Jaaah!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:18 schreef bluejean het volgende:
[..]
Het schijnt dat Cherry Garcia binnenkort weer in de winkels verschijnt.
http://www.misslipgloss.nl/proset-tom-essential-drops-serumquote:
Dat weet ik niet hoor, ik gebruik het zelf niet. Maar ik dacht dat je de gewone lijnen van Sebastian bedoelde en dat verkopen ze in elk geval bij kappers...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
http://www.misslipgloss.nl/proset-tom-essential-drops-serum
deze ook??
Zo ja, waar????
Ik heb een tijd geleden een mail gestuurd naar Tom, en kreeg terug dat het uit de handel is, maar dat hij 'binnenkort' met een nieuwe lijn zou komen. Ik heb het nog niet gezien.
En dat spul is zó fijn en ruikt zo lekker en mijn haar glanst er mooi van.
Frosties?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef Nihonjin het volgende:
van die kellogs graanrepen die met opgedroogde melk ofzo graankorrels met elkaar verbond.. heerlijke repen (weet helaas niet meer precies hoe ze heetten)
Idd de Pizza Crossa! Dat was mijn lievelings-diepvriespizza. En dan vooral die met broccoli en gehaktquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:35 schreef pussywillow het volgende:
Oh ja, de Pizza Crossa van Mora! Perfect was dieMaar toen is het overgenomen door Dr. Oetker, die heeft alleen de minipizza's overgelaten en er ook nog eens voor gezorgd dat die vies zijn
Nu jij Celeste zegt weet ik meteen weer hoe mijn favo met broccoli heette: Venitianaquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond de Celeste het lekkerste. Ook nooit meer gezien. Bastards.
We hebben het gister nog gewoon op tafel gehad.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:56 schreef pussywillow het volgende:
Frambozenvla! Smaakte niet naar frambozen maar was wel erg lekker.
Nee, nee. Helaas is het gister opgemaakt (heb zelfs de koelkast en vuilnisbak voor je gecheckt) anders zou ik een foto voor je maken en opsturen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef pussywillow het volgende:
En het was geen pak dat al 3 jaar in de koelkast stond?Ik kan (bij de AH) alleen nog maar luchtige frambozenvla vinden, of frambozen-aardbei-dubbelvla. Da's niet hetzelfde.
Die klacht heeft mijn broertje ook inderdaad!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |