gelukt
*afklopt
Ah, drukken. De mijne zitten geschoefdquote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben er 2 verloren en 2 keer net nadat ik m'n banden en velgen gewisseld had, dus waarschijnlijk niet helemaal goed erop gedrukt.
Serieus klein blok lijkt het welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef FalleNk810i het volgende:
Vanavond weer ff vieze handjes gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kaal 1.4 blok, lijkt inderdaad heel klein zonder alle aanbouwdelen zoals startmotor, waterpijp en dat soort spul.quote:
Zal mijn blok wel van tzelfde formaat zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kaal 1.4 blok, lijkt inderdaad heel klein zonder alle aanbouwdelen zoals startmotor, waterpijp en dat soort spul.
Kan hem redelijk in mn eentje optillen zo, heb m in iedergeval zo op de tafel gekregen
Ongetwijfeld, wat heb jij dan? 1.?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal mijn blok wel van tzelfde formaat zijn..
1.1 HDY blokje van PSA geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, wat heb jij dan? 1.?
1.0 tot 1.6 zijn allemaal dit formaat (smallblock) maar je hebt ook 1.6 bigblocks. Daar zit het omslagpunt een beetje.
Ik heb sowieso geen enkel idee wat er mis mee kan zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Oef *, das wel serieus dan? Staat ie nog thuis, gaan jullie hem zelf uitlezen? Wat is de plan van aanpak?
De ooit eens zo geliefde Micra is nu iets minder geliefd?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen enkel idee wat er mis mee kan zijn. Ik laat lekker de vriend van mijn moeder ermee aanklooien. Hij heeft alles nagelopen en alles was in orde. Het kan dus ook gewoon aan het motormanagement liggen. Voorlopig staat hij idd stil voor de deur.
Ach, heb een jaar volledig probleemloos ermee gereden zonder maar iets van de onderhoudshistorie af te weten. Zoiets zat eraan te komen. Ik verwacht dat hij het straks ook weer prima doet, dus dan issie weer net zo geliefdquote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De ooit eens zo geliefde Micra is nu iets minder geliefd?
Zie je dat al gebeuren?quote:
Het blijft echt een doodsaaie weg, maar vooruitquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zie je dat al gebeuren?![]()
Ik zie meer een trein en een bus voor me en anders een lief vriendje die gewoon per auto naar zutphen toe komt
Je kunt nog altijd over Heetenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het blijft echt een doodsaaie weg, maar vooruit
Spannend bruggetje ook, met de grotere auto nu! En lekker 50km/h door Deventer heen. Wat een land ditquote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd over Heeten. Fijne wisselende snelheden enzo
Nouja, als je eerst naar Nijverdal gaat, dan de toeristenweg naar Holten neemt, vervolgens via Markelo naar Lochem gaat, in Lochem binnendoor richting Vorden en dan van Vorden via Warnsveld (?) naar Zutphen gaat dan heb je wel een mooie route.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd over Heeten. Fijne wisselende snelheden enzo
Ik reed vandaag nog langs de hoeren in Deventer.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Spannend bruggetje ook, met de grotere auto nu! En lekker 50km/h door Deventer heen. Wat een land dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch leuk dat ik, als Zeeuw, al die plekjes kenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nouja, als je eerst naar Nijverdal gaat, dan de toeristenweg naar Holten neemt, vervolgens via Markelo naar Lochem gaat, in Lochem binnendoor richting Vorden en dan van Vorden via Warnsveld (?) naar Zutphen gaat dan heb je wel een mooie route.
Duurt alleen wel 3x zo lang.
Baas ben je!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik, als Zeeuw, al die plekjes kenMaar die regio is ook
Tsja, ik ken eigenlijk helemaal niets van Zeeland, behalve dat ik eens met idiote snelheden naar Burgh Haamstede ben gereden voor een 21-diner. Oja, en daarnaa zuipen in Renesse (buiten het seizoen), nog gruwelijk gelachen met Rotterdamse agenten die daar dienst hadden.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er familie wonen, dus was regelmatig in Zutphen en Barchem te vinden
Met het gevolg dat je zodra je de berg op wil in Nijverdal in de file terecht komt die tot aan Enschede doorloopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nouja, als je eerst naar Nijverdal gaat, dan de toeristenweg naar Holten neemt, vervolgens via Markelo naar Lochem gaat, in Lochem binnendoor richting Vorden en dan van Vorden via Warnsveld (?) naar Zutphen gaat dan heb je wel een mooie route.
Duurt alleen wel 3x zo lang.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog langs de hoeren in Deventer.Ik las dat ze dat gingen sluiten ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Der zaten er anders nog een heleboel, slechts 1 rijtje was leeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met het gevolg dat je zodra je de berg op wil in Nijverdal in de file terecht komt die tot aan Enschede doorloopt.
[..]
Ik las dat ze dat gingen sluiten ergens.
[..]
Ik reed vandaag nog langs de hoeren in Deventer.Dat deed ik vroeger altijd met m'n ouders als ik naar Deventer ging tijdens vakantie. Mijn broer is 4 jaar ouder, dus die begreep zulke dingen net iets meer. Ik vroeg me altijd af waarom die mevrouwen in hun ondergoed op straat stonden, dat is toch heel koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En m'n broer maar genieten
Ik ga dadelijk voor het eerst met de tomtom op pad. Ik heb wel enig idee waar ik moet zijn, maar niet exact.. En ik knijp 'm serieus
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
thnx voor de infoquote:Op maandag 21 maart 2011 08:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Steekproefsgewijs halen ze er dan "verdachte" auto's uit, dat kan gaan van vrachtwagens die in slechte staat lijken te verkeren tot auto's met vreemdelingen (verblijfsvergunning) en jonge mannen in oude auto's (drugscontrole). Dus ze staan er heel breed te controleren, maar vooral drugscriminaliteit heeft de aandacht.
Zelf ben ik tot nu toe nog maar 1x aangehouden, ze hebben toen mijn papieren gecontroleerd en bij de centrale nagevraagd of er iets tegen mij voorligt en toen dat in orde was kon ik na 2 minuten weer verder rijden.
Overigens zie ik daar regelmatig verschillende instanties staan, naast de gewone politie de federale politie (die is verantwoordelijk voor o.a. de grensbewaking) en de douane.
Vind ze over het algemeen wel een beetje afstandelijk in de omgang, maar daarvoor zijn het wel zeer correcte mensen en wordt je nooit onheus bejegend (in Nederland is dat wel anders).
Lekker bezig! Ik heb toevallig een 1800 blok staan nog, maar dat ziet er niet veel groter uit. En logisch ook wel een beetje, 700 cc extra t.o.v. een 1100 neemt niet heel erg veel ruimte in beslag.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef FalleNk810i het volgende:
Vanavond weer ff vieze handjes gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik reed vandaag nog langs de hoeren in Deventer.Iedereen heeft zo zijn eigen manier om met de file's om te gaan he? Gok dat de tijd vast heel snel ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relaxquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk voor het eerst met de tomtom op pad. Ik heb wel enig idee waar ik moet zijn, maar niet exact.. En ik knijp 'm serieus
[..]
Ik reed vandaag nog langs de hoeren in Deventer."vroeger" toen ik nog wel eens op de fiets naar Deventer ging reed ik daar ook altijd langs. Wist nooit een andere weg om in de stad te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind het sowieso een vreemde plek voor bordelen enz.
Moet kunnen als je 1.5 - 2 uur ervoor uittrekt.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duurt alleen wel 3x zo lang.Ik ben bekend in Hulst! Heb daar namelijk gewoondquote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, ik ken eigenlijk helemaal niets van Zeeland, behalve dat ik eens met idiote snelheden naar Burgh Haamstede ben gereden voor een 21-diner. Oja, en daarnaa zuipen in Renesse (buiten het seizoen), nog gruwelijk gelachen met Rotterdamse agenten die daar dienst hadden.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Wat ik in zulke gevallen wel eens wil doen (ook als ik navi heb) is even op google streetview kijken hoe de omgeving eruit ziet van waar ik moet wezen en eventueel een paar kruisingen bekijken zodat ik op voorhand weet waar ik moet afslaan / hoe ik moet voorsorteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:56 schreef Purdey het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef L0we het volgende:
Iedereen heeft zo zijn eigen manier om met de file's om te gaan he? Gok dat de tijd vast heel snel ging!.
Wat vind jij dan wél een normale plek voor een bordeel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:17 schreef monsterd. het volgende:
"vroeger" toen ik nog wel eens op de fiets naar Deventer ging reed ik daar ook altijd langs. Wist nooit een andere weg om in de stad te komen. Ik vind het sowieso een vreemde plek voor bordelen enz.
Ik vind de plek van het huidig boordeel een beetje jammer omdat het naar mijn idee nu een beetje als uithangbord voor de gehele stad geldt. Het staat gelijk aan het begin (ligt eraan hoe je het dan bekijkt), voor die parkeerplaats. Plaats het dan achter de parkeerplaats zonder dat je daar grote zichtbare wegen naartoe hebt. Verkeerstechnisch vind ik die hele straat sowieso niet handig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:21 schreef von_Preussen het volgende:
Wat vind jij dan wél een normale plek voor een bordeel?
huh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:12 schreef Marco001 het volgende:
zo, nog even geoefend voor de capaciteitentest(al kan ik geen stroomdiagrammen vinden..) dus ik hoop dat ik hem morgen haal...
nouja, morgen sollicitatiedag, waarbij je ook een of andere test moet maken met cijferreeksen, logische volgorde(plaatjes) en dergelijke.. ) Kan ik wel, alleen je hebt slechts beperkt de tijd per vraag, dus dat word een lastige..quote:
En daar gaat het om, dan gaat het de volgende keer vanzelf beter!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef Purdey het volgende:Anyway, auto is toch nog heel, en ik ben weer een ervaring rijker.
aaah balen zeg! Ben je zelf niet geschrokken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Verdomme.. Had net de auto weer beetje goed, rij ik bij een stoplicht op iemand zijn trekhaak. Stoplicht ging op groen, we reden allemaal op.. Maar toen ineens stond alles stil wat ik niet snel genoeg zag omdat de zon precies in de rug stond. Schade bij mij: Bumper, koplamp en radiateur die nu krom is met een flink gat onderin.. Bij de ander gelukkig alleen de achterbumper.. En had al zo'n kutdag. En dan ook nog eens gesleept worden door je pa wat doodeng is.
Gruwelijk, dag was al zo kut.. Kon dit er ook nog wel bij.. Kan wel jankenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
aaah balen zeg! Ben je zelf niet geschrokken?
Ja echt... En er moesten nog wat dingen gebeuren.. Ding heeft me onderhand al genoeg gekost.. 1 voordeel... Gesleept worden is wel zuinigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef FalleNk810i het volgende:
Pff, wat een klote zooi zeg :/
Kan je weer aan de AX gaan sleutelen, net nu die weer reed. balen!
Ja dat weet ik welquote:
Maakt het toch weer beetje beter ofniet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef FalleNk810i het volgende:
Honden merken dat inderdaad, echt vaag..
En wij hebben er maar liefst 3
jup, vandaag nog met een Skoda Superb, een Skoda Superb gesleept..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maakt het toch weer beetje beter ofniet?
En god wat is dat slepen eng.. En je moet constant >9000% gefocust zijn
11 km hier.. Deels in spitsverkeer en deels door plattelandsverkeerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, vandaag nog met een Skoda Superb, een Skoda Superb gesleept..
van de Hyundai garage naar de centrale.. c.a. 3 km, maar men was bang dat als we gewoon gingen rijden, de auto na 1 km al in de fik zou staan...
Kwamen we op de centrale aan, kwam er al allemaal rook onder de motorkap weg...
Kabeltjes van de datacom willen erg graag in de fik vliegen...
Honden zijn lief jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maakt het toch weer beetje beter ofniet?
En god wat is dat slepen eng.. En je moet constant >9000% gefocust zijn
Ja, sorry hoorquote:
Kan me goed voorstellen, het is ook niet bepaald een kruisinkje Dorpsstraat-Kerkstraat in Ons Dorpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef Purdey het volgende:
Zo ik ben weer thuis. @Preus: Ik had al een idee waar ik moest zijn, omdat ik daar ooit op school heb gezeten. Maar dat is 'alweer' 7 jaar geleden, dus een omgeving verandert dan wel. Ik had van te voren indd op streetview gekeken, zo'n controlefreak ben ik wel
Ritje ging goed, terugweg iets minder. Moest even een collega afdroppen bij m'n werk, en ik was links voorgesoorteerd, maar ik bleek ineens niet naar links te kunnen?! Was een hele rare situatie. Kruising Capelse weg/George Hintzeweg. Nu ik het op streetview bekijk, had ik wel vanaf de Capelseweg de George Hintzeweg op kunnen knallen. Rotsituatie, en aangezien ik een soort van in paniek raakte, haalde ik gevaarlijke manouvres uit.. Anyway, auto is toch nog heel, en ik ben weer een ervaring rijker.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Verdomme.. Had net de auto weer beetje goed, rij ik bij een stoplicht op iemand zijn trekhaak. Stoplicht ging op groen, we reden allemaal op.. Maar toen ineens stond alles stil wat ik niet snel genoeg zag omdat de zon precies in de rug stond. Schade bij mij: Bumper, koplamp en radiateur die nu krom is met een flink gat onderin.. Bij de ander gelukkig alleen de achterbumper.. En had al zo'n kutdag. En dan ook nog eens gesleept worden door je pa wat doodeng is.
De zon was niet in staat om een schadeformulier in te vullen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen, het is ook niet bepaald een kruisinkje Dorpsstraat-Kerkstraat in Ons Dorp![]()
[ afbeelding ]
[..]pfff dat is ruk zeg. En de zon was zeker niet WA verzekerd?
Waarom kun je daar niet links? Ik zie het niet.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen, het is ook niet bepaald een kruisinkje Dorpsstraat-Kerkstraat in Ons Dorp![]()
(vergroot de foto, en dan nog heb je in de auto minder overzicht dan de enorme hoek van de streetview cam)
[ afbeelding ]
Je kunt daar gewoon links. Het enige bijzondere is dat rijstrook 1 voor meteen links is, rijstrook 2 voor links op de volgende kruising en rijstrook 3/4 voor rechtdoor. Maar goed, dat is aan de verschillende pijlen op de verkeerslichten te zien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef vannelle het volgende:
Waarom kun je daar niet links? Ik zie het niet.....
Huh wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
Jongens (en meisjes), waar zijn jullie allemaal mee bezig?
Helaas, was met sollicitatie bezig geweest, maar word hem helaas niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
Ik was, zoals een echte vrouw dat hoort te doen, aan het winkelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
proberen om de boel hier ontopic te houden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
Auto's wassenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vroeg het in de zin van wat ze allemaal aan het doen waren dat alles kapot gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
proberen om de boel hier ontopic te houden?
Mijn auto is nog heel.... (nog wel, had vanmiddag echter haast niks gescheeld)quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vroeg het in de zin van wat ze allemaal aan het doen waren dat alles kapot gaat.
Je banden mogen vrij ver afgesleten zijn voor de APK.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Purdey het volgende:
Ik denk he trouwens, dat ik er binnenkort eens 2 nieuwe voorbanden onder laat gooien. Toen ik 'm kocht waren ze al iets minder, maar de meneer van de dealer vond dat het prima kon, en de keuringsmeester ook. Aangezien ik in augustus voor de APK moet, ga ik het zelf maar regelen voor ze er nu 'ineens' wel mee komen.
En ik moet 'm van de week ook eens wassen. Maar aangezien ik daar m'n nagels niet op wil breken, denk ik dat ik even langs de wasstraat ga. Even uitvogelen hoe zoiets werkt
Laat je ze er dan toch om leggen (bij APK)? Waarom nu al, is zonde geld, zeker als je niet veel rijdt. Die van mij waren ook al punt van aandacht bij vorige APK (geen afkeur), maar ik ga ze nog niet vervangen voor de korte stukjes die ik rijquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Purdey het volgende:
Ik denk he trouwens, dat ik er binnenkort eens 2 nieuwe voorbanden onder laat gooien. Toen ik 'm kocht waren ze al iets minder, maar de meneer van de dealer vond dat het prima kon, en de keuringsmeester ook. Aangezien ik in augustus voor de APK moet, ga ik het zelf maar regelen voor ze er nu 'ineens' wel mee komen.
Ik heb 2 voorbanden die tussen de 2,5 en 3 mm zitten (+1,6 mm is goed voor de APK), maar ik laat er voor de zomer toch wel andere onder zetten, zeker als ik op vakantie ga met de auto.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat je ze er dan toch om leggen (bij APK)? Waarom nu al, is zonde geld, zeker als je niet veel rijdt. Die van mij waren ook al punt van aandacht bij vorige APK (geen afkeur), maar ik ga ze nog niet vervangen voor de korte stukjes die ik rij
jup, hier een keer bijna een ree(wil je niet, die beesten zijn zwaar en kunnen de hele voorkant van je auto slopen..) kat, 1 keer bijna een chihuahua (toen reed ik in een Sprinter, dus had er denk i kzo overheen kunnen rijden zonder hem te raken..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb bijna eens een lammetje aangereden.
En verder al een hoop vogels die beslissen om op te vliegen voor de wagen als ik kom aangereden.
En mijn vader vorige week bijna een kat die besluit om over te lopen net voor de wagen.
Gelukkig stopte ze, ze zat op een paar cm van het wiel.
En je bent ook verplicht om voldoende afstand te houden..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Marco001 het volgende:
Maarja, je mag niet remmen voor dieren, ant als er dan iemand achterop je knalt, ben jij de schuldige...
Blijft toch een lastige keuze die je in een split-second moet maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef trainfreak het volgende:
[..]
En je bent ook verplicht om voldoende afstand te houden..
Als ik zie dat er een hert op straat loopt dan ga ik echt niet vrolijk verder rijden aan de snelheid die ik net reed.
Klopt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Blijft toch een lastige keuze die je in een split-second moet maken.
Dit dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef trainfreak het volgende:
En je bent ook verplicht om voldoende afstand te houden..
Als ik zie dat er een hert op straat loopt dan ga ik echt niet vrolijk verder rijden aan de snelheid die ik net reed.
nouja, ik ben verzekerd voor schade door de natuur, incl. overstekend wild.. ik ben echter niet verzekerd tegen achterop knallende auto's... dus ik wist het wel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Klopt!
Als je geluk hebt kan je nog uitwijken, anders ...
Bij ons kun je niet uitwijken.. Veel, heel veel bomen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Klopt!
Als je geluk hebt kan je nog uitwijken, anders ...
Bijna nooit.. (vooral niet op snelweg.)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Marco001 het volgende:
Overigens, Houd jij altijd netjes 2 seconden afstand?
Ja maar jij rijdt in een Audi. Dan hóór je op de linkerstrook te kleven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Dubish het volgende:
Bijna nooit.. (vooral niet op snelweg.)Met al dat van baan wisselen..
Nah, kleven doe ik niet aan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar jij rijdt in een Audi. Dan hóór je op de linkerstrook te kleven.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nah, kleven doe ik niet aan...Iedereen kleeft bij jou.. Op de voorbumperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Dat doen ze echt hoor, komen ze tussen mij en mijn voorganger proppen. Wie is er nou de bumper klever!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iedereen kleeft bij jou.. Op de voorbumper
Ik ga niet zeggen dat het altijd 2 seconden zijn, maar ik probeer toch voldoende afstand te houden ja. (behalve bij langzaamrijdend verkeer dan)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Marco001 het volgende:
Overigens, Houd jij altijd netjes 2 seconden afstand?
Ik geloof dat je juist de beste banden op de achterkant moet hebben...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef gateway het volgende:
banden omleggen, dat moet ik eigenlijk van het weekend ook doen, en dan niet van zomer naar winter, maar de winter van voor naar achter en omgekeerd. Profiel is dik onder de 4mm die een winterhand wel dient te hebben (eerder 2,5 of 2) maar achter is nog net iets beter, kan ik ze mooi oprijden voordat de zomersloffen erop gaan.
Die houden het dan hopelijk wel tot de keuring in oktober, en dan zien we wel verder als de auto de apk haalt
mwaH, ik zie de boom liever niet aankomen, mocht ik in de slip raken..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik geloof dat je juist de beste banden op de achterkant moet hebben...
Want als de voorkant grip verliest, glij je rechtdoor. Dat is 'makkelijk' te corrigeren.
Als de achterkant grip verliest ga je achterste voren, wat lastiger te corrigeren is.
Dan zou ik zeggen: Koop gewoon 2 nieuwe banden, als je het risico zoveel mogelijk wilt beperken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwaH, ik zie de boom liever niet aankomen, mocht ik in de slip raken..
Besides, bij FWD, imho altijd de beste banden voor...
ja, dan ga je ook niet met winterbanden rijden met dit weer van dik boven de 10 gradenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: Koop gewoon 2 nieuwe banden, als je het risico zoveel mogelijk wilt beperken.
* Marco001 rijd nog wel met winterbanden... wil volgende week zomerbanden + 17"velgen kopen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef gateway het volgende:
[..]
ja, dan ga je ook niet met winterbanden rijden met dit weer van dik boven de 10 graden
Ja? Hmm, zal van de week eens kijken en als ik denk dat het nog aardig in orde is, laat ik ze zitten en kijk ik wel wat er met de APK gebeurd. Ik ga sowieso niet meer terug naar de Hyundai dealer waar ik 'm vandaan heb. Achteraf vond ik de service gewoon ruk. Maar de auto was opzich niet duur, een hoop opties..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je banden mogen vrij ver afgesleten zijn voor de APK.
Een wasstraat is totaal niet moeilijk. Een beetje zelfvertrouwen mag wel!
mistlampen? sensoren? allemaal ter voorbereiding denk ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kom met demonteren van meuk echt allerlei stekkertjes tegen die los hangen en nergens in kunnen..
Centrale vergrendeling, op afstand bedienbaar. Airco, verstelbare koplampen, stuurbekrachtiging. En het is een 5 deurs. Is niet enorm baanbrekend ofzo, maar ik vind het wel fijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Welke opties heeft je micra eigenlijk?
Oh, dat zijn zeker heel fijne opties voor zo'n auto jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Centrale vergrendeling, op afstand bedienbaar. Airco, verstelbare koplampen, stuurbekrachtiging. En het is een 5 deurs. Is niet enorm baanbrekend ofzo, maar ik vind het wel fijnEn alle boekjes waren nog aanwezig, dat vond ik ook wel netjes.
Wat er uit moet is er uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mistlampen? sensoren? allemaal ter voorbereiding denk ik?
Lukt het een beetje?
Hallgever (nokkenassensor) dus..?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef monsterd. het volgende:
Mijn micra rijdt ook weer! Uiteindelijk moest de onsteking vervangen worden..
Zou wel mooi zijn!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat er uit moet is er uit.. Morgenochtend gaat mijn pa kijken op de sloop of er wat te vinden is.. Zoja dan gaan we zaterdagochtend het halen.. Dus misschien loopt hij zaterdagmiddag weer
Ja, hij wil dat ding zo snel mogelijk weer onder de carport vandaan geloof ik.. De Astra heeft namelijk al weer genoeg vogelpoep moeten doorstaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hallgever (nokkenassensor) dus..?
Heb ik ook kapot gehad, dan wil die ook ni meer lekker starten!
Mooi dat tie het weer doet
[..]
Zou wel mooi zijn!
Ideaal zo'n pa die het begrijpt haha
fijn! Zonder vonkjes wil je auto niet lopen inderdaad...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef monsterd. het volgende:
Mijn micra rijdt ook weer! Uiteindelijk moest de onsteking vervangen worden..
Goed bezig! Is dr geen AX club waar je zulk soort onderdelen kan scoren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat er uit moet is er uit.. Morgenochtend gaat mijn pa kijken op de sloop of er wat te vinden is.. Zoja dan gaan we zaterdagochtend het halen.. Dus misschien loopt hij zaterdagmiddag weer
Er is een club.. Lokale sloop is natuurlijk makkelijker/sneller en leukerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef L0we het volgende:
[..]
fijn! Zonder vonkjes wil je auto niet lopen inderdaad...
[..]
Goed bezig! Is dr geen AX club waar je zulk soort onderdelen kan scoren?
Bij mij is het vaak omgekeerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er is een club.. Lokale sloop is natuurlijk makkelijker/sneller en leuker
Ik kan ook nog spul van 106jes gebruiken.. Die liggen er zat op de sloop.quote:
Ja, das ideaal, die is volgens mij een stuk meer verkochtquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan ook nog spul van 106jes gebruiken.. Die liggen er zat op de sloop.
Zal bij volgende auto's nog wel lastiger worden met onderdelen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, das ideaal, die is volgens mij een stuk meer verkocht
Valt vaak wel mee, tenzij je een heel exotische auto hebt... Maar zelfs van de renault 6 (40 jaar oud) zijn een hele hoop onderdelen gewoon nog nieuw te bestellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal bij volgende auto's nog wel lastiger worden met onderdelen..
Ik bedoel op de sloop.. Vind daar maar eens spul van Land Rovers enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt vaak wel mee, tenzij je een heel exotische auto hebt... Maar zelfs van de renault 6 (40 jaar oud) zijn een hele hoop onderdelen gewoon nog nieuw te bestellen.
Oud? Of nieuw?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik bedoel op de sloop.. Vind daar maar eens spul van Land Rovers enzo
Natuurlijk zijn die er.. Maar vind dat maar eens in de buurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Oud? Of nieuw?.
Zullen vast ook wel sloperijen zijn die zich daarin specialiseren toch?
Dan is het toch ook niet zo lastig om aan onderdelen te komen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er.. Maar vind dat maar eens in de buurt.. Lijkt mij wel gaaf, een bedrijf in tweedehands onderdelen voor terreinwagens hebben
Ooit komt er een Series 3 of een Defenderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet zo lastig om aan onderdelen te komen?. Het is hooguit fftjes rijden...
Die zijn gaaf!, wil ik nog een keer een project van maken met mn paquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ooit komt er een Series 3 of een Defender
ooit komt er een Porsche Speedster..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die site is best geniaal inderdaad:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ooit komt er een Porsche Speedster..
Oh, check btw Wolframalpha eens(google maar) geniale computer is dat.. Zoek maar eens op coffee
Netjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Pa heeft onderdelen gehaald.. Morgen of maandag komt er een nieuwe radiator
Ga vanmiddag eerst werken.. Morgen kijken wat er gedaan kan worden.. Als het meezit is die morgenavond weer klaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Netjes. Opbouwen dat ding, en weer verder rijden!
Noob-vraag: wat is een Series 3?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah, ok.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ook een landrovert
[ afbeelding ]
Ombouwen naar de techniek van een Defender.. 200TDi of 300TDi blok er in, 5-bak, modernere assen+onderstelquote:
Daar rijdt Dr. McDreamy in, in Grey's Anatomyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ook een landrovert
[ afbeelding ]
Dankje Purdey, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar rijdt Dr. McDreamy in, in Grey's Anatomy![]()
Kijk, zulke informatie krijg je alleen van de vrouwelijke posters hier
En waarom reed je dan ook alweer zo'n oude auto?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ombouwen naar de techniek van een Defender.. 200TDi of 300TDi blok er in, 5-bak, modernere assen+onderstel
Ik heb van 10:00 tot 22:00 gewerkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Me too, drukke beursdag gehad en dan weer 110 kilometer naar huis rijden. Morgenvroeg weer 110 heen en avond 110 terug (hotels waren reteduur, en ik slaap liever in mijn eigen bed).
Tja, doet me niks eigenlijk, vind alleen de motor interessantquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef El_Matador het volgende:
Oh jongens, wat is dit genieten:
Alfa<- the heart = art
Ik ben Brerafan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, doet me niks eigenlijk, vind alleen de motor interessant![]()
Beetje een Lotus idee....
En wat staat dat ding hoog op zn poten zeg voor zo'n wagen![]()
Vind de Guillieta ofzo? veel mooier, net zoals de Mito.
Pff, beursdagen zijn slopend! Dan is 110 km ook best wel een eindje nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Me too, drukke beursdag gehad en dan weer 110 kilometer naar huis rijden. Morgenvroeg weer 110 heen en avond 110 terug (hotels waren reteduur, en ik slaap liever in mijn eigen bed).
Van de Alfa's vind ik alleen dat de Alfa 75 wat heeft. En dan natuurlijk de 3.0 V6quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, doet me niks eigenlijk, vind alleen de motor interessant![]()
Beetje een Lotus idee....
En wat staat dat ding hoog op zn poten zeg voor zo'n wagen![]()
Vind de Guillieta ofzo? veel mooier, net zoals de Mito.
Kvind een 155 nog wel gaafquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Van de Alfa's vind ik alleen dat de Alfa 75 wat heeft. En dan natuurlijk de 3.0 V6. Lekker retro.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef FalleNk810i het volgende:
Brera is natuurlijk wel heel stoer ja![]()
Vind een 147 of gaaf of echt een wijvenautotje..
Ligt aan de uitvoering denk iken de kleur
Uiteraard, En hij was niet duur.quote:
Dan wordt 'ie niet roze als het goed isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, En hij was niet duur.
De juiste? Hij is rood hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De juiste kleur uiteraard.
Daar zaten we op te wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar rijdt Dr. McDreamy in, in Grey's Anatomy![]()
Kijk, zulke informatie krijg je alleen van de vrouwelijke posters hier
Da's wel een beetje 'nep' hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ombouwen naar de techniek van een Defender.. 200TDi of 300TDi blok er in, 5-bak, modernere assen+onderstel
Zijn die een beetje zeldzaam?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben Brerafan.
Lekker volle kont.![]()
Mja, vind zwart of een andere donkere kleur beter staan op een 147, sorryquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De juiste kleur uiteraard.
maar dan zou hij aan de ene zijkant meer moeten slijten dan aan de andere zijkant.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef FalleNk810i het volgende:
OF dat je auto slecht is uitgelijnt, waardoor je wielvlucht ongunstig staat t.o.v. de levensduur van de banden
[..]
Mja, vind zwart of een andere donkere kleur beter staan op een 147, sorry![]()
Verder is rood natuurlijk wel de bomb
Dat is heul niet nep.. Die oude diesels zijn niet vooruit te branden en om nou te zeggen dat een Defender van begin jaren 90 niet spartaans isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:30 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel een beetje 'nep' he
Als je graag een ouwe bak wil rijden moet je het spartaanse voor lief nemen
quote:[i[quote]Op zaterdag 26 maart 2011 09:58 schreef Goddelijker het volgende:
Dat is vaak een teken van dat ze te zacht zijn inderdaad.
Heb het dus niet over het verkeer wat van links of rechts komt.quote:
hmmz, dacht dat winterbanden ongeveer 0,2 bar harder moesten dan zomer? normaal doe ik zomer op 2.3 voor en 2.1 achter, en winter dus 2.5 en 2.3 . misschien te weinig naar gekeken in de winter....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:58 schreef Goddelijker het volgende:
Dat is vaak een teken van dat ze te zacht zijn inderdaad.
hmmzz, dan zouden de zomerbandjes dat ook moeten hebben? en daar is het me niet opgevallen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef FalleNk810i het volgende:
OF dat je auto slecht is uitgelijnt, waardoor je wielvlucht ongunstig staat t.o.v. de levensduur van de banden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |