Samzz houdt niet van lief!quote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
LOLIn die auto zal ik wel eens willen rijdenSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
LOLMwah, daar neem ik liever niet in plaats. VW, mij niet gezien.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T is ook een Volkswagen, iedereen heeft er wel eens in gezetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, daar neem ik liever niet in plaats. VW, mij niet gezien.
Maar VW's zijn saai en niet pittig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is ook een Volkswagen, iedereen heeft er wel eens in gezeten
Als je t zo stelt, van de vrouwen waar ik mee naar bed ben geweest, had ik het liefst die, die ook hard en wild waren, met idd ook af en toe kurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Alsof zij altijd wel wil, maar zich niet volledig laat gaan. Geef mij maar een Alfa versie dan, af en toe heeft ze wat 'kuren' maar als ze wil dan mag je ook hard alle bochten door
Je moet ze soms allebei een tik geven voor ze het doen en beide kosten geld om ze draaiende te houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
auto's en vrouwen beide dingen waar ik geen verstand van heb
Hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ze soms allebei een tik geven voor ze het doen en beide kosten geld om ze draaiende te houden.
Nu nog iemand die je pijpt en een lekker biertje, dan heb je een tof avondjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef stbabylon het volgende:
Zo, in de trein, laptop op stroom, interpret gratizzz van de NS/tmobile, interpretradio op 3fm, FOK en Facebook open. Lijkt bijna alsof ik thuis ben!
heb je geluk, dat topic is nog open in KPDquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik vind vrouwen veel leuker dan auto's. Een auto is voor niet meer dan een ding dat mij van A naar B brengt.
Vrouwen heb je in alle soorten en maten. Vooral de maatjes meer vind ik leuk
Een vrouw brengt me ook van A naar B...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik vind vrouwen veel leuker dan auto's. Een auto is voor niet meer dan een ding dat mij van A naar B brengt.
Vrouwen heb je in alle soorten en maten. Vooral de maatjes meer vind ik leuk
Daarvoor moet ik dus nog wel even een uur en een kwartier voor treinen, en dan staat allebei klaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu nog iemand die je pijpt en een lekker biertje, dan heb je een tof avondje
En zelfs naar de 7e hemel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw brengt me ook van A naar B...
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik dus nog wel even een uur en een kwartier voor treinen, en dan staat allebei klaar
En een topic in B&Hquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je geluk, dat topic is nog open in KPD
En het rijdt nog lekkerder ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw brengt me ook van A naar B...
Dat laatste hoeft niet natuurlijk. Vriend van mij had een vriendin die qua looks mooi was, maar in bed lag ze gewoon stil ipv actief meedoen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een topic in B&H
[..]
En het rijdt nog lekkerder ook
Dan rijdt een goeie auto inderdaad beterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet natuurlijk. Vriend van mij had een vriendin die qua looks mooi was, maar in bed lag ze gewoon stil ipv actief meedoen.
Starfishen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet natuurlijk. Vriend van mij had een vriendin die qua looks mooi was, maar in bed lag ze gewoon stil ipv actief meedoen.
Whut?quote:
Vrij weinigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedenk wat een zeester allemaal doet.
Iedereen heeft een levenquote:
Kom je dan wel aan je wettenlijke uren rust?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo,. eindelijk klaar met werken, en morgen weer vrolijk om half 5 opstaan
Ja, was om 19:45 officieel klaar, en hoef pas om 5:50 officieel te beginnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je dan wel aan je wettenlijke uren rust?
Sorry maar dit vind ik dus echt onverantwoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, was om 19:45 officieel klaar, en hoef pas om 5:50 officieel te beginnen
Hoezo? ik mag 2 keer per week minimaal 9 uur rust hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik dus echt onverantwoord
werkenquote:
Dat neemt niet weg dat als je dit iedere week doet dat het slecht voor je gezondheid kan zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? ik mag 2 keer per week minimaal 9 uur rust hebben
19:45 tot 05:45 is zelfs 10 uur, ruim voldoende dus..
Valt schoonmaken door ook onder?quote:
Wat voor werk doe je?quote:
*knoflook* Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:
Het is altijd lente in de ogen van tandarts(assistente)quote:
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat als je dit iedere week doet dat het slecht voor je gezondheid kan zijn.
[..]
Valt schoonmaken door ook onder?
Misschien ben ik raar maar ik vind dat dus totaal onverantwoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uur
op dit moment staan ze op wintertijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen van tandarts(assistente)
ach, jij hebt ook de ilusie dat als je van die 9u er 4 slaapt en de rest op t internet zit, je ook voldoende rustquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |