quote:
Ja goedquote:
Ja en dan?quote:
Say whut?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, jij bent blijkbaar ook de weg een beetje kwijt, nog meer dan normaal
Goed?quote:
Somewhere, far, far awayquote:
Zo ver weg zit ik anders nietquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo ver weg zit ik anders niet35min rijden maar
Met een wijntje erbij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nu doe... uhm chippies opeten (mijn keel heeft zout nodig)
Uhuh, voor mijn doen heel wat hequote:
Daarom, tijd voor een feestjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, voor mijn doen heel wat he
Ik wou dat ik ze ook had!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nu doe... uhm chippies opeten (mijn keel heeft zout nodig)
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, tijd voor een feestjewhiskeytje?
Hey jij, doe eens niet kapot maken danquote:
Wat voor iets wil je kijken dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom roept nog iemand een film titel? Anders is t straks weer te laat, moet morgen nog wel naar de stalling op tijd.
Oh vreselijk fout, maar op AWFS vorig jaar zo lekkerquote:
Goeie schop naar boven gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh lekkerEerst nog even mijn ouderlijk gezag laten gelden
Hier een bacotje en een appelquote:
je bent een vrouw, dan mag dat.quote:
misschien komt dat door de regio waarin je zit, hier in de Achterhoek heb je dat soms ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef Fraulein het volgende:
laptop doet vreemd..loopt steeds achter ofzo
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horrorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je kijken dan?
Inglorious Bastards, nazi's over de kling jagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom roept nog iemand een film titel? Anders is t straks weer te laat, moet morgen nog wel naar de stalling op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |