Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer, omdat het kan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
De naam ken ik, maar heb 't nog nooit gespeeld.quote:
Hij is op het randje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt er dan ook een nokiaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die draait niet op mijn relatief nieuwe Nokia
Tja, gek hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die draait niet op mijn relatief nieuwe Nokia
Kan ik met mijn galaxy s ook, en dan ook nog eens Angry Birds spelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ken ik er mee bellen en smsen. Oh, en Whatsappen
Ik ben toch nooit in de gelegenheid om spelletjes te spelen op m'n mobielquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik met mijn galaxy s ook, en dan ook nog eens Angry Birds spelen
Toestellen zijn nog niet eens zo slecht, maar dat achterlijke symbian is gewoon bagger als je het vergelijkt met Android of iOSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Nokia, wat een antiek merk is dat geworden in 2 jaar tijd.
idd, hopeloos verouderd allemaal... hardware gaat idd nog wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toestellen zijn nog niet eens zo slecht, maar dat achterlijke symbian is gewoon bagger als je het vergelijkt met Android of iOS
Je Ipad 2 al in bestelling staan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, hopeloos verouderd allemaal... hardware gaat idd nog wel.
Neuh, die haal ik wel gewoon bij de MMquote:
Nee... eigenlijk ook nietquote:
Twijfel nog, maar denk dat ik hem toch wel wil hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die haal ik wel gewoon bij de MM.
Ik ben opgehouden met twijfelen, ik haal hem toch welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar denk dat ik hem toch wel wil hebben.
De ipad is nu niet zo duur meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook een iPad. Of eigenlijk niet, maar ik ben wel benieuwd hoe het werkt. Maar om nou alleen daarvoor zo'n ding te kopen...
Mja
Je mag wel met mijn iPad spelen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook een iPad. Of eigenlijk niet, maar ik ben wel benieuwd hoe het werkt. Maar om nou alleen daarvoor zo'n ding te kopen...
Mja
Ik vind het zo nutteloos... Ik heb een prima laptop.quote:
Dealquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag wel met mijn iPad spelen hoor.
En idd, je hebt er al 1 voor 379 euro.
Benieuwd of ze Windows Phone 7 nog wat kunnen pushen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Nokia, wat een antiek merk is dat geworden in 2 jaar tijd.
Het schijnt best ok te zijn, ik heb er nu al meer vertrouwen in dan in Androidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Benieuwd of ze Windows Phone 7 nog wat kunnen pushen.
Het heeft tenminste een consistente interface.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het schijnt best ok te zijn, ik heb er nu al meer vertrouwen in dan in Android.
Oh ja, bier halen. Goed idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
Even snel nog wat spullen inslaan en dan is het straks al weer tijd om het cafe open te gooien
En gebruikt waarschijnlijk overal dezelfde taal in apps en settingsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft tenminste een consistente interface.
Idd, dat is het grootste manco van Android, al die verschillende versies die niet te updaten zijn als je telefoonfabrikant daar geen zin in heeft. :")quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gebruikt waarschijnlijk overal dezelfde taal in apps en settings.
En er zijn geen 508364 versies in omloop.
En dat dus apps het ook gewoon niet doen, zoals Whatsapp onder 2.1.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, dat is het grootste manco van Android, al die verschillende versies die niet te updaten zijn als je telefoonfabrikant daar geen zin in heeft. :")
Het wachten is op stbaby en de volgende bitchfight over Apple/Android. Zo is er natuurlijk niets aan, mannenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
En dat dus apps het ook gewoon niet doen, zoals Whatsapp onder 2.1.
Klant: ja maar ik heb toch Android?
Kansloos.
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wachten is op stbaby en de volgende bitchfight over Apple/Android. Zo is er natuurlijk niets aan, mannen
Irrelevant ook idd, Symbian rulesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wachten is op stbaby en de volgende bitchfight over Apple/Android. Zo is er natuurlijk niets aan, mannen
Ja HW, waarom ben je geen Windows-fanboy meer? Het is veel te saai zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben lekker nat geregend.quote:
Ik wil niet nat wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben lekker nat geregend.
En ik ga zo weer nat regenen om boodschappen te doen.Regen
Ik ben nog steeds pro-windows hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja HW, waarom ben je geen Windows-fanboy meer? Het is veel te saai zo.
Krom Nederlandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Kraken is verboden. Maar je kan voor het ontruimen wel aanvechten bij de rechter. Aparte gang van zaken
bang dat je uitglijd?quote:
"Geen verschil tussen 2 weken en 15 maanden."quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
Lekker![]()
http://www.gezondheidsnet(...)roek-15-maanden-niet
Heel veel mensen, omdat de broek dan het mooiste wordt. Stomen is wel oke.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Geen verschil tussen 2 weken en 15 maanden."
Maar wie draagt z'n spijkerbroek dan ook 2 weken zonder wassen?
Ik vind het een vies idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel mensen, omdat de broek dan het mooiste wordt. Stomen is wel oke.
Zuurkoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik was net voor de regen thuis
Wij gaan L-E maaltijd etenZuurkoolschotel
koken, aardappels koken, aardappels prakken. Laagjes maken, schrijfjes wordt en annanas er ook tussen doen. Paneermeel er overheen en nog 20min in de ovenquote:
Brrr, nee. Haha. Alleen de geur alquote:
Ik hang mn broeken vaak uit en stoom ze ff tussendoor. Zijn ze net zo fris en schoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het een vies idee.
Ik was 'm ook niet na 1 keer dragen, maar 2 weken... Nee.
hmm, warme douchequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Yuki het volgende:
Goed, ik word dus niet warm nu ik thuis ben
Douchetijd
+1quote:
-1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik was net voor de regen thuis
Wij gaan L-E maaltijd etenZuurkoolschotel
Tussendoor stomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het een vies idee.
Ik was 'm ook niet na 1 keer dragen, maar 2 weken... Nee.
wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
Pffiieeeeuuw, de vent naast me is volgens mij in een bak aftershave gevallen of zo
Daar heb ik anders helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hang mn broeken vaak uit en stoom ze ff tussendoor. Zijn ze net zo fris en schoonWassen doe ik eigenlijk alleen bij vlekken. Als je broeken en truien na 3-4x dragen wast, is het zo kapot/versleten. 1x wassen staat gelijk aan 15 dagen dragen meende ik.
Die had ik echt even nodigquote:
nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Morgen wordt 't zonnig met negen graden of zo, volgens 't weerbericht
Jammer dat de strandtenten pas over twee weken opengaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
ga je trouwen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Als je nou snel es langs komt dan neuk ik je zo hard en diep dat ik ongetwijfeld het fontanelletje van die foetus compleet kapot neuk. Heb je én lekker geneukt én geen kledder.quote:
lief zijn hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou snel es langs komt dan neuk ik je zo hard en diep dat ik ongetwijfeld het fontanelletje van die foetus compleet kapot neuk. Heb je én lekker geneukt én geen kledder.
Samzz houdt niet van lief!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |