Oh ja, de Venetiana versie, met broccoli en gehakt. Zo fucking lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:35 schreef pussywillow het volgende:
Oh ja, de Pizza Crossa van Mora! Perfect was dieMaar toen is het overgenomen door Dr. Oetker, die heeft alleen de minipizza's overgelaten en er ook nog eens voor gezorgd dat die vies zijn
Jullie hebben Thomy mayo, goddelijker dan dat bestaat er niet. Gelukkig hebben we nog 5 tubesquote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Hiya het volgende:
Fuck wat ben ik blij dat ik Dld woon, bijna alles hebben ze hier nog![]()
Maar goed, ik moet wel de Calvé Mayonaise missen
Geniaal:quote:Op zondag 8 mei 2011 00:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie hebben Thomy mayo, goddelijker dan dat bestaat er niet. Gelukkig hebben we nog 5 tubes
http://drogisterijstunter(...)&keyword=body+cocoonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
En ik mis echt garnier body cocoon. Een oranje fles met de beste body lotion ooit! Ruikt heerlijk, trekt snel in, is super voor de huid en was prima betaalbaar. Helaas ben ik het in geen tijden meer tegengekomen.
Die onderste gebruik is, is bijna op en zie ik ook nergens meer in de winkels liggen. Dankjewel!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef Dinus het volgende:
[..]
http://drogisterijstunter(...)&keyword=body+cocoon
Ik ken wel de versie met banaan en choco. Die was extra lekker als je hem even verwarmde in de magnetron. Ik weet niet of die nog bestaat. Toen ik hoorde dat sultana's en liga's net zo slecht waren als andere koeken eet ik ze niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
Btw, ik heb eens Sultana met chocolade en iets van bosvruchten gehad. Heerlijke combinatie was dat. Heb het echter maar 1 keer in huis gehad, daarna nooit meer gezien. Is ook nog niet gek lang geleden.
En Rituals tandpasta!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Chanty87 het volgende:
Ben & Jerry's Fossil Fuel
IKEA MACKIS, van die hendige bureaulaadjes waar ze geen alternatief voor hebben
Liga Panda ontbijt
Milka Lila Pause wit
Rituals Relaxing ginseng & bamboo gezichtscrème, had er alleen een reisformaat van kunnen bemachtigen...
Ik had vanmiddag zo'n momentje... zin in kauwgum, maar niet die nieuwe gevulde extramintige, grote en weetikveelwaarhetgoedvooris kauwgum, ik wil NU BenBits, mja.... is niet meer.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaaa! Die hadden we vroeger ook altijd in huis.
Dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef electrocrash het volgende:
Dat plastic blikje met van die kleine felgroene bolletjes van waterijs zeg maar van Solero.
En bij Ikea, de Malm-bank-met-bergruimte:quote:[b]Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Sushimonster het volgende:
Ja, later kwamen ze met andere smaken. Zo herinner ik me dat je ook nog kaneel had. Die vond ik dan weer erg lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag zo'n momentje... zin in kauwgum, maar niet die nieuwe gevulde extramintige, grote en weetikveelwaarhetgoedvooris kauwgum, ik wil NU BenBits, mja.... is niet meer.
Die salmiak was zoooo lekker.
die bestaan nog gewoon, alleen andere kleuren (wit en oranje)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Sushimonster het volgende:
Duyvis Popcorn Caramel, in zo'n knalroze zak. Bestaat niet meer...
En bij Ikea, de Malm-bank-met-bergruimte:
[ afbeelding ]
Leek me ideaal voor aan het voeteneind van mijn bed, en dan met dekens erin of zo. Helaasch.
Oh lol, die zijn dus weer nieuw! Die waren er een paar weken gelee nog niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef loecje het volgende:
[..]
die bestaan nog gewoon, alleen andere kleuren (wit en oranje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |