Regen??? Pff, hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eignelijk m'n gitaar ff gaan ophalen maar het regent
Roadtrip!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eignelijk m'n gitaar ff gaan ophalen maar het regent
quote:
Wel zorgen dat je een nieuwe versie krijgt (dus eentje na de rode versie), want daarvan is het signaal een stuk beter gewordenquote:
Prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou als jij dan ff m'n gitaar ophaalt =D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al begreep ik dat die rode ook al een stuk beter is dan de originele.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je een nieuwe versie krijgt (dus eentje na de rode versie), want daarvan is het signaal een stuk beter geworden
De rode heeft het inderdaad ook, maar volgens mij kun je die niet meer krijgen, vandaar dat ik er eentje na de rode versie aanbeveelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, al begreep ik dat die rode ook al een stuk beter is dan de originele.
Overigens is het nog wel een vrij utopisch scenario, het moment dat ik >1200 euro kan neerleggen voor een fx-unit ligt nog vrij ver in de toekomst. Heb nu een Nova System en daar ben ik al heel tevreden mee, maar ik mis de effect loops..
Heb jij er zelf ook een?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef CoiLive het volgende:
[..]
De rode heeft het inderdaad ook, maar volgens mij kun je die niet meer krijgen, vandaar dat ik er eentje na de rode versie aanbeveel
Helaas niet. Pas geleden 10 seconden voor het eindigen van een veiling besloten hem niet te kopen. Toch net iets te duur en het was een 'oude' versiequote:
Klinkt bekend, ik ga over drie weken naar de USA en dub of ik een iPad mee zal nemen. Alleen die iPads zijn na een jaar of twee verouderd, terwijl je met zo'n G-system als het goed is jaaaren vooruit kan (maar goed, dat verandert ook wel weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef CoiLive het volgende:
[..]
.
Mijn prioriteit ligt op het moment meer bij een mooie nieuwe, hopelijk USA, Strat en de iPad 2
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Niles-Crane het volgende:
ik heb GAS maar ik weet niet waarop.
Ik wil een lekkere Gretsch of Fender Stratquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]
Witte-gitaren-fetish?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
En de 3 klassieke modellen bij elkaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
speelt ie ook nog een beetje fijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Valt het opquote:
Ja echt superrelax dingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
speelt ie ook nog een beetje fijn?
Wow, vette strat!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zekering nagekeken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:17 schreef KaMo het volgende:
Godverdetering.
Zou ik morgen gaan optreden met H&K top, gaat hij net kapot!
Gaat wel aan, maar geeft geen geluid. Lampje van de channels gaat ook niet aan.
Yep.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
Welke Dean is dat eigenlijk in de OP? Die van Mustaine?
jammer van die wannabee les paulquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
Welke Dean is dat eigenlijk in de OP? Die van Mustaine?
Ja, die ibanezen hebben het net niet vind ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
jammer van die wannabee les paul
Opzich wel ik best een akoestische gitaar tegenover mijn explorer. Iemand advies wat ik het beste kan doen...quote:Beste Genak,
wil hem ruilen tege een nieuwe in verpakking magig music studio keyboard met muziekprogramma voor eigen muziek te maken en opnemen. wat is anders jou bodemprijs? heb ook japanse klassiek gitaren merk Aria A549 of Maya C121,
Ik zou er niet aan beginnen. Liever die Expl. kwijt voor 150 en daarmee gaan shoppen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:46 schreef genakt het volgende:
[..]
Opzich wel ik best een akoestische gitaar tegenover mijn explorer. Iemand advies wat ik het beste kan doen...
http://link.marktplaats.nl/431651593 van de verkoper
http://link.marktplaats.nl/425536752 van mij
Ik ken die merken voor de rest ook niet ofzo daarom graag hulp erbij
Niet door mij!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
Wakker worden? ben al om het uur gewekt of zo vanaf half 2 vannacht
Ik hoop dat je er goed voor betaald wordt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
nee, door collega's, stand-by staan voor incidenten, maar vannacht was het wel bijzonder druk ten opzichte van de afgelopen week...
als jij dat al zegtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen. Liever die Expl. kwijt voor 150 en daarmee gaan shoppen...
same here.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
weekend !
Ik ga me beheersen en helemaal niks aan GAS uitgeven*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Heb nog wel een leuke Cort voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef genakt het volgende:
[..]
als jij dat al zegt
dan word het inderdaad niks
Bij mij cao (leuk, een bedrijf met 2 cao's) krijg ik een vast percentage van me loon per maand voor stand-by staan, daarnaast kan ik ook nog de uren declareren als over uren, dus na het einde van de stand-by dienst klaag ik ook niet als ik er weer een leuk bedrag bij mijn standaard loon opgeteld wordt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
Krijgen jullie daar niet gewoon een percentage voor? Beheerders die bij ons stand-by staan krijgen 15% van hun normale salaris tijdens de dienst en als ze wakker gebeld worden dan of volledig salaris of nachttarief (weet ik ff niet zeker).
Maar er wordt vrij weinig gebeld, dus die beheerders slapen lekker door en krijgen daar cash voor.
Wij doen niet aan standby diensten, we hebben een 9 tot 5 servicequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
Krijgen jullie daar niet gewoon een percentage voor? Beheerders die bij ons stand-by staan krijgen 15% van hun normale salaris tijdens de dienst en als ze wakker gebeld worden dan of volledig salaris of nachttarief (weet ik ff niet zeker).
Maar er wordt vrij weinig gebeld, dus die beheerders slapen lekker door en krijgen daar cash voor.
7 string of leuk akoestisch dingetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een leuke Cort voor je
inclusief reis in roze busquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit blijf ik toch een van onze ouwe toffere posters vinden
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:01 schreef genakt het volgende:
[..]
7 string of leuk akoestisch dingetje
Dat was fucking geniaal was een oude connexion bus maar dan helemaal roze gespotenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef genakt het volgende:
[..]
inclusief reis in roze bus![]()
zijn jullie bekend in de gay scene ofzo haha
Nu moet je een Garfieldbus hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was fucking geniaal was een oude connexion bus maar dan helemaal roze gespoten!
En vol bier
Lijkt het wel opquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
weekend !
Ik ga me beheersen en helemaal niks aan GAS uitgeven*![]()
* Misschien dan he
Die rechter in HH is perfectquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef The_Dean het volgende:
Zoiets als die linker zou ik dan wel willen. Maar dan een groene of rode body en zwarte hardware. Erg gaaf.
[ afbeelding ]
En linkshandig, zeker?quote:
Ah, ik dacht eerst, hey, moeten jullie in Roggel spelen, da's in de buurt... Maar nee hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef KaMo het volgende:
Wat een lelijke poster
Die van ons van vanavond is wel wat te leeg
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bedoel je wat hij doet, gewoon welke akkoorden ?
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou het zijn maar 3 akkoorden de hele tijd, gewoon ff googlen op [titelnaam + chords] en dan kom je er meestal wel uit
M<isschien dat het net in een andere toonsoort is dus dan gewoon de zelfde "afstand" tussen de akkoorden houden en een beetje zoeken
Vaak zijn er dan piano akkoorden oid te vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.
Eerste hit op Google:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.
Ja maar dat is toch een andere versie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
http://tabs.ultimate-guit(...)eed_a_dollar_crd.htm
Als je nou eerst eens je gitaar op pakt en gaat proberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een andere versie?
lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets andersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat lijkt me best nog wel tof om te doen
Brother even lief aankijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets anders
www.9292ov.nlquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets anders
Die paarse switch is vet!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.newtone-online.nl/forum/index.php/topic,5564.0.html
Ben aan het klussen geweest
Ik heb 'm er al afgeknipt.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef Muchachooo het volgende:
lipje inderdaad gewoon afbreken met een tang, als je het schroefje van die potmeter een beetje goed aandraait kan hij geen kant op, daar heb je echt geen lipje voor nodig.
quote:Ziet er goed uit verder!
quote:Waarmee heb je de gaten geboord?
Kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik heb destijds voor mijn strat wel extra gaatje geboord voor het lipje aan mijn volume/tone pots
Vetquote:
VET heeft wel iets zappa-achtigs de loopjes in "is it" bijvoorlbeeldquote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, gister bij Triggerfinger geweest. Wat een toffe band zeg! Die gitarist ziet er ook zo evil uit
[ afbeelding ]
quote:
Te gek, ik wist niet eens dat ze speelden!quote:
Thomann huismerk. 1 euro/stuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef Niles-Crane het volgende:
Iemand een idee waar ik goede/goedkope 0.010 snaren kan krijgen?
Die van m'n laptop ratelt al maanden. Gewoon doorgaan!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
1 van mijn harde schijven maakt een piepend bijgeluid![]()
Ik draai even een backup nu het nog kan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die van m'n laptop ratelt al maanden. Gewoon doorgaan!
Tijd voor een SSD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Dat is het altijd als je nog een gewone HDD hebt. Wat zijn SSD's geweldigquote:
Qftquote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is het altijd als je nog een gewone HDD hebt. Wat zijn SSD's geweldig![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit blijf ik toch een van onze ouwe toffere posters vinden
[ afbeelding ]
Een beetje wel, ja...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:52 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja maar zijn die ook een beetje goed?
Cool manquote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef -Menn0- het volgende:
Optreden was echt vet! Uiteindelijk bijna 2 uur gespeeld met 2 keer pauze.
Ik weet niet of het aan mijn speakers ligt, maar de slaggitaar overheerst een beetje, waardoor de solo nauwelijks te horen is!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof man
Wat vinden jullie van dit solo'tje op 2 min ?
http://www10.speedyshare.(...)Hysteriacompleet.mp3
Haha, "hij was lekker"quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Tadaaaa
Moet vast nog verwerkt worden enzo maar ik ga naar m'n bed
vetquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Tadaaaa
Ik snap niet dat jij nog geen plaat hebt gemaaktquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Tadaaaa
quote:
Ik kwam er gelukkig net op tijd achter, was vrij snel uitverkocht.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te gek, ik wist niet eens dat ze speelden!
Was de laatste show van de tour, dus alle t-shirts waren '2de halve prijs', dus 2 Symphony X shirts gescoord. En ja, de rotgeintjes... De invalbassiste van Nevermore had condooms over de microfoons van SX gedaan. Kwamen ze in het donker op, hoor je de zanger "what the hell? hahaha, geez" zo door hun intro heenquote:
Ja dat ging niet helemaal goed hahaquote:
Haha thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog geen plaat hebt gemaakt
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was de laatste show van de tour, dus alle t-shirts waren '2de halve prijs', dus 2 Symphony X shirts gescoord. En ja, de rotgeintjes... De invalbassiste van Nevermore had condooms over de microfoons van SX gedaan. Kwamen ze in het donker op, hoor je de zanger "what the hell? hahaha, geez" zo door hun intro heen.
En tijdens het nummers Paradise Lost kwamen de heren van Thaurorod op in enkel rode strings met duivelhoofdjes aan de voorkant en gingen door het nummer heen dansen.
.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 21 maart 2011 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
Psychotic Waltz speelde ook en zij hebben 1 gitarist in een rolstoel. Moest zichzelf net ff anders opvouwen om zijn gitaar beter om te krijgen. En het leek er op dat hij een boost op zijn gitaar zelf heeft voor zijn sologeluid. Fantastisch hoe mensen ondanks zulke toestanden gewoon meebuigen en hun eigen weg verder vinden. Die kerel speelde de sterren van de hemel!.
Wel vaaaage band verder. Goed, maar vaaaaag.
quote:
Dat zwembad was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Neem dan ook even een gouden zwembad mee, die heb ik hier ook niet.
Wat voor een is het exact?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
Daar is ze dan, mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Pretty sweetquote:
die van dribbel vind ik anders wel mooiquote:
Heb je je baard afgeschoren, Tele?quote:
Bohhh wat een geile stratquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
feyenoordquote:
Damn wat mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog niet echt een superlekker geluid ervoor uit gezocht dus gewoon standaard clean maar gaat om het idee
Special plice? You like?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand die m'n Fender Hot Rod Deluxe wil kopen?
Klinkt geniaal met een Stratocaster
Geluid is idd nog niet helemaal je van het, en het dempen gaat je ook nog niet helemaal goed af (of is dat het nummer op de achtergrond). Ik heb can't stop de laatste tijd ook een beetje gespeeld, en als je dat dempen een beetje onder de knie hebt, is het echt supergaaf om dat nummer te rammenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog niet echt een superlekker geluid ervoor uit gezocht dus gewoon standaard clean maar gaat om het idee
Vind je mij een lekker wijf dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je je baard afgeschoren, Tele?
Nah, vooral qua intensiteit van spelen en qua tellen. Satriani zit tenminste doorgaans gewoon in 3/4 of 4/4 en niet telkens een tel erbij of er af en rare breaks enzo. Heb al een keer eerder met die jongen een bandje geprobeerd dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef -Menn0- het volgende:
HIJ speelt JOU zoek?!
Je gaat samen spelen met Satriani ofzo?!
haha ik loop ook al steeds Hump De Bump en Dani California te spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
RHCP gitaren, nu ik een strat heb kom ik er niet omheen
Het hoeft alleen in de gitaren die je zelf hebt héquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Muchachooo het volgende:
www.ntune.com
Moet eerlijk zeggen dat ik dit toch wel gaaf vind. Alleen is het compleet nutteloos aangezien je het in elke gitaar in moet bouwen en ik al een floor tuner heb... Maar gewoon, omdat het kan
Dani California is nice!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ik loop ook al steeds Hump De Bump en Dani California te spelen.
Who Did You Think I Was van John Mayer Trio is dan ook een must...
Je kan alleen beetje rond de standaard tuning automatisch gebruiken bijv C Tevens worden die dingen volgens mij niet meer gemaakt. Heeft wel lange tijd 2e hands ergens op marktplaats oid gestaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Dit is opzich wel vet maar het neemt wel veel van het nostalgische gebeuren van gitaarspelen weg
klinkt best goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nah, vooral qua intensiteit van spelen en qua tellen. Satriani zit tenminste doorgaans gewoon in 3/4 of 4/4 en niet telkens een tel erbij of er af en rare breaks enzo. Heb al een keer eerder met die jongen een bandje geprobeerd dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten...
Het is de gitarist van deze band (en waarschijnlijk/hopelijk ook de drummer):
http://www.myspace.com/cantaraband
Luister het nummer "The 500 The Remembered" bijvoorbeeld maar eens....
Zal nu waarschijnlijk iets meer groovy worden, en met 7-snarige gitaren.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef genakt het volgende:
Komt Morgen avond iemand kijken naar de explorer![]()
Dus die gaat er waarschijnlijk uit
WTF jij een fender?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Schuine gitaarhaak gekocht![]()
[ afbeelding ]
fucking nice
Fenderquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
fucking nice
Toch lastig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
fucking nice
Mijn tere kinderziel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Toch lastig.
Wil je je vriendin tegen de muur nemen, heeft ze ineens een gitaar in d'r rug
Hoeveel vierkante meter is jouw kamer?quote:
20m x 20m vind ik wel een chille grootte!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meter is jouw kamer?
Ik ben aan het zoeken naar een chille kamer en weet nog nietecht wat een goede grootte is.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Toch lastig.
Wil je je vriendin tegen de muur nemen, heeft ze ineens een gitaar in d'r rug
Ja klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
20m x 20m vind ik wel een chille grootte!
IK GA GELIJK ZOEKEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waar ga je studeren?quote:
Nog een: verkopers die nooit reageren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Pfft kut Marktplaats![]()
Betalen om m'n versterker te verkopen, heb al genoeg betaald aan MP voor al die gitaren!
Ik ga misschien naar Tilburg! Geen tips helaas. Behalve dat je iedereen moet laten weten dat je naar Breda gaat. En sites als kamernet doorspittenquote:
Yepquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoi, nog iemand die ook naar Pinkpop gaat?
Rozequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoi, nog iemand die ook naar Pinkpop gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Eigen huisje ftw.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Een aparte kamer voor de gitaren en zooi.
Precies!quote:
Logeren doen ze maar op zolder....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Precies!
Echt fijn, een logeer/studeer/gitaar-kamer...
Ja, kut is dat. Tijd voor een groter huis!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef The_Dean het volgende:
Huis is bijna te vol om een logé kwijt te kunnen, kan nog net bij de soldeerbout zitten
Wat is er mis met de deanmobiel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:24 schreef The_Dean het volgende:
Dat sowieso. Maar eerst even mijn vaste baan afwachten
En eerst écht eens de auto opknappen. Heb in ieder geval al een nieuw voorraam sinds vanmiddag
De ton? Ik ben op weg naar de zesdequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is er mis met de deanmobiel?
De punto gaat binnenkort de ton passeren, spannend!
dat welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef The_Dean het volgende:
En nu plakt alles zo lekker aan de krant als het droogt
En het is zo makkelijk te voorkomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
dat welik ben dan ook amateurklusser hè
Er zit sowieso meer verf op de krant, dan op het pedaal...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef The_Dean het volgende:
En nu plakt alles zo lekker aan de krant als het droogt
Erg! De 6 ton gaat de Fiat sowieso niet halen, dan zou het de eerste fiat ooit zijn die dat haalt... On the lookout voor een nette volvo 240, die staat er met een paar jaar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De ton? Ik ben op weg naar de zesde
Wat er binnenkort moet gebeuren: Complete set pakkingen, filters en vloeistoffen voor de motor. Remblokken en schijven voor. En zo te horen ook binnenkort een homokineet. En dan heb ik het nog niet eens over de optische dingen. Als het voor eind mei [Weekje Oostenrijk] maar geregeld is
Iemand nog wat gitaarzooi nodig?
Eenheidsworst, daar ben je mooi klaar mee!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik rij over drie jaar dit...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er zit sowieso meer verf op de krant, dan op het pedaal...
quote:dat welik ben dan ook amateurklusser hè
Heb jij een baard, draag jij ribbroeken en ben je biologieleraarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eenheidsworst, daar ben je mooi klaar mee!
Dan liever iets tofs:
[ afbeelding ]
Dat soort biologieleraren hoort in een oude Saab 93 te rijden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb jij een baard, draag jij ribbroeken en ben je biologieleraar
Er zitten altijd van die vieze ongewassen hippies in zo'n auto's
Mocht ik willen... Biologieleraar, mooi vak!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb jij een baard, draag jij ribbroeken en ben je biologieleraar
Er zitten altijd van die vieze ongewassen hippies in zo'n auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Mooi! komt er een decal op?quote:
quote:
quote:Ik ben vanmiddag begonnen aan mijn TS808, had het printje af rond half 5, en raad eens?
HIJ DEED HET IN ÉÉN KEER![]()
Decal is wel mooier iets meer werk dat wel, ik zou voor een decal gaanquote:zaterdag gaatjes erin, en dan wat laagjes lak, en ik twijfel nog tussen een decal of gewoon met benzinestift erop kalken...
jaa maar ik heb er steeds ruzie mee.. hij krult op en gaat dan op zichzelf plakken (net zo'n ramp als huishoudfolie, maar dan 10x dunner).quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Decal is wel mooier iets meer werk dat wel, ik zou voor een decal gaan
Netjes gesoldeerdquote:
Gefeliciteerd met je strat. Was jij ook diegene die op zoek was naar de charcoal frost met rw ? In dat geval dubbele felicitaties.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, een VW van deze eeuwquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik rij over drie jaar dit...
[ afbeelding ]
In een audi hoor je maar 1 rit te maken. Rechtstreeks naar de sloop.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tof, een VW van deze eeuw.
Ik hoop over 3 jaar toch wel mijn Audi te hebben. En dan al die leasevertegenwoordigerhenken laten zien hoe je echt in zo'n ding rijdt
.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
In een audi hoor je maar 1 rit te maken. Rechtstreeks naar de sloop.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop over 3 jaar toch wel mijn Audi te hebben. En dan al die leasevertegenwoordigerhenken laten zien hoe je echt in zo'n ding rijdt
.
Dat hoop ik ook, maar de opvolger van mijn Polo gaat waarschijnlijk een Ford Focus station worden als het aan mijn baas ligt... Nu alleen nog een labrador voor erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Waarom toch die stations altijd? Die gasten zitten er altijd alleen in of hebben hoogstens nog zo'n saai streepjesoverhemd naast zich zitten. En maar scheef kut parkeren overal, die bakkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar de opvolger van mijn Polo gaat waarschijnlijk een Ford Focus station worden als het aan mijn baas ligt... Nu alleen nog een labrador voor erbij
met [ flickerset ] tags eromheenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
off-topic vraag: hoe zet je de flickr foto's zo op die manier op een forum als deze?
Omdat je daar je stack in kan vervoeren natuurlijk......quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom toch die stations altijd? Die gasten zitten er altijd alleen in of hebben hoogstens nog zo'n saai streepjesoverhemd naast zich zitten. En maar scheef kut parkeren overal, die bakken.
Inderdaad vanaf nu alleen nog maar gitarenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Muchachooo het volgende:
Ik zit toch nog steeds in het gitaristentopic ofniet?
Zeg jij met je lelijke stratquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef Muchachooo het volgende:
en dan kom je met zo'n ding aan
[ afbeelding ]
Ja dat is voor ons nuttig, maar niet voor die vertegenwoordigershenkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:45 schreef Rpol het volgende:
[..]
Omdat je daar je stack in kan vervoeren natuurlijk......
Thanks. Ben helaas geloof ik bijna door het maximaal aantal foto's heen (200)quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
met [ flickerset ] tags eromheen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Achterbank plat, matras erin. Drie keer raden waar al die Conorach groupies elke keer belanden
ik moet het altijd nog met een fietsje doen, en een oude vw transporter voor met eigen spul..!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Ben helaas geloof ik bijna door het maximaal aantal foto's heen (200)![]()
En de fok gitarist vervoert laat zich toch vervoeren in zoiets?:
[ afbeelding ]
T1?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik moet het altijd nog met een fietsje doen, en een oude vw transporter voor met eigen spul..!
Doe mij maar een Noble M600quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Mooiste vervoer dat er bestaat! Ooooooit komt er nog zo'n busje!
Maar nu rijd ik nog op mijn stalen ros:quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe mij maar een Noble M600
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterren bekijken! Hij is vast homo!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef KaMo het volgende:
Heb je leuke studentes aan de overkant?
Wat moet je nou weer met een telescoop?
hé, ik ben TU-student, ik moet m'n nerd-factor hoog houden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef KaMo het volgende:
Heb je leuke studentes aan de overkant?
Wat moet je nou weer met een telescoop?
Nice.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe mij maar een Noble M600
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |