quote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef loecje het volgende:
twee? ik heb ze nog steeds met drie in een pakje.
bronquote:ZAANDAM Verkade brengt zijn Sultana-biscuits terug tot twee koekjes in één pakje.
Volgens de koekjesfabrikant is uit onderzoek gebleken dat drie Sultana biscuits in één portie iets te veel van het goede is. Met 99 kilocalorieën per portie is Sultana FruitBiscuit volgens Verkade nu een verantwoord tussendoortje.
Smaken
De nieuwe Sultana FruitBiscuit is binnenkort in de supermarkt verkrijgbaar in de nieuwe smaak Kers en in de al bestaande smaken Naturel, Appel, Bosvruchten, Peer-Kaneel, Perzik-Sinaasappel en Volkoren. Er zitten acht pakjes van twee biscuits in een verpakking van 208 gram. De consumentenadviesprijs is ¤ 1,65.
Oftewel, weer met het excuus dat de mensen anders te dik worden, voeren ze even een vermindering van het product in...(!)quote:
Ik denk dat de gemiddelde mens het niet eens merkt.quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel, weer met het excuus dat de mensen anders te dik worden, voeren ze even een vermindering van het product in...(!)
Ik ben benieuwd of de mensen uit dat onderzoek ook aangeven dat ze het prima vinden om evenveel te blijven betalen voor minder inhoud...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
... en dat zelfde heb je met pakken koek. Ging ik vroeger als hangjongere nog even relaxed met mijn buurjongen een pak Pindakoeken halen bij de C1000, 10 heerlijke koeken, en dat kostte dan 1 gulden 80. Prima. Blikje erbij. In het zonnetje zitten bij het winkelcentrum. Mooiiiiiii....
Kan nu niet meer. Pak Pindakoeken kost nu 1,20 ofzo (euro), maar dan zijn het maar 6 lullige koeken!Dat zijn er maar 3 per persoon!!
![]()
Daar wordt mijn tandarts ook niet blij van!!!
![]()
![]()
DAN HEB IK MIJN BLIKJE NOG HELEMAAL NIET OP!!!!
![]()
![]()
![]()
... maar goed, zul je straks zien, maken ze de BLIKJES GEWOON OOK KLEINER!!!!
Ja, een enorm probleemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef Heikje het volgende:
Ongeveer mn hele servies (van de Ikea). zodra ik het gekocht had, floeps weg. Als ik nu iets breek heb ik dus een probleem...
Het is ook allemaal geleuter van de bovenste plank wat die mensen de wereld inslingeren. Als je maar weer ff de aandacht hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel, weer met het excuus dat de mensen anders te dik worden, voeren ze even een vermindering van het product in...(!)
Ik ben benieuwd of de mensen uit dat onderzoek ook aangeven dat ze het prima vinden om evenveel te blijven betalen voor minder inhoud...
Serieus. Ik was van de zomer in Portugal, en we zagen ze in het 1e benzine station in Portugal _o_ serieus iedereen (was mrt schoonfamilie) werd echt gek, die dingen zijn gewoon goddelijk. We hebben in 1,5 week denk wel 20 zakken op lopen vreten echt haha. Helaas maar 2 zakken meekunnen nemen naar Nederland, hoewel ze in het vliegtuig al op waren hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef Slickk het volgende:
Ik flipte afgelopen zomer in een supermarkt in Portugal toen ik deze bazenchips zag staan;
[ afbeelding ]
Vrienden keken me raar aan en waren de chips blijkbaar vergeten. Hoe dat ooit kan begrijp ik ook niet, maar goed. Op de terugreis was de chips al op dus de volgende dag flink meer zakken ingeslagen
Ahhh, Joekel-ijsjes.. Die waren echt even uit m'n geheugen verdwenen, haha!quote:Verder, 'Joekels' ijsjes, Winner Taco vond ik smerig als kind (kan het ook niet helpen) en ze hadden hier in de supermarkt de baas der currysauzen uit het schap gehaald; curry van de Oliehoorn.
Deze verkopen ze nog in Duitsland geloof ik...quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
Deze snoepjes waren ook lekker:
[ afbeelding ]
Jep, laatst nog een zakje gekocht bij de Marktkaufquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef iRemco het volgende:
[..]
Deze verkopen ze nog in Duitsland geloof ik...
quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef iRemco het volgende:
[..]
Deze verkopen ze nog in Duitsland geloof ik...
Hmm.. dat zal ik onthouden. Handig voor als ik een keer naar Duitsland ga. Ik zocht in Nederland altijd naar die snoepjes.quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jep, laatst nog een zakje gekocht bij de Marktkauf
Hebben ze nog wel van het merk 'Suzi Wan' bij de Albert Heijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Satésaus uit zo'n zak. Ineens verdwenen
PCD pindakaas ook.
De oude Gouda's Glorie satésaus, in van die bakjes, was ook fantastisch.quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Satésaus uit zo'n zak. Ineens verdwenen
PCD pindakaas ook.
Die wel ja, ik bedoelde een ander merk. Kan er zo snel niet opkomen, de zakken leken er wel op.quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef iRemco het volgende:
[..]
Hebben ze nog wel van het merk 'Suzi Wan' bij de Albert Heijn
Enige ander merk dat zakken saté saus had/hebben is Knorr, maar misschien ook wel andere :pquote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die wel ja, ik bedoelde een ander merk. Kan er zo snel niet opkomen, de zakken leken er wel op.
Wijko is ook lekker inderdaad, die heb ik nu altijd. Of die bakjes van Stegeman.
Ik vind die van de Lidl het lekkerst.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wijko is ook lekker inderdaad, die heb ik nu altijd. Of die bakjes van Stegeman.
Vanille cola was zo godelijk, echt onbegrijpelijk dat het weg is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Iedereen kent het wel, je hebt bepaalde producten die jij geweldig vind, en op de een of andere manier blijk jij een van de weinigen te zijn, want het product verdwijnt voor eeuwig uit de NLse schappen... jou achterlatend in onbegrip, woede en verdriet....
Wat waren voor jou de producten die inmiddels zijn verdwenen, maar de je nog altijd mist!?
Voor mij:
- Ikea had altijd zo'n geweldig rond chocolade-raatje, Kladdkaka. Heerlijke chocoladesmaak, smeuig van binnen, en kostte maar 3 euro ofzo. Gewoon perfect. Sinds 2 jaar ofzo verdwenen.
- Butterscotch Stroop voor op de pannenkoeken. Vervangen door 'caramel', maar die butterscotch was zo gruwelijk lekker.
- 7-Up Ice. Al wat ouder, maar was een heerlijk drankje. In dezelfde categorie maar iets nieuwer: Coca Cola Vanille.
Die zijn ook te koop in Chinese winkeltjes. Je hebt daar meestal meerdere smaken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij de Tuinen zijn die nog te koop
Jaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij de Tuinen zijn die nog te koop
Jaaah!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:18 schreef bluejean het volgende:
[..]
Het schijnt dat Cherry Garcia binnenkort weer in de winkels verschijnt.
http://www.misslipgloss.nl/proset-tom-essential-drops-serumquote:
Dat weet ik niet hoor, ik gebruik het zelf niet. Maar ik dacht dat je de gewone lijnen van Sebastian bedoelde en dat verkopen ze in elk geval bij kappers...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
http://www.misslipgloss.nl/proset-tom-essential-drops-serum
deze ook??
Zo ja, waar????
Ik heb een tijd geleden een mail gestuurd naar Tom, en kreeg terug dat het uit de handel is, maar dat hij 'binnenkort' met een nieuwe lijn zou komen. Ik heb het nog niet gezien.
En dat spul is zó fijn en ruikt zo lekker en mijn haar glanst er mooi van.
Frosties?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef Nihonjin het volgende:
van die kellogs graanrepen die met opgedroogde melk ofzo graankorrels met elkaar verbond.. heerlijke repen (weet helaas niet meer precies hoe ze heetten)
Idd de Pizza Crossa! Dat was mijn lievelings-diepvriespizza. En dan vooral die met broccoli en gehaktquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:35 schreef pussywillow het volgende:
Oh ja, de Pizza Crossa van Mora! Perfect was dieMaar toen is het overgenomen door Dr. Oetker, die heeft alleen de minipizza's overgelaten en er ook nog eens voor gezorgd dat die vies zijn
Nu jij Celeste zegt weet ik meteen weer hoe mijn favo met broccoli heette: Venitianaquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond de Celeste het lekkerste. Ook nooit meer gezien. Bastards.
We hebben het gister nog gewoon op tafel gehad.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:56 schreef pussywillow het volgende:
Frambozenvla! Smaakte niet naar frambozen maar was wel erg lekker.
Nee, nee. Helaas is het gister opgemaakt (heb zelfs de koelkast en vuilnisbak voor je gecheckt) anders zou ik een foto voor je maken en opsturen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef pussywillow het volgende:
En het was geen pak dat al 3 jaar in de koelkast stond?Ik kan (bij de AH) alleen nog maar luchtige frambozenvla vinden, of frambozen-aardbei-dubbelvla. Da's niet hetzelfde.
Die klacht heeft mijn broertje ook inderdaad!quote:
Oh ja, de Venetiana versie, met broccoli en gehakt. Zo fucking lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:35 schreef pussywillow het volgende:
Oh ja, de Pizza Crossa van Mora! Perfect was dieMaar toen is het overgenomen door Dr. Oetker, die heeft alleen de minipizza's overgelaten en er ook nog eens voor gezorgd dat die vies zijn
Jullie hebben Thomy mayo, goddelijker dan dat bestaat er niet. Gelukkig hebben we nog 5 tubesquote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Hiya het volgende:
Fuck wat ben ik blij dat ik Dld woon, bijna alles hebben ze hier nog![]()
Maar goed, ik moet wel de Calvé Mayonaise missen
Geniaal:quote:Op zondag 8 mei 2011 00:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie hebben Thomy mayo, goddelijker dan dat bestaat er niet. Gelukkig hebben we nog 5 tubes
http://drogisterijstunter(...)&keyword=body+cocoonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
En ik mis echt garnier body cocoon. Een oranje fles met de beste body lotion ooit! Ruikt heerlijk, trekt snel in, is super voor de huid en was prima betaalbaar. Helaas ben ik het in geen tijden meer tegengekomen.
Die onderste gebruik is, is bijna op en zie ik ook nergens meer in de winkels liggen. Dankjewel!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef Dinus het volgende:
[..]
http://drogisterijstunter(...)&keyword=body+cocoon
Ik ken wel de versie met banaan en choco. Die was extra lekker als je hem even verwarmde in de magnetron. Ik weet niet of die nog bestaat. Toen ik hoorde dat sultana's en liga's net zo slecht waren als andere koeken eet ik ze niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
Btw, ik heb eens Sultana met chocolade en iets van bosvruchten gehad. Heerlijke combinatie was dat. Heb het echter maar 1 keer in huis gehad, daarna nooit meer gezien. Is ook nog niet gek lang geleden.
En Rituals tandpasta!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Chanty87 het volgende:
Ben & Jerry's Fossil Fuel
IKEA MACKIS, van die hendige bureaulaadjes waar ze geen alternatief voor hebben
Liga Panda ontbijt
Milka Lila Pause wit
Rituals Relaxing ginseng & bamboo gezichtscrème, had er alleen een reisformaat van kunnen bemachtigen...
Ik had vanmiddag zo'n momentje... zin in kauwgum, maar niet die nieuwe gevulde extramintige, grote en weetikveelwaarhetgoedvooris kauwgum, ik wil NU BenBits, mja.... is niet meer.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaaa! Die hadden we vroeger ook altijd in huis.
Dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef electrocrash het volgende:
Dat plastic blikje met van die kleine felgroene bolletjes van waterijs zeg maar van Solero.
En bij Ikea, de Malm-bank-met-bergruimte:quote:[b]Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Sushimonster het volgende:
Ja, later kwamen ze met andere smaken. Zo herinner ik me dat je ook nog kaneel had. Die vond ik dan weer erg lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag zo'n momentje... zin in kauwgum, maar niet die nieuwe gevulde extramintige, grote en weetikveelwaarhetgoedvooris kauwgum, ik wil NU BenBits, mja.... is niet meer.
Die salmiak was zoooo lekker.
die bestaan nog gewoon, alleen andere kleuren (wit en oranje)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Sushimonster het volgende:
Duyvis Popcorn Caramel, in zo'n knalroze zak. Bestaat niet meer...
En bij Ikea, de Malm-bank-met-bergruimte:
[ afbeelding ]
Leek me ideaal voor aan het voeteneind van mijn bed, en dan met dekens erin of zo. Helaasch.
Oh lol, die zijn dus weer nieuw! Die waren er een paar weken gelee nog niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef loecje het volgende:
[..]
die bestaan nog gewoon, alleen andere kleuren (wit en oranje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |