Oeh lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, tijd voor een feestjewhiskeytje?
Hey jij, doe eens niet kapot maken danquote:
Wat voor iets wil je kijken dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom roept nog iemand een film titel? Anders is t straks weer te laat, moet morgen nog wel naar de stalling op tijd.
Oh vreselijk fout, maar op AWFS vorig jaar zo lekkerquote:
Goeie schop naar boven gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh lekkerEerst nog even mijn ouderlijk gezag laten gelden
Hier een bacotje en een appelquote:
je bent een vrouw, dan mag dat.quote:
misschien komt dat door de regio waarin je zit, hier in de Achterhoek heb je dat soms ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef Fraulein het volgende:
laptop doet vreemd..loopt steeds achter ofzo
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horrorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je kijken dan?
Inglorious Bastards, nazi's over de kling jagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom roept nog iemand een film titel? Anders is t straks weer te laat, moet morgen nog wel naar de stalling op tijd.
Net iets te vaak gezien al, hele toffe film, dat welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inglorious Bastards, nazi's over de kling jagen.
Phoneboothquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horror
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu iig niet meer te lang (moet t ook nog binnenhalen), iets wat mn aandacht vasthoudt, maar niet zo in de horror
ik zit niet in de achterhoekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien komt dat door de regio waarin je zit, hier in de Achterhoek heb je dat soms ook
Appel, goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een bacotje en een appelik moet toch mijn vitamintjes binnen krijgen
Welke regio dan wel?quote:
Dat is tof! Al valt mn telefoon daar wel altijd te pas en on te pas wegquote:
Goed plan, lang geleden dat ik em heb gezien en als ik t me goed herinner is die wel leuk.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appel, goed ideezo maar ff pakken. Altands, banaan in mijn geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |