Net iets te vaak gezien al, hele toffe film, dat welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inglorious Bastards, nazi's over de kling jagen.
Phoneboothquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horror
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horror
ik zit niet in de achterhoekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien komt dat door de regio waarin je zit, hier in de Achterhoek heb je dat soms ook
Appel, goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een bacotje en een appelik moet toch mijn vitamintjes binnen krijgen
Welke regio dan wel?quote:
Dat is tof! Al valt mn telefoon daar wel altijd te pas en on te pas wegquote:
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appel, goed ideezo maar ff pakken. Altands, banaan in mijn geval.
dan leg het aan je telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is tof! Al valt mn telefoon daar wel altijd te pas en on te pas weg
Neuh, dr is dan gewoon geen bereik, maar dat zal rond de steden wel meevallen.quote:
En duurt niet zo langquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.
vastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Peu of z'n spullen
Veel succes om op de A1 tussen Apeldoorn en Barneveld bereik te hebben met je telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Peu of z'n spullen
Nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel succes om op de A1 tussen Apeldoorn en Barneveld bereik te hebben met je telefoon
kloptquote:
Toen was Katie Holmes nog leukquote:
Na Tom C begon ze snel af te takelen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was Katie Holmes nog leuknu Tom C. en de $cientology haar verpest hebben niet meer
Leuk niet, wel spannend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.
Ken je de serie Dawson's Creek? Daar speelt ze inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na Tom C begon ze snel af te takelen jaze was een heerlijke girl-next-door
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Waar is missb nu weer? Heb hier de whiskey klaar staan voor dr
Die keek ik vroeger wel eens ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je de serie Dawson's Creek? Daar speelt ze in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |