Ahhh, Joekel-ijsjes.. Die waren echt even uit m'n geheugen verdwenen, haha!quote:Verder, 'Joekels' ijsjes, Winner Taco vond ik smerig als kind (kan het ook niet helpen) en ze hadden hier in de supermarkt de baas der currysauzen uit het schap gehaald; curry van de Oliehoorn.
Deze verkopen ze nog in Duitsland geloof ik...quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
Deze snoepjes waren ook lekker:
[ afbeelding ]
Jep, laatst nog een zakje gekocht bij de Marktkaufquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef iRemco het volgende:
[..]
Deze verkopen ze nog in Duitsland geloof ik...
quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef iRemco het volgende:
[..]
Deze verkopen ze nog in Duitsland geloof ik...
Hmm.. dat zal ik onthouden. Handig voor als ik een keer naar Duitsland ga. Ik zocht in Nederland altijd naar die snoepjes.quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jep, laatst nog een zakje gekocht bij de Marktkauf
Hebben ze nog wel van het merk 'Suzi Wan' bij de Albert Heijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Satésaus uit zo'n zak. Ineens verdwenen
PCD pindakaas ook.
De oude Gouda's Glorie satésaus, in van die bakjes, was ook fantastisch.quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Satésaus uit zo'n zak. Ineens verdwenen
PCD pindakaas ook.
Die wel ja, ik bedoelde een ander merk. Kan er zo snel niet opkomen, de zakken leken er wel op.quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef iRemco het volgende:
[..]
Hebben ze nog wel van het merk 'Suzi Wan' bij de Albert Heijn
Enige ander merk dat zakken saté saus had/hebben is Knorr, maar misschien ook wel andere :pquote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die wel ja, ik bedoelde een ander merk. Kan er zo snel niet opkomen, de zakken leken er wel op.
Wijko is ook lekker inderdaad, die heb ik nu altijd. Of die bakjes van Stegeman.
Ik vind die van de Lidl het lekkerst.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wijko is ook lekker inderdaad, die heb ik nu altijd. Of die bakjes van Stegeman.
Vanille cola was zo godelijk, echt onbegrijpelijk dat het weg is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Iedereen kent het wel, je hebt bepaalde producten die jij geweldig vind, en op de een of andere manier blijk jij een van de weinigen te zijn, want het product verdwijnt voor eeuwig uit de NLse schappen... jou achterlatend in onbegrip, woede en verdriet....
Wat waren voor jou de producten die inmiddels zijn verdwenen, maar de je nog altijd mist!?
Voor mij:
- Ikea had altijd zo'n geweldig rond chocolade-raatje, Kladdkaka. Heerlijke chocoladesmaak, smeuig van binnen, en kostte maar 3 euro ofzo. Gewoon perfect. Sinds 2 jaar ofzo verdwenen.
- Butterscotch Stroop voor op de pannenkoeken. Vervangen door 'caramel', maar die butterscotch was zo gruwelijk lekker.
- 7-Up Ice. Al wat ouder, maar was een heerlijk drankje. In dezelfde categorie maar iets nieuwer: Coca Cola Vanille.
Die zijn ook te koop in Chinese winkeltjes. Je hebt daar meestal meerdere smaken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij de Tuinen zijn die nog te koop
Jaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij de Tuinen zijn die nog te koop
|