abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 00:22:27 #101
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_94661109
Ik flipte afgelopen zomer in een supermarkt in Portugal toen ik deze bazenchips zag staan;

Vrienden keken me raar aan en waren de chips blijkbaar vergeten. Hoe dat ooit kan begrijp ik ook niet, maar goed. Op de terugreis was de chips al op dus de volgende dag flink meer zakken ingeslagen :9

Verder, 'Joekels' ijsjes, Winner Taco vond ik smerig als kind (kan het ook niet helpen ;)) en ze hadden hier in de supermarkt de baas der currysauzen uit het schap gehaald; curry van de Oliehoorn.

Maar na veel gezeik van klanten toch weer teruggekomen. Volgens mij betaal je wel minstens 3 euro per fles, maar goed, goudprijs is ook hoog tegenwoordig. Ik heb wel 2 weken lang macaroni en tosti's met smerige curry moeten eten, jammer genoeg.

Fristi vond ik als kind heer-lijk, maar tegenwoordig moet alles light en hebben ze de suiker eruit gehaald. Smerige troep met je '100% fruit', opdonderen. Geef me gewoon suiker, als ik geen suiker wil drink ik wel water. ;(

Bovendien heeft de plaatselijke supermarkt er een handje van om alle producten te vervangen door light producten. Kan best zijn dat die beslissing van hoger af wordt gemaakt maar je maakt mij er niet blij mee.
pi_94668019
Inderdaad, die dictatoriale light-producten. Alsof het een pre is dat iets minder vet of suiker bevat. Ik heb juist steeds meer de neiging om volle producten te kopen. Maar soms is de volle variant van een product gewoon niet meer te krijgen. :{
pi_94668126
jaaa fido dido ijs O+ O+
  zondag 27 maart 2011 @ 11:43:24 #104
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_94668523
inderdaad die light producten! Plotseling smaakten mijn augurken vreemd,wat bleek zitten er overal zoetstoffen in! Alleen de Kuhne is nog zonder,het blijft oppassen geblazen met die rotzooi :(
  zondag 27 maart 2011 @ 12:13:05 #105
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_94669221
Lightproducten :r Oprotten met die zooi, het is gewoon niet lekker. Ik wil vet, suiker en zout :(

Ook grappig hoe ze nu zelfs een zak chips gezond laten lijken. "Bevat veel onverzadigde vetten!" :')
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_94673667
De oude Bros-repen ;( Altijd maar die vernieuwde receptuur :(

En het luchtige toetjes van Danone, kersensmaak. Die was heerlijk, niet te zuur niet te zoet, gewoon perfect. Nu zie ik enkel de aarbei (zoet) en bosbessen (zuur) in de schappen liggen. En één of ander vanilleachtige mix, bah.
  FOK!fossiel zondag 27 maart 2011 @ 18:19:36 #107
1455 Keroppi
kool kikker
pi_94680404
Qua parfum:

Clinique - Simply

Gelukkig nog een flesje via Ebay kunnen aanschaffen. Maar het blijft jammer.
Chick on a mission
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:45:05 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95271776
Oh ja, Culi d'Or had jaren geleden zo'n heerlijk klein chocoladetaartje te koop voor een paar euro. Was echt heerlijk, en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Wat gebeurt er? Er zijn waarschijnlijk een stel dikke wijven gaan klagen dat ze teveel van die taartjes aten, en dat hun man ze niet meer kon aankijken zonder zijn nek te verdraaien...

... dus besloten ze bij Culi d'Or: We maken een 'LIGHT' variant.

Je kunt al raden. Heerlijke chocolade-taartje verdween geheel uit het assortiment. Vies smerig ranzig waardeloos LIGHT ( :r :r :r chocoladetaartje kwam er voor terug :r :'( :'( :'(

Daarnaast erger ik me ook aan andere zaken, zoals het VERKLEINEN van de chocolade-snacks enzo.

Vroeger was je in een kantine, en dan had je voor 80 GULDENCENT een Snicker. En dan zo'n ouderwetse Snicker, waarvan je dacht: JA!!! IK HEB EEN SNICKER!!!!

... tegenwoordig is zo'n kreng nog maar 2/3de de grootte van die oorspronkelijke Snicker, maar kost nog wel 80-100ct. EUROCENT.

En niet alleen Snickers he!? Gewoon al die chocolade-repen! De Mars, de Twix, De Lion, etc. Opeens zijn ze een stuk kleiner allemaal.

En wat dan nog het allerergste is, dan had je in zo'n zak de mini's.... en die WAREN al klein, maar die zijn dan dus OOK nog even NOG KLEINER GEMAAKT!!!! [/insert random Hans Sibbel geschreeuw!!!]

... en dat zelfde heb je met pakken koek. Ging ik vroeger als hangjongere nog even relaxed met mijn buurjongen een pak Pindakoeken halen bij de C1000, 10 heerlijke koeken, en dat kostte dan 1 gulden 80. Prima. Blikje erbij. In het zonnetje zitten bij het winkelcentrum. Mooiiiiiii....

Kan nu niet meer. Pak Pindakoeken kost nu 1,20 ofzo (euro), maar dan zijn het maar 6 lullige koeken! :( Dat zijn er maar 3 per persoon!! :( :( Daar wordt mijn tandarts ook niet blij van!!! :( :( :( DAN HEB IK MIJN BLIKJE NOG HELEMAAL NIET OP!!!! :( :( :(

... maar goed, zul je straks zien, maken ze de BLIKJES GEWOON OOK KLEINER!!!! :(
pi_95276171
Sultana's dan!
Eerst zaten er drie in een pakje, nu twee. En er zaten 6 verpakkingen in een 'grote' verpakking, nu 8.
Reken maar uit.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_95283791
twee? ik heb ze nog steeds met drie in een pakje.
  zondag 10 april 2011 @ 17:43:47 #111
16715 Mylene
*schatje*
pi_95307599
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef loecje het volgende:
twee? ik heb ze nog steeds met drie in een pakje.
quote:
ZAANDAM Verkade brengt zijn Sultana-biscuits terug tot twee koekjes in één pakje.

Volgens de koekjesfabrikant is uit onderzoek gebleken dat drie Sultana biscuits in één portie iets te veel van het goede is. Met 99 kilocalorieën per portie is Sultana FruitBiscuit volgens Verkade nu een verantwoord tussendoortje.
Smaken

De nieuwe Sultana FruitBiscuit is binnenkort in de supermarkt verkrijgbaar in de nieuwe smaak Kers en in de al bestaande smaken Naturel, Appel, Bosvruchten, Peer-Kaneel, Perzik-Sinaasappel en Volkoren. Er zitten acht pakjes van twee biscuits in een verpakking van 208 gram. De consumentenadviesprijs is ¤ 1,65.
bron
  zondag 10 april 2011 @ 20:19:09 #112
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95314188
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

[..]

bron
Oftewel, weer met het excuus dat de mensen anders te dik worden, voeren ze even een vermindering van het product in...(!)

Ik ben benieuwd of de mensen uit dat onderzoek ook aangeven dat ze het prima vinden om evenveel te blijven betalen voor minder inhoud...
pi_95315874
Oude Taksi smaken en de fijne ronde pakjes :)
tegenwoordig heb je alleen nog maar orange of tropische vruchten, helaas.

Ook mis ik de Mango Chili chips

alle faalhazen die op patatje joppie hebben gestemd :')
Oi!
  zondag 10 april 2011 @ 21:10:06 #114
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95317401
Oh ja....

SHOQ!!! Dat was destijds de lekkerste chocolademelk.
  zondag 10 april 2011 @ 21:27:27 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_95318648
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oftewel, weer met het excuus dat de mensen anders te dik worden, voeren ze even een vermindering van het product in...(!)

Ik ben benieuwd of de mensen uit dat onderzoek ook aangeven dat ze het prima vinden om evenveel te blijven betalen voor minder inhoud...
Ik denk dat de gemiddelde mens het niet eens merkt.

Maar sowieso, 2 ipv. 3 units in een pakje stoppen om onder de magische 100 kcal te blijven. Dan pak je er toch gewoon maar 2 slokop :')
pi_95321668
Kladdkaka is onwijs makkelijk zelf te maken TS! En nog lekkerder ook wrs :9 De truc is om de cake niet te lang in de oven te laten zodat ie 'kladderig' blijft :9

Ontopic:

-De Hema had tostini's met kaas, sla en honing mosterdmayo ofzo, goddelijk lekker! En eruit dus :(
-Ontharingswas van Silx, briljant spul wat nog lekker rook ook en er met water af te wassen was!
-Lu of Liga (weet het niet meer) hadden 15 jaar geleden echt overheerlijke ontbijt pandakoekjes/bisquitjes. Die zijn het allergrootste gemis :'(
-De originele Pepparkakor van Ikea. Stomme is dat ze alleen vage koffie en sinaasappelsmaak nog hebben terwijl die in Zweden zelf niet of amper bestaat :')
pi_95573683
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
... en dat zelfde heb je met pakken koek. Ging ik vroeger als hangjongere nog even relaxed met mijn buurjongen een pak Pindakoeken halen bij de C1000, 10 heerlijke koeken, en dat kostte dan 1 gulden 80. Prima. Blikje erbij. In het zonnetje zitten bij het winkelcentrum. Mooiiiiiii....

Kan nu niet meer. Pak Pindakoeken kost nu 1,20 ofzo (euro), maar dan zijn het maar 6 lullige koeken! :( Dat zijn er maar 3 per persoon!! :( :( Daar wordt mijn tandarts ook niet blij van!!! :( :( :( DAN HEB IK MIJN BLIKJE NOG HELEMAAL NIET OP!!!! :( :( :(

... maar goed, zul je straks zien, maken ze de BLIKJES GEWOON OOK KLEINER!!!! :(
_O_
pi_95574313
Axe Voodoo, :P

pi_95574790

Die waren zo baas :(
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:39:14 #120
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95574888
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef Heikje het volgende:
Ongeveer mn hele servies (van de Ikea). zodra ik het gekocht had, floeps weg. Als ik nu iets breek heb ik dus een probleem...
Ja, een enorm probleem :')
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:40:12 #121
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95574912
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het is ook allemaal geleuter van de bovenste plank wat die mensen de wereld inslingeren. Als je maar weer ff de aandacht hebt.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2011 @ 12:53:57 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_95577968
Old Spice, de originele! Vroeger overal te verkrijgen en nu nergens meer :(
pi_95580660
quote:
Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef Slickk het volgende:
Ik flipte afgelopen zomer in een supermarkt in Portugal toen ik deze bazenchips zag staan;
[ afbeelding ]

Vrienden keken me raar aan en waren de chips blijkbaar vergeten. Hoe dat ooit kan begrijp ik ook niet, maar goed. Op de terugreis was de chips al op dus de volgende dag flink meer zakken ingeslagen :9

Serieus. Ik was van de zomer in Portugal, en we zagen ze in het 1e benzine station in Portugal _o_ serieus iedereen (was mrt schoonfamilie) werd echt gek, die dingen zijn gewoon goddelijk. We hebben in 1,5 week denk wel 20 zakken op lopen vreten echt haha. Helaas maar 2 zakken meekunnen nemen naar Nederland, hoewel ze in het vliegtuig al op waren haha
~ Bonito La Risa ~
pi_95587837
Ben & Jerry's - Cherry Garcia :9~ :9~ O+
pi_95632003
Geen idee meer hoe ze eetten, maar een jaar of acht terug had Ola een variant van het ouderwetse chocolade/vanilleijsje in het assortiment, dit keer met (naast vanille) aardbeiensaus aan de binnenkant.

Welgeteld één zomer te koop geweest. ;(

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2011 18:53:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')