Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer, omdat het kan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
De naam ken ik, maar heb 't nog nooit gespeeld.quote:
Hij is op het randje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt er dan ook een nokiaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die draait niet op mijn relatief nieuwe Nokia
Tja, gek hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die draait niet op mijn relatief nieuwe Nokia
Kan ik met mijn galaxy s ook, en dan ook nog eens Angry Birds spelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ken ik er mee bellen en smsen. Oh, en Whatsappen
Ik ben toch nooit in de gelegenheid om spelletjes te spelen op m'n mobielquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik met mijn galaxy s ook, en dan ook nog eens Angry Birds spelen
Toestellen zijn nog niet eens zo slecht, maar dat achterlijke symbian is gewoon bagger als je het vergelijkt met Android of iOSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Nokia, wat een antiek merk is dat geworden in 2 jaar tijd.
idd, hopeloos verouderd allemaal... hardware gaat idd nog wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toestellen zijn nog niet eens zo slecht, maar dat achterlijke symbian is gewoon bagger als je het vergelijkt met Android of iOS
Je Ipad 2 al in bestelling staan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, hopeloos verouderd allemaal... hardware gaat idd nog wel.
Neuh, die haal ik wel gewoon bij de MMquote:
Nee... eigenlijk ook nietquote:
Twijfel nog, maar denk dat ik hem toch wel wil hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die haal ik wel gewoon bij de MM.
Ik ben opgehouden met twijfelen, ik haal hem toch welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar denk dat ik hem toch wel wil hebben.
De ipad is nu niet zo duur meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook een iPad. Of eigenlijk niet, maar ik ben wel benieuwd hoe het werkt. Maar om nou alleen daarvoor zo'n ding te kopen...
Mja
Je mag wel met mijn iPad spelen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook een iPad. Of eigenlijk niet, maar ik ben wel benieuwd hoe het werkt. Maar om nou alleen daarvoor zo'n ding te kopen...
Mja
Ik vind het zo nutteloos... Ik heb een prima laptop.quote:
Dealquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag wel met mijn iPad spelen hoor.
En idd, je hebt er al 1 voor 379 euro.
Benieuwd of ze Windows Phone 7 nog wat kunnen pushen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Nokia, wat een antiek merk is dat geworden in 2 jaar tijd.
Het schijnt best ok te zijn, ik heb er nu al meer vertrouwen in dan in Androidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Benieuwd of ze Windows Phone 7 nog wat kunnen pushen.
Het heeft tenminste een consistente interface.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het schijnt best ok te zijn, ik heb er nu al meer vertrouwen in dan in Android.
Oh ja, bier halen. Goed idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
Even snel nog wat spullen inslaan en dan is het straks al weer tijd om het cafe open te gooien
En gebruikt waarschijnlijk overal dezelfde taal in apps en settingsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft tenminste een consistente interface.
Idd, dat is het grootste manco van Android, al die verschillende versies die niet te updaten zijn als je telefoonfabrikant daar geen zin in heeft. :")quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gebruikt waarschijnlijk overal dezelfde taal in apps en settings.
En er zijn geen 508364 versies in omloop.
En dat dus apps het ook gewoon niet doen, zoals Whatsapp onder 2.1.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, dat is het grootste manco van Android, al die verschillende versies die niet te updaten zijn als je telefoonfabrikant daar geen zin in heeft. :")
Het wachten is op stbaby en de volgende bitchfight over Apple/Android. Zo is er natuurlijk niets aan, mannenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
En dat dus apps het ook gewoon niet doen, zoals Whatsapp onder 2.1.
Klant: ja maar ik heb toch Android?
Kansloos.
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wachten is op stbaby en de volgende bitchfight over Apple/Android. Zo is er natuurlijk niets aan, mannen
Irrelevant ook idd, Symbian rulesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wachten is op stbaby en de volgende bitchfight over Apple/Android. Zo is er natuurlijk niets aan, mannen
Ja HW, waarom ben je geen Windows-fanboy meer? Het is veel te saai zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben lekker nat geregend.quote:
Ik wil niet nat wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben lekker nat geregend.
En ik ga zo weer nat regenen om boodschappen te doen.Regen
Ik ben nog steeds pro-windows hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja HW, waarom ben je geen Windows-fanboy meer? Het is veel te saai zo.
Krom Nederlandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Kraken is verboden. Maar je kan voor het ontruimen wel aanvechten bij de rechter. Aparte gang van zaken
bang dat je uitglijd?quote:
"Geen verschil tussen 2 weken en 15 maanden."quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
Lekker![]()
http://www.gezondheidsnet(...)roek-15-maanden-niet
Heel veel mensen, omdat de broek dan het mooiste wordt. Stomen is wel oke.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Geen verschil tussen 2 weken en 15 maanden."
Maar wie draagt z'n spijkerbroek dan ook 2 weken zonder wassen?
Ik vind het een vies idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel mensen, omdat de broek dan het mooiste wordt. Stomen is wel oke.
Zuurkoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik was net voor de regen thuis
Wij gaan L-E maaltijd etenZuurkoolschotel
koken, aardappels koken, aardappels prakken. Laagjes maken, schrijfjes wordt en annanas er ook tussen doen. Paneermeel er overheen en nog 20min in de ovenquote:
Brrr, nee. Haha. Alleen de geur alquote:
Ik hang mn broeken vaak uit en stoom ze ff tussendoor. Zijn ze net zo fris en schoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het een vies idee.
Ik was 'm ook niet na 1 keer dragen, maar 2 weken... Nee.
hmm, warme douchequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Yuki het volgende:
Goed, ik word dus niet warm nu ik thuis ben
Douchetijd
+1quote:
-1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik was net voor de regen thuis
Wij gaan L-E maaltijd etenZuurkoolschotel
Tussendoor stomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het een vies idee.
Ik was 'm ook niet na 1 keer dragen, maar 2 weken... Nee.
wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
Pffiieeeeuuw, de vent naast me is volgens mij in een bak aftershave gevallen of zo
Daar heb ik anders helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hang mn broeken vaak uit en stoom ze ff tussendoor. Zijn ze net zo fris en schoonWassen doe ik eigenlijk alleen bij vlekken. Als je broeken en truien na 3-4x dragen wast, is het zo kapot/versleten. 1x wassen staat gelijk aan 15 dagen dragen meende ik.
Die had ik echt even nodigquote:
nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Morgen wordt 't zonnig met negen graden of zo, volgens 't weerbericht
Jammer dat de strandtenten pas over twee weken opengaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
ga je trouwen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Als je nou snel es langs komt dan neuk ik je zo hard en diep dat ik ongetwijfeld het fontanelletje van die foetus compleet kapot neuk. Heb je én lekker geneukt én geen kledder.quote:
lief zijn hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou snel es langs komt dan neuk ik je zo hard en diep dat ik ongetwijfeld het fontanelletje van die foetus compleet kapot neuk. Heb je én lekker geneukt én geen kledder.
Samzz houdt niet van lief!quote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
LOLIn die auto zal ik wel eens willen rijdenSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
LOLMwah, daar neem ik liever niet in plaats. VW, mij niet gezien.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T is ook een Volkswagen, iedereen heeft er wel eens in gezetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, daar neem ik liever niet in plaats. VW, mij niet gezien.
Maar VW's zijn saai en niet pittig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is ook een Volkswagen, iedereen heeft er wel eens in gezeten
Als je t zo stelt, van de vrouwen waar ik mee naar bed ben geweest, had ik het liefst die, die ook hard en wild waren, met idd ook af en toe kurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Alsof zij altijd wel wil, maar zich niet volledig laat gaan. Geef mij maar een Alfa versie dan, af en toe heeft ze wat 'kuren' maar als ze wil dan mag je ook hard alle bochten door
Je moet ze soms allebei een tik geven voor ze het doen en beide kosten geld om ze draaiende te houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
auto's en vrouwen beide dingen waar ik geen verstand van heb
Hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ze soms allebei een tik geven voor ze het doen en beide kosten geld om ze draaiende te houden.
Nu nog iemand die je pijpt en een lekker biertje, dan heb je een tof avondjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef stbabylon het volgende:
Zo, in de trein, laptop op stroom, interpret gratizzz van de NS/tmobile, interpretradio op 3fm, FOK en Facebook open. Lijkt bijna alsof ik thuis ben!
heb je geluk, dat topic is nog open in KPDquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik vind vrouwen veel leuker dan auto's. Een auto is voor niet meer dan een ding dat mij van A naar B brengt.
Vrouwen heb je in alle soorten en maten. Vooral de maatjes meer vind ik leuk
Een vrouw brengt me ook van A naar B...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik vind vrouwen veel leuker dan auto's. Een auto is voor niet meer dan een ding dat mij van A naar B brengt.
Vrouwen heb je in alle soorten en maten. Vooral de maatjes meer vind ik leuk
Daarvoor moet ik dus nog wel even een uur en een kwartier voor treinen, en dan staat allebei klaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu nog iemand die je pijpt en een lekker biertje, dan heb je een tof avondje
En zelfs naar de 7e hemel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw brengt me ook van A naar B...
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik dus nog wel even een uur en een kwartier voor treinen, en dan staat allebei klaar
En een topic in B&Hquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je geluk, dat topic is nog open in KPD
En het rijdt nog lekkerder ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw brengt me ook van A naar B...
Dat laatste hoeft niet natuurlijk. Vriend van mij had een vriendin die qua looks mooi was, maar in bed lag ze gewoon stil ipv actief meedoen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een topic in B&H
[..]
En het rijdt nog lekkerder ook
Dan rijdt een goeie auto inderdaad beterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet natuurlijk. Vriend van mij had een vriendin die qua looks mooi was, maar in bed lag ze gewoon stil ipv actief meedoen.
Starfishen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet natuurlijk. Vriend van mij had een vriendin die qua looks mooi was, maar in bed lag ze gewoon stil ipv actief meedoen.
Whut?quote:
Vrij weinigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedenk wat een zeester allemaal doet.
Iedereen heeft een levenquote:
Kom je dan wel aan je wettenlijke uren rust?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo,. eindelijk klaar met werken, en morgen weer vrolijk om half 5 opstaan
Ja, was om 19:45 officieel klaar, en hoef pas om 5:50 officieel te beginnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je dan wel aan je wettenlijke uren rust?
Sorry maar dit vind ik dus echt onverantwoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, was om 19:45 officieel klaar, en hoef pas om 5:50 officieel te beginnen
Hoezo? ik mag 2 keer per week minimaal 9 uur rust hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik dus echt onverantwoord
werkenquote:
Dat neemt niet weg dat als je dit iedere week doet dat het slecht voor je gezondheid kan zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? ik mag 2 keer per week minimaal 9 uur rust hebben
19:45 tot 05:45 is zelfs 10 uur, ruim voldoende dus..
Valt schoonmaken door ook onder?quote:
Wat voor werk doe je?quote:
*knoflook* Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:
Het is altijd lente in de ogen van tandarts(assistente)quote:
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat als je dit iedere week doet dat het slecht voor je gezondheid kan zijn.
[..]
Valt schoonmaken door ook onder?
Misschien ben ik raar maar ik vind dat dus totaal onverantwoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uur
op dit moment staan ze op wintertijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen van tandarts(assistente)
ach, jij hebt ook de ilusie dat als je van die 9u er 4 slaapt en de rest op t internet zit, je ook voldoende rustquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uur
Bummerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Fraulein het volgende:
[..]
op dit moment staan ze op wintertijd
Wat voor kleur zijn ze?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Fraulein het volgende:
[..]
op dit moment staan ze op wintertijd
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, jij hebt ook de ilusie dat als je van die 9u er 4 slaapt en de rest op t internet zit, je ook voldoende rust
anti verkoudheidspilletjes,,hoewel die al op zn eind zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummerwat moet er gebeuren om ze weer op te laten bloeien?
Volgens dr hivs lijken ze bruinquote:
weet ik trouwens niet eensquote:
ooh, dus je gaat straks gewoon weer stralenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Fraulein het volgende:
[..]
anti verkoudheidspilletjes,,hoewel die al op zn eind zit
hier regent t andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
Dit weekend mooi weer dus misschien kan je stellen dat het het weekend van de tandartsassistentes is.
Laat mijn dan eens een keer diep je in ogen kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef Fraulein het volgende:
[..]
weet ik trouwens niet eensergens tussen blauw/groen en beetje grijs in
nog geen 5minquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat mijn dan eens een keer diep je in ogen kijken.dan zal ik jou vertellen wat voor kleur jouw ogen zijn.
lijkt me lastig met zon pc scherm ertussenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat mijn dan eens een keer diep je in ogen kijken.dan zal ik jou vertellen wat voor kleur jouw ogen zijn.
Jij denkt dat ik dat durfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog geen 5minis een nieuw record zeker tijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Webcamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Fraulein het volgende:
[..]
lijkt me lastig met zon pc scherm ertussen
een break-up waarna ik in de categorie single pas?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Maar Fraulein, wat brengt jou in Singles?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat durf![]()
![]()
![]()
Ik durf niemand recht in de ogen aan te kijken
Je kan altijd nog naar tieten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
haha op een webcam zie je zoiets niet, kheb volges mij op die hyves wel een foto om te kijkequote:
Goed lezen Tijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ben ik raar maar ik vind dat dus totaal onverantwoordzeker als je met mensen werkt.
"My eyes are up here" "Yeah, but they are staring at me!" (Jeff uit Couplingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar tieten kijken.
fucked up, tijdje geleden of ben je je ex nog verrot aan t schelden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Fraulein het volgende:
[..]
een break-up waarna ik in de categorie single pas?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar tieten kijken.
Ik heb je hivs nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Fraulein het volgende:
[..]
haha op een webcam zie je zoiets niet, kheb volges mij op die hyves wel een foto om te kijke
Dat veranderd er niets aanquote:
Dat is dus niet eerlijk, de mensen zonder hyves zien dan dus niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Fraulein het volgende:
[..]
haha op een webcam zie je zoiets niet, kheb volges mij op die hyves wel een foto om te kijke
Mijn 1e indruk is dat ze redelijk rationeel is en zoiets heeft van: okay, shit, maar tis nu geschiedenis, op naar de toekomst. Maar dat is een gokjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fucked up, tijdje geleden of ben je je ex nog verrot aan t schelden?
Je kan toch wel op knopjes drukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb je hivs nietdus dat wordt lastig
[..]
Dat veranderd er niets aan
haha tijdje geleden (eind januariquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fucked up, tijdje geleden of ben je je ex nog verrot aan t schelden?
Eerder jij die volhoudt dat je alleen rust als je slaapt. Wat een grotere illusie is, want in je slaap beweeg je ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, jij hebt ook de ilusie dat als je van die 9u er 4 slaapt en de rest op t internet zit, je ook voldoende rust
Dude, ben je echt zo dom, of doe je alsof, want in de laatste geval verdien je een oscarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder jij die volhoudt dat je alleen rust als je slaapt. Wat een grotere illusie is, want in je slaap beweeg je ook.
Welke knopjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan toch wel op knopjes drukken.
Kijk, dat is het betere werk. Heb je nog toffe plannen voor dit weekend?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Fraulein het volgende:
[..]
haha tijdje geleden (eind januari) was er al vrij snel overheen moet ik zeggen
ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan toch wel op knopjes drukken.
Zo snel gaat het niet toch? Je moet alleen niet de ilusie hebben dat je iets anders kan doen tussendoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Fraulein het volgende:
omg dit gaat te snel voor mij
ik ken het haast niet bijhoude
nja, kadootje kopen morgen in de stad en misschien wat nieuwe schoenen,, zondag verjaardag en me helemaal giechelend drinken. =)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere werk. Heb je nog toffe plannen voor dit weekend?
zoals een nagel per keer lakken..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo snel gaat het niet toch? Je moet alleen niet de ilusie hebben dat je iets anders kan doen tussendoor
ohja, shit, ik wilde nog een flim aanzetten, iemand nog tips?
op zondag gaan drinken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Fraulein het volgende:
[..]
nja, kadootje kopen morgen in de stad en misschien wat nieuwe schoenen,, zondag verjaardag en me helemaal giechelend drinken. =)
Alohaquote:
Teutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op zondag gaan drinken?![]()
En wat moet ik me voorstellen bij giechelend drinken
kom je klaar ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Goede *hik* morgen *braak* waar mee kan ik u helpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Fraulein het volgende:
[..]
TeutMaandag zijn er geen patienten, ben dan alleen en moet de telefoon beantwoorden. Kan niet zo moeilijk zijn
haha nee.! kheb geen last van katers, en teut is niet dronken, gewoon beetje aangeschoten ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede *hik* morgen *braak* waar mee kan ik u helpen
I don't get itquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iets dat lijkt op een cartoonesk huisje.
Weet ik, maar zo klinkt het grappigerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Fraulein het volgende:
[..]
haha nee.! kheb geen last van katers, en teut is niet dronken, gewoon beetje aangeschoten ofzo
Wat zeg je? In de spiegel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Verschrikkelijke Ikke gekeken net met kleine man, zo met 'm gelachen
Wow dat iemand zo veel te weeg brengt door een topic binnen te komenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Hola Signores of zoietsquote:
Hallootjesssaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Verschrikkelijke Ikke gekeken net met kleine man, zo met 'm gelachen
nouja, jij bent blijkbaar ook de weg een beetje kwijt, nog meer dan normaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat iemand zo veel te weeg brengt door een topic binnen te komen
quote:
quote:
Ja goedquote:
Ja en dan?quote:
Say whut?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, jij bent blijkbaar ook de weg een beetje kwijt, nog meer dan normaal
Goed?quote:
Somewhere, far, far awayquote:
Zo ver weg zit ik anders nietquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo ver weg zit ik anders niet35min rijden maar
Met een wijntje erbij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nu doe... uhm chippies opeten (mijn keel heeft zout nodig)
Uhuh, voor mijn doen heel wat hequote:
Daarom, tijd voor een feestjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, voor mijn doen heel wat he
Ik wou dat ik ze ook had!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nu doe... uhm chippies opeten (mijn keel heeft zout nodig)
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, tijd voor een feestjewhiskeytje?
Hey jij, doe eens niet kapot maken danquote:
Wat voor iets wil je kijken dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom roept nog iemand een film titel? Anders is t straks weer te laat, moet morgen nog wel naar de stalling op tijd.
Oh vreselijk fout, maar op AWFS vorig jaar zo lekkerquote:
Goeie schop naar boven gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh lekkerEerst nog even mijn ouderlijk gezag laten gelden
Hier een bacotje en een appelquote:
je bent een vrouw, dan mag dat.quote:
misschien komt dat door de regio waarin je zit, hier in de Achterhoek heb je dat soms ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef Fraulein het volgende:
laptop doet vreemd..loopt steeds achter ofzo
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horrorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je kijken dan?
Inglorious Bastards, nazi's over de kling jagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom roept nog iemand een film titel? Anders is t straks weer te laat, moet morgen nog wel naar de stalling op tijd.
Net iets te vaak gezien al, hele toffe film, dat welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inglorious Bastards, nazi's over de kling jagen.
Phoneboothquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horror
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horror
ik zit niet in de achterhoekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien komt dat door de regio waarin je zit, hier in de Achterhoek heb je dat soms ook
Appel, goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een bacotje en een appelik moet toch mijn vitamintjes binnen krijgen
Welke regio dan wel?quote:
Dat is tof! Al valt mn telefoon daar wel altijd te pas en on te pas wegquote:
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appel, goed ideezo maar ff pakken. Altands, banaan in mijn geval.
dan leg het aan je telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is tof! Al valt mn telefoon daar wel altijd te pas en on te pas weg
Neuh, dr is dan gewoon geen bereik, maar dat zal rond de steden wel meevallen.quote:
En duurt niet zo langquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.
vastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Peu of z'n spullen
Veel succes om op de A1 tussen Apeldoorn en Barneveld bereik te hebben met je telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Peu of z'n spullen
Nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel succes om op de A1 tussen Apeldoorn en Barneveld bereik te hebben met je telefoon
kloptquote:
Toen was Katie Holmes nog leukquote:
Na Tom C begon ze snel af te takelen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was Katie Holmes nog leuknu Tom C. en de $cientology haar verpest hebben niet meer
Leuk niet, wel spannend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.
Ken je de serie Dawson's Creek? Daar speelt ze inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na Tom C begon ze snel af te takelen jaze was een heerlijke girl-next-door
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Waar is missb nu weer? Heb hier de whiskey klaar staan voor dr
Die keek ik vroeger wel eens ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je de serie Dawson's Creek? Daar speelt ze in
Oj, wat een zinquote:
Als dat betekend dat we alleen zijn, altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik de man in mijn leven even instoppen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat betekend dat we alleen zijn, altijd
Damn dat is echt eeuwen geledenquote:
jaartje of 10 denk ik?quote:
Thuis, ze was Top Gear aan t kijkenquote:
Heb ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel succes om op de A1 tussen Apeldoorn en Barneveld bereik te hebben met je telefoon
Inderdaadquote:
Wat is T-mobile toch pauperquote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, is Portugees eigenlijk hetzelfde als Spaans?
Zelfde als Nederlands en Duitsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als in, dat het beide een taal is, dan wel ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Een vrouw die van auto's houdt?
Nou, meer in de zin van, zou de 1 de andere taal verstaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als in, dat het beide een taal is, dan wel ja.
Geen tv hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Welkom in mijn ka(rt) ....
BTW Salamanca is op tv
Ik kijk naar ventige pointquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Welkom in mijn ka(rt) ....
BTW Salamanca is op tv
Nee wist ik niet maar ik denk dat Yuki boos op me is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wist je dat niet?Yuki rijdt ook stevig door ook
En terecht waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee wist ik niet maar ik denk dat Yuki boos op me is.
what did you do?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee wist ik niet maar ik denk dat Yuki boos op me is.
Somsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen tv hier
Jij rijdt in je Ka(rt) alsof je op de baan zit?
Ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |