Ik heb geen idee, moest zelf naar m'n werk toe dus heb monsterd naar d'r eigen werk gebracht en zelf snel verder gereden. We zullen het vanavond horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
Moest ie gesleept worden of wilde hij na een aantal keren proberen wel?
Hmm, dat is wel heel toevallig! De mijne startte vanmorgen weer als vanouds, en hij kon nog steeds lekker hardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
LAPO was dat monsterd's micra niet startte vandaag. De nationale micra uitval weken dus.
Naisquote:
Je hoeft toch niet perse naar een Nissan garage?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef monsterd. het volgende:
En de micra start nog steeds niet. Aan de accu ligt het niet; de radio etc. gaan immers gewoon aan. Bij het starten probeert hij het wel, maar komt gewoon niet verder dan het roggelend geluid zegmaar..
En nu? Er zit dus geen nissan garage in Zutphen. Dichtbijzijnste is of in Doetinchem, Dieren, Hengelo of eventueel Rijssen.. Ik heb trouwens volgens mij ook geen woonplaatsserivce van de anwb. Wel al het andere![]()
Lampen enzo en eigenlijk alles gaat voor de rest gewoon aan. Daarnaast is de vriend van mijn moeder er heilig van overtuigd dat het dus niet aan de accu ligt... Maargoed, wat is het nut van overstarten daarna? Dat ik ermee naar de garage kan rijden? Want als ik hem daarna wil starten dan doet ie het toch weer niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:55 schreef vannelle het volgende:
Probeer het eens met een andere auto er bij en met startkabels. Even overstarten dus.
Een radio vraagt veel minder van de accu dan je startmotor dus je accu kan slecht zijn en toch je radio laten spelen.
Ik ken verder geen normale betrouwbare garages in zutphen. Ik weet er 1, maar daar worden altijd slechte dingen over gezegd. Dus daar wil ik liever niet naartoe..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse naar een Nissan garage?.. Je kan in feite overal gewoon terecht hoor.
Zutphen zal sowieso wel minstens 10 universeelbedrijven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Lampen enzo en eigenlijk alles gaat voor de rest gewoon aan. Daarnaast is de vriend van mijn moeder er heilig van overtuigd dat het dus niet aan de accu ligt... Maargoed, wat is het nut van overstarten daarna? Dat ik ermee naar de garage kan rijden? Want als ik hem daarna wil starten dan doet ie het toch weer niet?
[..]
Ik ken verder geen normale betrouwbare garages in zutphen. Ik weet er 1, maar daar worden altijd slechte dingen over gezegd. Dus daar wil ik liever niet naartoe..
Jup diequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
Autopapieren alsin kentekenbewijs? Meestal een waarschuwing, maar je kan er bekeurd voor worden (meestal alleen bij 100%-controles volgens mij)
Als het niet aan de accu ligt heeft overstarten idd geen nut.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Lampen enzo en eigenlijk alles gaat voor de rest gewoon aan. Daarnaast is de vriend van mijn moeder er heilig van overtuigd dat het dus niet aan de accu ligt... Maargoed, wat is het nut van overstarten daarna? Dat ik ermee naar de garage kan rijden? Want als ik hem daarna wil starten dan doet ie het toch weer niet?
Ik realiseerde me net dat ik op de weg zat zonder kentekenbewijs, verzekeringspapieren, id of rijbewijs, geen enkel document met mn naam er opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup die
Maar het is niet zo dat je daarna niet meer door mag rijden?
Ben je nog wel verzekerd?
Mwah, héél vaak is het wel de accu hoor. Lampen, radio en al het ander elektronisch spul vragen heel weinig van de accu in vergelijking met de startmotor. Maar van een afstand is het moeilijk beoordelen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je mag gewoon doorrijden en je bent ook gewoon verzekerd. Als je écht pech hebt is het ergste wat er kan gebeuren dat je een bekeuring krijgt. Heb zelf nooit mijn autopapieren bij me tbh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup die
Maar het is niet zo dat je daarna niet meer door mag rijden?
Ben je nog wel verzekerd?
Gewoon vertellen dat het de auto van je moeder is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Oh, nou ik realiseerde me dat ook dat ik ze ni bij me had.. vroeg t me af..
Had wel gewoon mn rijbewijs bij me, overigens wel de auto van mn ma.. wat doen ze dan? Als ze het controleren en zien dat de auto ni op mn naam staat en ik geen kenteken papieren kan overhandigen?
Startrelais of de startmotor zelf geen optie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het niet aan de accu ligt heeft overstarten idd geen nut.
Maar ik begreep uit je post dat de startmotor niet goed ronddraait. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben, overkomt me wel vaker.
Motor zegt uche uche uche volgens Monsterd dus ronddraaien zal ie wel doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Startrelais of de startmotor zelf geen optie?
Ronddraaien, maar misschien niet snel genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Motor zegt uche uche uche volgens Monsterd dus ronddraaien zal ie wel doen.
En snel genoeg ook als de accu idd goed is volgens de vriend van haar ma.
Dan zou ik het eerder zoeken in brandstof of ontsteking.
@Monsterd, rijdend weggezet of al eerder problemen gehad?
Vorige week een keer eerder gehad dat hij niet wilde starten.. Even wachten en de koplampen weer uitdoen heeft toen geholpen. Verder wilde hij ooit eens in de zomer niet starten toen het 30 graden was. Maargoed, dat heeft verder geen problemen opgeleverd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Motor zegt uche uche uche volgens Monsterd dus ronddraaien zal ie wel doen.
En snel genoeg ook als de accu idd goed is volgens de vriend van haar ma.
Dan zou ik het eerder zoeken in brandstof of ontsteking.
@Monsterd, rijdend weggezet of al eerder problemen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |